Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Moi taasen!

Monilla teistä näyttää olevan ihania lomia tiedossa siippojen kanssa! Ihanaa ihanaa, naatiskelkaa!!!

ihaNaiselle pidetään nyt kaikki sormet ja varpaat pystyssä. Onko pelkoa ettei unelma olekaan totta, vai mikä estää testaamasta? Sori että kyselen... Tällainen himotestaaja kun olen ja testaan varmaan tulevaisuudessa viikon välein ekaa neuvolaan asti että pysyy plussa sitten vahvana ja ei siellä pääse kukaan sanomaan, että "harhaluuloinen nainen olet". Miten niin oon outo....hehee. Kukin tyylillään ja IhaNainen muistaa sitten heti tulla kertomaan hyvät uutiset!!!

Omasta navasta sen verran, että dpo oli 12-13 ja EN testannu tänä aamuna! Siis oon mökillä ja ei oo kun digitaalinen mukana, niin en sitä viitsinyt tuhlata negaan. Ei ole mitään tuntemuksia, joten jätin suosiolla digin käytön huomiselle. Onkos sen herkkyys muuten 25? Jos on, niin en kyllä ymmärrä miten vois näyttää puolilla naisista joka 4 päivää ennen menkkoja. 10 herkkyisellä tällasen luvun vois ymmärtää!

mitenkähän muuten wastiksella etenee? Pitääkö mun käydä vakoilemassa plussanneiden puolella. Myönnän että muutaman kerran oon noita maaliskuisia käynyt vilkuilemassa, mutta joku on keksinyt sinne, että laitetaan sinne listaukseen synnytyssairaalan sijasta tuo yk-joka tärppäs luku, niin hieman masentuneena selailin niitä lukuja (lähinnä siellä kai niitä 1-3 välissä on) ja päätin että enää en sinne mene tiirailemaan. Herkkänahkanen, tiedän.... Että tällanen tunnustus tällä kertaa!

Sunnuntaita!
IhaNainen! Tee pliis testi ja päästä meidät epätietoisuudesta!;)
Mk81, pidän sulle peukkuja! Se kiinnari lupas ainakin hyvää!

Täällä päivien mukaan olis ovis, mut mitään oireita en osaa bongata, kun on valkkari ollu runsasta ja tissit olleet kipeät edellisistä menkoista asti..
Eilen luin läpi kunnalliselta tulleet esitietolomakkeet tutkimuksia varten. Vähän kolahti se otsikko siinä: "lapsettomuustutkimukset".. Että nyt se on sit ihan paperilla ja rekistereissä ylhällä. Me ollaan lapsettomia. Onneksi sitä nyt tutkitaan ja päästiin suht ajoissa ilman pitkiä jonoja kunnalliselle puolelle, mut silti se sana vähän tuntuu suurelta. Jos tiedätte, mitä tarkotan..
Mut positiivisesti suhtaudun silti. Jospa pääsisin eroon tosta endosta, kun se on alkanut olla kivulias.. Ja siinä sivussa sit vaikka plussattaiskin.;)

Mukavaa sunnuntaita ja plussatuulia kaikille!

Oioi IhaNainen, toivottavasti täti pysyykin pois - ja tokihan se niin tekeekin... [8D] Joko oot testannut vai ootteletko vielä?

MK81:kin osoittaa ihailtavaa itsekuria [;)] Mä kyllä testaan sillä testillä mikä käsillä on heti kun tuntuu että nyt olis pahalainen myöhässä... Enkä mutten varmaan malta olla testaamatta monta kertaa uudestaankin jos sattuis joskus se plussakin tulemaan, että voi olla varma että se ei oo sieltä haalennut minnekään... Just viikonloppuna juttelin kaverini kanssa, jolle itselleen esikoisen alullepano oli aikanaan hyvinkin hankalaa, ja todettiin yhdessä että muuten kyllä yleensä jaksaa iloita muiden raskausuutisista, mutta sellaiset vahingot ja puolivahingot jotka tärppää saman tien menee kyllä ihon alle. Yleisin aikahan se taitaa olla alle 6kk, ja tosi paljon on noita alle 3kk tärppejäkin. Vahinko vaan ettei itellä oikeen mee samaan putkeen [&:]

Mimmu, hyvin se poitsu pärjää, mutta äidille saattaa tehdä tiukkaa ensimmäinen ero [:D] Näin ainakin mun tuttavapiirissä... heh.

