Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moikka moi taas,

saana_85: No totta totisesti vois olla sitte kiinnaria... tsempit sinne!

Vointeja kyselleille: Tissit on edelleen todella arat ja turvonneet... kiva kiva, mulla on normistikin DD-kupit niin nää alkaa oleen aika järkyttävät jo ;-) Pahoinvointia on sillee, että hammaspesu on tosi tukalaa, sit yskänkohtauksien yhteydessä meinaa tulla aina ylös ja saattaa hetkellisiä yökötyksiä tulla, varsinkin hajut, yöks. Mut oksentanu en oo eli sikäli ihan jees. Mahassa on sillon tällön joko nipistelyä, painetta tai viiltelyä vähän vaihdellen ja kyllä tässä tilanteessa tulee noita olotiloja nyt seurailtua tosi tarkkaan että jatkuuhan oireet, jatkuuhan... väsyttää ja tulee sillon tällöin palelukohtauksia ja öisin taas sit kauhee hiki kun meillä on vähän turhan paksu untuvapeitto. Mutta kaikenkaikkiaan summasummarum, voin erittäin hyvin ja tunnen olevani tukevasti raskaana. Hain tänään uuden setin Ladyvita mamaakin kun vanhat oli menny vanhaks ja luin että just nyt tarvii ne foolihapot olla ihan kohdillaan, että pikkuisen aivojen kehitys olisi mahdollisimman hyvää...

Pitäiskin oikeestaan mennä päivälevolle, alkaa sen verta ramaseen tässä kohtaa.

Voi kun mä toivon koko sydämestäni että saan teistä äkkiä seuraa tuonne odottajiin ja että meillä kaikille menisi kaikki oikein hyvin loppuun saakka... [:)]

Ameli: meillähän tulis sitten ajatki varmaan aikas lähekkäin jos nyt olisi niinkin hyvin käynyt, että molemmat oltais.. [:)] minä en osaa "pitää päätä kylmänä", olen juurikin tämmöinen, että elän juuri siinä hetkessä, missä mennään.. toipuminen on parempaa nyt.. nukuin tuossa koipiloinen ylhäälle nostettuna jääpussilla varustettuna neljän tunnin unet, hieman ainakin on selvempi olo, onneksi ei ole nyt niin kipeä, että tarttis ottaa tuota vahvempaa särkylääkettä.. saa luvan kanssa olla pikkukännissä täällä muutaman viikon.. [:D] ei oo kyllä yhtään hauskaa.. onneksi tuo minun tyttönen hoitaa äitiä ihanasti! välissä tulee hakemaan pakastimesta uutta kylmää tuohon ja yrittää laittaa paikalleenkin vielä..

Ah, vihdoin kunnon koneella niin pääsee oikeasti kommentoimaan!

saana_85, hienoa että leikkaus meni hyvin! Ittelläkin oli talvella polvileikkaus ja tehtiin ihan spinaalissa. Hyvin tuosta toipui, mutta yllättävän pitkään sitä vaistomaisesti varoi. Ei vaan meinannut ne leikkaushaavat kunnolla umpeutua [:@].

Ameli, hyvä ettei tämä minun suorasukainen lähestymistapani asiaan saa sinulle niskavilloja pystyyn [;)]. Viimeksi kun kävin siellä klinikalla, niin ihmettelin kun kaikki odotustilassa olevat ihmiset olivat todella synkkiä! Eikös siellä ole tarkoitus juuri tarjota toivoa ja ratkaisuja? Itse olin ainakin hymyilevämpänä kuin koskaan siellä, koska tiedän että ilman näiden mahtavien ihmisten apua ei olisi toivoakaan meillä. Toki osansa tietenkin tekee teidän ihanien ihmisten tuki!!!! [:D][:)]

Tatjuska, me tullaan kyllä perässä, älä huoli! Ja roiku täällä meidän kanssa vaan, kun tuot ainakin mulle toivoa!

