Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanan aurinkoista päivää naiset. Pikkasen hiljasta, ilmeisesti kaikki nauttivat säistä? Toivoakseni ainakin.

Täällä odotellaan ovista. Pikkasen vaikea laskea mikä on oikea hetki, kun viimeksi se oli kaiketi (niistä tiputtelukuukautisista laskettuna) joku kp7 ja se tarkoittaisi ens tiistai-keskiviikkoa. Ehkä? Mene ja tiedä. Ei ainakaan tee mieli aloitaa aikaisemmin, koska isännällä on nähtävästi elämänsä krapula.

Ilmoista viikonlopun jatkoa!

Kiitos Kuukkeli ja Ameli tsempistä, onneks tosiaan tulee kesä (vai joko se ON?) ja se menee tunnetusti tosi nopeesti! Ikinä en oo toivonut, että menistpä kesä nopeesti, taitaa olla eka kerta. emoticon

Miikka toivottavasti puoliskosi on jo toipunut! Paitsi että krapulaseksihän on joskus aika mahtavaa. Toki se edellyttää, ettei oo ihan järkyttävän paha olo tai päänsärky. Onnea teille ovispäiviin, ja ahkeruutta!  emoticon (<-- Hyi minnuu...)

Mitäs Tikru, Maikkie, Pirjel, Bandida, Rouva S, Artemis, Fenix, Pöppis, Nine?? Vai otatteko kesällä taukoa tähän palstailuunkin, kun vois yrittää jättää babystressailut vähemmälle? Itsekin kyllä aikomuksena ehkä yrittää pysyä poissa enempi, niin sais ehkä ajatuksia pois näistä jutuista.

Mulla oli alkuviikosta ihan järkyttävät oviskivut. En tiiä, oliko femareilla siihen vaikutusta vai ei (liekö kehittyi monta follikkelia tai pari isompaa), mutta parina päivänä sattui ihan kamalan kovaa, piti yks päivä levätä sohvalla. Kävin torstaina juttelemassa meidän polin terapeutin kanssa, ja hän sanoi, että kovatkin ovulaatiokivut ovat ihan normaaleja. Silloin pitää vain kuunnella kehoa ja särkylääkettä saa ja pitää ottaa. Helpotti kyllä muutenkin käydä siellä. Puhuttiin myös miun syksyyn kohdistuvista peloista hoitojen onnistumisen ja punktion suhteen. Mie pelkään oikeesti tosi paljon sitä punktiota. Hoitaja sanoi mulle, että kipulääkettä kyllä annetaan niin paljon ku tarvii, lääkkeet ei tästä talosta lopu :D. Saattaa kuulemma käydä niin, että minnuu vaan naurattaa toimenpiteen ajan. No, helpotti tietää tuo, mutta jotenkin kuvittelen, että siitä on nauru kaukana. Ellen sit oo oikeesti ihan kanttuvei emoticon . Ja sekin helpotti, että kun meillä oli inssissä niin huono onnistumismahdollisuus, niin ainakin koeputkimenetelmällä se on tooodella paljon parempi. Että ihan toiveikkaana pitäis yrittää siihen syksyyn lähteä, ja jos eka hoito ei onnistu niin sit vaan uutta yritystä. Mie jätin osan taakastani hänen huolehdittavakseen ja aloitan kesän nyt kevyemmin mielin. emoticon

Ihanaa viettää kesää fyysisestikin kevyemmässä kuosissa, kun ero viime kesään on n. -13 kg. Ja painonpudotus jatkuu kesälläkin, vaikkei se helppoa oo grillailuineen ja jätskeineen. Kun sais 8 kg pois, niin painoindeksi ois alle 25. Tänään on ihanan aurinkoinen päivä tulossa ja me huolletaan pihakalusteet. Pitää myös jatkaa eilen aloitettua kukkapenkkien ja kasvimaan kitkemistä. Ihana kesä!!