ON: Päätös olla käyttämättä muita kuin clearbluen digitaalisia myös oviksen bongailussa sai taas vahvistusta. Aloitin testailut first signalilla kun en viitsinyt "tuhlata" kalliimpia testejä heti ensimmäisiin päiviin, kp10 sain himmeän haamun, ja kp11 lähes yhtä vahvan viivan kuin kontrolliviiva. Siitä sitten vaihdoin CB:hen kp 12 ja puhdas nega tuli. Tuota samaa oli aiemminkin kun testailin halvemmilla testeillä, ne näyttää mulla jonkunlaista testiviivaa AINA, milloin himmeää ja milloin lähes yhtä vahvaa kuin kontrolliviiva, ajankohdasta riippumatta... Nyt siis jatkan CB:llä ja toivon että siihenkin jotain joku päivä ilmaantuis! [8D]

Kiitos kannustuksesta naiset [:)] 
En ole testannut vielä, mies on reissussa ja ajatelin että jos nyt tällä kertaa testattaisiin niin että ollaan molemmat paikalla. Ajattelin että on mukavampi sitten yhdessä nähdä se uutinen. Ei mulla mitään muuta oireita ole, paitsi ehkä pikkaisen närästänyt, mikä ei mitenkään ole mulle normaalia. Tosin täytyy nyt sanoa että henk koht en oikein käsitä että osa alkaa tuntea (muka) oireita melkeimpä oviksesta lähtien. Ensimmäisestä raskaudesta taisi olla jotain pari viikkoa menkkojen jäämisestä kun vasta tuli jotain mitä voi ajatella raskausoireiksi. Niin ja on mulla joskus muinoin ollut kierrotkin pidempiä 28-30, vaikka viime vuosina aika tarkkaan 24 vrk. Sikäli nyt on neljä päivää myöhässä, joten eiköhän asia hoideta huomenissa [:D]
Eilen oli bileilyjä tarjolla, mutta päätin sitten kulkea kuitenkin omalla autolla. Ei tässä vaiheessa, jos siis olen raskaanakin, tietysti mitään mahdollisuutta ole vaurioittaa tulevaa vaavelia vaikka vähän ottaisikin. Vasta viikolta 6-7 alkaa olla yhteyttä istukan kautta niin sikäli olis voinut ihan hyvin vähän nauttiakin. Tuon KM jälkeen vaan taidan olla vähän turhan pelokas. No eipä siitä mitään haittaakaan ole ettei lasia paria enempää ota nytkään, vaikka ei milloinkaan [8|].
Että jos tässä nyt on tosiaan kyse raskaudesta niin vinkkinä muillekin: Ostettiin minulle pari laatikkoa siideriä ja Breezereitä Viron reissulta varastoon syksyn jatalven rientoja varten. En ole ainuttakaan avannut, ja johan on matkalainen mukana (ehkä) [;)] Niin että Alkon kautta vaan pullo kaappiin, niin eiköhän tärppää! Jos vaikka mies sitten varpajaisissa tarjoaa kavereilleen....
Noista testeistä ihan yleensä olen ajatellut että esim ovistestit on varmasti kivoja, varsinkin jos on epävarma tapahtuuko ovista ollenkaan. Toisaalta jos muutenkin harrastelee lähempää kanssakäymistä noin joka toinen/kolmas päivä, ellei jopa joka päivä, niin kyllä niitä siittiöitä on silloin odottelemassa hedelmöittämistä kun munasolu irtoaa. Kiinnittyminen sitten on toinen asia eikä siihen kai voi mitenkään vaikuttaa. Samoin raskaustesteistä itse ajattelen niin että kun menkat on myöhässä niin sitten testaan. Sitä on kuitenkin edessä odottamista vielä 9kk, ja en halua mitään kiinnittymishäiriöisiä bongata. Itsesuojelua....
Aika moista businesta kyllä nuo testifirmat pyörittävät [8|] Jos ajattelee että käyttää ovis- ja raskaustestejä joka kk niin siinä on äkkiä satasia kulunut, sillä summalla saa jo aika paljon pientä kivaa sitten pikkuihmeelle.

mk81 täällä mä käyn teen juttuja lukemassa monta kertaa päivässä edelleen, enkä osaa kunnolla kirjoitella vielä tonne helmikuisiin...
Mutta täällä menee ihan hyvin,vieläkään en oo tajunnut olevani oikeesti raskaana [:D]. Np-ultra edessä keskiviikkona ja toivon että kaikki olis hyvin.
Ehkä sen jälkeen uskaltais jo huokaista.[:)]

ihanainen iiihanaaa, plussaahan jo[;)][;)]

Hirmuisesti plussatuulia !!!!!

