Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja Tikru, sama jama. Ferrari tuli ja meni, seuraavaksi 13. tai 14. yk, en enää ole laskenut. Gynellä kävin luuppaamassa, että kaikki ok, ja hormonitasot tsekkaamassa labrassa. Sama kuvio (ja kesto yrityksessä) esikoisen kanssa, mistään ei vikaa löytynyt. Kerran kuitenkin on tärpännyt, kai se on uskottava että sama voi tapahtua toisenkin kerran. Tuntuu vaan siltä, että esikoinen pääsee jo eläkkeelle ennen pikkusisaren syntymistä :(. Uskon kuitenkin plussa-aaltoon!

Maikkie Wautsi!!!! Onnittelut onnen hetkeen paikallaan! Miehelle kanssa, on silläkin ollut osansa  emoticon

Mä oon kohta yksin täällä icseineni... vaikka mikäs siinä, mitä tyhjemmäksi palsta kesän aikana saadaan, sitä mukavampaa!

ON: Ovis tuli ja meni, hyödynnettiin mitä hyödynnettiin... mies hankki sellasen 4 päivän kuumeen ja sitä myöten ne meidän 0,5%:n tsänssit kutistu varmaan kolmeksi kuukaudeksi 0,05%:n. No hei, voittaahan ne ihmiset joka viikko lotossakin, joten...

Wauuu, Maikkie!! Paljon onnea, ihanaa! emoticon
Ja toki saat jäädä tänne meidän kanssa jutustelemaan. Lapsettomuudestahan sanotaan, että vaikka se elämänvaihe jäisikin taakse, niin se ei kuitenkaan koskaan unohdu. Ihan eri tavalla sen kokeneet ymmärtää meitä edeleen toivovia kuin sellaiset, joiden raskaus on alkanut normaaleissa puitteissa.

Ja Miikka äläs luulekaan, että tänne yksin jäät icseinesi! Mie en ainakaan mihinkään plussajunaan oo menossa kesän aikana, se on vissi ja varma vaikka nuo femarit kuinka ois mukana, vaan täällä syksyllä sitten panikoin niitä punktioita ja hypereitä ja kaikkee mitä noihin liittyykin emoticon . On se vaan niin, että se luomuonnistuminen taitaa olla todella kiven alla meillä, joiden miehessä sitä vikaa on... Tiiätkö, me alettiin miehen kanssa lottoomaan! Aattelin, että samat mahikset taitaa olla voittaa siinä kuin saada meille baby alulle...

Mie oon ollu tosi allapäin tänään. Kurkkukin on kipee ja nuha. Oon lohtusyönyt ja se on nykyään mulle harvinaista. Menkat on tosi runsaat nyt, vaikka on jo 3. päivä (mulal yleensä 2 ekaa vuotaa enemmän ja sit hiipuu). Mieli maassa vaikken oo ees pettynyt tädin tulosta. Voikohan femarit vaikuttaa tähän tai sit on normaalia pahemmat menkkahormoonit.

Kiitos ihanaiset naiset! emoticon

Mähän olin alunperin hieman epäilevällä kannalla sen suhteen, kuulunko tänne palstalle vai en. Meitä, kun ei missään vaiheessa virallisesti oo lapsettomiksi todettu eikä sitten niissä tutkimuksissakaan mitään syytä selvinnyt. Toisaalta eihän se välttämättä tarkoita, että on lapseton, jos on yrittänyt pitkään.
Meillä ois tullut elokuussa 2 vuotta täyteen, kyllä se on pitkä aika odottaa.

Missään nimessä en halua teidän kenenkään mieltä pahoittaa ja en aio ihmeemmin raskautta täällä hehkuttaa. Haluan edelleen kuulla kuulumisianne ja jotenkin on itsellä sellainen olo, että tälle palstalle mä kuulun. Muilla palstoilla kaikki on ihan outoja ja ei millään viittis alkaa tutustelemaan uusiin ihmisiin. Täällä on ollut niin kivaa, vaikka aiheet suurimmaksi osaksi melko raskaissa tunnelmissa liikkuukin. Ja vertaistuki, se on vertaansa vailla! emoticon

Nymerialle
pikaista paranemista ja huomenna on uusi päivä, toivottavasti mielikin olisi sitten jo parempi. Vaikka saahan sitä olla välillä mieli maassa ja huonolla tuulella. Vaihtelu virkistää ja eipähän ole aina samanlaista. Ja tottahan se on, ettei nämä kahden vuoden aikana sisään kertyneet tuntemukset hetkessä minnekään katoa, jos katoavat koskaan. Kyllä tässä ajassa on ehditty monet itkut ja epätoivot taistella ja hanskat on heitetty tiskiin kerran jos toisenkin. Silti sieltä suosta on aina vaan noustu uudelleen ja uudelleen.

