Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiitos Bandida :)

Tiisa: Jaksamishaleja sinne ja aivan varmasti teille on tarkoitettu lapsi. Se vaan toisilla ottaa aikansa, mutta mulla hyvä ystävä yritti 8v kunnes onnistui ja sitten toinen tulikin ihan perään jo.

Heippa pitkästä aikaa, on tuo netti hieman temppuillut ja kieltämättä nämä forumilla pyörivät lapsettomuusajatukset ovat minullakin tällä hetkellä kovassa kierroksessa. Mitenkäs olette onnistuneet lievittämään niitä?

Sitäpaitsi täällä taitaa tällä viikolla olla pari testaajaakin! peukut on täällä pystyssä. Huhtikuun erään taitaa ehtiä vielä.

Omaa napaa varjostaa nyt aikaisen oviksen siirtyminen! Joko onnistui livahtamaan ohitse (mitä en usko) tai sitten on tulossa vasta (siis pelkoa on, että jää kokonaan väliin). Ovistestit näyttää edelleen täydellistä negaa ja tietty pupuilua siitä huolimatta ilmassa... Toivottavasti ei jää nyt kokonaan pois. Lääkärin piti soittaa viime viikolla niistä isännän simpoista, vaan eipä soitellut. Vähän ihmettelen mitä sekin sitten meinaa.

Mun tickeri ei nyt sitten pidä paikkaansa, mutta korjataan kun tiedetään enemmän, missä mennään ja millä eväillä.

No joo täällä yks testaaja EHKÄ loppuviikosta, mut ei oo minkäänlaisia tuntemuksia mistään suunnasta. Vatsa vaan on pirun sekasin edelleen Egyptin matkan jäljiltä ja eilen kun tuli otettua siskon miehen mökillä tuota viintä niin oonkin sit saanu ripuloida varmaan 8-9kertaa tänään. Tosi kivaa.

Mulla on nyt viime aikoina nippailu ja viillelly aika paljon n. vkoa ennen tätiä mut nyt ei oo siis tuntunu yhtään mitään. Mut eipä sit taas toisaalta oo myöskään lainkaan raskautettu olo. Mutta epäilen että tällä viikolla alkais sit taas yk3/3.. Jos kolmas kerta vihdoin sanois toden :)

Hei, tulin vaan ilmoittamaan, että tänään alkoi kp1.. Että se siitä kiinnarista sitten taas..[:@] eipä mulla muuta.. Toivottavasti muilla jännäilijöillä olis parempia uutisia..

No höh hh83 :( Miten voi olla, kun oli niin lupaavaa!

Olisko Tatjuskalla mitään tuntemuksia? Täällä sormet ja varpaat pystyssä.

Ittellä aamulla taas digiovistesti nega, täytyy käydä ostamassa lisää hylsyjä.. Maksaa vaan niin simona.

Moi arvon naiset!

Taas tovi vierähtänyt viime käynnistä... Kiirettä pitänyt duunissa - loppurutistus ennen loman alkua. Nyt saakin sitten neljä viikkoa vaan vedellä lonkkaa! [:D]
Mieskin kotiutui reissuiltaan ja meillä nyt asiat on jossain mallissa. Toki vie vielä aikaa että päästään ns. "entiselle tasolle" - mut eikös se olekin niin, että aika parantaa haavat?
Mulla kuukkikset kohta viikon myöhässä. Raskaustestejä tein 2kpl viime viikolla - negaa molemmista. Tai mistä mä tiedän onko ne mensut myöhässä - km:n jälkeen kierto heittää taas ilmeisesti häränpyllyä. Tosin oviksen bongailin kolmisen viikkoa sitten ja silloin tuli pupuiltuakin - eli oishan sen plussan pitänyt jo näkyä. Alkais nyt vaan ne menkat niin päästäis normaaliin päivärytmiin. Vielä ei ole mitään kuulunut niistä toistuvien km:n labrakokeista, inhottavaa odotella ja vaan odotella...

