Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
HH83: Kiva kuulla kokemuksestasi julkisella puolella. Meillä sama reissu edessä, tosin ajankohdasta ei tietoa. Elokuussa saatiin lähete, mutta mitään ei vielä julkiselta puolelta ole kuulunut. Kuinka kauan teillä meni, että saitte kutsun ensikäynnille? Ja muutenkin mitä siellä silloin tapahtui? Viime kerralla lähetettäess kirjoittanut gyne vain totes, että siellä sitten otetaan testit ja luodaan molemmille omat kansiot.. joten lisätiedot eivät olis pahitteeks!

hh83 kiva kuulla että eka vierailu sujui hyvin [:D]. Tsemppiä jatkoonkin ja sieltä se palkinto ihan varmana mukaan tulee jossain vaiheessa [:)]!

MK81 hyvä kun sanoit, en olis varmaan muistanut kelalle lähettää olleskaan raha-anomusta [:)] eli kait sieltä jotain saa takasin päin.

Bandida pahoittelut tädistä ja uutta kehiin!

Amelille peukut pystyssä [:D]

Nymeria joko siellä on pongattu ovis ja ennen kaikkea hyödynnetty se [:D][;)]?

Me ollaan miehen kanssa vähän keskusteltu tästä toisen yrittämisestä ja varsinkin siitä, kun on taas mennyt elämä melkein vain ja ainoastaan tähän yrittämiseen. Päätettiin nyt vähän jättää taka-alalle ja nauttia vain toisistamme ja tuosta ihanasta jo olavasta lapsestamme. Pienokainen on tietenkin tervetullut ja enemmänkin ja sitä edelleen haluamme, mutta elämässä pitää olla muutakin sisältöä, kuin vaan ahdistus siitä kun toista ei kuulu. Mutta saa nähdä kuinka tämä päätös taas pitää [;)], kun tätä tahtotasoa on vaikea säätää pienemmälle!

Plussatuulia kaikille!!!

mimmu82: voi olla hyväkin päätös? tiedä häntä, vaikka tärppäis jos pystyy olemaan ajattelematta asiaa?

omaa: polvi särkee ja on taas potkupallon mitoissa.. toinen haava meinaa aueta, mutta onneks on niin pieni, että onko tuosta hirveesti haittaakaan? vuoto melkein loppunut. palelee.. eikä asiaa auta yhtään, kun tarttee pitää jääpussia tuossa polvessa muutaman tunnin välein, onneks särkylääkkeitä ei oo tarttenu tänään monta syödä. [:)] aadallakin korvat vissiimmästi parantumaan päin, kiukuttelua ollut tänään vähempi ja ulkonakin istuttiin monta tuntia, piristi omaakin oloa vähän.. vielä jos lenkille joskus pääsis niin olis kaikki hyvin!

Kylläpä nyt taas tulee lunta tupaan, sopivasti kun alkaa tädin vierailu olla ohi... Isännällä on kohta koulutusreissu ja heti perään pelireissu niin että se on viikon pois kotoa just väärään aikaan kuusta... [8|] Jos ovis hiukan viivästyis, niin se saattais keretä takaisin just h-hetkille tai hiukan oviksen jälkeen. Eli meille tulee nyt sitten tässä kierrossa ilmeisesti pakollinen paussi, inseminaatiosuunnitelmat siirtyy siis myös... Ei ainakaan uskalla varata aikaa klinikalle kun todennäköistä on että pääsisin sinne yksin, ilman niitä tarvittavia siittiöitä ja niiden kantajaa [:D] Sen verran toivo kuiten elää kun ei tuo oviksen paikka oo ollut ihan tarkka, et jospa se tulis vasta suht myöhään tällä kertaa niin pääsis koittaan hyödyntämistä... Yritetään varmaan anyway kun tulee siihen se pakollinen viikon selibaatti sitä ennen [:D]

Mimmulle tsemppiä, rohkea päätös ja varmasti suhteelle ja jo olemassaolevalle perheelle hyväksi keskittyä jo olemassaolevaan - ja monestihan tuo 'luovuttaminen' saa aikaan sen toivotunkin tuloksen vaikkei siihen jaksa uskoakaan silloin kun se tahtotila on päällä [8D]

Peukkuja Tatjuskalle työnhakuhommiin!