Tikrulle
pahoittelut ja isot voimahalit emoticon

Nine: kyllä se tärppää uudestaan, kun on kerran jo tärpännyt. Tiedän kyllä, odottavan aika on vaan niin pitkä ja raskas. Voimia sinulle!

Tervetuloa June! Onhan se hyvä säilyttää tasapaino, plussaajia kun on lyhyen ajan sisällä tullut monta. Ettei me yrittäjät loputa kokonaan, he he :).

Maikkie, tokihan tuolla historialla tänne meidän palstalle kuulu(i)t, kun nimikin on "pidemmän kaavan mukaan yrittäneet" emoticon  Eihän tämä varsinaisesti ole lapsettomuus-palsta, mutta ymmärrettävästi kun tarpeeksi aikaa kuluu, niin ainakin osa meistä tutkimuksiin ja hoitoihin lähtee ja sitten niistä asioista täällä puhutaan. Onhan näissä keskusteluissa erikseen Lapsettomuus-osiokin, mutta hiljaista siellä näyttää olevan, kun kaikki me ollaan täällä emoticon Joka tapauksessa, pitkään te jouduitte odottamaan (suunnilleen samoihion aikoihin mekin aloitettiin yritys) ja aivan mahtavaa, kun nyt odotus vihdoin palkittiin. Toivon teille levollista ja ihanaa odotusaikaa ja mukavahan se vain on, jos käyt täällä kuulumisia kertomassa!

June, tervetuloa! emoticon Minullakin menee kesätauon aikana femarit. Ekan kerran ne oli käytössä (+ Menopur + Pregnyl + Lugesteron) kevään viimeisessä inseminaatiokierrossa. Negan jälkeen siis päätettiin aloittaa kesätauko eikä kiusata itseämme insseillä enää (huonot simpat) ja nyt on 2. kierto pelkillä femareilla menossa. Mullahan ei ole ollut ovuloimisen kanssa ainakaan yleensä ongelmaa, mutta kun ostin keväällä Femar-paketin, sain luvan käyttää niitä kesällä, ettei mene kaikki hukkaan kun syksyllä niitä ei enää IVF-hoidoissa käytetä. Yleensä femareista ei vissiin pitäis tulla suurempia sivuvaikutuksia. Mulla oli kahdessa ekassa kierrossa väsymystä ja syke oli korkeampi salilla. Nyt on ollu mieli maassa pari päivää aika reippaasti, en sitten tiedä onko femareilla tekemistä sen kanssa vai ei. Nyt on siis mulla kp 3 ja femareita syön kp 2-6. Mutta kuulemma verrattuna clomeihin femareilla on yleensä vähemmän sivuvaikutuksia. Niin, siis lääkärikö ei teille suoraan sanonut, että pääsettekö jonoon vai alkaako hoito jo syksyllä? Oishan se hyvä olla jo valmiiksi jonossa, ei kai se nyt ketään haittaa, jos tuliskin kesällä plussa ja poistuisitte jonosta. Mutta selvinneehän tuo sitten kun sinne soittelet. Sama pelko täälläkin on, että jos me ei koskaan sitä omaa pikkuista saada... Onneksi on kuitenkin keksitty nämä keinot, jolla luontoa voidaan avittaa. Kun vaan joku voisi luvata, että se toimii varmasti meille kaikille joskus. Kiva kun tulit mukaan, vaikka toivotaan tietysti teille jo sitä plussaa mahdollisimman pian! Kerrohan sitten femar-kokemuksia!

Tervetuloa mukaan lössiin June! Niinkuin Nymeria totesi, niin kyllä täällä lapsettomuudesta tiedetään, vaikka en kyllä itekkään vielä tunnusta olevani lapsettomuustuomion saanut, koska aion siitä "parantua"... jos ei hoidoilla luontoa avittamalla, niin sitten adoptoimalla.

