Pieniä potkuja

Mulla vaihtelee paljon missä potkut tuntuu. Iltaisin monesti vatsan päällä ja liikkeitä näkyykin jos katsoo. Muuten osuu aina iiiihan alapään lähelle tai jonnekin outoihin syövereihin.
Kerran heitti kuperkeikkaa niin että tuli itelle huono olo.:D
 
Onko joku muu huomannut hikkaa vauvalla? Mä kattelin yks päivä kun maha hytkyi rytmikkäästi, mutta mysteerisesti potkut tuntui toisella puolella mahaa. Sitten päättelin, että hikkahan se :grin
 
Hikkaa en oo vielä huomannut, mutta potkut kyllä tosiaan tuntuu millon missäkin ja välillä kovaakin niin että on pistäneet mutkin hypähtämään yllätyksestä pariin kertaan :p

Tuntuu muuten aika, noh, mielenkiintoiselta sillon kun potkii kohti rakkoa tai peräsuolta :rolleyes:
 
Mä oon kans miettiny et joko ois näillä viikoilla hikkaa kun välillä liikkeet on sellaista tasaista pientä nytkähtelyä. Molemmat lapseni oli kovia nikottelemaan mahassa, olisiko pikkuvelikin :P

Mulla jännästi kans liikkeet tuntuu vaan tuolla alhaalla syövereissä. Kyljelläni makaessani sit liikkeet NÄKYY kyljessä, mut välttämättä ei tunnu ollenkaan, aika hassua :P
 
Täällä tuntuu ainakin vauvojen hikka, toiselta vasemmalla alhaalla ja toiselta oikealla ylhäällä :). Rv 27+1.
 
Hikka on tuntunu täälläkin jo jonkin aikaa.. Nyt jo selvästi nytkähtelee :Heartred

rv25+4
 
Mä luulen, että taidankin odottaa vähintään kaksosia, vaikkei ultrassa ole huomattu mitään; sen verran kummallisissa paikoissa mojautellaan samaan aikaan... :woot:
 
Hikka on ollut täälläkin viime viikosta lähtien. Useamman kerran jo tuntunut. :)
 
Voi kauhia kui ilikiältä tuntuu, ku tyttösen liikkeet tuntuu iiiihan tuossa häpyluun yläpuolella. Välillä potkut tuntuu ja näkyy ympäri mahaa, mutta nyt tönii ihan tuota mahan alaosaa. Ja toinen ku parina päivänä potkinu ihan suoraan alas. Kamalat vihlasut vaan tuntunu, ku potkii exit-aukkoa :rolleyes:
 
Mua niin huvittaa aina tämän keskustelun otsikko, kun ei nää ole enää mitään pieniä potkuja, vaan koko vatsan hytkymään saavia iskuja ja kyljestä ulos pullistuvia patteja. Myös iskut häpyluun tietämille on aikaste jänniä tuntemuksia. Varsinkin yöllä, kun niihin herää eikä sen jälkeen nukkumisesta tule hetkeen mitään.
 
Niin just! Pitäis perustaa uusi ketju näille vatsassa räyhääjille! Ei ne potkut ole enää sellaisia söpöjä ja pieniä...
 
Tuleeko teille muille huono olo tuosta potkimisesta? Se on yhtä aikaa niin ihanaa kun tuntee ja näkee vauvan potkut, mutta mitä enemmän potkii niin sitä huonompi olo tulee..
 
Mulla tullut pari kertaa etova olo kun on niin kovasti möyrinyt ja kääntyillyt. Mutta mennyt tosi nopsaa ohi :)
 
Töissä on erityisen kivaa silloin, kun tulee yksi kunnon mojautus ja sekunnin sadasosan ehtii jo miettiä, että nonni nyt se tapahtu, kuset tulee housuun. Onneksi ei oo sitten kuitenkaan niin vielä käynyt... :P
 
Mietin tässä, että soitanko huomena aamusta äippäpolille ja pyydän päästä ultraan vai en. Kun eilen oli todella hiljanen päivä liikkeitten suhteen. Kerran sain päivän aikana laskettua sen 10 liikettä tuntiin. Mutta kaikki liikkeet oli todella hentoja. Sama homma jatkunu tänään. Paitsi nyt ihan täsä viiden minuutin sisään usiampi normaalin tuntonen potku tuntunu. Molempina päivinä myös vihlonu kipiästi kohdunsuuta. Normaalisti neiti möyryää mahasa minkä kerkiää. varsinki, jos istun sohvalla telekkaria katsellen esim. Suomen pelejä. Niin nyt on tuntunu vaan nämä muutamat ihan äsken. Tai jos poika on tullu syliin istumaan/riehumaan, niin mahassa on kyllä heti vastattu siihen. Paitsi ei eilen eikä tänään. :sad001 eikä oo auttanu makean syönti tai muutenkaan syömiset. Normaalisti ne on auttanu.
Niin mietin vaan, että soitanko oman mielenrauhan takia äitipolille huomena ja kysyn pääsiskö näytille vai ottaakohan ne näin pienellä "oireilla" tutkittavaksi ees.
 
Tuskin suviit mitään kummaa olis, mullakin oli melkein viikon että tuntui toosi harvoin liikkeet tai ei joka päivä kunnolla ollenkaan. Ja kävin neuvolassa ja kaikki oli hienosti. Vauva oli vaan ollut eri päin tai jotain. Mutta saahan sitä mielenrauhan jos käy :)
 
Ajattelin olla tänään itse neuvolaan yhteydessä, kun on ollut supistuksia niin paljon (ei pelkästään rasituksesta vaan ihan muutenkin vaikka sohvalla maatessa). Viimeisin nvla oli 9.5 ja silloin meidän terveydenhoitaja sanoi että jos alkaa tulla kipeitä/paljon niin täytyy olla yhteydessä. Noh nyt tullut viimeisen kahden viikon aikana useasti supsituksia ja hieman ovat mielestäni koventuneet kivun suhteen. Myös paineen tunne nivusissa koventunut. Haluaisin päästä kovasti sisätutkimukseen jotta saisi mielenrauhan siitä että kohdunsuulla ei ole tapahtunut mitään muutoksia supistusten takia. Tiedän että supistukset kuuluvat raskauteen, mutta koska terveydenhoitajamme oli hieman hämillään niin itsekkin sitä menee hämilleen..

26+3 :-)
 
Kyllä ne liikkeet voivat vaihdella todella paljon! Välillä voi olla just todella hiljaisia päiviä ja sitten taas riehutaan! Eihän se välttämättä tarkoita mitään muuta kuin, että vauva on kääntynyt sellaiseen asentoon, jossa liikkeet jää tuntumatta! Mutta jos asia vaivaa mieltä kovasti, niin kannattaa pyytää tutkimuksia, sitä vartenhan niille terveydenhuollon ammattilaisille palkka maksetaan!
 
Kävin käyrillä tänään ja kaikki kunnossa. Neiti päätti hiljaisten päivien jälkeen näyttää kunnolla, että kaikki on ok. :) Tiedän kyllä, että hiljaisia päiviä on ja tulee, mutta joku sai huolestumaan. Nyt on taas huojentunut olo ja pystyy nauttimaan näistä liikkeistä, mitä tuntee. :)
 
Takaisin
Top