Aurinkoa kaikille teille ihanille! emoticon

Nymeria: täällä ollaan, taustalla lueskelen. Ajatuksena on edelleen taustalla hissukseen seurailla, kommentoida en "jaksa" enkä haluakaan. Tänne ei siis mitään ihmeitä. Ovistestit ja kaikki muukin "seurailu" on jätetty pois ja nyt vaan ollaan ja ihmetellään mitä tästä seuraa vai seuraako mitään. Hyvä, että olet saanut kevyemmän mielen ja kyllähän se kesä taitaa olla ihan tässä ja nyt emoticon  ja siitä pitää nauttia täysillä! Se kun menee todella aina niin ettei kerkiä huomaamaankaan ja sitten on taas syksy ja sinne taidetaan itsekukin niitä voimia tarvita.

Oikein ihanaa kesää sinulle ja tietysti kaikille muille myös! Toivotaan, että kesä tuo tullessaan uusia ihania yllätyksiä kaikille!!

Hei vaan kaikille!

Täällä ollaan, taustalla minäkin. Ihan joka päivä en ole käynyt lukemassa täällä kuulumisia, mutta säännöllisin väliajoin käyn kuitenkin tarkistamassa, onko mitään uutta maailmalla.
Meilläkin on tarkoitus koittaa tämä kesä mennä ilman kalentria ja kyttäämisiä. Katsotaan josko siitä ois jotain hyötyä....

Nyt vaan nautitaan kesästä, kun se vihdoin on tulossa tänne pohjolan perukoillekin. Kaikkea kivaa projektia on oman pihan laittamisessa ja terassin rakentamisessa. Ja nyt olen leivoskellut urakalla kakkuja tuttavien juhliin. On saanu aivot tuulettua ihan kunnolla ja kyllä on kuulkaa tehnyt hyvää.

Ihan kokonaan en tätä vauvahommaa pysty unohtamaan, mutta kai sitä pieniä haaveita saa kuitenkin olla, kesälomallakin.... Sen aion kyllä pitää, että kalenteria en enään kyttää enkä laske ovista. Se on silloin, kun se on ja sillä selvä. Miehen kanssa nautitaan toisistamme ja kesästä ilman mitään laskemisia ja paineita mihinkään suuntaan.

Tarkoitus ei ole kokonaan tätä palstaa jättää ja saatanpa joku sadepäivä käydä kommentinkin jättämässä.

Ihanaa ja aurinkoista kesää kaikille! emoticon

Nymeria: Muakin pelotti etukäteen hedelmöitys hoitojen alussa. Ensin tuli pistämispelko, ajattelin et mä varmasti pyörryn joka piston jälkeen (piikkikammoinen), mut niin ei käynyt olikin loppujen lopuksi ihan helppo homma ja jopa kivaakin. Kun pistämiset oli ohi olikin punktiopelon vuoro. Kävin netin ihmeellisessä maailmassa lukemassa  kokemuksista ja jopa you tubessa oli animaatio miten toimenpide tehdään =) ne vissiin helpotti pahimpaan pelkoon,mut kyllä sitä tuli mietittyä mitä jos jokin menee pieleen.
Ja sitten tuli se päivä ko piti lähteä ouluun ajamaan 200km matka. Yllättävän vähän jännitin matkalla ja muutenkin olin yllättänyt miten rennosti otin mennessä. Paikan päälle päästyä päästiin heti heräämöön valmistautumaan tulevaan toimenpiteeseen. Kaikki meni tosi nopealla rytmillä etten kerenny jännittämään ja varsinkin kun sain "aamupalaksi" 4 kipulääketabua ja 1 sininen diapami. Sen jälkeen meni ajan taju ja viimeinenkin jännitys. kyllä oli huikee tunne ko ne rupes vaikuttamaan. Itse toimen pidettäkään en osannut jännittää kun tuli oma vuoro nousta pöydälle. Kipua tuntu mut sit sain heti suonen kautta lääkitystä joka helpotti heti. Kaikin puolin koko punktio meni tosi nopeasti ja rennossa olossa ja miltei naurattikin, jota en olis ikinä uskonut etukäteen.
Toivon sullekkin hyvää kokemusta punktiosta. Ja onnea tulevaan syksyyn.

