Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Perjantaihuomenta, naiset rakkaat! [:)] Heh, moni varmaan huokailee, että ihanaa, jo perjantai! Mulla menee vielä la ja su töissä (tosin su vain 4,5 tuntia), joten ei viikonloppu tunnu ihan viikonlopulta. No, sunnuntaista saa kaksinkertaisen palkan sentään. [:D]

Angervolle ja simpsalle hirmuisen paljon tsemppiä ja jaksamaista epätietoisuuden kanssa! Haluan muiden tavoin uskoa, että tällä kertaa kaikki menee hyvin ja teillä tuhisee omat nyytit syleissänne ensi kesänä. [:)] Ei huono tuuri voi jatkua loputtomiin...

MK81: Kiitokset opiskelutsempistä! Saattaa olla, että hakeudun niille informaatiotutkimuksen aineopintojen kursseille (nyt siis perusopinnot menossa ja aineopintoja ois mahis aloittaa samanaikaisesti). Pitää vaan sitten mennä sen mukaan, mitä eteen tulee tai ei tule. Jospa tää nyt toimis niin, että kun tulee tätä sisältöä (turhankin?) paljon elämään, niin se tärkeinkin juttu saisi alkunsa samaan syssyyn. Toiveajattelua... Kiva kuulla, ettei noi piikit ole tuon pahempia! Miehän en edes tiedä vielä, joudunko itse moisiin puuhiin, mutta kun pitää etukäteen aina kaikki asiat jo murehtia. Hih, tiedä vaikka joku päivä ilmestyisinkin kotiovelles piikkipussin kanssa! [:D][:D] Nyt on kyllä toooosi jännitykset teidän puolesta ja kauheasti positiivisia ajatuksia sinne suuntaan!!!

Minnuska
: Halirutistus sinulle! Ihan varmasti pohdituttaa, onko sikapiikillä ja keskenmenolla ollut yhteyttä. MUTTA: sitä ei voi varmaksi tietää, se voi olla myös ihan puhdas yhteensattuma, että molemmat oli saman kuukauden aikana! Sitä ei voi todistaa puoleen tai toiseen ja mikä tärkeintä: vika ei ollut todellakaan sinussa, oli asia niin tai näin. Itse en ole keskenmenoa koskaan kokenut (plussaa siis r-testiin ei ole ilmestynyt) ja en voi puhua omasta kokemuksesta, mutta tiedän, että varmasti km:n kokeneet etsivät syytä itsestään, vaikka se ei ole oma syy. Voimia sinulle ja toivottavasti nyt pian saisitte alulle pikkukakkosen! [:)]

minnuska: kyllä tekin vielä sen toisen nyytin saatte! [:)] niin mekin aiotaan saada! ja kaikki muutkin täällä varmasti ovat samaa mieltä!

omaa: olossa ei ole mitään vikaa, hyvä mieli tällä kertaa. [:)] tyttönen lähtee huomenna mummolaan yökylään, joten pääsisin viimein käymään jossakin juhlimassa, mutta mutta.. kohta apteekkiin vauvatestin ostoon! jos se näyttää plussaa, menee huominen sitten smurffi-limsalinjalla [:D] jos negaa näyttää, kuten odottelen kaikesta huolimatta, on varmaan tämä tyttö sunnuntaina armottomassa krapulassa.. viime talvena edelliskerran tullut otettua vettä väkevämpää.... jospa mieliala kohenis kun sais aivot "nollattua" välillä, mitetimättä mitään sen kummempaa.... nähtäväksi jää nyt sitten pidänkö minä muista huolta vai pitävätkö muut huolta minusta! [8D] on se vissiin perjantaita taas ilmassa??

nyt VITUTTAA ja ihan urakalla. Negaahan se vaihteen vuoksi näytti. [&o] jotenkin sitä odottikin, mutta toisaalta kyti mielessä koko ajan se pieni mahdollisuus. no huomenna saa sitten ottaa alkoholiakin.. taidankin ottaa kerralla seuraavan puolen vuoden satsin! missähän se täti sitten viipyy??

