Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Saa toivoa! :) Täällä peukutan ja pidän sormia ja varpaita ristissä! :)
Mulle alkaa puskee pieni flunssa päälle. Ikävästi viikon päästä alkaa loma. Yh. Ja lisäksi, taisi alkaa uusi kierto täällä. Aiemmin mainitsemani pieni niukka vuoto alkoi harvinaisen runsaaksi ja kivut oli panacodia vaativia, yhä edelleen rintojen kipuja lukuunottamatta vaikutti ihan normimenkoilta. Eilen lakkasi vuoto lähes kuin seinään, mikä on vähän hassua itellä. Tänään olisi kp5 tuon uuden mukaan, mutta myös dpo19, jos haaveiltaisiin, että kävisi samalla tavalla kun viimeksi, plussan sai vasta vastaavien valemenkkojen jälkeen joskus tyyliin dpo25 ja päälle. Yhä kuitenkin alamahassa on hassuja tuntemuksia, mutta tänään oli aamulla ihan puhdas nega testissä.
Muistelisin hämärästi jostain lukasseeni, että joillain tällainen pieni lenssunpokanen voi kieliä myös oireena? Tavallaan omalla kohdallani en ihan jaksa siihen uskoa, mutta mutta, pieni toivonpilke jossain kitisee vielä, vaikkakin varmana ihan turhaan. :D
Jaksatko oottaa vai ootko harkinnu verikokeeseen menoa? Itsellä myös tosi myöhänen plussa kuopuksesta. Se epätietoisuus on inhottavaa...
Hei mä voisin liittyä myös tänne, koska piinat ovat niinku just nyt! kp 21/29-32 dpo5. Mulla ei ole oiretta kun se että vasta tuntuu että se on koko ajan täysi. Johtunee nyt kyllä uudesta lääkkeestä nimeltään lugesteron. Onko muilla lugeja käytössä?