Tikru ja Maikkie ihanaa ja aurinkoista kesää teillekin! emoticon Hyvä päätös olla ihan lomalla kaikista testailuista ja kyttäilyistä. Itekin varmaan tekisin niin, mutta kun on nyt ne femarit niin ajattelin, että vois vähän testailla ja yrittää hyödyntää sit oikeessa ajankohdassa, kun kerran on lääkitys. Tosin ainakin tässä kierrossa ovulaatio teki itsensä tosiaan enemmän kuin tarpeeksi tuntuvaksi ilman selvää ovisplussaakin! Mulla kun nuo testit ei aina edes toimi, niin tulee vaan lisästressiä. Mutta mahd. vähällä stressillä itekin pyrin olemaan kesän, syksyllä sitä taas sitten piisaa.

Moi Tiisa pitkästä aikaa!! Miten olet jaksellut? Vitsit, että sie olet jo pitkällä pikkuisen kanssa emoticon Kyllä aika menee hurjaa vauhtia... Kiitos tosi paljon, kun jaoit tässä kokemuksesi tuosta punktiosta. Hormonien piikitys minnuu ei enää myöskään pelota, ihan hyvin ne meni jo keväällä inssien yhteydessä. Ainut mikä noissa hermostuttaa, on sivuvaikutukset (mulla pienistäkin annoksista tuli keväällä niitä) ja kun niihin palaa rahaa niin paljon. Punktio onkin sitten tosiaan toinen juttu. Oon kyllä lukenut paljon kokemuksia: joillekin se on ollut ihan helppo juttu ja toiset ovat kokeneet kovaa kipua lääkityksestä huolimatta. Monillahan ne koettelemukset alkavat vasta toimenpiteen jälken, kun maha kipeytyy. Mutta eipä se mitään auta, että murehtii etukäteen, ei pidä kesää pilata sillä. emoticon  Ja sekin helpottaa kun tietää, että siellä on tuttu ja turvallinen henkilökunta, johon voin luottaa. Toivon vaan, että punktion tekee lääkäri, joka mulla on yleensä ollut vastaanotolla. Kiitokset onnentoivotuksista!

Tervehdys naiset! Täällä ollaan, ja menossa on toiveikas kierron vaihe, kp 23. Koitetaan itse kukin relata kesällä, mutta pistetään tänne viestiä aina uusien (tai samojen vanhojenkin!) uutisten muodossa!

Hello hello rakkaat naikkoset! Pitkästä aikaa minäkin täällä huhuilen... Oon tarkoituksella vähän ottanut iisimmin palstailun ja yrittämisen kanssa, ja lisäksi töissä on ollut niin hulinaa ettei siellä oo kerennyt mitään ylimääräistä kirjoittelemaan. Illat onkin sitten menneet ihanien ilmojen kannustamana pihalla pehertäessä... Pari kertaa oon alkanut kirjoittaan mut ne on jääneet kesken ja kadonneet sitten jonnekin emoticon
Harmi ettei täällä ollut yhtään plussauutista odottamassa, vieläkään... Ihme tauko plussailuissa. En mäkään sitä taukoa kyllä tässä katkaise, mutta kukapa sitä multa odottikaan... :) heh.
Pöppis, tervetuloa taas mukaan, mekin odotellaan että elokuussa päästäisiin järeämpiin hoitoihin.
Miikka, pahoittelut kun ei vieläkään tärppiä tullut - vaikka et tainnut kauhean korkealta tällä kertaa pudota...? Muutkin on sitä jo sanoneet mutta sulla on kyllä niin positiivisen kuuloinen asenne, ja hyvä huumori, et kyllä tuolla asenteella selviää mistä vaan.
Ameli, tervetuloa. Muutkin jo sulle vastaili, mut kerronpa minäkin lyhyesti. Mekin ollaan selittämättömiä tai semi-selittämättömiä. Miehellä testitulokset aina priimaa mut mun ovis hiukan heittelee, tulee kun tulee tai sitten ei tule. Meille on tehty pari inssiä ja clomeja on napsittu. Inssillä luonnolliseen kiertoon ne varmaan teilläkin aloittaa kun ei ole syytä mennä suoraan koeputkihommiin.
Pirjel ja Tikru ja muut taukoilijat, iloista kesää ja peukkuja et palailette palstalle iloisten uutisten kanssa!
ON: Mulla on täällä tädin odottelut meneillään. Oikeen odottelut kun jos se nyt myöhästelee niin menee lääkitysten aloitukset pieleen ja joutuu ehkä siirtämään elokuun IVF:ää. Pari viime kiertoa on olleet siinä 28 paikkeilla mut nyt mennään sit kp31. Just silloin kun olis tärkeää et kierto olis suurin piirtein säännöllinen, se lakkaa olemasta... Oviskipujakin tai sen tapaisia on ollut vähän väliä niin ei voi laskea koska se ovis olis ollut tai onko sitä ollutkaan. Pöh ja Pah emoticon  Mies jo toiveikkaana kyseli et entä jos se onkin toukka joka viivyttää ferraria mut enpä jaksa uskoa...