Saana_85: Kyselit vointia, väsyttää väsyttää väsyttää. Ja kaks kertaa oon meinannu yrjötä tänään mut on jääny kukomisasteelle, toinen hammaspesun yhteydessä ja toinen aamupalan jälkeen kun otin appelsiinituoremehua ja ladyvitaa. Toi tuoremehu saa mut jostain syystä aamusella öklöttämään....

Muutoin voin oikein hyvin ja hengessä täällä mukana että joku pääsis mukaan plussajunaan [:)]

tatjuska: hienoa, että voit kuitenkin suht hyvin siellä! minä täällä elättelen toivoa, että pääsisin itsekin vihdoin plussapuolelle.. [:D] ainakin jotain kummaa kehossani tapahtuu kun joka paikka turvoksissa kaulasta alaspäin ja tuo välivuoto ihmetyttää, sitä tosiaan ei ole koskaan tullut muutoin, kuin silloin kun aadaa odottelin, periaatteessahan minulla oli kolmet kuukautiset silloin ensimmäisten kolmen kuukauden aikana.. lääkäreille oli hommia ja neuvolalle kun soittelin jatkuvasti sinne, kun kuvittelin, että olisi tulossa pois.. [:)] viimeyönä nukuin 12 tuntia, mutta silti tuntuu, että tarvitsisi päiväunille mennä, onneksi tyttö vielä sellaiset suostuu toisinaan nukkumaan niin saa itsekin levähtää. tuskin tämä enää tuosta leikkauksesta johtuvaa on..

hh83: Hyvä kuulla, että visiitistä jäi hyvä fiilis, ja kiitos kun vähän valaisit muutenkin, että mitä siellä tapahtuu. Ja mikä parasta, aika nopeesti teillä asiat etenee! [:)]

mimmu: se on hyvä, että olette molemmat miehen kanssa samalla aaltopituudella asian kanssa. Ja ovisbongailut käynnissä täällä...

Siis, en nyt ole ollenkaan varma tuosta ovisasiasta. Tein Prisman tikuilla lauantaista lähtien, eilen aamupäivällä siihen liuskaan tuli lähes yhtä vahvat viivat. Innoissani sitten eilen illalla töiden jälkeen tein sen CB:n digitestin, että näyttäskö plussaa (eli se "viuhake"-kuva menee mustaksi kokonaan siinä näytössä). Ei näyttänyt [:o]. Eilen tuntui vasemmalla puolella kyllä kipua mahassa ja tänään on tuntunut myös. Vajaan 2 tunnin päästä testaan uudelleen sillä digillä (kun olen ollut 4 h pissimättä). Nyt jos ei näytä plussaa niin en sit tiiä. Joko mie en ovuloi (vaikka miusta kyllä oireet on) tai sit nuo testit ei vaan toimi mulla. No, kunhan nyt ensin testaan. Laskurin mukaanhan ovulaation olis jo eilen pitänyt tapahtua. Mutta kyllähän sitten sen testinkin olis pitänyt näyttää plussaa. Maanantaina tein pelkän liuskatestin ja silloin se testiviiva oli vielä tosi haalea (eilen aamulla siis reilusti tummempi). Onko kellään tietoa, että miten pitkään se hormonin huippu näkyy siinä virtsassa? Että voiko se mennä huti, vaikka joka päivä testaisikin?

Noniin, pääsee taas pitkästä aikaa kirjoittelemaan. On ollu pikkasen kiireitä, kun oon ollu niin töissä että. Ei kyl kauheasti ole motivoineet nämä säätkään, kun aina sillon sataa kun oon astunut ovesta pihalle ja loppuu kun pääsen duunipaikan ovesta sisään... sama tietysti myös toisin päin. Blaah, muuten sais kyllä sataa sydämen kyllyydestä, mut ei o kiva kun kaikki duunivaatteet on sateesta venyneitä ja vanuneita. Jakkupukuja polvipusseilla [:D][:D].