Ja edelleen muistutan että mulla oli esim ihan normin menkkaoireet, ei muita.
Ja hupsista kummaa[:D]
Meillähän tärppi tuli nyt sitten yk 20 vai 21.

Ihanainen: ihanaa ihanaa laitahan testi tulosta sittekö testailet.[:D]

Voi teitä testailijoita.Ite oon tällähetkellä sitä mieltä et testaan vasta sitten jos on myöhässä päivän tai pari.
Tällä kierrolla ei ainakaan tarvi testata kp 28 tuli niin myös tätikin kaarsi paikalle. et nyt mennään kp2.
Tulipa lyhyt viesti mut ei oikein ole mitään sanottavaa.[;)]

IhaNainen, samaa mieltä tuosta testiteollisuudesta... Itekkään en muuten testailis ovista enää (alkuviehätyksen jälkeen se ei oikeen enää nappais) mutta kun mulla meinaa ilmeisesti säännöllisen epäsäännööllisesti jäädä ovis väliin, ja muutenkin sen paikka tuntuu seilaavan vahvasti...

Nytkin on ovis karkuteillä. kp13 ja CB antaa negan... Ei oikeen edes viivanpaikkaa siinä testipuikossa kun sitäkin (tottakai) erikseen tiiraan. Saapa nähdä minne asti tämänkertainen ovis viipyilee, jos tuleekaan... [:@] Nythän mulla on parin clomikierron jälkeen testikerta josko luomunakin irtoilis, vielä siis näyttää huonolta. Ärh.

bandida jos yhtään lohduttaa niin multakin bongattiin ovista kp 20 tienoilla ja nyt tärpistä ollut joskus kp 18 tienoilla. Ja mulla oli myös 28pvn kierto ![;)]

Helouta vaan,

Kiva kuulla susta wastis [:)] kaikki näyttää menevän hienosti, ja toivottavasti uskallat vähän nauttia jopa alkuraskauden aikana!

Testasin sen digin sitten tänään, selkee Inte Gravid, joten se siitä. Oviksesta laskettuna 3+6, joten ei tartte enää jännätä tätäkään kiertoa. Ja ihailtavaahan se on, että pystytte olemaan testailematta, mutta vaikka meillä tuo yk16 (vasta) käynnistyy, niin minä ja mies (etenkin hän) ollaan joka kuukauden 3+2:sta lähtien aina ihan intona testailemassa, että joko olisi meidän vuoro saada ihania uutisia... 16 kiertoa tätä siis takana ja fiilikset aina sen mukaset. Joten josko annettaisiin tämän "testatkaa vasta kun myöhässä" aiheen olla [;)]. En tule toimintatapojani muuttamaan, koska rahallinen tilanne antaa tämän fiilistelytestaamisen anteeksi [8|].

Mitähän muuten se mun "kiinnari"-vuoto oli? Saakutta pakko ihmetellä miten tää mun kroppa on niin heikko, ettei ees lasta pysty alulle saattamaan.

Bandida, ne Clearblen digitaaliset ovistestit on kyllä ihan parhaita. Itsekin vetelen yleensä ensin noilla halpisliuskoilla ja varmistan sen sit digillä. Tosin mulla on suht aikaisin toi ovis (n. 5 päivää ennen laskuria), joten en tiiä miten nuo halpikset käyttäytyy, jos on myöhänen ovis! Digi ei valehtele, joten sillä on hyvä vedellä [:)].

Kiireessä tulin toivottelemaan hyvää viikkoa ja kaikille plussatuulia. Lähdetään tänään reissuun ja tullaan ens viikon tiistaina takasin. Mulla on tänään jo ovisoireet, nippailee niin pirusti vasemmalta että tarvii tässä kiirehtiä Helsinkiin hotlaan että ehtii vielä... hee...

