Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tuhannesti ONNEA Artemis! IHANAA!!! emoticon
Tulehan tuonne helmikuisiin odottajiin, siellä on kanssa ihan kiva porukka jo kasassa.
Mä niin tiesin, että vielä tänne saadaan niitä plussia lisää!
Eikö olekin hassua, kuinka sen tuloksen aavistaa etukäteen? Ei vaan uskalla antaa itselleen lupaa edes epäillä plussaa, vaikka tavallaan tietääkin sen jo...
Niin ja saahan sitä tuulettaa, plussaa jos mitä saa ja pitää tuulettaa ja kovaa!

Tikru: Kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa. Pidän kovasti peukkuja sulle, jos vaikka selkäkipu johtuiskin kiinnittymisestä emoticon (toi ois olevinaan peukutus)

Junelle: onnea ovisplussasta, siitä se lähtee. Nyt vaan ahkeraa peittojen heiluttelua!

Minäkin puhkun oikein kovia plussapuhureita teille +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Suurenmoiset onnittelut kaikille plussanneille! Kesäplussa-aalto :D

Bandida, muistan sinut vielä siltä ajalta kun itse kuumeilin -ainakin syksyllä+ talvella 2009-2010, entisellä nimimerkilläni Pixie79. ONNEA :) (- Pääsit ilmeisesti tammikuisiin 2012? Minä oli tän vuoden tammimammoissa, meille syntyi prinsessa joka täyttää ensi viikolla 5 kk :) Niin ja minäkin kävin tässä kulman takana OYSissä synnyttämässä :D )

ONNEA, ONNEA Artemis!! Eikä mitään anteeksipyyntöjä, nyt on aihetta tuulettaa ja kunnolla. Vanha sanonta siis pitää paikkansa; ei kahta ilman kolmatta! Toivotaan vaan, ettei tähän jää, vaan lisää plussia kehiin!!

Junelle myös onnea ovis-plussasta - ehkäpä saat siihen toiseenkin testiin pian plussan ;)

Täällä puolestaan oviksen hyödyntäminen ontui pahasti :( Paljon yhteensattumia oviksen aikaan, huonoja uutisia lähipiirissä, eikä peittojen heiluttelu ollut päällimmäisenä kummallakaan mielessä. Ja kun yrittää vielä pitää positiivisen ja rennon asenteen, ettei aivan "tehtailuksi" menisi, niin annettiin nyt tämän kierron mennä näin. Ehkä minimaalisimmat mahkut ikinä natsata... Mutta ei kun uuteen yritykseen ja paremmalla innolla.

Mukavaa juhannusviikon alkua kaikille!!

-Kuukkeli-

Artemis IHANAA!!!! Todella hyvä pössis tällä palstalla ja plussat viuhuu! Me muut tullaan elokuussa messiin sitten ja saadaan toi "pidemmän kaavan mukaan plussanneet" -ketju raskautuneiden puolella taas aktiiviseen käyttöön.

Kuukkeli, pienistä tsänsseistä tulee suurimmat yllätykset ;) Tällä palstalla ollaan jo totuttu nähin lottovoittoihin ja tuntuu, että silloin kun pienimmät mahdollisuudet annetaan, niin se plussa onkin jo ovella.

Mahtavaa! Onnea tuhannesti Artemis!! Huomasin tuossa 'pakollisella' edustusreissulla et ginger ale jäillä näyttää kovasti siideriltä, jos ei halua selitellä ;) Tulihan se kolmaskin plussa sieltä samaan syssyyn... Ei muuta kuin jatkoa kehiin armaat naiset :)

Kuukkeli, ens kierrossa sitten paremmalla mielellä - nytpä saat ainakin loppukierron olla 'rauhassa' kun ei ainakaan mahkujen puolesta tarvi stressailla...