Maikkie, Bandida ja kaikki "kaavan mukaan" raskautuneet nyt kuulolle: Ei onnea tarvitse meiltä peitellä!!! Me olemme täällä sitä varten, että jokainen raskautuu (IHAN JOKAINEN) ja pääsee nauttimaan näistä äitiyden onnen hetkistä ihan alusta asti. Kukaan ei ole kateellinen (vaikka joskus nipistääkin, että miksi ei ollut mun vuoro vieläkään) ja mieluusti kuuntelemme kaikki ihmetykset ja innostukset ja jaamme varmasti ajatuksissamme onnen teidän puolestanne! MITÄÄN ei siis tarvitse meille sensuroida, UGH.

ON: Eipä midistä tässä, kesä tulee keikkuen ja mun kesälomat lähenee!! Viimeyönä näky sellasia seksiunia, että olin aamullakin vielä ihan äimän käkenä. Kesää kenties rinnassa vähän enemmänkin...

Hei, kaikilla on huomenna vapaapäivä!!!!!!

emoticon 

Oi Maikkie, onnea hurjasti!!! Ihanaa kun joku nappasi mukaan plussa-aaltoon. emoticon Tarrasukkia ja ihmisliimaa sinnekin, harmi kun taidetaan asustella aika kaukana toisistamme, olis kiva törmätä vaikka synnärillä, heheh.

Kiitos kaikille edelleenkin tosi paljon onnitteluista. Alan pikkuhiljaa hahmottaa et paksuna ollaan - maha on sekaisin ja kyyneleet on tosi herkässä. Muita oireita ei mahan vihlonnan lisäksi ole... Mut edelleen hirvittää, eikä uskalla alkaa asialla juhlimaan - tähän asti oon esim miettinyt lastenhuoneen tulevaa sisustusta, vaatteita, nimiä, jne. ja nyt kun olis ehkä syytäkin, oon taikauskoisesti jättänyt kaikki tuollaiset ajattelematta ettei vaan kävis huonosti... Neuvolan sentään uskalsin varata juhannuksen jälkeiselle viikolle. Aion käydä täällä teitä edelleen piinaamassa Maikkien lailla, ootte ihan paras porukka ja pysyn täällä ku purkka tukassa kunnes saan porttikiellon emoticon

neitinen, hienoa kun pääsette tutkimuksiin jo näin pian. Se on aina askel eteenpäin - ja jos jotain löytyy niin sittenpä tietävät mitä aletaan hoitamaan!
Nymerialle, ninelle ja tikrulle pahoittelut ja halaukset. Tädin tuleminen ei vaan koskaan lakkaa tuntumasta pahalta, eikä siihen totu vaikka ei mitään ylimääräisiä odotuksia ko kierrolle oliskaan... Paska täti!
Tervetuloa June mukaan keskusteluun. Meilläpäin (OYS) jonot IVF:ään on ilmeisesti n 6kk, meillä olis kesätauon takia mennyt 7kk jonoon ilmoittautumisesta ekaan hoitoon mut kävi niin onnekkaasti et 2v yrityksen ja muutaman inssin jälkeen napattiin vihdoin luomuplussa... Eli jos vasta elokuussa pääsette jonoon, saattaa valitettavasti tosiaan olla et ekat hoidot menee vuodenvaihteen yli - mutta yhtä hyvin saattaa olla et hoidot aloitetaan teille jo aikaisemmin koska teidän tuloksilla on selvää et mahdollisuudet muilla konstein on huonohkot. Tsemppiä kesään, jospa ovis alkaisi tuettuna ilmaantua ajallaan, ja jos ei toivottavasti pääsette pian jatkokuvioihin kesän jälkeen!
Fenixille isosti peukkuja inssin ajoitukseen, pakkohan sen joskus on osua kohilleen!!
 Miikka, tuo sun 30v -avautuminen oli niiiin tutun kuuloista - ja niin osuvasti taas kirjoitettu, olispa mullakin noin sana hallussa emoticon  Meilläkin mä olisin ollut valmis alkaan tekeen lapsia melkein heti isännän tavattuani - siihen asti mulla oli ollut niin onnettomia isäehdokkaita ettei käynyt mielen vieressäkään - mut isäntä oli sitä mieltä et odotellaan. Odoteltiin sitten kolmisen vuotta hänen päätöksen kypsymistä (sanoin jo alussa et ennen ku mä täytän 30 jätän pillerit pois joka tapauksessa :) ), ja sitten 2 vuotta että mitään tapahtuis - itselläkin kävi välillä pientä katkeruuden tunnetta mielessä turhasta odottelusta, vaikka loppupeleissä 'vika' minussa olikin. nyt jos tässä kaikki hyvin menee, oon 32-vuotias ensisynnyttäjä... Pistäkäähän sun seksiunet ihan luonnossakin toteutukseen, ja ottakaa se lottovoitto tänä kesänä!
Ihanaista vapaapäivää (huomenna) kaikille!! Ja niitä plussia lisää!

