Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kirjotin äsken pitkän viestin ja sitten kun olin lähettämässä sitä, niin eikäs netti kaatunut ja viesti hävis kuin tuhka tuuleen [:@]

No uusi viesti lyhyesti[:D]

Oikein paljon onnea IhaNaiselle[:)] Ihanaa saada tälläisiä uutisia!

MK81 ja hh83 onnea ja jaksuja tutkimuksiin ja mahdollisiin hoitoihin!

Angervolle voimia, toivottavasti saatte asiat järjestymään!

Omaa: Mulla on ollut ystäviä etelä-suomesta kylässä ja tuli sitten eilen lähdettyä viihteelle. On se vaan kumma miten voi olla tää seuraava päivä aina näin kova morkkis, ihan ku olis tehnyt jotain hirveetä syntiä kun on käynyt viihteellä ja ottanut vähän enemmän, varsinkin kun sen tekee, ehkä n. 5 kertaa vuodessa. No mutta jotain hyvääkin: Olin muuten aika otettu , kun pilkun tullessa 22v aikas vetävän näköinen poitsu tuli mun luo lapun kanssa johon oli kirjoittanut numeronsa ja nimensä ja sanoi, että soittele huomenna niin mennään kahville [:D] No joiduin tuottamaan pettymyksen [;)]. On se vaan kiva huomata, että muutkin miehet kattelee eikä vain se oma mies [:)]

Itellä alkaa tärppipäivät lähenemään, joten pitäis varmaan ruveta jo harjoittelemaan [;)]

Plussapuhureita kaikille!!!

Angervo, todella toivotan teille tsemppiä että saatte asiat puhuttua selviksi! Ja uskon kyllä että saattekin.[:)] Rauhassa vaan keskustelette asiasta ja otatte melempien tunteet huomioon. Tämä raskautumisasia tosiaan on monimutkainen juttu.. Mutta kyllä se varmasti hyvin menee![;)]

Kaipaisin kohtalotovereita nyt yhdessä asiassa.. Nimittäin oon varmaan viikon verran nähnyt raskausunia.. Joko mun ystävä on raskautunut tai sit ite olen raskaana. Viime yönä näin unta, että kun en raskaustestiin saanut plussaa niin sit mut jotenkin skannattiin ja siellä mahassa näkyi pieni sikiö uiskentelemassa.. Tosin se näytti ihan siittiöltä!! Ja sit mietin koko unen ajan, että ihanaa kun oon vihdoin raskaana! Hulluksihan tässä kohta tuntee itsensä! Että kun pitää sitä ajatella päivisin niin miksi ei saa rauhaa edes öisin?![:-] pitäis varmaan lopettaa taas tää turha kuumeilu jotenkin, kun alitajuntaankin tunkeutuu tämä, mut minkäs sitä itelleen voi. Vauvakuume kun on päällä..

Voi voi pääkoppaa![;)].. Plussatuulia nyt kuitenkin puhaltelen täältä!

Niin ja tuli just mieleen, että jos se olikin tosiaan se siittiö joka mun mahassa uiskenteli, niin miksi se oli yksin? Ja vielä paremmin, miksi se ei uinut kohti munasolua vaan teeskenteli olevansa sikiö?! Oonkohan mä valmis pöpilään, kun ajattelenkin tällasia?[;)]

Huomenta leidit!

Oho Mimmu82, aika hyvä fiilis varmasti! [:D] 

Angervo, pohjalla se on käytävä ennen kuin pääsee taas kokoamaan itsensä ja parisuhteensa. Juttelin eilen sen lääkärin kanssa näistä asioista ja hän sanoi että näistä asioista on parisuhteessa pakko puhua ja puhua ja puhua, ettei niistä tule estettä parisuhteen hyvinvoinnille. Kaikkea hyvää teidän perheelle!

hh83, taideyliopistossa! Oho, aika erilainen aihe verrattuna tähän mun touhuun [:)], koetahan pusertaa, niiiiiin hyvä fiilis sitten kun saat sen valmiiksi. Noista hoitopapereista sen verran, että äkkiä vaan täytätte ne, niin sitten se on ohi ja voi hetkeksi unohtaa... vähän niinkuin laastarin repäsis [;)]. Meillä pari kuukautta näiden lappujen kanssa oltiin kotona ja aateltiin et tehdään sitten kun tuntuu siltä... no tosiaan aikaa vierähti ja nyt ottaa päähän ettei saman tien lähdetty tekemään sitä, ei ne tunteet mikskään laimentunu tässä parin kierron aikana, päinvastoin vakuuttui siitä ettei mistään tu mitään ilman apua.