Sadepilvi/Pixie, muistan kyllä sinut! Kiitos kovasti, tammimammoissa tosiaan tällä hetkellä, mut saattaa olla et LA livahtaa helmikuun alkupäiville kunhan ultraan pääsee... Onnea teillekin prinsessasta! OYSista kuullut monenlaista, toivottavasti teidän 'lapsenhakukeikka' oli positiivinen kokemus ;)

Miikka, viimeistään elokuussa sitten niitä uutisia luvassa ;)

Kiitos kaikille onnitteluista emoticon  Täällä ollaan vielä vähän äimän käkenä koko asiasta. Eilen soittelin ja varailin neuvolaa ja olin niin pilvessä (en siis siinä pilvessä :D) että jouduin vielä soittamaan takaisin kun menin päivissä sekasin. Koko ajan tekisi mieli nukkua ja syödä, tämä nälkä on ihan käsittämätön.

Nyt vaan peukut pystyyn ja varpaat ristiin, että saatas kunnon plussa aalto koko topicille! emoticon

Heippa rakkaat Naiset!

Tänne on tullut niin kovin ihania uutisia taukoillessani!! Onnea hirmuisesti Maikkielle, Artemikselle ja vielä uudestaan Bandidalle! Kyllä nää teidän plussat valaa uskoa ja toivoa omallakin kohdalla, aivan mahtavaa.. Kovasti tarraa ja liimaa ja enkeleitä matkaan kaikille, innolla luen kuulumisianne!

Edelleen jatkan vielä hetken taustaillessa -- duunia enää pari päivää ja sitten 5 viikon loma, aahhhh. Rentoillaan oikein kunnolla ja toiveikkaina odotellaan syksyn IVF hommia.

Halusin toivotella teille kaikille ihanaisille mukavat Juhannukset, nauttikaa kesästä ja niitä ylläripylläriplussia (Miikalle sitä salamaa kirkkaalta taivaalta toivoen; joihinkinhan se iskee jopa kahdesti! ) vaan kaikille! Niin, ja tervetuloa minunkin puolestani kaikki uudet tulokkaat -- palaamme syssymmällä asiaan!

Hellurei ja hellät tunteet, arvon leidit! Halitukset jokaiselle näin virtuaalisesti.

Paljon onnea Atremis plussasta :)

Ja muille tosi paljon peukutuksia niiden plussien kanssa.

Mulla jännittää ihan hirveesti jo kun ensviikon perjantaina olis rakenneultra.

Oikein antoisaa jussia itse kullekin!
Meillä ovis pääsi yllättämään, joten juhannustaikoja tehtiin viimeset pari päivää

Heippa kaikille!

Omaa napaa: nyt on vielä muutama päivä jäljellä hormonikuuria, reilun viikon verran on ollu epämääräistä vuotoa, välillä ruskeaa, välillä ihan punaista... Vuoto kylläkin alkoi jo ennen hormoni kuuria... rinnat on hieman arat, väsyttää paljon, hieman etova olo ja vessattaa koko ajan. Vessatus on ainoa "oire", jota ei mainita hormoonien haittavaikutuksissa. Maanantaina otan viimeisen pillerin. Kaksi edellistä kiertoa on ollu 25 päivää, jos tämä kierto on sama ja jopa ovulaatio olisi tapahtunut, raskauteen on mahdollisuus, oli mukavan aktiivista :). Mutta kuten moni muukin on todennut, tuntuu turhalta toivoa...

Mutta mukavaa juhannusta kaikille! Jos valoisalla ajalla olisi jolle kulle suotuisa vaikutus! Itsellä Jussi vierähtää töiden merkeissä...

Juhannuksen loppuja kaikille!

Miikalle peukkuja oviksen hyödyntämisestä!! Toivotaan, että taiat keskikesällä tehoaa! 

Täällä alkaa taas kierto lähetä loppua. Rehellisesti täytyy sanoa, että hiukka harmittaa, kun ei oviksesta tullut täysiä hyötyjä irti otettua.. Odotukset aikalailla nollaa hipoo. Heh - en edes muistanut, miltä tällainen "odotukseton" loppukierto tuntuu. Toisaalta, vaikka harmittaakin, ei pakkopulla työstäminenkään ole oikein mistään kotoisin, ja kun mielessä päällimmäisenä apeat ajatukset, niin näin tällä kertaa.. Eihän sitä tosiaan koskaan tasan tarkkaan tiedä mitä kropassa tapahtuu - ihmeitä oikeesti tapahtuu. Kuusitytölle siis myös peukut ja toivotaan ylläriä!!