Tulee siis nyt vko palstahiljaisuutta mutta olette mielessäni [:)]

Me avaamme sitten plussakierteen! Tänään aamulla Clearblue sanoi "Raskaana 2-3" nyt vaan toivotaan että matkalainen pysyy mukana huhtikuulle [:D]
Tulkaahan perässä! Plussa tuulia kaikille!

Tuolta naapuriketjusta huutelen:

ONNEAA IhaNainen!!!!!

Mahtavaa alottaa aamu tällasilla uutisilla! [:)]

- Bamboo

Ihanaa ihanainen [:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)][:)] ja paljon tarrasukkia ja enkeleitä mukaan.
Me koitetaan tulla perässä jos vain päästään.

Heippa siskot,
pientä radiohiljaisuutta ollut. Himassa kone rikki ja työssä ollut kiirettä niin että ei ole joutanut tänne palstailemaan.

IhaNainen: PALJON ONNEA!!!
On ihana kuulla pitkästä aikaa hyviä uutisia! Nyt tarrasukkia matkaan, lämpimiä ajatuksia täältä suunnalta!

Omaa; mies matkoilla pari viikkoa ja minä "kesäleskenä" kotona. Pahoilla mielin jäin kotiin; tää lapsettomuus nyt koettelee oikein kunnolla meitä ja huonoissa tunnelmissa erottiin. Pohditaan nyt molemmat tahoillamme mitä tässä halutaan. Itse tulin jo parin päivän tuumailun jälkeen siihen tulokseen, että mieheni on mulle elämäni tärkein henkilö ja nyt pitää huolehtia meidän suhteesta eikä höyrytä vain tätä lapsettomuutta. Pitää siihenkin asennoitua, että ehkä se lapsi ei koskaan onnistu, jolloin olemme kahdestaan. Toivottavasti se ukkokulta tulee samaan tulokseen - pitää vain uskoa ja toivoa. Jos minä en usko, niin kuka sitten?

IhaNaa IhaNainen!!! Onnea Onnea Onnea!!! Tarrasukkia ja peukkuja että kaikki menee hyvin seuraavat 9kk.

Halauksia Angervolle. Tämä lapsettomuus ja sen aiheuttama ylimääräinen touhotus on kyllä melkoinen koetinkivi parisuhteelle... Sitä pitäis muistaa itse kunkin vaalia - muulloinkin kuin oviksen aikaan pedissä [&:] Toivotaan että mieskin ajattelee samoin kuin sinä palatessaan reissultaan, uskon ja toivon niin sun kanssa hengessä mukana!

Angervo: Kuullostaa niin tutulta.Lapsettomuus todellakin koettelee parisuhdetta niin hyvässä kuin pahassakin.Varsinkin jos tiedetään mistä kaikki saattaa kiikastaa.Meillä miehellä on tutkitusti alentunut hedelmöityskyky ja mulla ehkä endo niin kyllä hän on monesti sanonut et vaiha miestä, mut ei se oli niin helppoa niinku varmasti tiiätte.Ja täytyy kyllä sanoa et mä en periksi anna. Kyllä mä haluan tämän miehen kans lapsen koska hänen kans on niin helppo elää ja olla. Mullakaan ei tässä liiaan kauan ole lapsen teko ikää jälkellä ko mittari näyttää 30v.

Voima halaja sulle ja teille. Jos tästä selviätte niin selviätte kaikesta mitä vastaan tuleekin niin mä oon ajatellu tän lapsettomuuden.Ottakaa aikaa toisille ja koittakaa unohtaa koko lapsi projekti vaikka es kuukaudeksi.[:)]

IhaNaisen perheelle lämpimät onnittelut! Oon täällä tippa linssissä ja itseasiassa näin unta että teillä testattiin plussa!

angervolle ja myös Tiisalle voimia! Käytte läpi suuria tunteita ja ei siinä oikeastaan voi kukaan ulkopuolinen mitään lohdutuksen sanaa antaa... Muistakaa vaan että me täällä kuunnellaan kyllä sujuvasti, eli ei aina tarvitse olla hyvällä mielellä tänne kierronvaiheita päivittelemässä. Kyllä sen teistä molemmista näkee että puolisoitanne rakastatte syvästi, eihän se muuten tuollaisia tunteita edes nostattaisi pintaan.