ON. No sen verran, että toiset kärsii aamupahoinvoinnista, toiset iltapahoinvoinnista, vaan minäpä se olen oksentanu neljän aikaan aamuyöstä. R-testinhän tein eilen ja päätin sitten että tänään en tee testiä, kun kerran tulee pyyhkiessä hitusen punastakin. Näillä mennään ja mikähän ruokamyrkytys se mullakin oli [:'(]. Nyt olis oviksesta 4+2, eli dpo16, mutta kp25... eli menkkoja odotellessa.

Jee, mimmu82, aika kohottavaa kyllä [:)]

Vitsit sulla on kyllä oireita vaikka muille jakaa, mut voisit sen plussankin joskus polkasta niiden jatkoksi [8D]

hh83, oot iiihan kypsä pöpilään kyllä (minnekäs muualle tämä kuumeilu valmistaiskaan, joko pääset synnärille tai pöpilään...), mut kaikki parhaat on! (vai mites se Liisa Ihmemaassa -leffan mukaan menikään). Noita odotus-unia tulee kyllä aina joskus silloin tällöin nähtyä, ja aamulla hatuttaa kun huomaa sen olleen vaan unta.

Mutta ehkä parasta ikinä: Mulla on ekaa kertaa ever digitaalisessa ovistestissa plussa tänään ilman lääkkeitä! Miehelle ehdottelinkin aamupeuhailujen jälkeen et miten olis ihan pikku parin päivän seksilomat ihan täällä meidän kotona..?  [;)]

Joo, bandida.. Kohta tässä tulee hulluksi ihan oikeesti.[;)] mut ei mahda mitään.. Ainoa toimiva lääke taitas olla se nyytti kainalossa.[:)]
Ja SUURI onnittelu ovisplussasta! Eikun kotibileet pystyyn![;)]

Bandida, plussa vai! Siis sehän tarkoittaa että sun kierto on normi ja ovis tapahtuu [:D][:D] Isot bileet pistätte nyt isännän kanssa pystyyn... [;)]

hh83, mullekin on tuttuja noi unet [:)] Eli ihan oikeassa pöpilässä olet: TÄÄLLÄ! Hehee.

Kuulkaas tytöt, mä tein periaatepäätöksen; YK1 starttasi nyt (siis samalla kun tiputteluvuotokin). Tämän päätin siksi, että syksyllä tämä pupuilu meni ihan miten sattuu, mitään oviksia en bongaillu ja yleensä varmaan siis touhuttiin väärään aikaan. Tammikuussa olin rankassa leikkauksessa, joten eiköhän kropalla menny hetki siitä toipumiseen (vaikka siis koko ajan yritettiin tietenkin) ja nyt isännän lääkekuurin jälkeen vasta 100 päivää lopettamisesta simpat palaa kuulemma ennalleen (lääkäri ei osannu sanoa varmana, mutta sano että 100 päivää yleensä menee ja kefalex oli kyseessä). Se tarkoittaa sitä että TÄMÄ on SE kierto. (Onneksi on siis noi tutkimukset alkaneet, koska kohta oon lähdössä hh83:n kanssa sinne hullujen huoneelle)

Valtavasti ja lämpimästi ONNEA IhaNainen!!
Ihanaa, että teillä taas siellä plussauutisia!!![:)][:)][:)][:)]
Aina välillä käyn teitä täällä tiiraamassa [:D] kun nyt mulla ei oikein ole palstaa, mihin kirjoitella [8|]. Tietysti voisin kirjoitella tuonne maaliskuun vauvoihin, mutta porukka tuntuu niin vieraalta ja myös se, niin kuin joku teistä kirjoittikin, niin monet on siellä raskautuneet kierroilla 1-3. Eihän se asiaa sillään muuta, kun kaikki ollaan raskaana ja maaliskuussa tuo vauva saadaa, mutta niin kuin wastiskin tänne kirjoitteli, niin tuntuu niin oudolta että on raskaana. Ei sitä vaan vielä voi kyllä uskoa. Vaikka melkein kaksi viikkoa olen oksentanutkin[&:]

Mutta edelleen, kaikkea hyvää Teille Ihanat Naiset!! Lisää plussia vaan kehiin!!!!! PUUUUUUHHH!!

