Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jihuu onnea varpu!

Ketkäs täällä on seuraavaksi testailuvuorossa? Itselläkin testipäivä lähestyy... Sunnuntai on dpo 11 mutten taida ihan vielä uskaltaa. Pidän kiinni toivosta olemalla testaamatta negoja... Vaikka kyllähän ne testit jo polttelee kaapissa!

Onnea varpu!

Mä tuun piinailemaan, flon mukaan ovis olis ollut perjantaina mutta en mene nyt ihan takuuseen. Joten voi olla että tallettelut ei mennyt ihan kohdilleen. Eli nyt olis flon mukaan dpo3 ja aamulla bongailin taas kunnon limoja ja alavatsaa särkee, samoin tissejä sivuilta.

Vihdoinkin ovis! Eilen vilkkuva hymynaama ja tallettelut ja tänään hymynaama! Eli saattaisipa hyvin osua kohdalleen. Ehkä pitää tänään vielä talletella lisää ;)

Liityn mukaan! Dpo 0 ja kyllä on todella todella piinaavat viikot tulossa! Toista lasta haaveillaan ja yk3.

Täällä tänään oletettavasti dpo 5 ja polttelua/jomottelua/vihlontaa oikean nivusen/munasarjan kohdalla ulkona lenkkeilyn aikana ja sen jälkeen. Ei ole koskaan aiemmin tämmöistä ollut tässä vaiheessa kiertoa, ainakaan en ole pistänyt merkille :p

Täällä 16dpo ja pitkin piinapäiviä ollut vatsa tuntemuksia.Appit ennustaa ja dpo päivien loput kertoo että tulevalla viikolla kuukautisia.

Täällä dpo 6 ja juoksevaa, vetistä valkkaria valunut eilen ja tänään pikkareihin asti. Koskaan ei ole tällälailla valunut. Kodnunnapukkaa äsken kokeilin vessassa käydessä, tuntui pitkältä ja oli aiempiin kiertoihin verrattuna todella paljon enemmän kiinni. Jos on oviksenkin jälkeen ollut lähes pikkusormelle mentävä aukko niin nyt vaikutti siltä että hyvä jos nuppineulakaan mahtuisi :p

Lisäksi on nippaillut/pistellyt hetkittäin alavatsaan. Lihakset olleet kipeät toissapäivästä asti, mielestäni en ole mitään sellaista tehnyt mistä olisivat tällä lailla kipeytyneet.. :confused:

Helpottavaa löytää tällainen piinailijoiden ketju. Toista raskautta kovasti yritämme. Ensimmäisestä syntynyt lapsi (-10) ja nyt vuosi yritetty. Nyt menossa dpo 7 ja ensimmäinen inssi takana. Testata voi vasta dpo 10 jälkeen, ettei irrotuspiikki näytä virheellistä tulosta. Jännittää, pelottaa.. voi kunpa vihdoin!

Mulla dpo7 eikä mitään oireita... hieman masentaa, kun menin kaikenlaisia live pregnancy test -videoitakin katselemaan jossa kerrataan kans oireita oviksen jälkeen.

Ei oo mitään tuntemuksia. Höh.

Aina oon testaillu jo dpo8 alkaen, mutta raskaus näkyi vasta dpo 14.. Joten ehkä yritän malttaa sinne. Tai sitten testaan jo dpo 11..

Mulla ei onneksi ole yhtään raskaustestiä kotona, pitäis varmaan tilata parit lisää.. Jos vaikka viikonloppuun malttaisi.. Ei kyllä tunnu miltään, tosin se voi olla että tuo lugesteroni sekoittaa tutemuksia...

Tulen mukaan tähän. Kolmas haaveissa ja nyt on kp 15/25-28.. ovis oli viikonloppuna ja se on varmasti hyödynnetty, mutta nyt on ihme jomotuksia alavatsassa, että onko nyt heittäny muutamalla päivällä.. vaikka viikonloppuna kyllä kiitettävästi oireita oli siihen suuntaan. No, oon yks hormonipyörremyrsky muutenkin, että kaikki on mahdollista :meh:

Täällä taas yhtä mysteeriä kierron suhteen.Raskauden ja synnytyksen jälkeen (kohtukuolema) ei mikään kierto ole ollut täydellinen joko on ollut hoito, venyvä kierto tai kuukautiset tullut primolutin käytön jälkeisen kierron jälkeen normaalin kp mukaan.Nyt menossa 33kp ja 12kp kohdalla oli ovis oireita ja jos 12kp kohdalla oisi ovis ollut niin dpot ois jo 21dpo.Raskausoireita ei ole.Tässä tällä viikolla oli tunne että ehkä alkaisi kuukautiset mutta ei sitten alkanutkaan.Flo on ennustanut koko viikon kuukautisia.Lupa Naikkarilta nyt kesällä on käyttää primoluteja jos alkaa näyttämään siltä että kierto tekee omia temppuja.IVF:n tavoite kiertoon oisi kuulema parempi saada ilman primoluteja kuukautiset yleensä käy niin että jos käytän primolutit niin seuraava kierto tulee itsekseen.Primolutit oon ottanut käyttöön yleensä 44kp kohdalla siis 44kp oisi vielä aikaa.Nyt mietin että odotanko 44kp ja vuoto alkaisi elokuun alussa ja EHKÄ IVF siirtyisi syyskuuhun vai aloitanko primolutit ennen tuota 44k ja ehkä IVF voitaisiin aloittaa elo-syyskuun vaihteessa.Minusta tuntuu että kaavinan aiheutta kohdunlimakalvon oheneminen oisi voinut olla jollain tapaa osallisena kenties tähän kuukautis ongelmaan.Tässä tämän vuoden kp mitä on ollut: 60kp, 38kp, 54kp, 31kp, 27kp ja 33kp.

Tänään vissiin dpo 12 ja valkovuotoa seassa punaista. Eiköhän ne menkat ole sieltä tuloillaan. Onestep raskaustesti nega, muilla en ole viitsinyt vielä testata.

Mulla dpo12 enkä oo enää testaillut. Tai en ole jaksanut käydä ostamassa testejä. Minkäänlaisia oireita ei kyllä ole, että tuskin tais muutenkaan tärpätä. :meh:

Minulla oli eilen (~dpo 7) lupaavaa pistelyä alavatsassa parin minuutin ajan. JOS kyseessä olisi ollut onnistunut kiinnittyminen, niin tietääkö kukaan kuinka kauan VÄHINTÄÄN pitää kulua aikaa ennen kuin herkin 6.3miU/ml testi pystyy sen havaitsemaan?

Takaisin