Pieniä potkuja

Nyt on muutaman päivän mittaan poika tehnyt kovasti kuperkeikkaa tuolla! Tällä hetkellä taas potkii kohdunsuulle ja virtsarakkoon :)
 
Tänään näin ensimmäisen kerran liikkeen vatsalla. Nyt taitaa olla 19+ viikot ja liikkeitä tuntunu reilun viikon verran
 
Tätä mä odotan tosi paljon :) Rv 19+3 ja joka päivä tuntuu potkut, mutta vaikka kuinka yritän tunnustella niin päältä ei tunnu mitään. Tosin istukka on edessä.

Mä vaan huomasin ihan yhtäkkiä että hei toihan näky jo päälle päin :grin Käteen on tuntunu nyt pari päivää, tosi hentojahan nuo muutenkin vielä ovat :rolleyes:
 
Minäkin olen huomannut, että välillä liikkeet näkyvät paremmin kuin tuntuvat, hurjan näköistä kun kaksi vauvaa möyrii ja maha muljuaa joka puolelta :D
 
Just tänään ultrassa todettiin, että mulla istukka on edessä eli sen takia on vaisuja tyttären liikkeet. Mutta se mikä jännintä, ku välillä tuntuu niin ylhäällä jo potkuja. Ihan tuossa rintojen alapuolella. Eilen esim. läpräsin puhelinta puolimakaavassa asennossa kädet mahan päällä. Niin pariin otteeseen käsi heilahti oikein potkusta. Voikohan ne oikiasti olla jo potkuja nuin ylhäällä vai mitä ihmettä? :D kätilö joka ultras veikkas, että kohtu on vasta hippasen yli navan korkeudella.
 
Mulla on myös istukka edessä ja liikkeitä alkoi tuntumaan vasta kuluneella viikolla, eli viikolla 21. Liikehdintä on nyt kyllä todella aktiivista. Suorastaan jo pelottaa, että kun nämä liikkeet muuttuu voimakkaammiksi, niin voi tehdä kyllä aika kipeetä! Aika hellyyttävää kuitenkin ainakin toistaiseksi! :Heartbigred
 
Mulla tuntuu olevan suurin osa potkuista aika alhaalla. Eilen mieskin onnistui tuntemaan kädellä muutaman potkun :Heartred tähän mennessä on yleensä rauhoittunut kun laittaa potkujen alettua käden vatsalle niin ei oikein oo onnistunut potkujen tunnustelu
 
Mulla on ruvennut tyttönen potkiin vasenta kylkeä, kun makaan sen päällä. Kutittaa ja vihloo :D Vasen puoli on kyllä aina ollut hänen paikkansa, joten kai se kyljellä makaaminen vie tilaa. Oikealla ei samaa ongelmaa.
 
Mulla tuntunut potkut nyt viimepäivinä ihan tuolla alhaalla. Esim. Kun istun niin tuolla mahan alla, melkein häpyluun kohdalla.
 
Merivesiväri mulla just sama! Mutta täältä on ilmeisesti tulossa muutenkin melko vilkas neiti, välistä saattaa potkia pari tuntiakin yhtäsoittoo ja mahapomppii ihan sikana! En ois uskonu et voi näkyä jo tässävaiheessa näi selvästi noi sen liikkeet :D
 
Täällä virallisesti tunnettu potkut maanantaina ru:ssa kun osasi ultran ja kätilön opastuksella yhdistää oikeasti potkun ja tuntemuksen. Ja tänään nyt mies ekan kerran tunsi mahan päältä :Heartred
 
Täälläkin jo pari viikkoa tuntunut liikkeet ja vatsanpäältäkin jo mies tuntenut ♡ etuseinässä istukka ja rv 20+3 :)
 
Täällä tytöllä taas iltaralli menossa. Maha hytkyy mukana ja selvästi jotai voltteja tuolla vetelee. Ja samalla potkii virtsarakkoon... sei tunnu kyllä kovin kivalta :D
 
Odotan ensimmäistäni rv 22+3 ja välillä huolestun kun välillä on päiviä jolloin liikkeitä ei tunnu paljon, muutaman kerran päivässä vain muljahtelee ja sekin silloin kun käy itse nukkumaan. Istukka kyllä edessä ja vauva jalat alaspäin joka kuulemma vaikuttaa liikkeisiin. Milloin kannattaa ruveta tekemään liikelaskentaa, ei kuitenkaan ihan vielä mun ymmärtääkseni?
 
Mulla on edelleen päiviä, kun liikkeitä tuntuu vain muutaman kerran päivässä (24+5 ja istukka takaseinässä). Viime viikolla lääkäri sanoi, ettei liikkeitä tarvitse tuntea kuin kerran per pv tässä vaiheessa ja ultrassa huomasinkin pikkuisen liikkuvan runsaasti vaikken itse tuntenut mitään.
 
Mulla taas tuntuu sintti tykkäävän potkia oikeaa kylkeä kun makaan vasemmalla kyljellä. Mietin että häiriintyykö siitä että joutuu pää alaspäin vai mitä :D

Mullakin ilmeisesti istukka edessä, mutta silti olen tuntenut potkut viikolta 15 - tosin joitain viikkoja tunsin ne vain ihan kohdun alaosassa, jonne asti istukka ei taida ulottua. Nyt kyllä tuntuu jo hyvin joka puolella, ja välillä pistää naurattaan kun maha vaan tytiseen menemään, heheh. Vauhdikas tyyppi siis täälläkin :)
 
Liikkuuko muidenki vauvat vielä näi hirveesti? Se heittelee vähä väliä kuperkeikkaa ja mitä lie,maha liikkuu ja hytkyy nätisti mukana.
 
Täällä on suht rauhallinen pikkunen. Potkut tuntuu kyllä, mutta muuten ei pyöri oikeastaan ja potkujen sijainnin perusteella on ollut jo useamman viikon perätilassa (kahdessa ultrassa viikon välein oli ainakin perätilassa). Kertaakaan ei ole tuntunut potkut ylhäällä, aina tuolla alhaalla mutta suunta vaihtuu hyvin selän puolelta eteen.
 
Takaisin
Top