Noniin, pääsee taas pitkästä aikaa kirjoittelemaan. On ollu pikkasen kiireitä, kun oon ollu niin töissä että. Ei kyl kauheasti ole motivoineet nämä säätkään, kun aina sillon sataa kun oon astunut ovesta pihalle ja loppuu kun pääsen duunipaikan ovesta sisään... sama tietysti myös toisin päin. Blaah, muuten sais kyllä sataa sydämen kyllyydestä, mut ei o kiva kun kaikki duunivaatteet on sateesta venyneitä ja vanuneita. Jakkupukuja polvipusseilla [:D][:D].
Miehen tuloksia ootellaan edelleen, olis ne kai soittaneet jos mies olis vastannut puhelimeen. Ei ole kuulemma työkiireiltään kerennyt... pikkasen menee hermo herran kanssa, mutta eipä se taida mitään auttaa. Pieni keskustelu käytiin taas myös aikataulusta. Hänen mielestään ei näin "kiireisellä" aikataululla ehdi olemaan mun tukena (menee syteen tai saveen) ja mä olin vahvasti sitä mieltä että koska tilanne on tämä, niin kuukauden heitto eteenpäin ei herran aikatauluihin auta kyllä yhtään. Ja tottahan se on, koska keksii sitä enemmän duunia, mitä enemmän saa aikaiseksi. Kaksi työnarkomania saman katon alla [8|].
Mimmu82, hieno päätös! Poistaa stressiä ja kuumeilua voi toki harrastaa eri asteisena jatkossakin. Kuumeilua toiveen muodossa [:)]. Ja mä luulen että natsaa teillä kun on natsatakseen! Mä en kyllä usko, että tää teidän kuumeilu on ollut yhtään pois sun pojalta tai koko perheeltä, mutta tietysti teidän pieni ihminen on varmasti onneissaan kaikesta extra huomiosta [:)].
saana_85, nuo polvileikkaukset vie tosiaan aina aikansa. Tuntuuko että liikuttelu auttaa saamaan nesteitä siinä polvessa liikkeelle ja turvotus laskee? Jos oikein oon ymmärtänyt, niin nuo tulehduskipulääkkeet myös laskee sitä turvotusta. Ittellä autto se, että pisti ylös ja kylmää, niin pystyi olemaan pidempään ilman kipulääkkeitä. Toivottavasti kohta jo kivut ja korvatulehdukset teillä hellittää!
Bandida, voi möhkö noita aikatauluja. Mä en kanssa ymmärrä että kuukauden noin 30:stä päivästä mies onnistuu buukkaamaan menoa niiksi kolmeksi päiväksi kun sitä kotona tarvittaisiin tähän puuhaan. Tosin stressi ja sellanen yleensä vähän siirtelee ovista, joten josko teillä sittenkin olis tsänssit???[;)] Tehdäänkö teille muuten inseminaatio sun luonnolliseen ovulaatioon? Voithan sä sanoa isännälle, että sä meet sinne jokatapauksessa, että jos herra haluaa että käytetään sen tuotoksia, niin kannattaa tulla mukaan... heheeh, huono vitsi (mutta mulla onkin suhteellisen musta huumorintaju). Ymmärrän kyllä et ärsyttää, varsinkin kun tuntuu ettei elämässä ole tällä hetkellä tärkeämpää asiaa tai projektia.
Tatjuska, me tullaan kaikki sun kaa plussajunaan [:D]. No ei vais, kiva kyllä huomata miten selkeesti sulle tuli heti niitä merkitseviä oireita! Oon aina aatellut, että siinä menee oikeesti pitkään ennenkun niitä oireita tulee (varmaan osittain kyllä henkilöstäkin kiinni), eli jotenkin skeptisesti suhtautunut niihin, jotka jo pitkään ennen plussaa tuntee jotain positiivisuuteen viittaavaa. Eiks toi tuoremehu oo sellanen vedenjakaja, että jos tykkää tuoremehusta = tyttö, jos ei tykkää = poika [;)].
Imj, täällähän on oikea hoitorumba! Päästään kaikki vertailemaan kokemuksia ja julkista/yksityistä puolta hoitojen toteuttajana. Saako udella minkä ikänen olet? Itsehän olen viittä vajaa 30:ntä ja tunne siitä, että vielä olisi pitänyt hoitojonossa odotella pitkiä aikoja, kun selkeästi vika on toisessa aviopuolessa, kävi ylivoimaiseksi. Mielen heikkoutta minulta [:(].
hh83, tekin pääsitte keskustelemaan tilanteesta, hienoa! Mulle tuli ekalla keskustelukerralla kanssa sellanen selittämätön onnellisuuden tunne, varmaan samanlaista tunnetta teilläkin [:)]. Mun mielestä on ihanaa, että tilanne otetaan tosissaan, eikä samalla tavalla kuin normaalilla gynekäynnillä että: joillakin vaan kestää pidempään raskautua, kyllä se vielä teillekin kohdille osuu. Se on sellanen märkä rätti päin naamaa jotenkin. Sen kuukauden päästä suoritettavan "puhdistuksen" jälkeen teillä voi onnistua ihan luomustikin [;)]. Ainakin meille gyne sano, että sillä on positiivinen vaikutus jos simpat on kunnossa....
Ameli, testing testing??????? Mä en millään jaksaisi odottaa sunnuntaihin [;)]. Ei vais, kaikessa rauhassa nappaat sen plussan!!! [:D]
Nymeria, löytykö viuhkalla ovisplussa? Mä en tollasta viuhkaCB:tä ole vielä tavannutkaan. Sillä hymynaamaCB:llä testailin, ennen kuin tuli siis tämä "tuomio" ja jäi ovistestailut kyllä kokonaan. Tuliko hyödynnettyä [;)][:D]
Ja muut!!! Käykäähän kertomassa kuulumisianne!!!