Oi
Maikkie, onnea hurjasti!!! Ihanaa kun joku nappasi mukaan plussa-aaltoon.

Tarrasukkia ja ihmisliimaa sinnekin, harmi kun taidetaan asustella aika kaukana toisistamme, olis kiva törmätä vaikka synnärillä, heheh.
Kiitos kaikille edelleenkin tosi paljon onnitteluista. Alan pikkuhiljaa hahmottaa et paksuna ollaan - maha on sekaisin ja kyyneleet on tosi herkässä. Muita oireita ei mahan vihlonnan lisäksi ole... Mut edelleen hirvittää, eikä uskalla alkaa asialla juhlimaan - tähän asti oon esim miettinyt lastenhuoneen tulevaa sisustusta, vaatteita, nimiä, jne. ja nyt kun olis ehkä syytäkin, oon taikauskoisesti jättänyt kaikki tuollaiset ajattelematta ettei vaan kävis huonosti... Neuvolan sentään uskalsin varata juhannuksen jälkeiselle viikolle. Aion käydä täällä teitä edelleen piinaamassa Maikkien lailla, ootte ihan paras porukka ja pysyn täällä ku purkka tukassa kunnes saan porttikiellon
neitinen, hienoa kun pääsette tutkimuksiin jo näin pian. Se on aina askel eteenpäin - ja jos jotain löytyy niin sittenpä tietävät mitä aletaan hoitamaan!
Nymerialle, ninelle ja
tikrulle pahoittelut ja halaukset. Tädin tuleminen ei vaan koskaan lakkaa tuntumasta pahalta, eikä siihen totu vaikka ei mitään ylimääräisiä odotuksia ko kierrolle oliskaan... Paska täti!
Tervetuloa
June mukaan keskusteluun. Meilläpäin (OYS) jonot IVF:ään on ilmeisesti n 6kk, meillä olis kesätauon takia mennyt 7kk jonoon ilmoittautumisesta ekaan hoitoon mut kävi niin onnekkaasti et 2v yrityksen ja muutaman inssin jälkeen napattiin vihdoin luomuplussa... Eli jos vasta elokuussa pääsette jonoon, saattaa valitettavasti tosiaan olla et ekat hoidot menee vuodenvaihteen yli - mutta yhtä hyvin saattaa olla et hoidot aloitetaan teille jo aikaisemmin koska teidän tuloksilla on selvää et mahdollisuudet muilla konstein on huonohkot. Tsemppiä kesään, jospa ovis alkaisi tuettuna ilmaantua ajallaan, ja jos ei toivottavasti pääsette pian jatkokuvioihin kesän jälkeen!
Fenixille isosti peukkuja inssin ajoitukseen, pakkohan sen joskus on osua kohilleen!!
Miikka, tuo sun 30v -avautuminen oli niiiin tutun kuuloista - ja niin osuvasti taas kirjoitettu, olispa mullakin noin sana hallussa

Meilläkin mä olisin ollut valmis alkaan tekeen lapsia melkein heti isännän tavattuani - siihen asti mulla oli ollut niin onnettomia isäehdokkaita ettei käynyt mielen vieressäkään - mut isäntä oli sitä mieltä et odotellaan. Odoteltiin sitten kolmisen vuotta hänen päätöksen kypsymistä (sanoin jo alussa et ennen ku mä täytän 30 jätän pillerit pois joka tapauksessa :) ), ja sitten 2 vuotta että mitään tapahtuis - itselläkin kävi välillä pientä katkeruuden tunnetta mielessä turhasta odottelusta, vaikka loppupeleissä 'vika' minussa olikin. nyt jos tässä kaikki hyvin menee, oon 32-vuotias ensisynnyttäjä... Pistäkäähän sun seksiunet ihan luonnossakin toteutukseen, ja ottakaa se lottovoitto tänä kesänä!
Ihanaista vapaapäivää (huomenna) kaikille!! Ja niitä plussia lisää!