Maikkie oikein paljon onnea plussasta teillekin! emoticon

Täällä tuli täti kyläileen viime sunnuntaina. Vaikka sitä ties, ettei oo mahiksia olla raskaana, niin silti sitä petty vähän, tai oikeastaan aika paljonkin. Olihan tää eka täti diagnoosin jälkeen. Kummasti oon kyllä saanut sen jälkeen pidettyä tunteet hallinnassa.

Mielenkiinnolla luen teidän kirjoituksia noista eri hormooneista, meille kun gyne ei edes ehdottanut mitään, kun ongelmat on minussa. Syksyllä sit mennään toivottavasti suoraan IVF:ään. Mun tuurilla ne kuitenkin keksii kokeilla kaikki muut mahdolliset hoidot ennen sitä ja ehkä vielä leikata ne pari pientä myomaa ennen IVF:ää. Vaikkakin mun oma gyne, toimii lapsettomuusklinikalla, sano, että tuun raskaaks vain IVF:n avulla...

Mut koittakaahan nyt joku lähteä kolmanneksi plussa-aaltoon, niinhän sitä sanotaan, et "ei kahta ilman kolmatta".

Hyviä pyhiä (tai ennemminkin vapaapäivää!!)emoticon
Ihanan lämmin päivä ollut tänään, tällaisia lisää!

Bandida: Olinko jostain sun tekstistä lukevinani, että meillä päin (OYS) ???
Mulla on nimittäin aika tarkkaan 25km matkaa kotiovelta OYS:n ovelle ja sinnehän sitä sitten mennään synnyttämään.

Miikka: lähinnä kait tarkoitinkin (yritin tarkoittaa) että en haluaisi omalla hehkuttamisella pahoittaa kenenkään mieltä. Onhan se varmaa, että joku raskausjuttu väkisinkin tänne eksyy. emoticon

Pöppis: Kiitos onnitteluista! Voimahalit sulle sinne! emoticon

June: Tervetuloa joukkoon minunkin puolesta. Tämä joukko onkin vallan mahtava ja niin voimia antava, ettei toista ole... eikä tule!

Omaa: Mulla on jotenkin ihmeen rauhallinen ja seesteinen olo. Ei hermostuta eikä stressaa yhtään, outoa. Viimeksi olin ihan hermoraunio koko ajan pelkäsin pahinta, joka sitten kävi toteen. Pelkäsin jo silloin, että kuinka ihmeessä pystyn joskus uudelleen raskautuneena olemaan stressaamatta ja pelkäämättä, mutta näköjään se on hoitunut ihan luonnostaan. Ihmetyttää kyllä, kun normaalisti tapana on panikoida joka asiasta. Nooh, en valita kyllä, parempi se näin on. Viimeksi ehdin tehdä 5 r-testiä ensimmäisen viikon aikana ja nyt olen tehnyt ainoastaan sen yhden. Pari liuskatestiä mulla on ollut jemmassa, mutta eipä ole ollut mitenkään pakottavaa tarvetta niitä käyttää. Ehkä viikonloppuna voisi ihan piruuksissaan yhden tuhlata.

Ihanaa vapaapäivän jatkoa kaikille, nyt nautitaan kesästä emoticon

Oho, Maikkie, asutkohan meidän naapurissa kun meiltäkin on OYSiin matkaa n 25km..? emoticon  Hyvä että on rauhallinen olo - mä stressaan varmaan sunkin puolesta täällä, kun ei oo edelleenkään oikeen mitään oireita. 3 testiä oon tehnyt ja päätin etten enää tee... Pakko kai koittaa kestää ekaan ultraan asti.

Sitä kolmatta plussaa edelleen odotellen... Täällä ainakin ihana keli tänään, nauttikaahan kaikki auringosta ja lämmöstä!

