Miikka, hirmusti onnea minunkin puolestani!!!
Ja tervetuloa Manda, RouvaS ja Sussu29
Omaa: Täti tuli sitten yllättävän pian km:n jälkeen eli viime ke... Olin jo tuudittautunut ajatukseen, että ihan persiilleen menee kierto.
Mutta ei sittenkään, ihan muutama päivä extraa lisää normiin. Joten kaipa täytyy nyt sitten henkäistä syvään
ja alotella taas loppuviikosta oviksen metsästys... Vieläkään ei ihan inspiraatiota petipuuhiin oo löytyny, mut täytyy alkaa
henkisesti kannustamaan itseä tosi toimiin! Mieheltä kyllä intoa löytyis, ihmetyttää, mistä ne sitä virtaa aina löytää...?
Uskoisin, että meillä kaikilla on uudelle vuodelle sama toive, koitetaa pitää peukut pystyssä, että se toteutuis!
Ja tervetuloa Manda, RouvaS ja Sussu29
Omaa: Täti tuli sitten yllättävän pian km:n jälkeen eli viime ke... Olin jo tuudittautunut ajatukseen, että ihan persiilleen menee kierto.
Mutta ei sittenkään, ihan muutama päivä extraa lisää normiin. Joten kaipa täytyy nyt sitten henkäistä syvään
ja alotella taas loppuviikosta oviksen metsästys... Vieläkään ei ihan inspiraatiota petipuuhiin oo löytyny, mut täytyy alkaa
henkisesti kannustamaan itseä tosi toimiin! Mieheltä kyllä intoa löytyis, ihmetyttää, mistä ne sitä virtaa aina löytää...?
Uskoisin, että meillä kaikilla on uudelle vuodelle sama toive, koitetaa pitää peukut pystyssä, että se toteutuis!
. U know the picture. Mutta, uskokaamme, että joskus se päivä paistaa meidänkin risukasoihin!
. Toivon silti, että saisitte vielä sen toisenkin pikkuisen, niin pitkään olette sitä jo toivoneet! Jaksamista!
Kyllä nämä tällaiset uutiset tässä keskustelussa ovat aina tervetulleita ja antavat uskoa meille muillekin, että jospa se vielä onnistaisi omallakin kohdalla. :) Tarrasukkia!
Tsempityksiä uuteen yrittämiseen!

Onnea siitä että ainakin loistavan isäehdokkaan oot löytänyt, kyllä se vauvakin teille vielä tulee...
eilen oli ihan pientä nipistystä vasemmalla puolella alavatsassa ja
rintoja kans vähän nipistellyt muttei muuta. Viikko pitäis vielä jaksaa
odottaa että pääsee testailemaan. 27.1 sain lääkärille ajan tutkimuksiin
kun vuosi yritystä takana, toivon ettei mun tarvitsisi mennä sinne että
olisinkin raskaana, mutta ajattelin kuitenkin käydä siellä