Angervo IHAN MIELETTÖMÄT ONNIHALIT!!! <3 Tällä palstalla on positiivinen vaikutus [:D][;)]
Tiisa, hmph, persanan täti [&o]. No mutta onneksi suunnitelma on valmiina ja eikun toteuttamaan! Mikäs sen parempaa kuin lopettaa vuosi plussaan [:)]. Tätä toivon teille erittäin paljon!
Ameli, toi on just tollasta! Mulle tehdään ihan samaa, mutta mä yleensä tokasen jotain yhtä turhaa takas, et "ei meillä ilmeisesti vielä olla harjoiteltu tarpeeksi" tai "kuka niillä lapsilla mitään tekee kun on näissä työkavereissakin jo kestämistä" tai usein käyttämäni: "vihjaatko sä että mun pitäs lihoa vai?". Ja vielä täti siihen päälle ni avot [&o]. Ei pitäs ottaa noita niin itteensä, mutta tiiiiiiiiän todellakin miten teksis mieli sanoa jotain enemmän siihen suuntaan mitä oikeesti tarkottaa: pidä pääs lehmä, kyllä meillä tehdään kaikki sen eteen. Sit vielä nää raskautuneet ja muut... Noh, mutta jos TÄÄ KIERTO OLIS TEILLE SE!!!!!
saana_85, auts auts auts, paha ristiriita [8|]. Pitäs olla toisen puolesta onnellinen, mutta ei oikein pysty... ootko siis tosiaan päättänyt, että et lähde mukaan viikkoasujaksi? Tai ainakin jokatoinenviikko asujaksi? Siis en tietenkään teidän tilannetta tiedä, mutta ei se Espoo niin paha paikka ole. Talvi menee todella nopsasti ohi ja täällä pääkaupunkiseudulla riittää kyllä sitä metsää ja mantua jos pelkää että on pelkkää asfalttia vastassa [;)].
OMAA: Ei kai mitään, dpo palttiarallaa 13 ja pienen pieni veriviiru pyyhkiessä. Tää tästä enää puuttuu et rupee tiputtelemaan [8D]. Mulla on ollu luteaalivaihe sen 16 päivää joka kierrossa tähän mennessä, joten nyt jos laskee ni sehän tempun teki. Toivottavasti nyt ei huomenna ala kierto alusta, koska silloin on pikkasen kiirus ehtiä hakea lääkkeet sitä munisten kasvatusoperaatiota varten.