Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Simpsa jokainen raskauskerta on erilainen, vaikka tuntuisikin siltä että noudattelee samaa kaavaa. Kaikki on varmasti ihan hyvin ja kohta voit jo onnellisena ultran jälkeen esitellä kuvia tulevasta perheenjäsenestä [:)].

Simpsa, mä täällä pidän kans sulle peukkuja. Komppaan Saanaa tuossa et kyllä sen huonon onnenkin on JOSKUS loputtava... Vaikeaahan se raskaudesta nauttiminen on kun pelottaa entisten kokemusten takia, mutta koita uskaltaa ottaa vaan rennosti ultraa odotellessa. Uskotaan ja toivotaan et kyllä se papu pysyy matkassa tällä kertaa.

Nymerialle onnea kihlajaispäivänä [:)] Meillä on näköjään synttäreiden lisäksi myös kihlapäivillä vaan parin päivän ero - tosin me tehtiin kyseinen liikku muutaman vuoden teidän jälkeen [;)] Joko täti on ilmoitellu itestään, vai pääsetkö testaileen kohtapuoliin?

Vitsit kun MK81:llä homma etenee vauhdilla. [8D] Koskas teillä onkaan se toimenpide? Mä oon äidille sanonut et ei tässä taida lapsenlapsia tulla ilman lääkärin apua mut ei olla sen tarkemmin meilläkään asiasta keskusteltu - ei jotenkin tunnu vielä luontevalta näin etukäteen selostaa mihin kaikkeen joudutaan turvautumaan nappulan saamikseksi...

Mäkin kävin lauantaina viihteellä, johan tuosta muutama vko taas vierähtikin kun viimeksi. Lähdettiin parin kaverin kanssa oikeen kapakkaan asti, kun mies oli siellä reissullaan koko vkonlopun. Kävi vähän kuin Saanalle, ja onnistuin ottamaan pari liikaa - olin kyllä enemmän humalassa kuin varmaan vuosiin. Huh. Seuraavana päivänä vannoin et aloitan holittoman elämän jo nyt: kun tässä toiveena on kuitenki raskautua ja sitten ollaan ilman viinaa joka tapauksessa niin sama kai se on aloittaa jo nyt, tosin niin lievennettynä et saunakalja tai lasi viiniä ruualla on sallittuja paheita ennen plussaa [8D] Ei sillä et mulla mitään ongelmaa alkoholin kanssa oliskaan, mut se olo oli vaan jotain niin kauheeta - mulla ei oo koskaan aiemmin ollu pahaa krapulaa, kertonee jotain siitä et en oo ruukannu niin paljon juodakaan. Enkä välitä kokea sitä autuutta toiste [:D]

Mies tuli takas matkoiltaan kovin myöhään mut ei niin myöhään etteikö olis pientä krapulaseksiä harrastettu... Todennäköisesti oviskin oli sunnuntaina - tuntemuksista päätellen - joten vielä hyvällä mäihällä simpat saattoi keretä hommiin, heheh. Todennäköisesti tämä kierto kuitenkin oli menetettyä kauraa joten parin viikon ja tädin jälkeen lähtään tutkailemaan mikä se mun outo riekale kohdussa oli ja isäntä pääsee lempimään taas purkkia [:D]

bandida: eikös se krapulaseksi ole sitä kaikkein parhainta? [:)] me taidettiin harrastaa pariinkin otteeseen ennenku lasta lähettiin kotiin hakemaan [:D] mieheni rakkaani just soitteli, että on jo tulossa kotiin töistä, ihana kun ihmisten aikaan pääsee! 5 koneellista pyykkiä tässä pessyt ja nyt imuroimaan asfaltin palaset lattialta pois.. oli ilmeisesti joku työhousut jalassa tallustellu aamusella pitkin ja poikin..

Bandida, pari ultraa tässä tällä viikolla ja ensviikon alussa olis sitten punktio ja upotus... tai mikä sen nimi nyt sitten onkaan kun kaveri tungetaan takas kasvamaan [:)]. Vauhdillahan tässä mennään, mutta mitä sitä odottamaan jos on henkisesti ja fyysisesti valmis tekemään kaikkensa! Osittain tämä mun hyvä fiilis tästä nopeasta etenemisestä johtuu kyllä varmasti siitä, että vielä ei ole mitään raskautta estävää löytynyt minusta, joten en osaa pelätä tätä askelta. Meinasin kyllä kertoa porukoille ton ekan kokeilun jälkeen, että tietävät sitten miksi ei kiinnosta muiden juorut vähään aikaan.. syteen tai saveen.

Tyhmänä muuten tietenkin kysyin siltä lääkäriltä, et eihän siinä vaan valita mitään siittiöiden sukupuolta siitä maljalta... onneksi ymmärsi mun kysymyksen oikein [:)]. Vasta myöhemmin tajusin, et olishan sen voinu ymmärtää väärinkin niin, että haluan vaikuttaa jotenkin siihen sukupuolen valintaan, vaikka just sen osuuden haluan eritoten jättää sattuman varaan.