Jaksuja saana_85! Mun isä sanoo aina et vaan iloon saa juoda, kun jos suruun juo ni sais koko ajan olla ottamassa... Ymmärrän kyllä jos tekee mieli hukuttaa maailman murheet. Heitteleekö sulla muuten yleisesti kierto? Pelikierroshan on ohi vasta kun täti kiekaisee!!!

Mä olin kyl jo ihan varma saana_85 plussasta... Jaksamisia sinne ja ei oo tosiaan peli vielä menetetty kun tätiä ei näy. Ja juo huomenna tosiaan siihen iloon vaan ja vaikka vapaaillan kunniaksi [:)]

kiitosta pahoittelusta [:)] olette kyllä kaikki niin ihania! en minä tuohon vitutukseen aiokkaan juoda, menee siinä samalla kun juhlitaan ihan muuten vain... eikä oikeastaan enää ole paha mielikään, ihana tuo minun mies kyllä. huomasi vissiin, että olen vähän allapäin. kävi kaupassa ja toi mulle sen kosketusnäytöllisen nokialaisen tullessaan.. [;)] pitää vissiin olla useamminkin pahalla tuulella. heh.

Tsemppiä Saana ja otahan ilo irti huomisesta vapaaillast [;)]. Ja niinkuin tuossa jo todettiinkin, niin peli vihelletään vasta sitten poikki kun tätskä saapuu kylään [:D].

Toi puhelin juttu oli kyllä aika kiva ylläri Saanalle. Kelpais mullekin, sillä onnistuin tänään juoksulenkillä kaatumaan ja tietenkin puhelimeni päälle ja alle jäi vielä kanto. No paskakshan se puhelin sitten meni ja oli meinaan kallis puhelin ja ostin sen vasta pari kuukautta sitten [:@]. No onneks ei menny luita poikki, pelkillä mustelmilla selvittiin [8D].

Mutta onneks on viikonloppu [:D][:D][:D] sorppa Nymeria oli pakko hehkuttaa [;)].

Pahoittelut saana_85 negasta [:@]! Yhhh, että se osaakin olla aina yhtä inhottavaa. Kiva, kun sait kuitenkin uuden puhelimen! [:D]

Mimmu: No worries, on miustakin kiva että on viikonloppu, vaikka onkin töitä. Ja huomenna on sitten mulla vapaapäivä, kun muut ahertaa töissä [:D]! Harmitus kännysi kohtalosta, sit se on kai taas suunnattava puhelinkauppaan.

Mulla on taas kurkku kipee. Edellinen flunssa kesti 2 viikkoa ja on nyt ollut viikon poissa ja taas yrittää tulla. Lämpö oli 36.06, eli alhainen taas mulle. Noin alhaisilla lämmöillä ei vissiin tarvi ainakaan miettiä raskauden mahdollisuutta, kun ylihuomenna pitäis tädin tulla [:(]. Ei sen puoleen että ois mitään oireitakaan, eilen vähän vihloi kyllä alavatsasta, mutta voihan ne olla jo tädin ennakkovaroituksiakin. Turhauttavaaaaa.

höh. saana ois siun pitäny saaha se plussa sieltä...
noh jos tänne tulis nytte kunnon plussa aalto sitten ku kerra koitetaan alottaa plussauksen jatkoo.

omaa: tänää käi anoppi tuikkasees miuhun b-12 vitamiini piikin ku joudun itteeni sillä piikittää 4 kk välein ku ei taho pysyy arvot kunnos vaikka syön vitamiinei... ja sitte yks kaveri teki miule kasvohieronnan harjoteluna ku se opiskelee kormetologiks ja sillä on tiistaina koe. virkisti tosi paljon ja oli tosi kivaa ja rentouttavaa ku joku hieroo 2 tuntii kasvoi. :) ollu siis ihan kiva päivä.