Toivo & pikkukärppä 9+1

Helou taasen,

Toivo, tottakai olet edelleen tervetullut kirjoittamaan tähän ketjuun!!

Tulin vain nopsasti päivittämään että menkat oli taas siinä. Kp3 vasta, mä en käsitä miten ultrassa voidaa nähdä normaali paksu limakalvo, joka ulostautuu sit tollasena.

Heips! Oon ekoja kertoja täällä.. ihanaa ja helpottavaa löytää muitaki ketkä on lähellä saada hullun paperit käteen. Tosin me ollaan yritetty vasta 2kk mut silti se risoo ku testi näyttää miinusta[:(] onnea niille joilla on jo masuasukki ja peukkuja kaikille jotka niitä odottelee!!

Toivo, tottakai saat kirjoitella tänne! Uskon että olet vielä ihmeissäsi koko raskaudesta, joten sulattele rauhassa! Ja tule toki kertomaan muutenkin kuulumisia.[;)]

MK81, ihme juttu kyllä et on noin lyhyt vuoto. Onko se edes kunnolla veristä? Mut toisaalta ehkä se on vaan niin yksilöllistä, kuinka paljon vuotaa.

On: mulla on nyt tullut eilen ja tänään yhdynnän aikana ja sen jälkeen ruskeaa vuotoa. Yritin googlailla, että mikä sen aiheuttaa.. Luulen, et oli endosta johtuvaa, kun yhdyntäkivut on aika pahat ollu myös. Toisaalta nyt olis noin kp22 joten vois olla myös kiinnaria.. Ja nyt myös on sellanen ällötys koko ajan.. Jaa, en tiedä. Ehkä vaan toivon liikaa taas hyviä uutisia..

Js kitty80, tsemppiä teille myös yrittämiseen!

MK81 ja hh83, ovisplussa tosiaan tuli ja ovikset 'juhlittiin' makkarin puolella (ja sohvalla, mutta ei nyt mennä yksityiskohtiin) [;)] Hiukan outoja nuo mun ovikset on kun ne näkyy testissä vaan vajaan 24h ajan - pitää testailla tiuhaan että sen edes bongaa... Kaikissa ohjeissa ja infoissa mitä oon lukenut on ollut et plussa näkyis parina päivänä ennen ovista mutta hyvä että edes yhtenä! Nyt sitten kituillaan taas menkkakipujen alkuun asti... Onneks tässä on nyt vähän muutakin tohinaa meneillään, asuntokaupat, oman myyminen ja esittelyihin siivoaminen, pakkaaminen pitäis aloittaa, jne...

hh83, tottakai se oli kiinnaria!! [:)] Aina pitää jaksaa toivoa parasta...

Onnea ekaan yrityskiertoon MK81 [8D] Mites tutkimukset etenee? Mulla on kanssa niukentunut vuodot tosi paljon tässä viimeisen vuoden ja yrittämisen aikana, nykyään hyvä jos kahtena päivänä tulee jokseenkin kunnolla (ei mitään tulvia sillonkaan) ja sit vaan tiputellaan... Jos saat siihen joltain asiantuntijalta selitystä niin kerro mullekin.

