Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

Elämme taas jännittäviä aikoja. Yritys onnistui aika kohdalleen! Dpo 6! Luget tukena tässä kierrossa, paitsi, että terveyskeskus uusi vain 100 mg luge reseptin ja illaksi otettavaa 200mg on jäljellä täksi illaksi, en tiedä mitä teen huomenna, tungen kaksi 100 mg kapselia illalla?! Turhauttaa vähän, ilmeisesti eivät tajunneet että siellä on kahta eri vahvuutta ja huomasin asian liian myöhään, palvelu avoinna seuraavan kerran tiistaina :banghead: :sad001 Mulla siis 100mg aamulla ja 200mg illalla annostuksena...
 
Täällä yksi piinailija :) Yritys aloitettu tämän vuoden alussa ja neljäs lapsi haaveissa. Isommat on
10v, 8v ja 5v. Nyt olis kp17 ja dpo5, jos ovistestiin on luottamista. Tää oli eka kierto, jossa todennäköisesti
saimme puuhailut ajoitettua oikeaan kohtaan. Nyt menossa siis yk5. Aiemmat saaneet alkunsa yk6, yk1 ja yk1,
välissä oli tuulimunaraskaus.
 
Oon testannu maanantaista asti pc:llä, ei tietenkään mitään oo näkyny ku saattaa tänään olla vasta dpo 10! Toivo elää..
 
Mä en tikutellu ovista tässä kierrossa. Viimeks menkat alkoivat n. viikon etuajassa, niin et kierto jäi 25 päivän mittaiseksi. Nyt menossa kp18/28-32. Kohta saa taas jännätä.
 
Täällä ekat piinaviikot alkaa! Yk1 siis menossa. Tänään kp32. Raskaustestin ollessa nega tein ovistestin (jostain vaan tuli fiilis et tee) ja sehän oli positiivinen! Viime kierto oli 48 päivää, sitä edellinen 28, näitä ennen ollut ehkäisylaastari. Tämän päivän ovisplussan perusteella tämäkin kierto venähtäisi 48 päivään.
 
Täällä myös piinailija! Meillä on vähän päälle vuoden vanha poika jonka imetys loppui vähän aikaa sitte. Imetyksen loppumisen jälkeen tulivat ensimmäiset kuukautiset ja kierto käynnistyi. Halusimme aloittaa toisen yrittämisen pikimmiten ja olen yrittänyt viimepäivinä bongata ovulaatiota (limojen perusteella oli ihan lähipäivinä). Kirkasta limaa on tullut neljä päivää ja eilen oikein runsaasti. Olosuhteiden vuoksi pystyimme vain eilen heiluttelemaan peittoa, mutta nyt on kyllä kieltämättä toiveikkuutta ilmassa :D Tulen tänne jännäilemään... :)
 
Täällä myös piinailija! Meillä on vähän päälle vuoden vanha poika jonka imetys loppui vähän aikaa sitte. Imetyksen loppumisen jälkeen tulivat ensimmäiset kuukautiset ja kierto käynnistyi. Halusimme aloittaa toisen yrittämisen pikimmiten ja olen yrittänyt viimepäivinä bongata ovulaatiota (limojen perusteella oli ihan lähipäivinä). Kirkasta limaa on tullut neljä päivää ja eilen oikein runsaasti. Olosuhteiden vuoksi pystyimme vain eilen heiluttelemaan peittoa, mutta nyt on kyllä kieltämättä toiveikkuutta ilmassa :D Tulen tänne jännäilemään... :)

En mä kyllä ota selvää tästä.. maanantaista asti oli kirkasta kananmunan valkuaista muistuttavaa vuotoa ja ajattelin, että ovulaatio on ihan lähipäivinä. Neljäntenä (kp 16) päivänä se oli tosi runsasta ja silloin siis päästiin tositoimiin :D Perjantaina vuoto oli minusta niukempaa ja ajattelin, että oikeaan osui, mutta eilenpä sit kp 18 mua jomottelikin oikealle oikein kunnolla ja yks kaks kirkasta vuotoa oli runsaahkosti. Vasta tänään kp 19 tuntuu, että vuotoa ei enää tule. En nyt sit tiedä yhtään, että olisiko ovis voinut olla to tai pe vai vasta eilen la, kun oli se kova kipukin. Jotenkin epäilen, että metsään meni ja harmittaa, kun ei voitu pe tai la toimia :/
 
En mä kyllä ota selvää tästä.. maanantaista asti oli kirkasta kananmunan valkuaista muistuttavaa vuotoa ja ajattelin, että ovulaatio on ihan lähipäivinä. Neljäntenä (kp 16) päivänä se oli tosi runsasta ja silloin siis päästiin tositoimiin :D Perjantaina vuoto oli minusta niukempaa ja ajattelin, että oikeaan osui, mutta eilenpä sit kp 18 mua jomottelikin oikealle oikein kunnolla ja yks kaks kirkasta vuotoa oli runsaahkosti. Vasta tänään kp 19 tuntuu, että vuotoa ei enää tule. En nyt sit tiedä yhtään, että olisiko ovis voinut olla to tai pe vai vasta eilen la, kun oli se kova kipukin. Jotenkin epäilen, että metsään meni ja harmittaa, kun ei voitu pe tai la toimia :/
Mutta toimitte kuitenkin ke vai to? Hyvät mahdollisuudet on kun etukäteen on talletettu, en ois huolissani!
 
Joo, eli torstaina siis! Mahdollisesti päivä tai kaksi ennakkoon eli ehkä jotain toivoa on :)
Mulla on nyt 1-3 päivää ennakkoon tallettelu ja oon kyllä sitä mieltä että nappiajoitus niin sul varmasti myös! Tai kun en ikinä oo varma päivälleen mun oviksesta.. viime kierrossa 5 päivää ennen ovista talletus ja kemiallinen raskaus
 
Voi vitsit miten hitaasti aika voikaan kulua! Juhannuksena vois mahdollisesti testiä tehdä suht luotettavasti, kun maanantaina viimeistään pitäis kuukautisten alkaa.

Raivostuttavinta on "muka oireet" joita luulen mielen kehittelevän tai sit nyt vasta alan huomaamaan PMS-oireita. Nyt joka yrityskerran jälkeen on ollu väsymystä, nännien arkuutta, huonoa oloa, jatkuvaa pissahätää ja pinnan kireyttä. Tällä kerralla alkuun tuntu vielä joku erilaiselta. Sillein, että oliskohan napannu, mut sekin tunne nyt laimentunu. Huoh.

Olisipa tärpänny. Viikon päästä onneks tietää.
 
Takaisin
Top