Piinaviikkoilijoiden kokoontumisajot!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miilo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täälläpä ollaan päästy miehen kanssa yksimielisyyteen siitä, että elämä ei voi tämän valmiimpi olla esikoiselle. Alamme siis oikeesti ja virallisesti yrittämään seuraavasta kierrosta :smiley-bounce013

Vaikka yritys alkaa vasta ens kuussa, niin ollaan taas tässäkin kierrossa oltu vähän niin ja näin, ehkäisyä ei siis käytetty päivä oviksen jälkeen. Nyt on dpo8 ja menkkojen pitäs alkaa viimeistään keskiviikkona. Alavatsalla tuntuu nyt taas semmoista painetta kuin jotain ilmapalloa täytettäis navan takana. Ei se silti viimeksikään mitään tarkoittanu, tuskin nytkään. Enkä jaksa innostuakaan, koska virallinen piinailu alkaa vasta kesäkuussa! Sillon ovuloin just kun mies on reissussa, mutta pitää sitten touhottaa muutama päivää ennen oikein urakalla ja sitten tietysti heti sen jälkeen jos vielä munasolu olisi paikalla venailemassa.

Jaiks!

Täällä vielä odottelen menkkoja, turvotus ja tissikipukin palasi takaisin, whaat...?!:eek: Ja väsy. En olis niitä kyllä kaivannut, aamulla oli niin ihanan kevyt ja energinen olo vaikka harmittikin kovasti ettei tästäkään kierrosta tullut mitään. Nyt on pitkin päivää ollu kaikenlaista vihlaisuja alavatsalla ja keltarauhasen kohdilta jomottelee ja vihloo myös välillä. Mutta kunnolla ei menkkakivut oo alkaneet eikä sit vuotokaan. Silti oon aivan varma että sieltä ne menkat alkaa, ärsyttää vaan venailla ku haluais jo uuteen kiertoon...:mad:

Joko babakoors testasi? :)

Testasin ja nega oli.. ja oikeesti valehtelematta tunti sen jälkeen alko sit menkat, eli kp1 alkoi täällä taas :/

Testasin ja nega oli.. ja oikeesti valehtelematta tunti sen jälkeen alko sit menkat, eli kp1 alkoi täällä taas :/
Toi on niin tuttu tunne, menkat alkaa heti negan jälkeen. Enää en testaakaan ennen kun menkat on myöhässä, yleensä heti jos kierto venyy päivänkin yli 29 mikä mulla yleensä melko kellontarkasti. Tsemppiä sulle uuteen kiertoon!

Voi kurjuus babakoors:sad001 Mulle on kerran käynyt niin että menkat ei millään alkaneet terolut-kuurin jälkeen vaikka aina olivat alkaneet heti 1-2 päivän kuluttua ja sit ku oli mennyt viikko niin testasin ja samalla ku pissin siihen tikkuun ni vuoto alkoi.:confused: Tunsin itseni niin tyhmäksi että sen jälkeen en oo testannut ennen kuin aikaisintaan dpo15. Tänään dpo15 ja menkkoja ei vielä näy, mutta ei huvita testata ku oon niin varma että sieltä se vuoto kuitenkin taas alkaa. Jos olis raskausoireita kunnolla niin sit varmaan olisin jo testannut, mutta nyt aamulla on taas täysin oireeton olo. Voi olla että oon arvioinut tikutuksesta huolimatta ovispäivän väärin ja siksi kestää :rolleyes: Tsemppiä nyt joka tapauksessa uuteen kiertoon babakoors, toivotaan että tää on teidän kierto! :) Ja suubille kanssa tsempit piinapäiviin:happy:

Muokattu viimeksi:
Kiitos suubi ja varpu! Toivon mukaan olisi tämä meidän kierto :) täytyy alkaa malttamaan noiden testien kanssa..

Jos onkin liian aikaista testata?? Hormoonin määrä vielä pieni.

Ei kai se näin pitkään oviksesta voi olla liian pieni :sad001 paitsi tietty jos oon arvioinut ovulaation ajankohdan ovistestistä huolimatta väärin mutta sitten ei toki menkkojen pitäisikään vielä alkaa. Jos ovistestejä on uskominen niin tänään on vähintään dpo14. No ehkä ne alkaa vaikka tässä vielä illalla tai yöllä...

Varpu on myös myöhään plussanneita esim. dpo18 ja kaikki sujunut ok. Toivottavasti vielä plussaksi muuttuu :)

Kiitos tsempeistä mutta vaikea uskoa että itse vielä plussaisin kun olokin on jo niin normaali. Toivon vaan ettei menkkoja tarttis kauhean kauan odotella vaan pääsisi uuteen kiertoon ja yrittämään maaliskuun vauvaa :)

Ei kai se näin pitkään oviksesta voi olla liian pieni :sad001 paitsi tietty jos oon arvioinut ovulaation ajankohdan ovistestistä huolimatta väärin mutta sitten ei toki menkkojen pitäisikään vielä alkaa. Jos ovistestejä on uskominen niin tänään on vähintään dpo14. No ehkä ne alkaa vaikka tässä vielä illalla tai yöllä...

Niin yksilöllistä! Aina on toivoa niin kauan kuin menkat pysyy poissa :sign19 Koita olla stressaamatta, sekin voi vaikuttaa menkkojen myöhästymiseen. Tsemppiä kovasti!! Hurrrjan jännää <3

Itsellä turvotus säilyny, ei kipuja paitsi välillä nippailee, yhtäkkiä alkoi etomaan niin, että saa ihan keskittyä hengittämiseen.Näin myös toissayönä unta positiivisesta raskaustestistä, näin kahdessa edellisessä hedelmöityksessä (toinen keskeytetty ja toinen kemiallinen) raskausunen ennen tikuttamista .Ajattelin perjantaina (kp 26) testata, saa nähdä onko nämä vaan menkka oireiluja :)

Niin yksilöllistä! Aina on toivoa niin kauan kuin menkat pysyy poissa :sign19 Koita olla stressaamatta, sekin voi vaikuttaa menkkojen myöhästymiseen. Tsemppiä kovasti!! Hurrrjan jännää <3

Kiitos tsempeistä, ei alkanut yölläkään menkat :):nailbiting: Mutta tuo stressi ei vissiin vaikuta menkkojen myöhästymiseen muuta ku myöhästyttämällä ovulaatiota jonka takia sit menkatkin tulisi myöhässä, mutta kun mulla on ovulaatioajankohta tiedossa niin silloin menkkojen pitäisi alkaa siitä 12-16 päivän päästä stressasi tai ei. Kai mä sit vaan kuulun noihin pitkän luteaalin omaaviin kun tänään jo dpo16:woot: Onko muita joilla olis yhtä pitkä tai pidempi luteaali ja voiko siitä olla jotain haittaa? :/:anyone

Muokattu viimeksi:
Kiitos, Heitsu! Kovasti pidän teille peukkuja, että vihdoin onnistaisi :Heartbigred

Täällä tisseissä semmoisia juilimisia välillä. Hyvä merkki varmaan :grin
Kiitos.Milloin sulla on testipäivä tai milloin meinaat testailla?

Takaisin