Nymeria, tuli mieleeni tosta HIV:stä ja noista peloista, että kävin läpi ihan saman [:D]. Nyt jo naurattaa, että miten ihmeessä yli kymmenen vuotta samassa suhteessa olleella ja kymmenissä papa-kokeissa sinä aikana käyneellä vois olla ees huomaamattomasti mitään sukupuolitauteja, mutta sillon meni muutama uneton yö. Kyllä sitä ihminen sitten stressaa ihan käsittämättömiä asioita.

Palikka, sulle kävi siis vanhanaikaiset! Tarrasukkia matkaan!!!!

Kaikakin on saanut jo tyttären (tai siis oletin että tuli tyttöpuoleinen?). Näin se aika vaan menee! Onnittelut arvokkaasta paketista ja menikö kaikki hienosti?

Mimmu82, bongasitko jo oviksen vai onko vielä tulossa?

Bandida, mikä tilanne? Mä niin toivon et kävi Tatjuskat ja oli vaan kiinnariväriä paprussa!!!

Ootteko muuten huomanneet, että kaapelissa on tänä viikonloppuna Canalin kanavat ilmaiseksi näkyvissä? Tai siis saana_85 sen jo tiesikin

MK81 en oo vielä pongannu, on vasta joskus viikon päästä ajankohtaista, jos silloinkaan.

Kävinkin tänään gynellä ja se teki normi tarkastukset ja kattoi myös ultralla ja otti papan. "HALPAA" meinasin pyörtyä ku tuli maksun ajankohta 212 euroa kiitos [X(] . No pakko ne vaan oli tehdä ja tulipahan selväks ettei ole kystia ja kaikki oli kunnossa. Siis papastahan ei tietenkään vielä tiedä, mutta muuten. Ja valitettavasti selvis myös se, että vielä ei näkynyt merkkikään oviksesta, mutta sen ei kyllä vielä kuuluiskaan hirveesti näkyä. Mutta lääkäri meinas, että saattaa olla tämäkin vähän pidempi kierto [:'(]. Olis kirjoittanut clomit mulle, mutta en sitten halunnut niitä ottaa vielä. Ku ollaan miehen kanssa päätetty ainakin toistaiseksi luottaa siihen, että tulee mitä on tullakseen. Ja mulle noi clomit aiheutti viimeks hieman vaihdevuosi oireita siis kuumia aaltoja jotka oli aika kiusallisia. En nyt tiedä oliko oikea päätös, mutta sovittiin, että otan yhteyttä jos tulen toisiin ajatuksiin. Pelottaa vaan niin ajatus lähteä taas lääkkeillä avittamaan tätä lapsen saamista. MIKS HELVETTI MEILLE EI SUODA SITÄ LASTA NORMAALISTI [:(][:(][:(]!

Anteeksi nyt tämä oma napaisuus, mutta tänään on tällänen itsesäälissä kieriskely päivä [;)]!

mimmu82: yritähän jaksaa siellä ja innostua taas iloisemmalle mielelle!!! [:)] itseäni naurattanut tässä lääkehuuruissa tuo jalka.. varpaat on ku 5 prinssinakkia ja polvi ihan pallona.. jospa tuota uskaltautuis vaihtamaan noi siteet siihen.. vuoto hieman lisääntynyt, ei voi olla aikaiset kuukautisetkaan, kun ei ole kipuja, tosin ne voi jäädä tuntematta kun sen verran kova lääkitys tuohon polveen? mutta uskoisin, ettei ole täti tällä kertaa.. tiedä häntä sitten mitä välivuotoa lie? ahdistaa ja naurattaa samaan aikaan.. on ihan sekopäinen olo, onneksi päivän pärjäsi ilman tuota vahvempaa lääkettä...

Mimmu82, olipas kallista lystiä! Eikös siitä saa mitään Kelalta takaisin? Harmistus kierron venähtämisestä... Mutta pääasiahan ettei siellä ole mitään mikä estäis ovista!