Miehen tuloksia ootellaan edelleen, olis ne kai soittaneet jos mies olis vastannut puhelimeen. Ei ole kuulemma työkiireiltään kerennyt... pikkasen menee hermo herran kanssa, mutta eipä se taida mitään auttaa. Pieni keskustelu käytiin taas myös aikataulusta. Hänen mielestään ei näin "kiireisellä" aikataululla ehdi olemaan mun tukena (menee syteen tai saveen) ja mä olin vahvasti sitä mieltä että koska tilanne on tämä, niin kuukauden heitto eteenpäin ei herran aikatauluihin auta kyllä yhtään. Ja tottahan se on, koska keksii sitä enemmän duunia, mitä enemmän saa aikaiseksi. Kaksi työnarkomania saman katon alla [8|].

Mimmu82, hieno päätös! Poistaa stressiä ja kuumeilua voi toki harrastaa eri asteisena jatkossakin. Kuumeilua toiveen muodossa [:)]. Ja mä luulen että natsaa teillä kun on natsatakseen! Mä en kyllä usko, että tää teidän kuumeilu on ollut yhtään pois sun pojalta tai koko perheeltä, mutta tietysti teidän pieni ihminen on varmasti onneissaan kaikesta extra huomiosta [:)].

saana_85, nuo polvileikkaukset vie tosiaan aina aikansa. Tuntuuko että liikuttelu auttaa saamaan nesteitä siinä polvessa liikkeelle ja turvotus laskee? Jos oikein oon ymmärtänyt, niin nuo tulehduskipulääkkeet myös laskee sitä turvotusta. Ittellä autto se, että pisti ylös ja kylmää, niin pystyi olemaan pidempään ilman kipulääkkeitä. Toivottavasti kohta jo kivut ja korvatulehdukset teillä hellittää!

Bandida, voi möhkö noita aikatauluja. Mä en kanssa ymmärrä että kuukauden noin 30:stä päivästä mies onnistuu buukkaamaan menoa niiksi kolmeksi päiväksi kun sitä kotona tarvittaisiin tähän puuhaan. Tosin stressi ja sellanen yleensä vähän siirtelee ovista, joten josko teillä sittenkin olis tsänssit???[;)] Tehdäänkö teille muuten inseminaatio sun luonnolliseen ovulaatioon? Voithan sä sanoa isännälle, että sä meet sinne jokatapauksessa, että jos herra haluaa että käytetään sen tuotoksia, niin kannattaa tulla mukaan... heheeh, huono vitsi (mutta mulla onkin suhteellisen musta huumorintaju). Ymmärrän kyllä et ärsyttää, varsinkin kun tuntuu ettei elämässä ole tällä hetkellä tärkeämpää asiaa tai projektia.

Tatjuska, me tullaan kaikki sun kaa plussajunaan [:D]. No ei vais, kiva kyllä huomata miten selkeesti sulle tuli heti niitä merkitseviä oireita! Oon aina aatellut, että siinä menee oikeesti pitkään ennenkun niitä oireita tulee (varmaan osittain kyllä henkilöstäkin kiinni), eli jotenkin skeptisesti suhtautunut niihin, jotka jo pitkään ennen plussaa tuntee jotain positiivisuuteen viittaavaa. Eiks toi tuoremehu oo sellanen vedenjakaja, että jos tykkää tuoremehusta = tyttö, jos ei tykkää = poika [;)].

