Pieniä potkuja

Mulla 19+1 ja olen ensiodottaja ja ihan varma en oo onko potkuja vielä kuulunut. Äsken tosin tuntui jotain mutta meni niin nopeasti ettei kerennyt tajuamaan mitään. kyllä ne varmaan alkaa tuntumaan parin viikon sisällä ja saa sitte ihan riesaksi asti tuntea :)

Kyllä jonain päivänä, silloin, kun vähiten odotat, tuntuu selvääkin selvempi tömähdys! Itse mietin esikoisen aikaan monesti, että "tää on nyt varmaan vauvan liikuskelua", kunnes kerran tuli monta mojovaa iskua. Ei voinut epäillä enää! Se ei muuta vaadi kuin että vauva sattuu kääntymään sopivaan suuntaan ja aloittaa kunnon jumpan, niin heiveröiset tuntemukset muuttuu pari kertaa kovemmiksi.

Pääsiäisen ja viikon 20 kunniaksi pikkuinen täräytti ekat potkut ihan vatsan läpi asti. Tähän asti on tuntunut vaan hentoja liikehdintöjä, mutta nyt tuntui kyljellä levänneen käden ranteeseen. Potkut tietty loppuivat ennen kuin mies ehti kokeilemaan, mutta eiköhän sille osu sopiva hetki lähipäivinä tai viikkoina. Liikkeet tuntuvat vieläkin vain vatsan sivuilla ja harvakseltaan. Taitaa olla kaikessa rauhassa hengaavaa tyyppiä. Np-ultrassakin vaan imeskeli peukkuaan chillaillen.

Mulla tuntui muutama päivä sitten eka kertaa navan vieressä asti potkuja. Tai luulin vauvan kääntyneen ja potkivan siihen, mutta sitten tuntui heti perään taas alavatsallakin :P eli siellä olikin toiset liikkeet nyrkkeilyjä ja toiset potkuja, oli aika huisaa :D

Tää vauveli kutittelee mua! Välillä tuntuu sellainen vaimea kutinan tunne, mutta sisältä päin. Esikoinenkin (kohta 11kk) toisinaan innostuu läpsyttelemään paljasta masua, mikä on tosi söpöä! Ehkä poika saa jossain vaiheessa tuntea vastaläpsytyksen...

Mulla tuntunut nyt pääsiäisenä joka päivä potkuja ja töytäisyjä :) ihanaa kun tietää miltä ne tuntuu niin osaa tavallaan odottaa ja reagoida :)
Oli niin rentouttava pääsiäinen ja aina iltaisin ja aamuisin tai kun istahdin mökillä takkatulen ääreen, niin alkoi jumputus tuntua <3

Muokattu viimeksi:
Nyt mie tunnen jee! Muutama pv käytiin neuvolassa ja siinä sitten pysty yhdistää tyypin ja potkut, ku pääs hetkeks kurkkaa masuun hahah! Nyt kaipaa vaan liikkuvaakuvaa, saakohan yksityisellä jotai videomatskuu kotiin? Ei tätä raskautta osaa sisäistä muuten.

Rv 21+1 ja aamulla tunsin eka kertaa liikkeet käteen vatsan päältä :) Pari viikkoa jo muuten tuntunut liikkeet mutta ei tuohon päälle. Vauva on kyllä pinnassa kun istukka on takana ja kovasti se ainakin ultrien ym. aikaan on liikkunut, että saa nähdä millainen jumppa alkaa tuntuun kun vielä tuosta kasvaa ja vahvistuu :D

Meillä tänään menossa rv 20+5 ja nyt tuntuu sekä näkyyki jo vatsan läpi toisen potkut :Heartred
Tätä mä odotan tosi paljon :) Rv 19+3 ja joka päivä tuntuu potkut, mutta vaikka kuinka yritän tunnustella niin päältä ei tunnu mitään. Tosin istukka on edessä.

Mullakin tuntui eilen taas päällepäin potkut ja mieskin ehti yhden vaimean tuntea käteen :D paljon on kyllä liikehdintää päivittäin. Aina melkein kun istun sohvan ääreen iltapalalle niin alkaa jytinä ihan alavatsassa :D

Mulla näkyi eilen kuin Alien olisi mennyt vatsanahkan alla navan alapuolella :P se olikin jännää, kun se ei tuntunut lainkaan, näkyi vaan! Mieskin pääsi ihmettelemään! Sen jälkeen vielä muutama selvä töytäisy, joka sekä näkyi selvästi että tuntui :)

Rv 21+3

Takaisin