Simpsa, mä täällä pidän kans sulle peukkuja. Komppaan Saanaa tuossa et kyllä sen huonon onnenkin on JOSKUS loputtava... Vaikeaahan se raskaudesta nauttiminen on kun pelottaa entisten kokemusten takia, mutta koita uskaltaa ottaa vaan rennosti ultraa odotellessa. Uskotaan ja toivotaan et kyllä se papu pysyy matkassa tällä kertaa.
Nymerialle onnea kihlajaispäivänä [:)] Meillä on näköjään synttäreiden lisäksi myös kihlapäivillä vaan parin päivän ero - tosin me tehtiin kyseinen liikku muutaman vuoden teidän jälkeen [;)] Joko täti on ilmoitellu itestään, vai pääsetkö testaileen kohtapuoliin?
Vitsit kun MK81:llä homma etenee vauhdilla. [8D] Koskas teillä onkaan se toimenpide? Mä oon äidille sanonut et ei tässä taida lapsenlapsia tulla ilman lääkärin apua mut ei olla sen tarkemmin meilläkään asiasta keskusteltu - ei jotenkin tunnu vielä luontevalta näin etukäteen selostaa mihin kaikkeen joudutaan turvautumaan nappulan saamikseksi...
Mäkin kävin lauantaina viihteellä, johan tuosta muutama vko taas vierähtikin kun viimeksi. Lähdettiin parin kaverin kanssa oikeen kapakkaan asti, kun mies oli siellä reissullaan koko vkonlopun. Kävi vähän kuin Saanalle, ja onnistuin ottamaan pari liikaa - olin kyllä enemmän humalassa kuin varmaan vuosiin. Huh. Seuraavana päivänä vannoin et aloitan holittoman elämän jo nyt: kun tässä toiveena on kuitenki raskautua ja sitten ollaan ilman viinaa joka tapauksessa niin sama kai se on aloittaa jo nyt, tosin niin lievennettynä et saunakalja tai lasi viiniä ruualla on sallittuja paheita ennen plussaa [8D] Ei sillä et mulla mitään ongelmaa alkoholin kanssa oliskaan, mut se olo oli vaan jotain niin kauheeta - mulla ei oo koskaan aiemmin ollu pahaa krapulaa, kertonee jotain siitä et en oo ruukannu niin paljon juodakaan. Enkä välitä kokea sitä autuutta toiste [:D]
Mies tuli takas matkoiltaan kovin myöhään mut ei niin myöhään etteikö olis pientä krapulaseksiä harrastettu... Todennäköisesti oviskin oli sunnuntaina - tuntemuksista päätellen - joten vielä hyvällä mäihällä simpat saattoi keretä hommiin, heheh. Todennäköisesti tämä kierto kuitenkin oli menetettyä kauraa joten parin viikon ja tädin jälkeen lähtään tutkailemaan mikä se mun outo riekale kohdussa oli ja isäntä pääsee lempimään taas purkkia [:D]