Heipä hei, rakkaat naiset, täällä olen kesätaustailijana minäkin! Käyn kyllä lukemassa muutaman päivän välein kuulumiset, mutta jossain määrin yritän hieman irrottautua tästä aihemaailmasta, vaikka ei se rehellisesti sanottuna ota onnistuakseen... emoticon

Mut ainakin yritän hankkia muutakin elämää...No joo, siis kp 29 elellään eli jänniä paikkoja, tosin tällä kertaa olen kieltänyt itseäni tuhlaamasta (!) yhtään r-testiä, vaan aion odotella rauhassa, milloin se tätin porche porhaltaa paikalle... Huomatkaa, peruspessimistinen asenteeni! Oikeestaan tää nyt juontaa siitä, että viime kierrossa huomasin, että Luget venyttää kiertoa sen verran pitkälle, etteä turhaa tehdä testejä vielä pariin päivään. Menkkamaisia vatsanippailuja on jo ollut, enkä edes yritä elää siinä uskossa, että ne olis jotain muita nippailuja... No ehkä joo vähän kuitenkin ;) Kyllä se täti viikonloppuun mennessä tulee, jos on tullakseen. Tietysti sopis olla tulematta! emoticon

Kiva Bandida, kun sinäkin piipahdit pitkästä aikaa! Muutkin kesätaustailijat, kovasti rentoa mieltä ja nauttikaa kesästä, niin yritän itsekin. Vielä jää nähtäväksi, osuuko uuteen kiertoon mahdollinen inssitsäänssi vielä kohdilleen, vai katellaanko uudemman kerran syksymmällä. Tsemppiä kaikille, käyn tosiaan välillä täällä kurkkimassa, ja ehkä parisen sanaakin kirjottelemassa, mutta kesälaitumilla noin muuten... emoticon

Iltaa Leidit! Juttuja olen aktiivisesti lueskellut, mutta kirjoittelut jäänyt vähemmälle. Yrittänyt omaa kuumetta pitää kurissa ja jalat maassa..

Voi että Fenix! Varmasti oli jo toiveet korkealla. Ja kovalle sitä tömähtää, vaikka olisi saanut intoilut pidettyä kurissakin. Jaksamisia!!!

Bandida, onpas jänskät päivät menossa! Peukut on pystyssä ja muut sormet ristissä, ettei täti vähään aikaan kurvailekaan paikalle. Meillä kävi juurikin niin, että odottelin tätiä ja laskeskelin päiviä, miten saadaan kolmas inssi ajoitettua. Oli siis 2 inssin jälkeen "luomu"kierto meneillään. Taisi täti olla 3 päivää myöhässä, kun r-testailin - ja haamuplussaa näytti. Että TOIVOTTAVASTI teillä myös näin!!!

Itsellä selkeä ovisplussa sunnuntaina, mikä tehokkaasti hyödynnetty. Tosin aika myöhään kierrossa ovis taas oli, plussa oli kp 14/25. Että hirmusen korkealla ei odotukset ole, mutta odotellaan, odotellaan, odotellaan..