Ihanaa kun Toivolla kaikki etenee hienosti. Turinoitse täällä vain jos ei maaliskuiset vielä nappaa [;)]

Bandida, hyvä että sulla riittää tekemistä. Nämä pari viikkoa oviksen jälkeen on tosi vaikeita. Sillon on hyvä ettei ole aikaa miettiä ja pohtia liikoja!;) Ja hei, ovisplussa on ovisplussa vaikka vaan päivänkin ajan![;)]

ON: mulla oli eilen illalla ihan hirveät kuukautiskivut vaikka oli vasta kp23/28-32. Jouduin ottamaan särkylääkkeen siihen. Nyt se on poissa, mut taas tuli aamulla vähän ruskeaa valkkarin mukana. Ja yrjö olo jatkuu.. Jotenkin en yhtään haluais uskoa raskauteen, kun on niin monia muitakin syitä näille oireille. Ja loppupeleissä saan kuitenkin pettyä.. (myönnetään, olen muuttumassa optimistista pessimistiksi[;)]) Ja eikö huono olo pitäis raskauden aikana tulla vasta viikoilla 7 tms? Eli nyt olis ihan liian varhaista siihen..

Tervehdys,

Täällä näyttää piinaviikot olevan edessä osalla, nehän on toisaalta ihan mukavat viikot, kun KAIKKI on silloin mahdollista :)

Kiitoksia vaa kysymästä, yk1 sujuu hyvin, stressi on tiessään ja tää psykologinen sodankäynti näyttää toimivan sekä minuun että mieheen hienosti. Osansa on toki perjantaina alkaneella lomalla asiaan...

Hyviä vointeja!

Tänään ollut niin pahaolo et hyi olkoon[:'(] tiedä mistä mahtaa johtua. Lääkäri soittelee huomenna niin josko sitä olis sitten viisaampi! [:)] En taida täältä saada oikein ketään juttuseuraa joten toivottelen kaikille kivat syksyn jatkot![:)]

Ihanainen: ONNEA!

Tämä ilmoittautuu levänneenä ja ruskettuneena taas mukaan. Oli aivan ihana Egyptin matka, uitiin paljon, syötiin ja juotiin hyvin ja ennenkaikkea nautittiin auringosta ja toisistamme ja kiireettömyydestä. Pupuiltuakin tuli juuh... [:)]

Nyt sit vaan jäädään odotteleen, että tuottiko tämä rakkaudentäyteinen ja stressitön loma tulosta.

Mitäs tänne kuuluu viikon tauon jälkeen???

Ihanaa Tatjuska kuulla, että teidän loma oli onnistuntu [:D]

Meikäläisellä on piina viikot menossa, eli ovis tuli ja meni. Ainakin luulen että tuli, koska oireet olivat asian mukaiset [:)] yritimme parhaamme mukaan hyödyntää tärppipäivät [;)]
Nyt vaan oottelen viikonloppua, kun meillä miehen kanssa pitkästä aikaa kaksinkeskinen loma (vaikkakin vain viikonlopun mittainen, mutta loma kumminkin), mennään sinne Leville viettämään 5. hääpäivää[;)].

Mutta siis plussapuhureita kaikille meille [:D]

Heissan kaikki,

Mimmu82, hyvää hääpäivää ja mukavaa levin reissua! Nauttikaa täysillä![:)]

Tatjuska, tervetuloa takasin!

ON: mulla on viikonlopusta asti ollut aika hirveitä menkkakipuja. Ne menee ja tulee miten sattuu, mut siis alavatsassa ja selän puolella todella sattuu! Ehkä se endo on alkanut kunnolla nyt sit oireilla, kun mulla pitäis menkat alkaa vasta sunnuntaina tai niillä main.. Alkaa jo kypsyttää tämä. Rinnat on kipeät, mut ne on olleet koko kierron ajan tosi oudot. Siis ihan edellisistä menkoista asti. Phyi! Näistä oireista ei kyllä saa mitään järkevää kasaan![:@] ONNEKSI on se lääkäri syyskuun lopussa! Ehkä siellä sitten tulee jotain uutta infoa.[;)]

Anteeksi omanapaisuuteni ja negatiivisuuteni, mutta nyt alkaa olla kärsivällisyys tämän raskautuisen yrittämisen kanssa aikalailla finaalissa..[&o]

ostin tänää sylkiovistestin nyt sitä harjottelen käyttään ja katotaa jos tulevan viikon aikana tulis sitte se ovis 

