Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka! Oon uusi täällä :) 23v nainen, vihdoin miehen kanssa päätettiin jättää ehkäsy pois. Niin pitkään on vauvakuumetta ollu kun vaan muistan. Ovulaatio pitäis olla muutaman päivän päästä, mut vähän epävarmaa kun ihan vähän kierrot heitelly. Yritin vähän lukee jo teiän viestejä mut niin hirveesti tänne kaikki kirjotellu et ois kiva jos vähän "esittäytyisitte" jotka juttelee täällä! Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ❤️
 
Mrs. Smith mulla oli tässä kierrossa aikalailla samanlaista, kun sulla! Mulla tuli ruskeaa tuhrua kolme päivää ja myöskin kolmena päivänä sain haalean viivan. Sit alko menkat. Itekin mietin, että olisko kiinnittyminen voinut olla myöhemmin, koska ruskeaa tuhrua ei yleensä ennen menkkoja mulla tule. Jäin sit lopulta ajatukseen, että olikohan kemiallinen, kerta menkat sit alko jopa etuajassa!

Toivottavasti sulla jääkukat kertoo oikeeta tarinaa! :) Ellei sit tosiaan voi olla kyseessä ovulaatio? Aattelitko vielä tehdä raskaustestiä vai odotella?

No mul pitäs alkaa ke/to menkat... mut ei varmaan kestä hermo olla testaamatta ennen sitä! Elättelen tosiaan toiveita koska estrogeeni ei oo laskenu ja mulla aiemminkin on näkyny vasta myöhään raskaus. Tää kierto on ollu outo. Oudot tuntemukset. Itse edelleen uskon että olen raskaana.
Uskon et positiivisen voisin saada herkällä testillä vasta kun menkkojen pitäis alkaa. Ensi viikon aikana varmaan selviää.
 
Täällä ilmoittautuu yksi piinailia.Tänne omaan hoito kiertoon kuuluu tälläistä että irrotuspiikkistä tulevasta ovulaatiosta on nyt 7pvää.Ollut tänä aikana etovaa oloa,rinnat kipeät,väsy,huimaus hieman ja nipistelyä vatsassa.Käytössä tällä hetkellä Lugesteron ja vielä viikko pitäisi käyttää sitä voi nuo oireet olla hyvinkin tuosta lääkkeesta mutta sen näkee vasta näiden Lugesteronin jälkeen :) testi päivä olisi se 4.8.
 
Piinaa! Oireita on liuta, mutta testit edelleen negaa :sad010 närästää, alavatsaa kipuilee, etoo, rinnat on liikutellessa arat (mulla ei yleensä rinnoissa oo minkäänlaista tuntemusta). Lämpö oli tosin jo dropannut aamulla, 36.6 :sorry: kuitenkin ollut 37-37,2°. En tosin oo "oikealla" mittarilla koskaan seurannut, mutta 0,5° korotus normiin erottuu kyllä perus digimittarillakin :hilarious:
Eli liene sitten muuta vatsaoiretta ja / tai pms. Mitens se olikaan: jos lämpö tippuu, niin onko menkat odotettavissa lähi päivinä?
 
Meikällä kp 30/29-32. Lämmöt 36.9-37.2? Ei muita oireita kun vatsassa "suonen veto" oikealla puolella. Lugesteronin kolttosia aivan varmasti. Menkkoja odotellaan ke alkavaksi. Ei tunnu yhtään siltä, että olisi tärpännyt. En kyllä osaan todeksikaan sanoa miltä se tuntuu, mut luulis että tuntuis joltain, jos on tärpännyt.. :D
 
Muokattu viimeksi:
Piinaa! Oireita on liuta, mutta testit edelleen negaa :sad010 närästää, alavatsaa kipuilee, etoo, rinnat on liikutellessa arat (mulla ei yleensä rinnoissa oo minkäänlaista tuntemusta). Lämpö oli tosin jo dropannut aamulla, 36.6 :sorry: kuitenkin ollut 37-37,2°. En tosin oo "oikealla" mittarilla koskaan seurannut, mutta 0,5° korotus normiin erottuu kyllä perus digimittarillakin :hilarious:
Eli liene sitten muuta vatsaoiretta ja / tai pms. Mitens se olikaan: jos lämpö tippuu, niin onko menkat odotettavissa lähi päivinä?