Imj, täällähän on oikea hoitorumba! Päästään kaikki vertailemaan kokemuksia ja julkista/yksityistä puolta hoitojen toteuttajana. Saako udella minkä ikänen olet? Itsehän olen viittä vajaa 30:ntä ja tunne siitä, että vielä olisi pitänyt hoitojonossa odotella pitkiä aikoja, kun selkeästi vika on toisessa aviopuolessa, kävi ylivoimaiseksi. Mielen heikkoutta minulta [:(].

hh83, tekin pääsitte keskustelemaan tilanteesta, hienoa! Mulle tuli ekalla keskustelukerralla kanssa sellanen selittämätön onnellisuuden tunne, varmaan samanlaista tunnetta teilläkin [:)]. Mun mielestä on ihanaa, että tilanne otetaan tosissaan, eikä samalla tavalla kuin normaalilla gynekäynnillä että: joillakin vaan kestää pidempään raskautua, kyllä se vielä teillekin kohdille osuu. Se on sellanen märkä rätti päin naamaa jotenkin. Sen kuukauden päästä suoritettavan "puhdistuksen" jälkeen teillä voi onnistua ihan luomustikin [;)]. Ainakin meille gyne sano, että sillä on positiivinen vaikutus jos simpat on kunnossa....

Ameli, testing testing??????? Mä en millään jaksaisi odottaa sunnuntaihin [;)]. Ei vais, kaikessa rauhassa nappaat sen plussan!!! [:D]

Nymeria, löytykö viuhkalla ovisplussa? Mä en tollasta viuhkaCB:tä ole vielä tavannutkaan. Sillä hymynaamaCB:llä testailin, ennen kuin tuli siis tämä "tuomio" ja jäi ovistestailut kyllä kokonaan. Tuliko hyödynnettyä [;)][:D]

Ja muut!!! Käykäähän kertomassa kuulumisianne!!!

Nymeria: minä kyllä luottaisin omiin tuntemuksiin tuossa ovisasiassa? en itse ole koskaan testaillut niitä, mutta tiedän aika tarkalleen milloin se on ilmassa.. nuo prisman testitkin on mitä on, mulla ei ainakaan raskautta silloin joskus vuonna miekka ja kivi niistä löytynyt, apteekin testillä näkyi heti..

MK81: juu, kylmä ja kohoasento auttaa kyllä turvotukseen. liikkuminen pahentaa asiaa.. toisaalta jos on kauan liikuttamatta, menee kankeaksi. jumpata ei oikein paljon fysioterapeutin ohjeilla voi, kun on viiden minuutin päästä ku pallo tuo polvi.. en ole tänäänkään yhtään tablettia syönyt, päivät menee kyllä buranalla pelkästään kun tytön kanssa kahdestaan niin en ota noita, joilla saa päiväkännit samalla rahalla.. [:D] jos tuo kuumotus tuossa jatkuu niin pitänee käydä päivystyksessä hakemassa lääkekuuri, ainakin jos kipu menee vielä kovemmaksi..

omaa: otettiin tuossa 3 tunnin päikkärit. hammasta särkee, taitaa olla hammaslääkärillekin töitä.. paikka irronnut osittain, pitäisi vain saada aikaiseksi tilattua aika sinne.. perjantaina pitäisi mennä neuvolaan otattamaan tikit pois.. saisihan nuo kylä itsekin, mutta ei välttämättä kannata mennä nyppimään, ei pääse ylimääräisiä pöpöjä jalkaan sitten.. vuotokin on melkein loppunut! ihana jos vain olisi nyt sitä kiinnitysvuotoa ollut! kesävauvan saisin.. laskettuaika olisi 11.6. [:)]

Saana_85: Peukkuja, että olis nyt sitä kiinnaria sit vaan ollu tai muuta valevuotoa!

MK81: Ai mä en oo tollasta mehuteoriaa kuullutkaan, mutta jää nähtäväks... Oiskohan kuule ollu niin että ainoo oksu mitä pojasta aikanaan tuli tais olla muuten tuoremehusta sekin..hih. Mies on kyllä aivan varma, että tekee vain tyttöjä [;)]

Mutta sit ilosia uutisia: Pääsin työpaikkahaastattelun toiselle kierrokselle eli nyt itse asiakkaalle, se on jo huomenna klo 10 eli peukkuja kiitos taas ystävät [:)]