Ihanaa Maikkie ONNEA, ONNEA!! Teillä tulikin joulu jo nyt!emoticon  Tsemppiä, kyllä kaikki nyt hyvin menee :)

Hirmu määrä tekstiä tullutkin sitten viime visiitin. Töissä ollut niin kiirettä ja pitkiä päiviä raatanut, ettei enää ole jaksanut lueskella.. Tätikin kurvasi eilen, eli kierto nyt 24 pv. Ei siis natsannut nytkään.. Kierto kierrolta näköjään aina enemmän kirpaisee. Polille tekisi mieli soitella ja kysellä miten pitkät jonot on. Olen vaan  yrittänyt pitää malttia tässä asiassa ja odottanut, että omillamme pärjättäisiin. Vaan voi olla, etten enää pysty hillitsemään ja ensi viikolla tartun luurin, niin tietää aikatauluja.

Junelle tervetuloa! Ja kaikille palstalaisille ihanan lämmintä viikonloppua! Ja juhlia, kenellä sellaisia on. Peukkuja ja jaksamisia kaikille! Tämä lähtee nyt tasaamaan univelkoja.. krooh..

-Kuukkeli-

Paljon onnea plussasta Bandida :)

Ja muillekin paljon plussapuhalluksia ja aaltoja että pääsette tuohon plussa-aaltoon matkaan :)

Aurinkoista lauantaita siskot! emoticon  Mites täällä on taas tää hymiöarmeija muuttunut ihan erinäköiseksi emoticon

June, meille kokeiltiin inseminaatiota juurikin siksi, kun miehen simppanäytteessä oli häikkää. Se eka näyte ei ollu vielä kamalan huono, vain alentunut. Siinä tapauksessa inseminaatio onkin yleensä hyvä vaihtoehto, kun niitä uimareita autetaan lähemmäksi määränpäätä. Sit itse inseminaatiossa se laatu olikin huonontunut aika paljon ja lääkäri sanoikin sitten seuraavalla kerralla, että ei ehkä kannata inssejä enää tehdä, jos laatu noin huono. Yhtä vielä kokeiltiin ja siinä se olikin taas pikkuisen parempi ja meille luvattiin vielä kolmas ja neljäskin inssi kevään aikana. Kolmannessa simpat oli taas niin huonoja, että lääkäri antoi onnistumisprosentiksi 5 ja yhdessä lääkärin ja miehen kanssa päätettiin, ettei enää piinata itteemme näillä, vaan jätetään se 4. tekemättä ja huilataan kunnolla ennen syksyn IVF-rumbaa. Meillä (P-KKS) ei ole varsinaista IVF-jonoa, eli jos jo alkukeväällä meillä olisi ollu tilanne, ettei kannata inssejä edes kokeilla niin oltais päästy niihin hoitoihin jo keväällä. Nyt se menee syksyyn, kun polilla on kesätauko ja isoja hoitoja tehdään siellä sit aina syksyisin ja keväisin. Ainahan ne kattoo noita hoitoja tilannekohtaisesti ja kai se vähän on lääkäristäkin kiinni. Femarithan auttaa just tuohon ovuloimattomuuteen ja jos sulla on siinä ongelmaa, niin kyllähän se onnistumismahis kuitenkin paranee jos niiden avulla saat oviksen. Riippuu tietty miten huonoja ne simpat on. Miekin sain nyt siis kesän ajan luvan käyttää 3-4 kierrossa niitä, kun tuskin meidän kohdalla pelkoo monikkoraskaudesta, vaikka miun oma oviskin toimii. Mie syön tosin vain yhden tabletin päivässä. Mulla kehittyi silloin ekassa femar-kierrossa (kun oli se 3. inssi ja seurannat) molemmille puolille 1 johtofolli. Nythän sit ei oo mitään tietoo kun ei oo seurantaa. Mut sie oot vissiin ens viikolla menossa polille käymään? Kannattaa vaikka paperille laittaaa ylös kaikki asiat mistä haluut kysyä, niin muistat sit siinä tilanteessa. emoticon

Pöppis
, toivotaan että pääsette syksyllä suoraan IVF-hitoihin, jos sitä haluatte. Eihän ne turhia hoitoja tee, jos tosiaan on selvillä ettei kevyemmistä hoidoista teille hyötyä ois.

Bandida ja Maikkie, kiitos lohdun sanoista taas. :) Hehe, teistä taiskin tulla nyt odotuskaverit, kun noin lähekkäin satutte asumaankin!