Tervetuloa takaisin lomalta Tatjuska, hienoa että loma oli onnistunut! Toivottavasti se salamatkustaja olisi sieltä mukana [;)]

mimmu82, Onnea hääpäivänä ja tsemppiä piinaviikkoihin... Pääset kuitenkin minilomalle ja muihin ympyröihin niin ei ehkä tartte koko aikaa miettiä omaa napaa (tai sen alustaa) [:D]

simpsa, kerrohan täälläkin miten sillä sylkitestillä bongaukset onnistuu. Kiinnostaisi itselläkin ostaa semmoinen kun näyttää noihin ovistesteihin menevän omaisuuksia, mutta oon kuullut siitä niin ristiriitaista tietoa ettei ole 'tohtinut'...

Mulla on täällä ollut iltapahoinvointia (eilen) ja huimausta (muutaman päivän ajan) [8D] Vasta viikko (?) oviksesta joten tuskin merkkaa mitään, mutta saahan sitä taas toivoa... heheh. Mulla on hirveä kasa digitestejä vessan kaapissa, mutta nyt tuntuu (niin kummallista kuin se onkin) jo etukäteen siltä ettei raskis sellaista tuhlata taas yhteen negaan... No viikkohan tässä on vielä aikaa odotella tätioireita ja mielen muuttumista [:D] Veikkaan silti et tuo pahoinvointi johtui jostain mitä söin ja huimaus verenpaineesta...

hh83, oon aika samoissa fiiliksissä painiskellut täällä kuin sinäkin. Jotenkin on viime päivinä ollut tosi turhautunut fiilis näistä vauvantekohommista, johtuneeko siitä et yleensäkin on potuttanut kun työt taas alkoi loman jälkeen vai mistä... Miettinyt vaan et kun tämä on niin hiivatin hankalaa tämä lisääntyminen niin onko tuo tarkoitettu ettei meikäläisen pitäis lapsia saada? Noh, tämä on varmaan tätä normaalia väsymistä ja tunteiden ylä-alamäkeä, kun elämä pyörii omien hormoonien ympärillä [&:] Huomenna alkaa siivous/pakkauspuuhat uuteen kotiin muuttoa varten, joten jospa se piristäis ja miettis vaihteeksi jotain ihan muuta. Mä rakastan muuttamista [8D] 

Moikka taasen!!
On se niin hauska huomata miten aika monella lapsettomilla tulee tietyssä vaiheessa samanlaisia ajatuksia. Itekki mietein just samoin kuin bandida ko ei rupea lasta tulemaan niin onkohan sitä tarkoitettukkaan meille tulemankaan, ja sitten vielä mietein yrittääkö luonto suojella meitä jostain. Ja noi ajatukset oli siinä kun yritystä oli yli vuosi takana. Tällä hetkellä kun yritystä on kaks vuotta takana ajatukset on menny siihen että tulee jos on tullakseen kyllä se lääkäri sit auttaa asiassa jos kerta luonto pistää vastaan. Kauheita ajatuksia,mut eipä niille mitään voi kerta ei luomusti näytä onnistuvan. Mutta kuitenkin jossain vielä toivon kipinä palaa kun jaksan odottaa tulevaa ovista viikonloppulle.Mitenkähän sais sen miehen syttymään ilman et kerron sille et nyt olis taas otollinen aika. En ole luonteeltani luovuttaja niin ehkä siksi kuitenkin jaksan kuukaudesta toiseen yrittää.

Anteeksi oma napaisuuteni oli vain pakko kertoa ajatukseni teille jotka niitä ymmärtää. Omassa kaveri piirissä ei ole ainuttakaan joka ihan oikeasti ymmästäisi tilannettani.
Yksikin kaveri odotti ensimmästä lastaan samaan aikaan ko me aloitettiin yrittämiset ja nyt tänä päivänä hän on synnyttänyt tässä samassa ajassa ko me yritetään saaja sitä ensimmäistä lasta niin hänellä on jo toinenkin lapsi niin ei kauheesti jaksa innostua hänen lapsistaan. [:-]Kyllä mä oon kauhea ihminen.

Hyvää viikonloppua kaikille teille ihanille kuumeilijoille ja plussa tuulia myös.

Takaisin