Juu ei tullut plussaa siihen Clearbluen testiinkään. Mietin vaan, että olinko myöhässä sillä testaamisen kanssa? Jos se ovis on ollut eilen (niinkuin vau:n laskurin mukaan) tai tänään, niin oisko se plussa pitänyt sitten maanantaina näkyä? Liuskatesti näytti maanantaina haaleamman viivan siis ja eilen aamupäivällä tummemman. Eilen illalla CB siis negan. Eli onko se niin tarkkaa, että eilen aamupäivällä (tai ma) jos olisin testannut jo CB:llä, se ois hyvällä lykyllä voinut näyttää plussaa, vaikka illalla ei enää näyttänyt? Saikohan tästä nyt kukaan selvää. No, pupuiltu on sunnuntaina ja eilen, että jos se ovis oli eilen/tänään, niin ihan hyvään aikaan kai. Ois vaan niiiiiin kiva tietää ihan varmasti, että ovuloinko vai en. Vasen puoli kyllä on tänään kivistellyt aika paljon, nytkin vielä. Nyt on ihan semmoinen fiilis, että mie en sitä plussaa saa ikinä kokea, oli kyse sitten ovistestistä tai raskaustestistä. Nuuh.

Mk81: Mitä tarkoitit tuolla vialla toisessa aviopuoliskossa? Ja ymmärsin ehkä tekstistäsi, että olette siirtyneet yksityiselle julkiselta puolelta? Ymmärsinköhän ihan väärin vain onkohan tässä jo aika mennä nukkumaan, että ajatukset vähän kirkastuisivat... Ja ikää saa udella, vuosia lienee muutama vähemmän kuin sulla, mut on tuntuu että kyllä niitä on, kokonaiset 27.

En ihan varma ollu, että kirjotinko tänne et lääkäri sitten viime kerralla diagnosoi sen PCO:n. Toisaalta tuntuu hyvältä, että on tavallaan joku syy ja ehkä sitä aletaan hoitamaan. Toisaalta taas tuntuu, että kun selvästi oon jokus saanut muutaman vahvan viivan ovistestiin, että ovis tapahtuu, mutta onko sitä vikaa jossain muualla sitten...

Imj, meillä siis todettu pitkittyneen yrityksen taustaviaksi tämä miehen todella vähäinen siittiömäärä (<1mijl./ml). Siitä johtuen mentiin suoraan yksityiselle, kun olisivat julkisella kuulemma kokeilleet ensin kaikki muut hoitomuodot ja vasta viimeisenä sitä ICSIä, joka nykyisen lääkärin mukaan on käytännössä ainoa vaihtoehto. Muutenkin minulla työn puolesta hoidetaan kaikki asiat yksityisellä flunssista venähdyksiin. Tämän siittiöiden vähyyden vuoksi julistinkin aikaisemmin sitä uutta spesialistilta kuulemaani faktaa: mitä enemmän siittiöitä, sitä valkoisempaa on tavara.

Nymeria, mun ovistestailukokemuksen mukaan se on aika tarkkaa puuhaa. Mulla ei näy digitaalisessa plussa (hymynaama) kuin n 12h ajan. Se hormonimäärä laskee tosi nopeasti sen jälkeen kun munasolu on irronnut joten jos testaa himpun myöhässä jää plussa saamatta. Mulla on toiminut kyllä niin et oon testannut halpiksilla ensin kerran päivässä kunnes viiva alkaa tummumaan ja sitten aamuin illoin digillä kunnes se plussa tulee ja menee. Mäkään en oo tuommoista viuhkatestiä koskaan nähnytkään, tiijä sitten sen sielunelämästä...