Eipä mulla mitään ihmeellistä tänä aamuna, vähän jänskättää tuo miehen kakkostulos, joka tulee ens viikolla ja sitten pitäs niitä piikkejä ruveta harrastamaan. Onneks mennään kuitenkin lyhyellä kaavalla, ettei ajeta sitä omaa hormonituotantoa kokonaan alas.

Sunnuntaita!

MK81: Sie ootkin ollut ainakin mulle tosi positiivisena esimerkkinä [:)]! Just niin, että se lasi on puoliksi täynnä eikä puoliksi tyhjä. Tuon ajattelutavan kun sais itsellekin iskostettua. Välillä toki itsekin jaksaa positiivisesti ajatella, mutta välillä taas... noniin. Toisia haluan tietysti kannustaa positiivisesti ja luoda kannustavaa ilmapiiriä, miksi sitä samaa ei siis voisi suoda itselleenkin! [;)] Joo, kyllähän minäkin olen ajatellut tässä, että aika epätodennäköinen tuo HIV, saman miehen kanssa ollut jo 11 vuotta. Mutta kun sitten menin hölmönä netistä lukemaan sen testailun jälkeen, että se voi olla täysin oireeton yli 10 vuotta ja nyt vielä iski tämä armoton flunssa päälle, niin a'vot sitä on taas kaikenmaailman teoriat päässä mulla [:@]. Sais ne tulokset niin sais mielenrauhan tästäkin. Mikäs se miehen kakkostulos olikaan? Katsotaanko siinä uudelleen simppojen tila vai? Tarkistetaanko ne simppanäytteet aina kahteen kertaan vai mitä se tarkoittaa? Anyway, tsemppiä odottamiseen!

saana:
Kiinnaria, joo! Se oiskin upea juttu. Hassuja nuo siun "lääkehuurujutut", muistan itekin (hämärästi) leikkauksenjälkeisen lääkehuurutilan. Voimia paranemiseen ja piinapäiviin! [:)]

Ameli: sulle kans kaikki peukut (hehe, ne kaikki 2) pystyssä, toivottavasti piinapäivät päättyisivät iloiseen lopputulokseen tällä kertaa. [:D]

Tatjuska: Yritettään, yritettään! [:D][:D] Joo, ei taas taida ainakaan siitä jäädä kiinni. [;)] 

Mimmu
: Jaksuja sinne! On välillä niitä päiviä, ottaa niin paljon päähän, että sijaa ei jää muulle kuin sille itsesäälissä kieriskelylle. Silloin niin saakin tehdä, siihen on oikeus. Mutta sitten taas nokka pystyyn ja asennetta peliin, niinhän! [;)] Onneksi pääsit käymään siellä gynellä, ja kaikki näyttäis ok. Hitsit, miten kallista! Kun nyt tuo siun kierto asettuis...

Bandidaaa, huhuu? Onko uutta raportoitavaa?

Höh, vai olis Canalit kaapelissa näkyvillä, harmi kun meillä on antenni. Täällä tämä räkäshow jatkuu. Eilen kannettiin puut liiteriin talven varalle, ei ehkä ollut fiksu veto miulta, mutta jospa illan eukalyptuslöylyt ois tasottanu asiaa. Kävin eilen myös apteekkikäynnillä, Nasolinin lisäksi ostin CB:n digitaalisen ovistestin. Mie olisin halunnut sen hymynaamatestin, mutta käsittääkseni tuo ei ollutkaan se. Siihen tulee semmoinen "viuhake" ja kun se kuvio näyttää täyttä, pitäis olla ovis oven takana. Testailen ensin noilla tavallisilla liuskoilla ja sitten kun liuska näyttää vahvaa viivaa (jos näyttää), testaan digillä seuraavana aamuna.

tämä sekopää on selvinnyt.. [:D] kinttu tykkäsi kyttyrää kun istuttiin pari tuntia päivystyksessä, tytöllä molemmat korvat tulehtunu. edelleen tulee vuotoa, mutta aika vähän? napa tai sieltä jostain alta on kipeänä.. nyt sitä varmaan taas keksii kaikki oireet itselleen ja sitten saa pettyä karvaasti kun sen aika on..