Juu, tietysti se on yksilöllistä, millaisia vaihteluita on. Esim. mulla on ennen ovista lämmöt n 36 ja oviksen jälkeen kipuu sinne 37 asti. DPO 7 jälkeen alkaa pikkuhiljaa laskemaan ja kun on takas tuolla 36 niin vuoto alkaa. Jos hedelmöitys tapahtunut niin pitäis pysytellä korkealla
 
LaraS, mulla on luteaalivaiheessa viluinen olo, en oo mitannut lämpöjä, mutta päivää ennen menkkoja tulee hirvee hiki ja kuuma! Olettaisin että mulla sillon putoo lämmöt.

Mulla on kaikenmaailman "oireita", ehkä ärsyttävin että pitää ravata vessassa kokoajan, ei jaksa muka pidättää yhtää :grin

Elisenda kp 22/25-27, dpo 9
 
Taidan kokeilla ens kierrossa tota lämpöjuttua :) vaikka varmin keino raskautua taitaa olla unohtaa kaikki testit ja mittaukset ja ostaa koira :D
 
Niin ja monella on joku lomareissu, häiden järjestely tms. arkisesta aherruksesta poikkeava "stressinsiirto" tehonnut :rolleyes: lomamatka täälläkin suunnitteilla, mut konkretia odottaa joulukuun veronpalautuksia :facepalm: :p
 
Täällä polttelee alaselkää ja juilii alamahalla, ihan niinkö just ennen menkkoja. Menkat pitäis alkaa kylläkin vasta torstaina, mutta ehkä ne on etuajassa tai sitten tää ois jotain muuta ;) Taitaa olla toiveajattelua, mutta saahan tuota toivoa...
 
Okei, täällä siis oletettavasti dpo10. Vatsaoireet lääkärillä käyty tsekkaamassa, siis lähinnä suolistotulehdus suljettu pois (tulehdusarvo oli matala).
Edelleen viluväristelyä, lämpökin pyörinyt taas siinä 37° pintaan ja muutoin siis närästystä, erilaisia vatsatuntemuksia (tärinäkipua kävellessä, paineen tunnetta, pistelyä ja muita tuntemuksia sekä vatsa kuralla ajoittain), etovaa / pahaa oloa, tänään lievää huimaustakin ollut - ihan istuessa :eek: Niin ja finnejä naamassa; hormonifinnit mulla tulee normisti leukaluun alle / kaulaan.
Ilman näitä oireita en todellakaan edes kuvittelis olevani raskaana, kun tää kierto jäi yhden lempeilyn varaan johonkin dpo -2/-3 seutuun. Olin siis ajatellut, että tää kierto oli jo valmiiksi heitetty hukkaan. Mutta mistä näitä oireita oikein tulee?!? :smiley-angelic008 :laughing002
 
LaraS, hyvä ettei ainakaan nyt mitään tulehdusta siellä! Toivotaan, että oireet viittaisi pieneen matkustajaan! :happy::Heartred
 
Lum_: Mullakin on tissi kipu poissa. Viimeiset 4 kiertoa, jossa ollut nega niin rinnat ovat kipeytyneet hyvissä ajoin ennen menkkoja. Nyt ei ole mitään. Vatsassa vaan tuntuu siltä, että kohta avautuu hanat :arghh:

kp 31/30-32
 
Nyt irrotuspiikkin jälkeisiä päiviä mennään täällä nyt menossa 10pvä(10dpo) lugesteron lääke menossa myös sunnuntaina loppuu.Mitä mieletä ootte kannattaako tehä testi vai ei.Aamulla oli etovaa oloa ja oksennin näin irrotuspiikkin jälkeisinä päivinä ollut erilaisia oireita.Kuulema lääkkeestä voi tulla raskausoireen kaltaisia oireita mutta ei tule oksennusta kuitenkaan muita oireita voi tulla lääkkeestä paitsi tuo oksennus.Apteekkista kysyin että jos virtsan mukana tulee lugesteron jäämiä niin kanntaako arkita edes tehdä testiä kuulema lääke jäämät ei vaikuta tulokseen.Mutta kannattaako nyt jo tehdä testi kun on menossa 10pvä?
 
Takaisin
Top