Täti aloittelee sitten näköjään tuloaan [&o]. Ei vielä ihan täysillä alkanut, joten katellaan, onko tämä kierto sitten 26 vai 27 päivää. Pettymys mikä pettymys, vaikka kuinka ajattelin, että ei se nyt tunnu niin pahalta, kun eteenpäin ollaan kuitenkin menossa. Mutta kyllähän tuo tuntuu silti kirpaisevan. No, te tiedätte.

Jeps, kyllä minä nyt sitten ajattelin niin, että se kierto oli 26 päivää, kun eilen alkuillasta alkoi ensin ruskea vuoto ja sitten muuttui punaisemmaksi. Nyt on sitten täysi täti päällä, jippii... 

Nymeria, voi kenkku [&o][:(]. Se olikin sitten lyhyempi kierto. Oliko ovis aikaisemmin vai lyhenikö luteaalivaihe?

Terveisiä lapsettomuushoidoista, käväsin kontrolliultrassa ja ilmeisesti meidän onnenluku on nyt sitten 5. Oikealla 4 ja vasemmalla 1, mikä oli todella pieni. Jännittävä yksityiskohta tuo vasen puoli, sillä yleensä ne tulevat suurinpiirtein molemmilta puolilta. Huomisesta siis jarrut päälle (4päivää) ja sitten lauantai-iltana pregnyl. Maanantaina punktio ja keskiviikkona siirto <3

Herve,

tämä kävi tänään neuvolassa ja hemppa oli 147, pissa ja verenpaine ok. Kerroin taustat tuulimunasta ja kohdunulkoisesta ja näytin vielä TAYSin epikriisilappua jossa kehotettiin tekemään avoterveydenhuollon puolella varhaisultra viikolla 7 niin ilokseni pääsen kunnan ilmaiseen ultraan huomenna klo 8.30. Viikot vähän muuttu kun mulla on lyhyt kierto ja ne ottaa sen keskikierron mukaan aina neuvolassa niin tänään on vasta 6+6 ja LA 25.5.

Huomenna sitten lisää jännittäviä ultrauutisia, nyt pitää sykkeenkin jo varmuudella näkyä... Jännää...

Kone vihdoin kondiksessa ja pääsen taas palstailee...
Tatjuskalle tsemppiä ultraan!

Anteeks naiset, mut mun on pakko heti tulla vuodattaa tänne omia juttujani... Sain viime pe aikaiseksi soittaa naistentaudeille ja sain sieltä varhaisultra-ajan 15.10. Nyt vaan tuntuu et se on ihan turha käynti; heräsin tänä aamuna karmeeseen tunteeseen, et "ei siellä ole ketään". Oon vaan itkenyt koko päivän - onneks on ollut vp töistä, koska en pysty pitämään itseäni kasassa. Tuntuu, et raskausoireetkin ois vähentyneet- en tiedä onko mielikuvitusta vai kuulostelenko vaan itseäni liian tarkkaan. Mut tuo tunne on mulla ollut aikaisemminkin ja silloinkin olin oikeassa. Etukäteen jo pelottaa ne keskeytyslääkkeetkin: synnytyskivut mut ei oikeesti synnytä. Tämäkö on sitä odotusajan riemua?

angervo tuttu tunne, olin myös aivan sata että käyn ultrassa kuulemassa vaan huonot uutiset ja kaikki oireet tuntu vaan poistuvan. Sillon ultran kohilla ei ollu oikeen mitään enää,mutta hupsista[;)]
Hirveesti voimia sulle, tiedän, kamala tunne ja tulee ajateltua kaikkea väkisinkin. Toivon niin sydämeni pohjasta että kaikki olis hyvin[:)][:)]

Ultrassa meillä oli kunnan oma lääkäri josta mulla on kokemuksia jo kymmenen vuoden takaa että mumisee vaan mutta löysi elävän sikiön kokoa 6+4 (tässä vaiheessahan noi viikot heittää jo millinkin mittavirheestä) ja lopuksi onnitteli ja sanoi että hyvältä näyttää... Ehkä munkin pitää sitten uskoa että hyvältä näyttää ja alkaa vihdoin nauttia tästä raskaudesta. :)

Onnea ihan valtavasti Tatjuska!! Oon niin onnellinen teidän puolesta!

Ja Wastis - kiitos superisti tsemppailuista! Tänään ollut vähän parempi päivä, mut pelosta on tullut jokapäiväinen mukanakulkija. Ja aika matelee tuskaisen hitaasti. Olisipajo 15pvä, niin oltaisiin kaikki vähän viisaampia....

itekki oottelen sitä 20 päivää et viisastun itekki sitte.... minuu jännittää niin sikana se mitä sieltä paljastuu... vähänkö pääsee itku oli se sitte hyvää tai pahaa uutista....

angervo itekin oottelen, että olis jo 14.pvä kun meillä on rakenneultra sillon, tietäs onko tuolla kaikki ihan okei. Ei se pelko niinkään poistu, mutta lievenee silleen että tän kanssa pystyy elämään. Itekin alkanut kunnolla vasta viime viikkoina nauttimaan koko raskaudesta. Aikansa se ottaa.

Kaikkea hyvää teille kaikille !!!
plussatuulia !!!

Takaisin