Kaikille mukavaa viikon jatkoa! Olisipa tervetullutta, jos plussauutisia (muitakin kuin ovis-, vaikka nekin otetaan vastaan) saataisiin tällekin palstalle. Kaikki olisi todella ne pikku-möttöset ansainnu! Varmasti hyvää tekee pääkopalle ja koko kropalle jättää näitä ajatuksia kesällä vähemmälle ja nauttia lämmöstä ja auringosta. Niin vähän aikaa sitä näillä leveyksillä kestää.

-Kuukkeli-

Huomenta taas rakkaat kanssapalstailijat... Mitenhän tän nyt pukis sanoiksi, mut Kuukkeli... näin kävi miten toivoitkin... Yöllä heräsin kun mahaa vihloi ja mietin et no nyt se täti kurvaa paikalle. Yleensä se tulee just aamuyöllä ja ajattelin et jee, ajoitukset IVF-lääkitykselle saattaa vielä passatakin ilman pillereitä. Herätessä ei mitään kuitenkaan näkynyt ja ajattelin et tuhlaan yhden r-testin kun oli yks halppistesti kaapissa, niin saapahan varmuuden et se täti on kuitenkin tulossa...

Haamuplussa!!!!! emoticon

Istuin siinä pytyllä silmät kyynelissä ja tuijotin sitä tikkua kun siihen alkoi piirtymään himmeä viiva heti parissa sekunnissa. Tuijottelin sitä sitten varmaan 5 minuuttia varmana siitä et unissani kuvittelen ja et se katoaa siitä ihan just, mutta ei - haamu se on mutta selkeä haamu. Kiikutin sen sit ukollekin sänkyyn tiirailtavaksi et kato kato, näätkö sinäkin sen? emoticon

Nyt mua hirvittää ihan sikana ja ravaan vessassa koko ajan tarkistamassa ettei mitään näy, kun ne yölliset menkkatuntemukset on jatkuneet koko aamun...

Eksyin sitten työmatkallakin, kun huuruissani käännyin risteyksestä väärään suuntaan ja tajusin sen vasta parin km päästä emoticon

Nyt ei voi kuin toivoa että tämä pikku-möttönen pitää kiinni ja tämä onni saa jatkoa. Kiitos teille kaikille jo nyt tuesta ja avusta tähän saakka. En kylläkään täältä oo vielä minnekään lähdössä - ei uskalla kyllä vielä uskoa et kun tähän asti on menty vaikean kautta, että se nytkään muuttuisi - enkä minä ainakaan ole muuttunut pitkänkaavalaisesta mihinkään tämän haamun myötä... Yli 2 vuotta ystäväiset!

Kuukkelille peukutukset oviksen hyödyntämiselle! Kiitos sulle kun jaksoit uskoa/toivoa tähän kiertoon kun minä olin kyllä jo ihan toivon heittänyt...
Ja Fenix, isot pahoittelut ja halit päälle...

VOI ETTÄ BANDIDA MUA ALKOI IHAN ITKETTÄÄ!!!!!!!! ONKO MEILLÄ SIIS ENSIMMÄINEN PLUSSA TÄLLÄ PALSTALLA PIIIIIIIIIITKÄÄÄÄÄN AIKAAN????????? emoticon

Mä en kestä!! Miten voinkaan olla iloinen! Juuri vuodatin sähköpostissa kuinka perseestä nää kierron viimeiset päivät on ja kun ei ole plussia nähty pitkään yrittäneiden joukossa! Ja nyt sitten ensimmäinen tuli ja toivottavasti tästä alkaa meidän keskuudessa oikea plussa-aalto!! emoticon

Hurjasti paljon onnea ja tsemppiä! Tarrasukkia, ihmisliimaa ja kaikkea muuta sata tuhatta kiloa!!