Pidetään lippu korkealla juhannuksen jälkeenkin! Helteitä odotellaan ;)

-Kuukkeli-

Ihanaa, paljon onnea Artemikselle juhannusplussasta!!! Nyt täällä palstalla on sellainen plussa-aalto menossa että toivottavasti se kaappaa meidät kaikki mukaansa!

Kysyn ihan yleisesti (tätä on voitu kysyä jo aiemminkin) että kuinka usein harrastatte seksiä? Meillä on aiemmin harrastettu aika harvoin, ja joskus on saattanut olla yli viikonkin taukoja. Tässä kierrossa päätettiin, että nyt muuttuu tämä homma ja aloitettiin joka toinen päivä -taktiikka. Ja tiiättekö, ei ole tuntunu pakkopullalta, meille näköjään sopii se, että tiedetään etukäteen, milloin on seksipäivä ja milloin ei. Ollaan vissiin huonoja aloitteen tekijöitä :D Nyt lähennellään ovista ja toivottavasti tämä taktiikka toimii!

Ihanaa juhannusta kaikille :) (ja lisää juhannusplussia +++++++++++++++++)

Heippa taasen!

Perjantaina alkoi menkkakipuilu jota jatkui myös lauantain ajan. Kivut oli suht voimakkaita, mutta tulivat tavallaan aalloissa, eli pari minuuttia kipua ja sitten helpotti ja taas kipuja. Vuotoa tuli vähän, ei jäänyt rättiin asti kuin muutama tippa, mutta kuitenkin vuotoa ja vaaleanpunaista, ei sellaista tummaa mitä on menkkojen alussa yleensä. Nyt sitten tänään ei ole kipuja ollut lainkaan ja vain hyvin hentoista vaaleanpunaista vuota ja vähän. Viimeisen hormoonipillerin otan huomenna. Ja lääkäri sanoi että niillä myös siirretään menkkoja eli minun järjen mukaan menkkojen pitäisi alkaa vasta niiden jälkeen! Mitä mitä häh tapahtuu...vai voiko ne saada oikeasti hormooni toiminnan NIIN sekaisin...?

Untamoinen: meillä seksiä epäsäännöllisesti, noin viikko on ollut tavallisin aikaväli, joskus jopa kaksi tässä kierrossa ensin kaksi päivää peräkkäin, päivä tauko ja sitten viikon tauko. Kokeiltiin jossain kohti joka toinen päivä, ei toiminut meillä aikataulutettuna. Väliä tulee helposti kun teen vuorotyötä, eli paljon iltavuoroa ja miehellä ollut sellaisia +12 tuntisia päiviä jo monta vuotta, eli ei aina vaan ole energiaa... Eli meillä voisi enempikin harrastaa, mutta suurimmalta osin on kuitenkin sattunu oletetun oviksen ajankohtaan.

Heippa hei! <3

Onpas typeriä nuo uudet hymiöt.. =(

Mutta koska siitä monta sivullista kun olen mitään kommentoinut, niin SUURET ONNITTELUT kaikille plussanneille! Ja toivottavasti meistä mahdollisimman moni pääsisi tuohon aaltoon mukaan! <3

Miikka Toivottavasti teillä oviksen hyödyntäminen tuo toivottua tulosta! Mutta onneksi se harjoittelukin on niin mukavaa.. ;)

Pirjel Oikein mukavaa ja rentouttavaa kesää! Syksyllä niitä voimia taas tarvitaan. <3

Junelle onnittelut ovisplussasta!

Tikru82 Mikäs teillä meininki? Selvisikö syy selkäkipuihin? =)

Kuusityttö Vois kuulostaa kiinnittymisvuodolta.. Voih, olis niin ihanaa jos se sitä olis! Olen täällä myös kaikki varpaat ja peukut pystyssä! <3

Kuukkeli *halaus* Ei silloin kannatakkaan peittoja heilutella jos fiilis matelee pohjamudissa..onhan teilläkin taas ensikierto. ;) Tosin kukaan meistä ei varmaakaan haluis siirtää sitä ensikiertoon vaan onnistua nyt! Tai ainakin mun fiilis on joka kierrossa toi..

