Pieniä potkuja

Millä viikoilla ensimmäisiä liikkeitä yleensä alkaa tuntemaan? t. ensikertalainen
 
13+0 tuntui ensimmäiset "kuplan puhkeamiset", jotka liikkeiksi tunnistan :). Varmaan pienillä aika ahdasta, niin tuntuu jo näin aikaisin. Kovin ovat satunnaisia vielä, mutta varmasti pian säännöllistyvät ja vahvistuvat.

Rv 13+3
 
Mää tunsin ekat kuplat esikoisesta 16+
Nyt on välillä tullu noita kuplan poksahduksia/perhosia tuntunut olevan kohdussa, mutta oon vielä laittanu ne suoliston piikkiin, huomenna 12+0
 
Mä tunsin rv 13+5 muistaakseni ekat liikkeet. Ei ollu kuplimista, vaan kutitusta, niin ku ois joku ötökkä kipittäny kohdun toisesta päästä toiseen. Sittemmin oon tuntenu hipsutusta kohdun etuseinämässä, mutten läheskään joka päivä. Yleensä kovien treenien jälkeen.
 
Tunsin esikoisesta selvät liikkeet vasta rv20+ vaikka hoikka olinkin, mutta etuistukka ja pitkä selkä valmensi potkut. En ole vielä erityisesti tuntenut mitään, mutta eiköhän niitä saa tuntea lopussa tarpeeksi :D
 
Tunsin ensimmäisessä raskaudessa ensimmäiset liikkeet jossain rv 15-16 välillä.
Nyt kätilö sano istukka on edessä etten tulis tuntemaan pitkään aikaan liikkeitä. Eikä oo vielä tuntunutkaan rv 13+4 enkä hätäile sen suhteen. Mies jaksaa kysellä päivittäin :joko liikkuu joko :)

Kaverillani oli istukka myös edessä kun hän itse odotti mutta tunsi jo liikkeet siinä rv15 aikoihin. Se taitaa olla niin yksilöllistä milloin alkaa tuntemaan.
 
Mä luulen että oon tuntenut jotain ihan minimaalista liikehdintää. Esikoisesta tunsin ekat selvät liikkeet 16+4, tokasta 14+6 ja nyt mä luulen että eilen tunsin ihan pienenpienen kutinan. Alkuviikosta tulee nyt 14 viikkoa täyteen.
Kunhan liikkeet tuntuu päivittäin, uskalletaan ehkä kertoa tulevasta vauvasta lapsille :D
 
Nyt varmaan viikon verran tuntunut joskus pieniä hipaisuja, joita väittäisin vaavelin aikaansaannoksiksi. Mutta ei läheskään joka päivä.
Nyt 12+3.
 
Mä en oo ainakaan tuntenut yhtään mitään, mikä vois minimini tyypistä tulla. Suolisto kyllä kuplii ja kohisee vähän väliä. :)
 
Mä oon epäillyt jo aikasemmin et oisin jotain tuntenut mut tänään IHAN selvät liikkeet:) rv 10+5o_O
 
Varhaisessa vaiheessa teil on liikkeet tuntunut! Mäkin ihmettelin ku tunsin ekan kerran jo 13+4 tai jotain, mut teil on ollu vielä aiemmin!
 
Ihmettelin itekkin, enkä oo vieläkään varma oonko aiemmin tuntenut, mut tänään ihan selvät:) esikoisesta tunsin joskus viikolla 16...
 
Takaisin
Top