Ihanaa BANDIDA!! emoticon Mäkin täällä kyyneleitä pyyhin..
On niin ihanaa kun voi oikeesti olla välillä iloinenkin toisten vauvauutisista! Mikä siinä onkin, että tuntuu toisten oikein ansaitsevan sen onnen ja ilon ja odotuksen.. Onpa taas oudosti muotoiltu ajatus, mutta etteköhän te ihanaiset saa siitä kiinni..

Taustalla olen taas vaan käyny lukemassa. Ja jännäilly ja pettynyt mukana kierroissa.. Mulla on edelleen sama kierto menossa. Oon tehny varmaan jo 6 r-testiä ja kaikki on puhtaita negoja.  Huomenna on onneksi soittoaika yksityiselle, et saan vähän infoa mitä nyt sit pitäis tehdä. Mies kävi simppatestissä 2 vk sitten ja tuloksia odotellaan. Sain just kaksi raskausuutista ja molemmat oli todella iloisia yllätyksiä pareilta jotka on ollu yhdessä todella kauan. Pitkästä aikaa en kokenut katkerutta. Toisen raskautuneen kanssa sit vaiheltiin ajatuksia viestitellen ja selvisi, että heilläkin on hoidot takana. Kiva kun on joku, jonka voi tavata kahvikupposen äärellä ja joka tietää, mitä me käydään läpi.

Töissä yksi sijainen kyseli, eikö tuu vauvakuumetta ku hoidin 9 kk ikäistä. Vastasin että joo, vaan viimeiset 2 vuotta, mutta ei niitä lapsia kaikki niin helposti saa. Tiedän et paukautin aika suoraan, mut alko ärsyttää. Mun työkaverit tietää meidän tilanteesta ja ihanasti jaksaa tukee. Mutta ei toisten vauvakuumeet oikeesti kaikille kuulu. Ja jotenkin mieli on nyt keväällä ollu tosi herkässä asian suhteen, koska jos kaikki olisi mennyt niin kuin strömsössä, meillä olis lapsi jo sylissä. Nyt odotan vaan että päästäisiin sinne tarkempiin tutkimuksiin. Joku vikahan mussa on ko en ovuloi. Muuten ko sen kerran ku ne testit otettiin.

Saako taas vähän itkeä turhautumistaan..?

Oih, IHANAA Bandida!!!  emoticon  Aivan huippua... täälläkin silmäkulmia pyyhitään.
Paljon tarrasukkia ja ihmisliimaa ja kunnon jeesusteippiä pikkuiselle matkalle mukaan!!!
Ihanaa!

Tuo, jos mikä antaa toivoa itsellekin. Jo oli aikakin saada plussa tälle palstalle ja pidetäänhän nyt koko porukalla plussatuulta ilmassa, että saadaan se plussa meille kaikille!

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Bandidalle oikein paljon onnea! Ihana uutinen emoticon Toivottavasti muillekin tulee pian plussia!

Meillä on yritys loppunut, nyt ootellaan vaan elokuuta ja ekaa käyntiä naistenpolille. Tää meneillään oleva kierto on kestänyt jo 43 päivää ja "kohtusupisteluista" (samantuntuisia ja ehkä aavistuksen kivuliaampia kuin aukiolotutkimus) päätellen täti tulee heti alkuviikosta. Välillä olen toivonut, että aukiolotutkimus ois avannut vähän munatorvia ja munis ois päässyt tulemaan läpi ja hedelmöittynyt, mutta yhtään ei ole sellainen olo. Mahan supistelut on ehkä aavistuksen voimakkaampia olleet, joten eipä sieltä mitään ole läpi mennyt. Täytyy vaan yrittää olla rennosti ja suunnitella häitä, niin unohtuu turhat haaveet luomuplussasta.