Untamoinen Täällä mennään fiiliksen mukaan ja sit jos sattuu ovis tulemaan, niin peitto heiluu päivittäin. Meillä ei toi joka toinen onnistu enää kun se jää täysin mun harteille muistuttaa jne..siinä menee mulla fiilikset täysin. Mutta hyvä että teillä se toimii!

Ja nyt iso anteeksi pyyntö kaikilta, jotka unohdin.. *nolo* Ja iso lohdutushalaus niille, jotka sitä tarvitsee. Sekä onnitteluhalaus niille, jotka ovat onnensa kukkuloilla ovis- tai raskausplussasta!

Sitten omaan napaan.. Mun viime kierto oli järkyttävät 67 päivää ja sen jälkeen vuodin runsaasti yli viikon. Mutta tässä kierrossa mä bongasin oviksen!!!! Niin ihanaa! Mähän en testien mukaan ole ovuloinu sen jälkeen kun ne verikokeet otettiin, eli en koko keväänä. Järkytyi siitä todella selkeästä plussasta. Mutta se mua hämäs, että lämmöt nousi vasta päivä sen jälkeen kun ovistesti näytti negaa..tää on kyllä eka kerta kun niitä edes kattelen. Ja sitten vihdoin ja viimein, terkkulan megasekoilujen jälkeen saatiin miehen simppatestin tulokset. Hänessä ei mitään vikaa, simpat ovat vain melko lyhyt ikäisiä. Eli meillä pitää osua ajoitus, kunhan mä vaan ovuloisin useammin ko 2 kertaa vuodessa..

Eli täällä kierto lähenee loppuaan, ovis on hyödynnetty ja miehen simppoissa ei ole vikaa. Tää on nyt mun kropasta kii..kituviikko alkakoon.

Huomenia!
Untamoinen,
noh, meillä kun on veistetty jo monen monta vuotta samaa puuta, niin väli luonnollisesti heittelee. Välillä huomataan, ettei ole viikkoon edes tajuttu asiaa, välillä menee parikin kertaa päivässä. Yleensä meilläkin aktivoidutaan tuohon ovulaatioon ja sen jälkeen menee viikko toipuessa... Summa summarun; harrastetaan juurikin niin monta kertaa kuussa kuin mieli tekee, mutta oviksen aikaan tsempataan yleensä niin, että tulee se 3-4 kertaa siihen kahteen hymynaamapäivään.

Kuukkeli, mitä ihmettä nuo hormonit tekee sulle! Välivuotoja? Kuulostaa hirveeltä tiputella koko ajan. Onko ollu tätä ongelmaa ilman hormoneja? Muistelen, että oma tohtori selitti silloin että keho tottuu ylimääräisin hormoneihin kyllä, eli ajan kanssa mahdolliset välivuodot tasaantuu... mutta mun täytyy sanoa, että olisin soitellut omalle gynelle tossa vaiheessa jo ihan paniikissa tarkistaakseni, että onko noiden hormoneiden oikeasti tarkoitus tehdä tollasta!

ON: Ei mitään ihmeellistä. Pitäs gradua tässä työn ohessa kirjoitella, vaan arvatkaa kiinnostaako gradu tai työnteko pätkääkään. Ihan on lomalla tämä naikkonen jo valmiiksi. Ovis oli viime ke, joten hyvin ehtii vielä työaikana kärsimään menkatkin, jotta ei loman alkuun joudu sitä säästäämään. Vielä kahdet menkat ja sitten ICSI... jee jee jee!

Miikka, toivotaan et juhannustaiat tuottaa tulosta eikä tartte enää kärvistellä menkkoja töissä(kään) :)

RouvaS, olipa sulla melko mahtikierto viimeksi... Noista lämmöistä sen verran kun itekin niitä kans joskus seurailin kun ovistestit näytti sitä haamua käytännössä koko ajan, et lämmöthän kuuluukin nousta oviksen jälkeen vasta, kun taas ovistestit näyttää plussaa ennen ovista. Tsemppiä kituviikolle, toivotaan et simpat nyt porhaltaa hyödyntään oviksen kun se kerrankin on paikallistettu!