huomenet kaikille! olipas vain juhlat lauantaina.. miehen kanssa kahdestaan otettiin kotosalla ja sitten ihan tuli "nuoruusajat" mieleen, kun mies keksi, että otetaanpa kuski ja lähdetään ajelemaan kaupungille.. minä taisin ottaa kaksi liikaa, kun saivat tuoda puolen tunnin ajelun jälkeen minut kotiin nukkumaan... [:D] hauskaa kuitenkin oli, naurettiin pitkästä aikaa molemmat kunnolla! eilinen ei sitten ollutkaan niin hauska päivä.. siitä muistinkin taas miksi en tykkää alkoholia käyttää.. hih.. no kankkusesta selvinneenä aion tänään pistää tuulemaan ja siivoilla kodin kuntoon! [:)] vauvahaaveet on taas karisseet asteella alemmas, mutta jospa vielä jonakin päivänä! tätiä ei edelleenkään näy. KP 32/28

Saana_85, kuulostaa niin hyvältä tuo teidän ilta! Päästelitte vähän höyryjä nauramalla ja sait vielä uuden puhelimen... ei mikään huono diili [:D]. Koska sulla on se seuraava testipäivä, me täällä jännätään sun puolesta niin, et tulit jo mun uniinkin!

Nymeria, uskalsitko testata tänään? Eihän nuo lämmöt mitään kerro, jos sulla flunssaa on päällänsä... silloinhan ne voi olla mitä vaan! Isot peukut ylhäällä sulle! Eiks tänne palstalle vois laittaa sellasta peukku-hymiöö, mä haluun peukku-hymiön!

Mimmu82, ihana kuulla susta välillä! Mikäs tasmanian tuholainen sinä oot lenkillä? Hehee, onneks kaikki meni hyvin, ettei tullut edes venähdystä. Saako muuten udella, että millä hoidolla teidän Arttu-prinssi avustettiin? Mies vähän meillä jännäilee sitä, että pitääkö lapselle sitten kertoa myöhemmin mitä avustusmenetelmiä on käytetty... oon yrittänyt sanoa, että eiköhän se kertominen tule sitten jossain vaiheessa luonnostaan, jos on tullakseen. Ei tosin olla perheellekkään vielä kerrottu, jotenkin ei vaan tunnu ihan luonnolliselta vielä kertoa, tyrkyttävät kuitenkin rahaa ja neuvoja [8|].

Oma napanen: Neljäs piikki takana ja ehkä oireet nostavat päätään. Vain siis ehkä, koska nämä "oireet" eivät ole siitä mahdollisten oireiden listasta kyllä yhtään. Oireina mulla siis suun kuivuminen ja ruokahalun puute, ei siis mitään vakavampaa.

saana: se on kyllä välillä mukava "tuulettua" kunnolla yhdessä miehen kanssa [:)]. Krapula on kyllä niiiin kamala olotila, ettei sitä mielellään itelleen hankkisi. Sitä paitsi ainakin mulla on mennyt niin, että mitä enemmän ikää tulee, sitä karmeammaksi darratkin tulevat (ja pienemmästä alkoholin määrästä). Nykyään se on jo sitä, että jos olen lähdössä viihteelle, niin osaan jo varautua, ettei seuraavana päivänä tarvii lähtee yhtään mihinkään. Menee koko päivä sohvanpohjalla ja jos hyvä tuuri käy, ettei laatta lennä [:'(], mässyy pitää olla. Muttamutta: sulla ei tätiä vieläkään! Onko mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan? Jospa se testi aiemmin ei vaan olis vielä näyttänyt... Peukut!

MK81: Juu tuollanen "peukkuhymiö" pitäis olla! Tuohan ois ihan hyvä, minkä saa tuohon aihe-kenttään jos haluaa. Miksihän sitä ei ole laitettu tänne viestien puolelle... Kiitos peukuista, en testaile kyllä kuin korkeintaan loppuviikosta, jos täti ei tule... Neljäs piikki jo! Hyvä, etteivät oireet ainakaan vielä ole vakavampia. Nyt vaan jännitetään ja toivotaan, että piikeistä ois se hyöty, mitä niiltä odotetaan! [:)]

