Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kuulostaa hyviltä oireilta Babakoors :) Millon aattelit testaa?
Sunnuntaihin asti yritän malttaa :D
Varpu3 mulla on vasta n. 1vk menkkojen poisjäännin jälkeen alkanut iltaisin palella ja makuaisti muuttunut jotenkin oudoksi (esim. Vichy maistuu omituiselle ja hammastahna maistuu bensalle :D).
Tänään dpo 7 , eilen alkoi rintojen arkuus, vatsaa turvotti ja nipisteli. Olen ollut hirmu äkäinen pari päivää, jouduin työkavereillekkin pahoittelemaan huonotuulisuutta.Yhtäkkiä paine loppui tänään päivällä, turvotus säilynyt. Jos jotain on kiinnittynyt uskon että se on tapahtunut nyt dpo 6-7 aikana :) En ole mitannut vielä lämpöä, mutta olen hikoillut kummallisen paljon..Koskahan kannattaisi alkaa testaamaan mahdollista haamua?
Hyvän kuuloisia tuntemuksia !:) Mä oon kanssa parina päivänä hikoillut tosi oudon herkästi mutta tietty nyt kun on nää helteet niin ehkä vaan luulen niin Lämpöjä rn oo mäkään mittaillut. En tiedä milloin kannattaa alkaa testailla ku ite ootan aina menkkoihin saakka kun otan ne negatikut paljon raskaammin ku menkat
Mä tossa eilen illalla tajusin että ehkä se oudon keltainen vuoto/pissa johtui uusista vitamiineista, vaikka aika nopeaan ne värjäsi ku olin ottanut vain 20-30 min ennen vessakäyntiä ekaa kertaa. Eilen tuli muutenkin ihan menkkoja edeltävät olot eli kiukutti ja nukuin huonosti. Tänään aamulla kuvittelin silti maistavani jotain tosi outoa makua leivässä mutta paino sanalla kuvittelin Eiköhän tää kierto ollu tässä ja oottelen että vuoto alkaisi huomenna...
Hammastahna maistuu bensalle Sitä odotellessa! Mutta huojentavaa että noi palelut yms tulleet vasta noin ”myöhään”.:)
Nyt mulla nousi taas toiveet pilviin kun äsken vessassa käydessä (ällövaroitus!!!) tuli paperiin jotakin kellertävää nestettä En tiedä oliko pissa ihan tuollaista neonkeltaista vai oliko valkkaria mutta paperi oli oikeasti keltainen eikä tommosta oo ollut koskaan! Ei kutise, kirvele tms tulehduksen oireita eikä se ollut mitenkään paksua tai tahmaista vaan ihan kuin vain neonkeltaista pissaa
Mulla ainakin B-monivitamiini värjää pissan neonkeltaseksi