MK81, tuo on kyllä käsittämätöntä, onko se sit vaan huonoa tuuria vai jotain alitajuista mieheltä, mut kummasti ne menot aina sattuu pahimmille mahdollisille päiville. Monta kertaa 'joutunut' lähtemään matkaan isännän reissuille tai matkustaan perässä ihan vaan ettei menis pupuilupäivät hukkaan. Tällä kertaa en varmaan pysty... Meillä on kans keskusteltu näistä aikatauluista viime aikoina, miehen mielestä on vaan hyvä et joudutaan odottamaan vielä kk, et voi 'rauhassa' edetä, ja mun mielestä me on jo puolitoista vuotta edettu vähintäänkin tarpeeksi rauhassa... Se inseminaatio tehdään luonnolliseen ovikseen kun se nyt kerran näyttää tulevan, tai sitten vahvistetaan sitä hyvin pienellä hormonimäärällä (ettei lipsahda tuplaksi). Tuo oliskin hyvä heitto et meillä mennään muuten tänään tekeen lasta, jos haluat että se on sinun niin kannattais olla paikalla [:D]

hh83, hienoa että hommat etenee. MK81 sen jo niin hyvin (taas) muotoilikin, et on niin hienoa kun asiat lähtee rullaamaan ja tuntuu että joku oikeasti ottaa meidät tosissaan ja tekee jotain meidän ja meidän tulevan vauvan eteen...

Tatjuskalle peukkuja toiseenkin haastatteluun!!

Mä koitin kans hankkia muuta ajateltavaa ja hain töitä. Tai siis hain jo aikaisemminkin, mut kun sieltä ei alkanut mitään kuulumaan vaikka soittelin perään niin hain toistakin paikkaa. Jospa se joku yritys tärppäis - edes työpaikka jos ei voi käydä niin hyvin kuten Tatjuskalle jolla uhkaa tulla tärpit molemmista [8D] Valitettavasti kummastakaan mun hakemasta paikasta ei varmaan kuulu mitään ennen lokakuuta...

MK83: Toi väri-infohan on oikein hyvä tietää, täytyykin tutkiskella! Vaikka kyllä tavarat ammutaan sinne missä niille olis enemmän käyttöä kuin pelkällä kämmenellä [:D]

Itsekin käyn yksityisellä aina, koska on erittäin kattava vakuutus. Mutta eikös noi hedelmöityshoidot maksa ihan hunajaa siellä suunnalla? Ja ne kyllä taitavat olla niitä, jotka eivät kuulu enää vakuutuksen piikkiin...

Ja tänä aamuna. Argh!!! En enää ymmärrä. Tuli taas punaista paperiin. Ja se punainen oli kirkasta helakan punaista. Tosin sitä oli hyvin vähän, mutta väriltään ei mitään rusehtavaa. Nyt siis menossa kiertopäivä 14. Lääkäri sanoi, että nyt mennään pakotetulla kp 28, eli otan terot aina 15 pvä-> 10:n päivän ajan ja sitten kun tulee kp 28, niin seuraavana päivänä alkaa kp 1, vaikka ei menkkoja tulisikaan. Mutta en nyt kyllä ymmärrä, että mistä pirusta toi punainen tänään tuli. [>:] Tosin onhan tässä ollu jotain kummallista vatsatautia alkuviikosta, mutta ei sen nyt kohtuun pitäisi vaikuttaa...

Imj, kallista on kyllä! Tähän mennessä saatu kela-korvauksella kaikki saatava takaisin niin, että normi hinnoissa mennään, mutta ICSIstä itsestään ei saada tietenkään mitään ihmeitä. Täytyy katsoa saisiko kassan kautta jotain alennusta (Kassa toimii meillä Kelana ja sinne maksetaan palkasta pieni summa kerran kuussa).

Oon kuullut, että joskus ovulaatio itsessään voi päästää vähän verimerkkejä! Kun se munis tunkeutuu niiden tuubien läpi. Ei kai vatsatauti voi tollasta teettää... ihme olis kyllä.

Tsemppiä Tatjuskalle tän päivän haastatteluun!!! Rokkaa ne!!!!!!

Ja Bandidalle työmarkkinoille, kyllä se siitä lähtee.... kaikkee voi tehdä vähän aikaa, mutta ihanaa olis jos löytäisit heti jotain mukavaa duunia itsellesi [:)]

Mä siis kävin eilen siellä työhaastattelussa ja tänään sain tietää, että päätös menee maanantaille. Siis niin tylsää ku mulla oli se ultra-aika tiistaille ja hommat pitäis sit alottaa heti kun päätös syntyy eikä tietty voi olla heti pois töistä ja sit pitää tänään mennä vielä työkkäriin ja plaah plaah....

