Pahoittelut ja halaukset Tatjuskalle. [:(] Pakko se on vaan yrittää uskoa että kyllä se oikea aika tulee vielä meidänkin kohdalle jotka on vauvajunasta laiturille jääneet... Sulla on vielä mennyt niin vaikean kaavan mukaan että sais jo tulla niitä hyvä uutisia!
Muistelen että vielä kp 9 tuleva ovis lasketaan 'normaalin' rajoihin, vaikka onhan se hiukka aikaista... MK81, oliko sulla tähän mitään lisätietoa kun sullahan oli kans aikainen ovis?
Mulla olis huomenna 14 päivää oviksesta (ja se oli varma ovis se, vihloi niin per...leesti ja testikin oli samaa mieltä), en oo uskaltanu vielä testata, kun ei oo kerta täti vielä tullut (eikä edes oireillut) niin haluan 'pettää' itteäni vielä jonkin aikaa ja uskoa että tärppi olis voinut käydä [8D] Jospa vaan malttaisin perjantaihin asti, silloin - jos täti pysyy poissa - olis dpo15 ja perusteltua testata...[8|]
Olin vähän alamaissa kun mies tässä yks päivä totesi että ei hänellä niin hirveä kiire olis vielä sitä plussaa saada, kun 'hän on vielä niin nuorikin'... Mutta sanoi sitten et ymmärtää että minä sen jo haluan, ja että kuume on kova, ja koska hänkin tietää varmasti lapsia minun kanssa haluavansa niin kyllä tämä aika on varmasti ihan yhtä hyvä kuin joku myöhäisempikin. Ellei jopa parempi, kun mä en enää ite pääse sanomaan olevani vielä niin nuori - ja naisella se raja tulee nopeammin vastaan muutenkin. Olis niin kiva kun toinenkin haluais sitä plussaa yhtä paljon kuin minä [:(] Tai kyllä mieskin sitä plussaa kovasti haluaa, mutta hänelle passais että se tulis vaikka ens vuonna... Sen siitä saa kun menee sekoamaan nuorempiin miehiin [:D] Jätkä on kuitenkin vielä niin teini, 27v [8D]