Kuusityttö, onpas aika sekavan oloinen tilanne... Jospa tuo olis vaan hormonien häröilyä ja kiinnittymisvuotoa :)

Untamoinen, meilläkin on suhde jo yli 6v ikäinen (minne tää aika katoaa?) joten seksihommat on aika vaihtelevaisia. Yleensä viikolla on hiljaisempaa myöhäisten harrastusten ja aikaisten aamuherätysten takia, ja viikonloppuna otetaan sit menetettyä takaisin... heh. Joskus tulee viikonkin taukoja mut harvoin pidempiä. Oletetun oviksen aikaan on pyritty vähintään joka toinen päivä, mielellään joka päivä heilutteleen peittoja. Meilläkin menee siinä mielessä aikataulutetusti et kun tulee muutama päivä taukoa niin yleensä jompi kumpi sanoo tyyliin et huomenna meillä sit muuten harrastetaan seksiä - ja sit yleensä myös harrastetaan :D Mut täytyy sanoa et on muuten tämä raskaus vaikuttanut asiaan (jotain mikä oli mulle yllätys): kuvittelin et himot vois vähetä alkuraskaudessa mut toisin päin on mennyt - innostun heti kun mies vähän kattoo sillä silmällä, tai edes kuvittelen sen kattovan... heheh.

Mikäs on Tikrun tilanne?

Huomenna olis eka neuvola, hiivatti et jännittää... Vähän rauhotuin onneksi kun jussina onnelliset uutiset kerrottiin vanhemmille (meillä ruukataan juoda ruualla viiniä jne. joten jäin heti kiinni), ja äiti kertoi että hänellä oli myös olleet kaikki raskaudet hyvin oireettomia, melkein ne oireet oli siinä et menkat jäi ensin pois ja myöhemmin maha alkoi kasvaa - joten kaikki voi olla ihan hyvin vaikkei oireilekaan... En oikein osaa mennä tuonne odottajiinkaan näitä asioita huutelemaan joten huutelen edelleen tänne, sori jos ette halua kuulla :)

Heipä hei,

eilen illalla alkoi töissä taas kipuilu, tosin lievempänä kuin edellispäivinä. Verta tuli jonkin varran, mutta ei runsaasti. Tänä aamuna taas ei kipuja ja vähemmän vuotoa kuin eilisiltana. Päätin oma toimisesti jättää viimeisen pillerin ottamatta. Toivon peikko alkaa nostaa päätään ja yritän painaa sitä alas, jottei tulisi pettymystä, taas... Joskus sitä vaan miettii kuinka monta kertaa sitä jaksaa pettyä ennenkuin luhistuu kokonaan...

RouvaS, pidetään peukkuja pystyssä:) kuulostaa hyvältä!

Täällä taustalla vielä lueskelen teidän kuulumisia ja pitelen peukkuja teille pystyssä ja varpaita ristissä.emoticon

RouvaS: Oho, sullapa on pitkä kierto ollut! Jos yhtään lohduttaa niin mä en koskaan onnistunut saamaan positiivista ovis-testiä :S Itseasiassa kotilekurina teinkin jo useamman diagnoosin siitä, että mä en ilmeisesti ovuloi ollenkaan :DD Mutta, hyvä jos ei simpoissa ole mitään vikaa, lyhyt ikäisyys meinaa vaan teille miehen kanssa enemmän aikuisten kivaa, ettei vaan pääse ohi menemään ;)

Miikka: Kieltämättä voisi olla ihan jees, jos ei tarvitsisi tädistä lomillaan kärsiä :) Ja kaks kiertoo menee onneks nopeasti! Varsinkin jos on kunnon lomatunnelmat päällä :)

Kuusityttö Sullapa kummat oireet näyttäisi olevan :O Mutta komppaan RouvaS:ää, eihän sitä koskaan voi tietää. Epätietoisuus on kyllä tosin ihan pyllystä, joten oli kummin tahansa, toivottavasti saatte selon mahd. nopeasti :)

Banduidalle peukkuja neuvolaan, täällä joudutaan vielä tulisilla hiilillä odottamaan rapiat pari viikoa, mutta ehkä mä kestän :)

Kauheasti plussatuulia ja tarrasukkia kaikille leideille! emoticon
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Takaisin