OMAA: Huomenna siis olis tätipäivä. Olin jo eilen varma, että se tulee, kun alkoi yhtäkkiä tosi raju mahakipu. Menkkamainen jomotus, mutta lisäksi viilteli tai pisteli ihan häpyluun yläpuolelle tosi lujaa. Piti ottaa 2 kpl Paramaxia, että pystyin töihin menemään. Ibuprofeenia otan aina vasta sitten, kun se täti oikeasti tulee, ennen en uskalla varmuuden vuoksi. Nyt on myös sellainen tädintulotunne, ilman jomotuksia kylläkin. Toivottavasti ei tulis ainakaan ennen huomista, että pysyis kierto nyt siinä samassa kun muutaman kuukauden on jo pysynyt. Tietysti eniten toivon, ettei tulis ollenkaan. Mutta ei oo mitään raskauteen viittaavia oireita, joten eiköhän se tätsykkä sieltä tämän viikon aikana ilmesty [:@]. En ylläty sen tulosta, mutta kuitenkin petyn taas. Tällä kertaa kuitenkin pettymys ehkä astetta lievempi edellisiin verrattuna kun tiedän, että tutkimuksiin ollaan menossa. Haa, muistinpas juuri, että tänäänhän tulee täyteen 7 vuotta siitä, kun me mentiin kihloihin Barcelonassa <3. Oih niitä aikoja...

Mukavaa viikkoa kaikille palstalaisille! [:D]

jos tuota vielä viikon odottelisin ja testailen vaikka tuossa v-loppuna uudestaan sitten.. tosin ei minkäänlaisia oireita ole.. mutta sehän ei välttämättä kerro siitä ettei olisi raskaana, ei minusta kyllä tunnu yhtään siltä, että olisin..

MK81: ollaankohan me oltu täällä vähän liikaa, jos uniakin alkaa näkemään [:D] jännittää saat kyllä vielä jokusen tovin, en välttämättä tahdo toista negaa nähdä ihan heti.. pakko kai se on jossakin vaiheessa kuitenkin testata, mutta eiköhän tuo selviä viimeistään n. 9kk päästä että oltiinko raskaana [:D]

simpsa: tein kyllä testin siten, ettei edellisestä vessareissusta ollut ku muutama tunti.. digitaalisella testailin.

Nymeria: eipä tuota joutanut hirveästi sohvalla köllöttelemään, kun tyttönen soitteli puolen päivän jälkeen, että joko pääsee kotiin.. [:)] 60 kilometriä suuntaansa autolla, pienet nokoset tosin anopin sohvalla siinä välissä [:D] pizzaa, sipsejä ja karkkia piti sitten hakea.. tosin suurin osa on vielä tuossa pöydällä.. ainakin lapsella oli hauskaa kun sai mielinmäärin herkutella..

en uskaltas oikei varaa neuvolaakaan ennekun oon käyny siel varhaisultrassa. vähä ku on semonen pelko persees edellisist raskauksista ja kun en oo ees saanu mitää raskaus oireitakaa viel muutaku huonon olon ja kylmän vapinaa. tissit ei oo vielkä kipeenä. vähän on pelko persees ennenkuin on se varhais ultra takana. saa tietää sitten asuuko masussa pien matkalainen vai ei.

simpsa: milloin sulla oli se ultra? sinun pitäisi yrittää kuitenkin ajatella positiivisesti, vaikka se varmasti vaikeaa onkin! niin kai se pitäisi itse kenenkin tehdä, mutta kyllä se välillä tuntuu, että ei ole mullekaan tarkotettu enempää lapsia kuin tuo yksi ihana tyttönen.

miula on ultra tän kuun 20 päivä eli viikon 8 alussa. ja uskaltauduin sitten varaan sen neuvolankin ja sain sen 25 päivälle. no toivotaa sit nyt et kaikki menee hyvin.

simpsa: onneksi ei enää hirveän kauan aikaa siihen ultraan ole. varmaan pelottaakin sitä odottaa? voi että kun voisi jotenkin olla avuksi! tuo pahoinvointi on kyllä hyvä enne siitä, että kaikki on hyvin! pysytään tässä ajatuksessa kunnes toisin todistetaan!! [:)] ja neuvolanhan voi aina perua tai saa sen ajan varmaan käyttää vaikka kaikki ei hyvin meisikään, siellä on ainakin ammattilainen kuuntelemassa!

simpsa: hyvin se menee, usko pois! ei kenelläkään voi huono onni jatkua ikuisesti! vielä se aurinko paistaa risukasaankin! [:)]

Takaisin