Nii siis se kakkostulos on uusintatesti siemennestenäytteestä ja siitä kattellaan vaan määrä ja muoto. Nyt mulla on teille mielenkiintoinen sperma-fakta: mitä valkosempaa sperma on, sitä enemmän siinä on siittiöitä! Eli tämä vinkiksi teille, joiden miehet vierastaa vielä tutkimuksiin kuuluvaa näytteen antoa.

Heissulivei,

mun oli ihan pakko törsätä tänään viä toi viikkonäytöllinen testi, mikä oli vessan laatikossa ja kyllä se vaan näyttää että raskaana ollaan ja hedelmöityksestä on aikaa 2-3vkoa eli kyllä toi clearblue vaan hyvin tietää, SUOSITTELEN.

Nolompi jutska... me käytiin äsken miehen kans kattomassa se uus kotimainen PRINSESSA-elokuva. Elokuva ei ollu kovin ihmeellinen tai ihmeellinen se just olikin mut ei se nyt niin tylsäkään ollu mut voi hemmetti tätä mun väsymystä. Mä nimittäin NUKAHDIN kesken leffan. Yhtäkkiä havahduin kun mies tökkäs käsivarteen että et kai sä nuku, olin kuulemma korahtanu kerran eli meinannu alkaa kuorsaan. Leffasta meni ohi onneks ihan muutama sekka ja sit aloin napsiin uudelleen poppareita että pysyin loppuun asti hereillä. Mut hei onko noloo... tästä voi kuitenkin päätellä, että väsymys on täällä ihan oikeesti aika kova, en mä nyt oo koskaan ennen missään tilanteessa nukahtanu pystyyn missään... [8|]

Tatjuska Mäki olin eilen katsomassa sen Prinsessa-elokuvan [:)]. Joo ihan ok leffa, mut ei mikään maata järisyttävä. Ihan hyvin oli mun mielestä kuvattu tuota mielenterveyden hoidon kehitystä ja joitain hauskoja kohtia. En kyl yhtään osaa kuvitella miltä tuollainen väsymys tuntuu, että nukahtaa "pystyyn". Olis kyl aika noloa ollu sielä alkaa kuorsaamaan. [:D]

Nymeria Sitä samaa mäkin toivon (enemmän kuin mitään), että lopputulos oli iloinen!! Kiitos tsempistä! [:)]

MK81 Kiitos tietoiskusta! Täytyypäs leikkiä kemistiä...[:D]

Saana Täytyy kyl myöntää, että ei ole onnistunut multa enää tuo "pään kylmänä" pitäminen... Piinalliset 6 päivää edessä!

Omaa: Mulla olisi siis täti tulossa kuuden päivän päästä kylään, mutta nyt on toivon kipinä jälleen herännyt. Eilen tuli ihan vähän rusehtavaa vuotoa ja tänään tullut valkovuotoa. Tavallisesti mulla on tämä ovulaation ja tädin välinen aika ollut varsin "kuiva kausi". Sen vuoksi oonkin nyt hieman hämilläni mitä tämä on?? [8|] Lisäksi rinnat on arat ja kipeät, mutta toisaalta se on ollut nyt oireena jo viimeset kolme kuukautta...

ameli: on varmasti piinaisia päiviä! tuntuu, että itsellä menee ajoittain jopa hermot, kun ovat niin tiukilla.. vatsa on kosketusarka ja vuotoa tulee edelleen, samaa teki silloin ensimmäisessä raskaudessa. minua vain nyt alkanut pelottaa, että olisinko ollut jo aiemminkin raskaana ja nyt oli se nukutus leikkauksessa niin ettei vain olisi tulossa kesken? tosin en tiedä siitäkään millaiset oireet pitäisi olla? vuotoa on, mutta huomattavasti vähemmän, mitä tädin kyläillessä.. en oikein tiedä mitä itseni kanssa tekisin?