Mie oon ollu koko viikon flunssassa eikä oo vieläkään ihan normiolo. Pää täynnä räkää. Ja alilämpöä ollut, eilen oli 35,2. Ja koko ajan palelee. Eilen nappailin viimeisen femarin tähän kiertoon ja nyt jännään, tuleeko yhtä kovat oviskivut kuin viimeksi. Tilasin brittien Amazonista CB:n digiovistestejä. Sieltä saa niitä testitikkuja 20 kpl paketissa!! Ja hinta oli 24,95 £. Tilasin mukaan vielä paketin, jossa on 2 kpl CB:n digiraskaustestiä, niin hinnaksi tuli yhteensä n. 40 €. Eli saman verran, kun täällä maksaa nuo ovistestit apteekissa 7 kpl paketissa. Eli jos ootte testailemassa ovista digitesteillä, niin ehdottomasti kannattaa tuolta tilata! Kun nyt vielä tulis perille...

Tänään ohjelmassa serkun yo-juhlat ja illalla mennään leffaan. Jos mie jaksan oloni puolesta. Ihanaa viikonloppua!

Päätin nyt liittyä mukaan joukkoon, kun joka tapauksessa tätä palstaa olen seurannu jo pidempään ja tulen seuraamaan jatkossakin emoticon Olen arastellu tänne liittymistä, kun ei ole meillä vielä vuotta yritystä takana ja ollaan niin nuoria, mutta sitä vuoden yritystä jo kovasti lähennellään ilman plussia, keskemenoja tai edes haamuja.

Minä ja mies täytetään tänä vuonna 21 vuotta. Mentiin naimisiin viime kesänä ja melkeen häistä asti ollaan oltu ilman ehkäisyä ja laskettu tärppipäiviä, mutta ilman tulosta. Laskujen mukaan nyt taitaa olla yk9. Mulla on ollut häiden jälkeen tosi epäsäännöllinen kierto, on pomppinut 29-46 päivän välillä, joten sain Terolutit ja tänään alkaa kolmas satsi niitä. Kävin lääkärissä tuon epäsäännöllisen kierron takia kun terot sain ja samalla lääkäri kahto ultralla emättimen kautta, ja kaiken pitäisi olla kunnossa. Samalla myös tehtiin verikokeet ja ovulaatiokin tapahtuu normaalisti.

Tässä kierrossa tiedän, että raskautuminen on aika mahdotonta, kun nämä tärppipäivät vietetään mun perheen luona siskon lakkiaisten takia ja juhliminenhan on hirveän rankkaa niin ei sillon jää virtaa hommailuun. ;) No, suurempi syy on antibiootit, jotka mun pitää syödä koiran puremien takia. Ja muutenki on kaikkea stressiä, että eiköhän odoteta suosiolla seuraavaan kiertoon ilman turhia toiveita!

Maikkie ja Bandida, molemmille kovasti onnea matkaan! Toivottavasti kaikki menee hyvin! emoticon

Täällä ois myös yksi uusi kuumeilija liittymässä joukkoonne

Minulla ikää 21 ja miehelläni 23 vuotta.
Ehkäisylaastari heitettiin elokuussa 2010 veks ja siitä asti ollaankin yritetty raskautta.
Tammikuussa varhainen keskenmeno mutta muuten onkin sitten ollut hiljaista plussarintamalla.
Huomenna oisi labrassa testejä luvassa ja alkaakin sit kuviot selvenemään, toivon mukaan.
Nuoren ikäni vuoks ei kyl oo viel kiirettä mut alkaa jo välillä epävoivo iskemään kun kohta vuosi yritystä takana ja sitä omaa nyyttiä kaipaa niin syliin:)

Ihanaa kesää kaikille kuumeilijoille

emoticon Tervetuloa mukaan uusille jäsenille !

Tosiaan, taas on ihan ihmeelliset hymiöt. Kaikki mun suosikit on poistuneet... oisko tää joku "basic"-hymiöstö nyt sitten.

Itseäni pelästytti lauantaina alkkareista löytyneet verijarrutusjäljet. Meinasin masentua, kun se tarkoittaisi sitä että ovulaatiosta menkkoihin olisi ollut vain 7pv, mutta onneksi loppui yhtä nopsasti kuin oli alkanutkin. Ehkäpä jotain hormonien temppuilua? Jotenkin kutkuttaa jo tuo elokuu... tein laskelmia, että vain kolme kiertoa seuraavaan ICSIin. Jeejee!