Mut tota noin.. mulla tuli eilen pari veriviirua paperiin ja ehdin jo huolestua mut sit hiffasin että kun mulla on matalat trombosyytit ja se aiheuttaa pieniä vuototaipumuksia ja kun oon kierukka-aikaan syöny omegoita niin aloin aina tiputtaa ja jouduin ne lopettaa. no nyt oon tietty sit syöny taas säännöllisesti omegoita. Soitin äippäpolille ja ne käski ne omegat lopettaa. En oo sit enää eilen syöny niitä eikä oo kyl tiputtanutkaan mitään. Ei sitä voinu vuodoksikaan sanoa, kun tuli vaan viiru paperiin kahdella vessakäynnillä, siis hyvin pieni sellanen.

Mut sitte ku toi ultra ny piti siirtää niin mä tein niinkin rohkeen tempun että varasin sen tälle iltaa. Sykettä ei tietty varmuudella vielä näy, mutta sikiöhän pitäis näkyä kohdussa jotta olis ees toivoo että kaikki on kohdillaan niin mennään ny kurkkaamaan. Saapahan ainakin poissuljettua sen kohdunulkoisen.

Tatjuskalle onnea sinne ultraan! äläkä huoli pienistä veriviiruista, itselläni oli kolmet "kuukautiset" raskauden aikana.. eli verta tuli välillä reilustikin, mutta silti kaikki oli asukilla hyvin.. tosin kyllähän kaikki tuollainen varmaan säikähdyttää kun on niin kauan toivonut pientä.

aivot ei sano oikein mitään.. vituttaa istua kotona, mies tekee taas päivää välillä aamu 5-ilta 9.. tosin se näkyy sitten tilipäivinä.. taidan soittaa äitin hakemaan minut jonnekin täältä vähäksi aikaa.. sain tänään tikit polvesta pois, lakkasi pistelemästä [:D] verta ei ole enää näkynyt, 4 päivää vielä pitäisi jaksaa odotella testin tekemistä.. jospa hakis tuonne kaappiin kasan testejä, kuitenkaan en malta odotella kovin pitkään [:)] mutta eipä tuota ole ollut edes sellaista oloa, että olisi täti tulossa.. yleensä on tissit kipeät ja maha turvoksissa, mutta nyt ei mitään. tissit on ihan yhtä pienet ku ennenki ja vattalihakset näkyy kivasti [8D] ihan perjantaifiilis jos semmosia ihmisellä voi tämän ikäisenä vielä olla.. ihana kun on kaks päivää mies kotosalla passaamassa minua. ja lupasi SIIVOTA kun en itse oikein vielä kykene..

Heippa taas!

Bandida:
Juu en miekään ollut aiemmin nähnyt tuollaista "viuhka"-testiä. Muuten se on ihan samanlainen kuin hymynaamatesti, mutta sen naaman paikalle vaan tulee sellanen viuhkakuvio. Jos plussaa, niin se viuhka on kokonaan musta, jos ei, niin kuvio ei tule mustaksi. Kiitos valistuksesta: Voi hyvinkin olla, että mulla sit meni huti tuon digitestin kanssa. Eli miun olis pitänyt jo tiistaiaamuna testata sillä. Nuo digitestit taitaa olla sellaisia, että voi aamupissastakin ottaa(?). Hitsit, kun ensi oviksen aikoihin (tai just sitä ennen) ollaan tod.näk. reissussa Keravalla ystävien luona, niin ei kai siellä viitsi testailla. Toisaalta kai voisin, nimittäin kyseessä ystävä, joka tietäät millintarkasti nää miun jutut. [;)] Kovasti tsemppiä työnhakuun!

Nyt odotellaan Tatjuskan ultrakuulumisia! [:)]

saana:
eihän perjantaifiilis oo iästä kiinni. Mie olen 31 ja perjantaifiilis on edelleen lähes joka perjantai. [:D]

Takaisin