saana_85
Jostain jotain jo tietävä
nymeria: en minä varmaan ainakaan ikinä opi! itse stressaan kaikesta mahdollisesta.. toisaalta en ilmeisesti sitä paljon ulospäin näytä, kun kaikki aina ihmettelevät, miten pystyn olemaan aina niin rauhallinen ja miettimään asioita järkevästi.. eli vaikka sisällä kiehuu, ei tuota kukaan muu näe kuin minä ja mieheni.. kiduttavaa aikaa odottaa tuloksia kokeista, itselläni epäiltiin alunperin reumaa tuon polven takia, paljastuikin sitten kierukan pahaksi repeämäksi.. saa nähdä saavatko ne pultattua sen vielä kasaan vai olenko kierukkaa köyhempi sairaalasta tullessani.. mikään ei ole niin ahdistavaa kuin odottaa jotakin tiettyä asiaa, eikä yhtään tiedä mitä se tuo tullessaan! toivottavasti sieltä paljastuisi sen HIV:n puolesta vaikka jokin helposti hoidettavissa oleva hormonivaje tai muuta vastaavaa, se varmaan ainakin vain helpottaisi oloa, kun voi lääkkeillä asiaa auttaa? [:)] yritetään ottaa vähän rennommin ja nyt nostan pyllyni ylös tästä penkistä, ennenkuin juurrun tähän kiinni! [:D] koko aamu taas tullut istuskeltua koneella, onneksi huomenna saakin sitten levätä muiden hoivattavana, josta en kyllä välittäis yhtään.. kai se täytyy yrittää luottaa siihen, että ne lääkärit osaavat asiansa. ainakin se on kivan näköinen se kirurgi, joka minua leikkelee jos jotakin hyvää asiasta aletaan etsimään [:D]