Heippa kaikille ja uusille tervetuloa!

Täällä on taas näköjään laitettu palstaa uusiksi. Aukesi tämä vastausikkunakin uuteen ikkunaan. Noh, parempi se näin onkin niin näkee tuosta taustalta toisen kirjoitukset helpommin.

Kiitos kaikille onnittelijoille! emoticon Ihan outoja nää hymiöt... hymph! Kaikki kivat on viety pois...

Bandida: eihän sitä tiedä, vaikka asuttaiskin. En viitsi kuitenkaan kovin tarkkaan alkaa täällä netissä osoitettani huutelemaan. Ymmärrät varmaan. Äläkä nyt stressaa ja panikoi siellä turhia! Kyllä kaikki menee varmasti hyvin. Siihen pitää vaan itse uskoa ja luottaa. Mä tein tänään toisen testin. (vasta tänään... viimeksi olin ehtinyt tehdä varmaan 5 testiä viikon aikana) Tein semmoisen liuskatestin, jonka olin prismasta ostanut jemmaan kaappiin. Kyllä oli niin vahva plussa, ettei ikinä. Se plussa viiva oli paljon vahvempi, mitä itse kontrolliviiva. Ja olokin on ollut sen mukainen. Ei ole pahoinvointia tai mitään muutakaan semmoista negatiivista. Mahassa jomottelee aina välistä ja rintoja aristaa. Niin ja väsyttää aivan kamalasti.

Kuukkeli: Ehdottomasti kannattaa soitella sinne polille. Yleensä jonot on aika pitkät, riippuen tietenkin hoidosta. Ja eihän se ole teidän yrityksestä pois, vaikka jonossa olisittekin. Saapihan sitä siltikin jatkaa petipuuhia kotosalla ihan normaalisti eikä koskaan voi tietää, jos se luomuplussa sieltä tuleekin. Ihmeitä sattuu.

Nymeria: Jokos siellä jaksellaan paremmin? Toivottavasti flunssa on jo häipynyt ja saat nauttia lämpimistä kesäpäivistä täysin siemauksin. Eipä ole kyllä ollut pahan hintainen investointi nuo digitestit. On ne vaan niin kalliita täällä suomessa.

Miikka: Jos se olikin ihmeiden ihme ja olisi ollut kiinnittymisvuotoa. Kolme kiertoa menee nopeasti, varsinkin kesällä. Kohta on jo juhannus ja sitten heinäkuu menee aina tosi nopeesti ja sittenhän alkaakin jo olla syksy.

Nautitaan nyt kesästä ja lämmöstä!

Tervetuloa mukaan uudet keskustelijat! Ja kiitos kaikille taaskin...

Miikka, jospa se oliskin kiinnaria kun ajoituskin passais? *tähän oisin halunnut sellasen peukutushymiön, mut en ainakaan löytänyt*

Maikkie, ymmärrän hyvin, enkä kysymykseeni varsinaisesti vastausta odottanutkaan - kovin tarkkaa ainakaan Mulla on samat oireet - paitsi tissit ei kyllä tiijä mitään mistään - edelleen odottelen "kunnon" oireita että uskaltais vähän tuulettaa... Mut kyllä meillä hyvin menee ja sit synnärillä tavataan Pakko koittaa luottaa.

Kuukkeli, mä kans kannustan kyllä soitteleen sinne polille, ei se ota jos ei annakaan. Ja voi poistaa "turhia" stressaamisia kun tietää et on jonossa ja pääsee ainakin joskus hoitoihin.

Nymeria, kiitos tuosta vinkistä, enpä ollu tullu ite ajatelleeksikaan et ulkomailta vois tilata halvemmalla testejä. Seuraavalla kerralla sitten...

Oih, mitkä kelit Suomessa nyt on. Olispa vaan koko kesä tällainen lämmin ja aurinkoinen (toki vähän sais - öisin - sataa et nurmikko ja kukat pärjää, hehe)!

Jaa, tuskimpa kiinnaria kun tänä aamuna tämä ikuinen optimisti teki täysin negatiivisen testin. Joku hormonihäikkä vaan taas kerran.

No mut siis, ihanat säät!!! Jos mä saisin päättää ni olisin kaikki kesät ulkotöissä, satoi tai paistoi. Vaan eipä näistä toimistohommista taida päästä eroon kun kerran sille tielle lähtee.

Takaisin