Pieniä potkuja

Mä oon tuntenu muutaman kerran, mutta nyt on varmaan mennyt jo 1,5 viikkoa etten oo tuntenu mitään. Aika sattumaa siis varmaan on ollut että on sattunut liikkumaan tuntuvasti :)

Nyt alkaa olla enemmän sääntö kuin poikkeus, että pienet aloittavat liikehdinnän silloin, kun itse asetun paikoilleen. Päivittäin pystyn myös erottamaan liikkujat toisistaan, mikä tuo suurta mielenrauhaa :). Rv 20+2.

Täällä ei tunnu viä mitään, 17+6 ja istukka edessä. Onneksi eilen oli neuvola ni tietää et kaikki on ok.

Täällä on tuntunut jo pari viikkoa. Pienet liikkeet alkavat kun olen syönyt banaania tai illalla kun olen pitkälläni. Jännää♡♡

Rv 20 niin pääsi mieskin tunteen kunnon potkun Aa vauvat..mies täälä meinas vaipua epätoivoon miksi vauvat ei hänestä tykkää Vauvan potkut varmasti alkaa omalla ajalla kaikilla tuntumaan! Ymmärrän kyllä että malttamattomanahan niitä oottaa..kohta kuitenkin toivotaan ettei niin kipeää varsinkaan täyteen rakkoon potkisi

Sitä en ymmärrä...miten nämä kun nainen ei ole tiennyt olevansa raskaana..miten voi potkut olla loppuvaiheessa huomaamatta? Täälläkin päin sai nyt 17v tyttö vauvan ja vasta vatsakipujen/ synnytys alkoi ymmärsi sairaalassa odottavansa. kilpaurheili loppuun saakka

Missä kohtaa mahaa teillä yleensä tuntuu potkut? Ku mua vähä ihmetyttäny ku noi potkut tuntuu tosi usein tuolla keskellä tooosi alhaalla, tavallaa aika lähellä häpyluita tms... välistä siis ylempänäki tuntunu et en tiiä mitä voltteja toi tuolla vetelee. Ja jotku on puhunu et ton pitäis olla raivotarjonnassa? Eli mitä se meinaa? :D

anskimanski: jos vauva on raivotarjonnassa, niin hän on silloin pää alaspäin ja potkujen tulisi tuntua navan alapuolella. Jos on perätilassa, niin potkut taas tuntuvat alhaalla. Vielä näillä pienillä on tilaa pyöriä ja vaihtaa asentoaan useasti päivässä ja potkut voivat tuntua vähän siellä sun täällä.

Itse olen rv 13+6 ja toinen tulossa. Mielestäni välillä joitan liikkeitä tuntuu, todella hentoja. Ihan kuin mahassa pieni kupla puhkeis. Kovempia potkuja odotellessa :3 Ihana lukea näitä teidän juttuja ja saada vähän vertaistukea, kun ei sitä muuten tässä nyt ole! :)

Mulla kanssa nyt 17+ enkä oikein ole tuntenut vielä mitään! Esikoisesta liikkeet tuntuivat jo 14+ Mutta mullakin on istukka edessä. Olis kiva alkaa tuntemaan liikkeet jo oikein selkeästi.

Nyt vasta löysin tämän keskustelun, joten hehkutan tännekin. Eilen (rv 19+1) tunsin ekat liikkeet. Kolme selkeää isoa kuplaa/ tökkäystä. Ihanaaaaa!!! :D
Luulen että nyt vasta hoksasin että ne oli vauvan liikkeitä, ja oli tuttu tunne joten en ole vaan muilla kerroilla tajunnut mitä ne on.
Helpottavaa ja jännää!

Jummiina paljo sullon viikkoja ku mä en oo vieläkään ainakaa selviä tuntenut ja nyt 16+4 ja mulla myös istukka eessä

Mulla nyt rv19+2. Viikolla 15+ jotain tunsin jo liikkeitä, tosin hyvin ailahtelevasti. Nyt on menny varmaan viikko, ettei mitään täysin varmoja tökkäisyjä. Enemmänkin on ollut sellaisia möyrimisliikkeitä, joista nyt ei voi olla satavarma. Toisi kyllä mielenrauhan, jos tulisi joka päivä edes yksi mojova isku jonnekin! Mulla näkyy ihan selvästi, kun maha vavahtelee sykkeistä. Jos toi istukka olisi tuossa edessä kuitenkin vaimentamassa liikkeitä... Viime ultrassa mielestäni sanottiin, että istukka olisi kyllä takana...

Takaisin