Itselle ei kuulu juuri mitään uutta. 4+0 oviksesta laskien ja tietää jo lopputuloksen. Olis nyt ees 16 päiväinen luteaalivaihe, ettei ihan 24-päiväiseksi typisty tää kierto. Huomenna täytyy vielä testat se nega, että voi hyvillä mielin mennä verikokeisiin loppukierron progesteronin testaukseen. Sit taitaa verikokeet ollakin siinä ja seuraavana vuorossa aukiolotutkimus ja oviksen kartoitus. Yllättäen masentaa, että testauksiin asti jouduttiin, vaikka onnellinen oonkin että apua saadaan.

EDIT.

Aamulla sen selkeän negan jälkeen suunnistin tänne "lapsettomuus"tutkimuksiin taas ja tässä vuoroa odotellessa jotenkin samanaikaisesti erittäin pelottava, että todella toiveikas olo. Entäs jos tästä ei tule mitään!

Hei vaan!
Ensin ONNEA IhaNainen! Hienoa saada plussa-uutisia taas tauon jälkeen![:D]

MK81, tuttu tunne.. Tsemppiä!
Meille tuli just postissa kyselylomakkeet lapsettomuushoitoja varten ja nyt ne on tossa keittiössä odottamassa täyttämistä. Jotenkin tuntuu kurjalta myöntää että meillä olis joku häikkä lapsen alulle saamisessa. Ja niin kuin palstalla on jo mainittu niin kyllä se rassaa suhdettakin. Vaikka ei missään kriisissä ollakaan, niin silti se painaa mieltä. Mut joku tossa sanoi, että jos tästä selviää, niin sitten selviää mistä vaan. Ja niin se taitaa olla. Se mikä ei tapa, vahvistaa.. Mut just silloin kun se melkein tappaa ei ole kovin vahva olo.

Mulla on vielä sellanen ongelma tullut, että en enää osaa sanoa oireiden perusteella ovis-päivää. Aiemmin oli selkeät ovislimat ja nippailut. Nyt limaa tulee m iten sattuu ja vihlookin ihan randomina. En tiedä olisko sen endometrioosin syytä vai mitä, mut oon alkanu harkita ovistestion ostamista. Meillä kun peitot ei välttämättä heilu ihan joka päivä luonostaan. Miehellä on tosi stressaava ja aikaa vievä työ ja usein illalla on vaan helpointa kaatua sänkyyn. Siksi meillä pääasiassa keskitytään tärppipäiviin ja muulloin mennään sit fiiliksen mukaan, eli pari kertaa viikossa. Sori jos tuli liikww infoa, mut en tiedä pitäiskö sit ottaa joku spurtti vaik seuraavassa kierossa..[;)]

Voi kun saatais nyt lisää plussa-uutisia! Peukut pystyssä!

Ai niin ja oliks se MK81 joka kyseli mun lopputyön aihetta? Oon taideyliopistossa opiskelijana, joten mulla se kirjallinen työ on vaan osa kokonaisuutta johon kuuluu myös taiteellinen lopputyö. Mut kirjallinen osio koskee nuorten ergonomiaa. Se on kyllä mielenkiintoinen aihe, mut nyt mulla on se taiteellinen osio just tulossa joten oon jättäny kirjallisen työn teon taka-alalle. Aion sen sit väsätä vasta loppuvuodesta..

Kiitos hirmuisesti kaikille tsemppailijoille!
On se vaan pakko uskoa hyvään ja parempan ja siihen suhteen jatkumiseen.
Jos muut oottelee ovista ja plussaa, mä ihan odottelen vaan kuukautisia alkavaksi ensi viikolla. Nyt tuntuu, että ennen kuin ollaan saatu miehen kanssa asiat puitua läpi ois kauheeta jos tulisin tässä välissä raskaaksi. Ehkäpä meidän piti vielä tämä yksi notkahdus käydä, ennen kuin meille se vauva annetaan.
Häntä pystyyn - kohti parempaa - meillä kaikilla!

Takaisin