Heheh, Tatjuska. Onneks miehes tökki sut hereille ennen kuin kerkesit alkaa kuorsaamaan kunnolla [:D]

Ameli, jospa sun "välivuoto" oliskin tosiaan kiinnaria, ajoitus passais ainakin.

Saana_85, ei sulla satu olemaan jemmassa yhtään raskaustestiä? Jos olisit ollut jo aiemmin raskaana ja nyt olis menossa kesken niin pitäis varmaan näkyä testissä sitten? Olispa nyt tuokin kyllä huonoa tuuria jos olis just sattunut kierto hypähtämään leikkauksen aikaan niin että ovis olisikin ollut aiemmin, sun tuntemat 'oviskivut' oliskin olleet kiinnittymiskipuja, ja sit nukutuksen takia (?) olis mennyt kesken [:'(]

Kiitos vaan MK81 mielikuvasta, aloin miettimään mitä mies sanois kun alkaisin kovin tarkkaan syynäileen herran tuotoksia et onko ne valkoisia vai vähemmän valkoisia... Ja mistä vertailukohde, pitäskö olla samaa tavaraa vai vertaisko vaikka vessapaperiin..? [8D] Hyvä asenne sulla on! Ite oon kans ikuinen myönteinen hyönteinen, ekoissa keskusteluissa lapsettomuuslääkärin kanssa hänkin totesi että ei taida olla meitä masentanut tämä lapsettomuusasia... Siksihän sinne mennään että apua saisi - miksi ihmeessä siellä pitäisi olla kuin maansa myyneenä, jos suurimman haaveen toteutuminen tulee askelta lähemmäs hoitojen kautta? Mut täytyy myöntää et kyllä se itteäkin joskus painaa et miksi se ei voi onnistua 'itsestään'? Miksi me tarvitaan apua?

Vauvaonnittelut Kaikalle!

Mä en sitten tehnyt Tatjuskoita, kuten ounastelinkin. Tosin se värivirhe loppuviikosta jäi ensin ainoaksi, ihmettelin siinä sitten seuraavan päivän kuivuutta ja menin tottakai hätäpäissäni lauantai-aamuna tuhlaamaan yhden (niistä monista) kaapissa olleen CB:n - vain todetakseni että vanha tuttu negahan se siinä. Sieltähän se sitten tätikin pyyhälsi paikalle samaisena päivänä. Eli uuteen kiertoon kunhan täti on selätetty ja pitäs varmaan alkaa suunnitelemaan hoitoaikataulua...

päivää vain kaikille! olipas ihana kun sai käydä suihkussa kunnolla sitten torstain.. polvi on parempana, ei ole tarvinnut lääkkeitä tänään ollenkaan. [:)] vieläkin vuotaa, mutta aika vähän edelleen.. eli jos olisi ollut keskenmeno niin luulisin, että olisi tullut huomattavasti enemmän vuotoa! toivo elää vieläkin. nyt jos vetaisisi 3 tunnin päikkärit tytön kanssa ja teippais taas jääpussin polveen kiinni, että turvotus laskis, pääsee sitten illalla prisman kiertämään hengissä, nyt sen huomaa, ettei pysty vielä tekemään mitään kunnolla, kun lattia on täynnä roskia ja jääkaapissa ei ole kuin valot.. kai se on äitee soitettava ruokakauppaan kaveriksi ja imuroimaan mulle jos tuolla miehellä päivä venyy taas töissä 16 tuntiseksi niin kuin edellisviikolla oli.. tekevät urakalla asfalttia nyt kun vielä ehtivät ennen talven tuloa..

