Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ei tarvinut testata, kun täti tais tänä aamuna tulla kylään. :( vaikka nää ei tunnu yhtään normaaleilta kuukautisilta. Niukemmat ja koskee aivan erikoisiin kohtiin.
 
Pitkästä aikaa taidan minäkin kirjoitella tänne. Sain varhaisen km:n maaliskuussa. Sen jälkeen 70 päivän kierto ja teroluteilla menkat. Sit alotettiin heti clomit. Ekassa kierrossa ovuloin jo kp 5 tai 6, eli meni täysin ohi se, kun kp 12 oli ultra. Nyt menossa toinen clomikierto, mistä lääkäri totes ultrassa, et nyt ei oo lääkkeet toiminu ollenkaan, enkä tuu ovuloimaan... Noh, kp 17 kuitenki sain ovisplussan ja lämmöt noussu hyvin. Nyt dpo 5 ja ahdistaa jo :D On tää kyllä niin piinaavaa, kun sitä toivoo niin kovasti, että tulis taas raskaaksi.
 
Soffii, pahoittelut kmstä, toivottavasti nyt tärppää sielläkin! :)

LaraS, hetken saa vielä testikuvaa ootella! :D eilen tein selkeän negan dpo14 ja tänään, dpo15 alkoi aamulla pari tuntia sitten aika niukka kirkas vuoto. Aattelin tietysti että hei menkat! Mutta mun rinnat ei oo normaalin menkkakipeät ollenkaan. Lisäksi mun kovat menkkakivut on täysin MIA. Normaalisti tähän aikaan menkkojen alun jälkeen kierisin kivuissa lattialla ilman panacodia, jota nyt en ole ottanut. Toisaalta, aika pitkälti just näin meni viimekerrallakin. Voisin yrittää ainakin tiistaihin tai keskiviikkoon pantata seuraavaa testiä, onko nää vaan miedot menkat vai sittenkin jotain muuta :D
 
No nyt löytyi oikea ryhmä. Täällä piinailtu reilu vuosi, mutta nyt ehkä piinailua eniten tähän mennessä.

Reilu vuosi yrittämistä takana. Kierrot heitelleet ja 3 kk Terolut-kuuri takana ja nyt ensimmäinen normikierto ja sain myös oviksen tikutettua. Nyt ollut myös erinäisiä oireita:
- n. viikko ovulaation jälkeen edelleen valkovuotoa
- alavatsaa juilinut ja nippaillut
- finni leuassa
- tukkoisuutta yöllä
- DPO11 iski hirmuinen väsymys ja kroppa jotenkin painava, ei jaksanut tehdä mitään. Lämpö käväisi 37,3:ssa. Koiralle ruokaa laittaessa karvas tunne kurkkuun ja piti yöks-yskiskellä, Pientä päänsärkyä, hikoiluttaa helposti
- DPO12 tuli vaaleanpunaista vuotoa vessapaperiin pyyhittäessä.
- rinnat on kipeät, mutta niin on yleensäkin ennen menkkoja.

Saas nähdä, liekkö taas kuviteltua kaikki, kun sai vihdoin oviksen ja hommailutkin ajoitettua oikein. Huomenna ajattelin testata, kun perjantaina olisivat juhlat tiedossa.
 
Saako keksiä oireita? Kp 25/28-34 dpo 11 oletettavasti, en käyttänyt ovis testejä mutta oireet ja laskurit viittaisi siihen että ovis oli kuun vaihteessa.
No niihin oireisiin
- menkkajomoa varsinkin yöllä ja tätä ei ole ollut yli puoleen vuoteen :O
- repäisykipuja
- etoo, sitä tosin sitä on ollut monena kuukautena ennen menkkoja
- tulee vilun väreitä
- kuumia aaltoja
- akne tai no finnejä naamassa mutta myös muualla, esim selässä
- kn on kova ja korkealla
- päihdyn kahdesta oluesta vaikka juon ne useamman tunnin aikana
- huimaa helposti
- haistan herkästi
- janottaa
- makeaa ei tee mieli, ennemmin suolaista
- valkovuotoa tulee paljon (tämä on ollut liki ongelma raskaus aikoina...)


Lisääkin varmaan olis jos alkais miettimään ;)
Saako salaa toivoa?! Keskenmenosta on yli 6kk ja mitään ei ole tapahtunut. Olisko nyt?
 
Saa toivoa! :) Täällä peukutan ja pidän sormia ja varpaita ristissä! :)

Mulle alkaa puskee pieni flunssa päälle. Ikävästi viikon päästä alkaa loma. Yh. Ja lisäksi, taisi alkaa uusi kierto täällä. Aiemmin mainitsemani pieni niukka vuoto alkoi harvinaisen runsaaksi ja kivut oli panacodia vaativia, yhä edelleen rintojen kipuja lukuunottamatta vaikutti ihan normimenkoilta. Eilen lakkasi vuoto lähes kuin seinään, mikä on vähän hassua itellä. Tänään olisi kp5 tuon uuden mukaan, mutta myös dpo19, jos haaveiltaisiin, että kävisi samalla tavalla kun viimeksi, plussan sai vasta vastaavien valemenkkojen jälkeen joskus tyyliin dpo25 ja päälle. Yhä kuitenkin alamahassa on hassuja tuntemuksia, mutta tänään oli aamulla ihan puhdas nega testissä.