Parin viikon päästä alkaakin kesäloma ja saa unohtaa opiskelut hetkeksi. Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Onko täällä muuten ketään jolla lapsettomuus johtuisi munatorvien ahtaudesta tai tukkoisuudesta? Vähän hassusti ilmaistu, mutta ymmärrätte varmaan emoticon

Iiik!! Ihanaa Bandida!! Onnea! emoticon emoticon

RouvaS: Feeling you sister, joskus ihmisten (vaikkakin hyväntahtoinen) tyhmyys saa otsaan kasvamaan sellaisen metrinmittaisen lekan emoticon  Meilläkin on otettu se linja, että jos joku kehtaa meidän makuukammariasioista kysellä niin sanotaan suoraan, mitä sitä turhia kainostelemaan kun kerran tyhmiä kysyvät. Oppivatpahan (toivottavasti) pitämään vastaisuudessa suutaan soukemmalla.
Pöppis Nautinnolista suunnittelua (kuulostiko nyt vähän väärältä..? emoticon ). Hää-suunnittelu (jos siitä pitää) on oikein oiva tapa saada ajatukset vähän muuallikkin kuin vain vauva-touhuihin emoticon

ON: juu'u, aika hiljasena olen pysytellyt vaikka täällä teidän kuulumisianne olenkin käynyt lukemassa. Vähän on unnivelkaa viime viikoilta kiertynyt niin ei oikein kahvin voimalla jaksa muuta kuin olla möllöttää emoticon Alku viikosta tuli ihan kiitettävät ovislimat (tai niiksi niitä ainakin ounailen vahvasti) ja nivusia kivistikin ihan kiitettävästi. Ei kauhean eroottinen olo, mutta kyllähän tuo isäntä pienellä lämmittelyllä sai minutkin innostumaan emoticon
Mutta en nyt kauheasti toiveita elättele, koska ei aikaisemminkaan ole kipupäivistä huolimatta tärpännyt ja vähän epäilen että tässä  meidän hommassa voi hyvinkin vielä vierähtää se vuosi tai kaksi. Minä olen jo intoni intoillut joten ei tavallaan enää jaksa olla ihan hurrurru-kaikista pikku oireista tai mahdollisuuksista emoticon
 komppaan Fenixiä tuon peruspessimismin kanssa eipähän tule ainakaan liian kovin otettua turpaansa.emoticon  Dear God, jos mä koskaan pamahdan paksuksi niin luultavasti kuulun siihen porukkaan joka kiirehtii suoraan synnäriltä lastentarvikekauppaan kun ei aikaisemmin ole mitään uskaltannut ostaa, kun ei usko todeksi ennen kuin lapsi on hengissä saatu ulos pessimisti-äidistään.

APUA Bandida!! ONNEA ihan hirveesti sydämen pohjasta ja niiiin vilpittömästi vielä!!! emoticon Eikö ole ihme, miten se plussa voi puun takaa "yllättää", vaikka sitä on vuosia odottanut ja toivonut. Mulla oli kanssa ihan alussa aikas voimakkaita menkkamaisia nippailuja ja jomotusta. Ihan varma oli, että huonosti käy - vaan eipä käynytkään! Ja se rv 7 ultrassa alle sentin mittainen otus, millä pikkuinen sydän sykki, on nyt jo ihan taapero-kaliiberia. Pidetään vielä ne peukut ja sormet ristissä, mutta hyvin varmasti menee!!!

Meillä myös silloin tällöin kysellään, että milloin toista lasta tehdään. Toki monet tutut ja osa työkamuista tietää meidän taustoja, mutta välillä moikka-tuttujen utelut ottaa todella (!) päähän. Varsinkin iäkkäämpien ihmisten "tuossa iässä meillä oli jo niin ja niin monta lasta" -paapatukset ottaa päähän. Pitkää pinnaa RouvaS ja Artemis, ja jos muilla on "oikeus" udella, on meillä oikeus sanoa asiat niin kuin ne on (jos siis itsestä siltä tuntuu).

Plussapuhureita kaikille!! Toivotaan kunnon epidemiaa liikkeelle!!

-Kuukkeli-

SIIS WHAAAATTTTT?????? Heti kun mä olen pari päivää itsekseni poissa palstailemasta niin jotain näin ihanaa tapahtuu!!!!! GRATTIS Bandida ja Bandidan perhe!!!!!! Ihanaa!!!!!!!!!

Takaisin