bandidalle pahoittelut tädistä! ei ole testejä kaapissa.. pitäisi varmaan tilata läjä niitä jostakin.. mutta taidan nyt kuitenkin odotella sinne asti, jolloin täti pitäisi laskujen mukaan tulla?

tatjuska: elokuvaa en ole nähnyt, mutta itse kun aadaa odottelin, nukahdin paikasta ja ajasta riippumatta.. [:D] nyt on perjantaista asti tuntunut, että voisi tuoliin istualleen nukahtaa ja taisin tehdäkkin sen eilen illalla, mutta olen toistaiseksi laittanut leikkausväsymyksen piikkiin. kohta se ei kuitenkaan onnistu, kun siitä on jo yli 3 päivää, ei pitäisi olla enää verenkierrossa ylimääräisiä aineita.. tiedä häntä sitten. koko ajan tekee mieli kahvia, tosin se on ollut ainoa juoma, mitä on kunnolla saanut alas leikkauksen jälkeen, kun ilmeisesti saanut jonkinlaisen haavan kurkkuun siitä hengitysputkesta, ainakin kirvelystä päätellen..

unohdin tuossa kirjoitella, oli niin hauska homma aamulla: neitonen katteli tapansa mukaan akvaariokalojen touhuja, tuli kauhealla tohinalla keittiöön, huitoi käsillä ja pukkasi keppejä mulle, että nyt on äiti tultava kattomaan.. mie sitten olin vähän että mikä ihme siellä nyt on.. aada oli löytäny vauvakalan akvaariosta, semmoinen alle puolen sentin mittainen sintti.. aikaisemmin ollaan yksi onnistuttu poikasaltaaseen isompien suista pyydystämään, neiti oli niin innoissaan, että nyt se sai kaverin sinne. [:D] meinasi vähän tytön hössötys naurattaa.. tosin jouduttiin jo siirtämään se uusi vauva sieltä pois, kun isompi poikanen puri sitä.. iltapäivästä pitäisi vissiin käydä toinenkin vauva-allas ostamassa, ei raaski huudattaa aadaa, että laittas tuon ihan pienen vessanpöntöstä alas... ja jos sen tuonne isojen sekaan laittaa, niin kuolema koittaa kyllä välittömästi jos joku isoista kaloista saa sen kiinni, ne tykkää noita pikkuisia kaloja syödä välipalaksi.. kamalaa tuo luonnon kiertokulku, se on tosi, että vain vahvimmat selviää..

Terveisiä työhaastattelusta [:)] Kävin siis välitysfirman kautta ja ovat jo laittaneet minusta suositukset eteenpäin ja keskiviikkona viimeistään palaavat asiaan. Jos asiakas haluaa haastatella niin se tullee tällä viikolla sillä hommat alkais ens maanantaina. Hui hai huikua, mut olishan se ihan lottovoitto että nyt sais vielä ennen äikkäriä tähän töitä [:D] Pitäkäähän peukkuja....

Muuten omassa navassa ei ihmeempää, väsyttää väsyttää...

Heippa!

Saana, kiva että voit jo paremmin! Sullahan on jännät paikat nyt, kun on ollut kiinnariakin! Olispa kiva saada lisää plussauutisia! (vink vink..;)

Ameli, mites sinun kiinnitysvuotosi? Mikä tilanne nyt?