Muistelisin hämärästi jostain lukasseeni, että joillain tällainen pieni lenssunpokanen voi kieliä myös oireena? Tavallaan omalla kohdallani en ihan jaksa siihen uskoa, mutta mutta, pieni toivonpilke jossain kitisee vielä, vaikkakin varmana ihan turhaan. :D
 
Saa toivoa! :) Täällä peukutan ja pidän sormia ja varpaita ristissä! :)

Mulle alkaa puskee pieni flunssa päälle. Ikävästi viikon päästä alkaa loma. Yh. Ja lisäksi, taisi alkaa uusi kierto täällä. Aiemmin mainitsemani pieni niukka vuoto alkoi harvinaisen runsaaksi ja kivut oli panacodia vaativia, yhä edelleen rintojen kipuja lukuunottamatta vaikutti ihan normimenkoilta. Eilen lakkasi vuoto lähes kuin seinään, mikä on vähän hassua itellä. Tänään olisi kp5 tuon uuden mukaan, mutta myös dpo19, jos haaveiltaisiin, että kävisi samalla tavalla kun viimeksi, plussan sai vasta vastaavien valemenkkojen jälkeen joskus tyyliin dpo25 ja päälle. Yhä kuitenkin alamahassa on hassuja tuntemuksia, mutta tänään oli aamulla ihan puhdas nega testissä.

Muistelisin hämärästi jostain lukasseeni, että joillain tällainen pieni lenssunpokanen voi kieliä myös oireena? Tavallaan omalla kohdallani en ihan jaksa siihen uskoa, mutta mutta, pieni toivonpilke jossain kitisee vielä, vaikkakin varmana ihan turhaan. :D

Jaksatko oottaa vai ootko harkinnu verikokeeseen menoa? Itsellä myös tosi myöhänen plussa kuopuksesta. Se epätietoisuus on inhottavaa...

Mulla nyt oletettavasti dpo4 ja jatkuvaa painon tunnetta vatsassa. Odotan jääkukkia taas viikonloppuna kuin kuuta nousevaa :D ekan kerran sitten ekan yrityskierron maaliskuussa on semmonen olo että jes!! :)
 
Jaksatko oottaa vai ootko harkinnu verikokeeseen menoa? Itsellä myös tosi myöhänen plussa kuopuksesta. Se epätietoisuus on inhottavaa...

Ei käynyt kyllä rehellisesti sanottuna edes mielessä tuo kokeille meno. Toisaalta jotenkin on jo sellanen fiilis, että tämä kierto feilasi ja epätoivoisesti vaan koitan pitää sitä pientä "mitäjos"-fiilistä yllä. Veikkaan, että tikuttelen vaan tyyliin joka toinen päivä, myöhäisestä plussasta huolimatta LUULISI seuraavan puolentoista viikon aikana näkyä. :D Sen verran mututuntumaa on kuitenkin kaikesta huolimatta. :)
 
Kp 18/30 dpo5 ja iiiihan liekeissä täällä!! Mulla on KAIKKI oireet ja lisäksi vielä tukku keksittyjä :D
Painon tunnetta alavatsassa, kuvotusta, huimausta, herkkä hajuaisti, päänsärkyä, rinnat aristaa, kurkkukipua, hengästyttää, ruuat kuvottaa jne. Jne. :D ja siis tosiaan ei oo vielä kukaan voinu ees kiinnittyä!

Jos oon raskaana niin siellä on kyllä vähintään kaksoset :D
 
Hei mä voisin liittyä myös tänne, koska piinat ovat niinku just nyt! kp 21/29-32 dpo5. Mulla ei ole oiretta kun se että vasta tuntuu että se on koko ajan täysi. Johtunee nyt kyllä uudesta lääkkeestä nimeltään lugesteron. Onko muilla lugeja käytössä?
 
Hei mä voisin liittyä myös tänne, koska piinat ovat niinku just nyt! kp 21/29-32 dpo5. Mulla ei ole oiretta kun se että vasta tuntuu että se on koko ajan täysi. Johtunee nyt kyllä uudesta lääkkeestä nimeltään lugesteron. Onko muilla lugeja käytössä?

Mulla ei oo kyseistä lääkettä mutta oire kyllä :) nyt dpo7 ja oikeestaan dpo1 alko jo kaikki oireet :D hullulta kuulostaa mut nyt mul on ekan kerran olo et ois tärpänny.
 
Mrs. Smith: Hahaa :D Mulla ei ole mitään oireita muuta kun että vatsa on täynnä koko aika. Äsken autosta noustessa vihlaisi vasemmalta puolelta niin et ihan ku puukkoa ois joku tökkinyt sinne.
 
ImageUploadedByVau Foorumi1500211982.664996.jpg

Tämmöstä tältä aamulta <3

Vähän epätodellinen fiilis ja oon kokoajan varma että menkat alkaa... toivon tietysti että ei...
 
Jee! Onnea plussista! :):Heartred

Mä olen ollut viettelemässä kesälomaa ja on ollut niin paljon tekemistä ettei ole konetta ehtinyt edes avata.
Mutta nyt taas kun lähti arki rullaamaan niin ehtii hieman piinaillakin laughing6

Yritin ovista bongailla viime viikolla mutta liuskat loppui kesken eikä plussaa ehtinyt tulemaan. Pelkäsin jo, että tää kierto jäis ovuloimattomaksi mutta valkkari on kyllä nyt lisääntynyt ja tänään illalla alkoi koskemaan toiselle puolelle alavatsaa niinkuin yleensä oviksen aikoihin! :hello2 Nyt taas vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin että tulis tärppi, lomalla ainakin on ehti hyvin puuhastelemaan laughing7
 
Takaisin
Top