Bandida, pahoittelut tädistä! Se on niin turhauttavaa, mutta uutta kierrosta vaan sitten käyntiin! Tsemppiä!;)

Tatjuska, olispahan mahtavaa jos saisit sen työnkin vielä! Toivotaan parasta!:)

ON: Tänään aamulla oli se ensimmäinen käynti lapsettomuuspoliklinikalla. Oon yrittänyt mahdollisimman vähän miettiä etukäteen koko asiaa, ettei stressaisi turhaan. Jopa olen ollut aika skeptinen koko asian suhteen. Mutta loppujen lopuksi käynnistä jäi tosi hyvä fiilis. Oltiin sisällä lääkärin kanssa puoli tuntia jonka aikana käytiin aika tarkkaan meidän historiaa läpi (sen jälkeen vielä sairaanhoitajan kanssa juteltiin toimenpiteistä noin 15min), tehtiin mulle ultratutkimus jossa mm tunnisteltiin niitä endo-pahkuroita ym. Samalla kävi ilmi, että follikkeli oli kasvanut jo aika hyvin joten tästä kierrosta on tulossa vähän normaalia lyhyempi. 
Sain jo kuukauden päähän laparoskopian, jossa katsotaan niitä endoja tarkemmin js poltellaan mahdolliset pesäkkeet pois ja samalla tehdään aukiolotutkimus. Koko homma siis päiväkirurgiassa ja nukutuksessa. Mieheltä otettiin vaan verikokeet, ja kuulemma tässä vaiheessa häntä ei tarvitse sen enempää tutkia, koska siemennesteanalyysi tehtiin jo keväällä.
Tähystysleikkauksen jälkeen sitten taas yhteinen vastaanotto jossa käydään tehdyt tutkimukset läpi ja suunnitellaan jatkoa. 
Olin aika yllättynyt, että pääsin noin nopeasti ja helposti siihen laparoskopiaan. Ja muutenkin tosi positiivinen kokemus, vaikka etukäteen olin huolissani että tuleekohan tosta julkisella puolella mitään.. Nyt ainakin olin väärässä. Me asutaan pääkaupunkiseudulla, joten husin piiriin kuulutaan, jos joku pohtii.;)

Saana_85: Peukut sinne!

Bandida: Nääh, ehdin jo toivoa :(

hh83: Kiva että oli positiivinen käynti ja asiat etenee suht nopeaan... Sinne oikeaan suuntaan mennään koko ajan [:)]

Ameliiii, huhuu, missä mennään?!?!? Ihan pianhan sitä pääsis vaikka digillä testaileen [;)]

edelleen tihkuttaa.. välillä tulee paperiin pyyhkiessä verta, mutta ei siteeseen asti kovin paljon eksy.. edelleenkään ei ole kipuja ihmeemmin, vatsa on oudon tuntoinen ym. heikottaa ja on nälkä koko ajan. [:)] vielä reilu viikko pitää kuitenkin odotella..

hh83: hienoa, että käynti meni hyvin!

bandida: tuliko täti?

tatjuska: mitenkäs vointi sinulla?

muillekkin edelleen tsemppiä ja kertokaahan tuntemuksia, varmasti oli muillekin kommentoitavaa, mulla on vaan niin pirun hyvä, mutta lyhyt muisti.. [:D] en muista koskaan kuka kirjoitti mitäkin..

hh83 Voin kuvitella, että tuosta käynnistä jäi hyvä fiilis. Asiat etenee ja ennen kuin huomaattekaan, niin saavutatte sen toivotun lopputuloksen. [:)] Paljon tsemppiä ja jaksamisia teille molemmille!

Bandidalle pahoittelut tädistä ja voimia uuteen kiertoon!

Saanalla kuulostaa lupaavalta... Ei vielä uskalla hirmuisesti hehkuttaa, mutta peukut on pystyssä!! Olis ihana saada tänne taas plussauutisia!

Omaa: Sunnuntain jälkeen ei ole enää ollut mitään vuotoja mihinkään suuntaan. Välillä vatsaa "nipistelee", mutta taitaa enteillä vain Täti Pahasen saapumista... Testata en meinaa kuin vasta viimeistään sunnuntaina, ellei täti tule ennen sitä. Pettymys se on aina silti, vaikka kuinka osaisikin jo odottaa menkkojen alkamista.

Takaisin