Kiva Tatjuska että teillä oli kiva reissu! Mä olen kans lähdössä reissuun hyvän ystäväni kanssa, joten poistun kanavilta viikoksi. Pitäkäähän siis naiset palsta pystyssä[:D], tuun moikkaa teitä palattuani maisemiin. Ja muutenkin aurinkoa ja iloa teille kaikille!

Heissan murut...

Onnea Angervolle lomasta ja siitä että parisuhde on taas mallillaan. Mieskin oli sitten miettinyt asiaa tahollaan? Kyllä se siitä, se mikä ei tapa, vahvistaa - myös parisuhdetta! Toivottavasti nyt myös kropassa jotain tapahtuis, joko tädin vierailu että pääsis taas aloittamaan 'alusta' tai vielä mieluummin se plussa... Mukavaa reissua!!

hh83, voi psk sentäs. Mä niin luotin että sä toisit tälle palstalle jotain positiivista uutista vaihteeksi. Pahoittelut, varmasti taas romautti alas kun oli niin lupaavat oireet [:(]

MK81, toivottavasti se sun kadonnut ovis nyt ilmaantuis lähipäivinä, että olis vaan siirtynyt eikä jäänyt väliin... Ikävää kun vakiintunut kaava muuttuu - ja käy se kukkarollekin kun ovistestejä joutuu käyttämään viikkoja [&:]

Tatjuskalle peukkuja loppuviikkoon! Jospa ei tarttis mennä siihen kolmanteen yritykseen... Oireiden puutteen perusteella vielä lupa odottaa hyviäkin uutisia [8D]

Mulla olis kans mahdolliset testailut to/pe, jos ei täti sitä ennen tule käymään. Ei vielä varsinaisesti tätioireita, mut mulla ne onkin aina alkaneet vasta päivää tai paria ennen... Joten siitä ei vielä mitään osaa sanoa. Hiukan on alavatsalla ollut tänään sellanen "painava" olo mikä vois valitettavasti ennakoida niitä ei-toivottuja oireita...
Edit: niin ja tickeri on vähän etuajassa kun ovis myöhästyi... korjaillaan sitten kun tietää paremmin [:)]

Hello kaikki,

hh83 pahoittelut [&o]

Angervo kiva kuulla että asiat ovat parempaan suuntaan [:)]

MK81 toivottavasti se ovis sieltä nyt tulis perskulettos!

Bandida ja Tatjuska ja muutkin jos meitä testeilijoita oli vielä lisää, niin eikös päräytetä plussa aalto ilmoille loppu viikosta [:D]

Omaa: meillä oli aivan mahtava viikonloppu miehen kanssa kaksistaan [:)] ! Ulkoiltiin ja nautittiin toisistamme niin fyysisesti kuin henkisestikkin [;)]. Poitsua oli kyllä ikävä, mutta selvisin hyvin ja Arttukin oli selvinny hyvin mummilassa, ei paljon kaipaillu [:(][:D]
Nyt vaan odotellaan loppuviikkoa mitä se tuo tullessaan. mitään tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan, joten ei voi edes päässään kehitellä mitään [;)]

Kovasti plussapuhureita ja tsemppiä kaikille!

Voe rähmä Tatjuska, onko mikä dpo? nooh, ei lasketa vielä peukkuja ennen kuin peli vihelletään poikki!

Mä tunsin oviksen toissaviikolla maanantaina, mut en tehny mitään ovistestejä. Joten uskoisin, että jos oisin hedelmöittyny niin siitä ois tänään se kaksi viikkoa ainakin. Ja CB digillä testasin. Kyllä tää ny vaan näin meni taas ja pitkästä pitkästä aikaa itkin vuolaasti. Ensin odotin vuoden että mies haluaa vauvan, sit on yritetty vuosi ja kaksi epäonnista takana ja tiedän, että tästä nyt menee varmaan ainakin se vuosi ennenkuin se vauva on käsivarsilla ellei enemmän. Tuli ahdistus ja epätoivo... Eli kaks vuotta oon jo toivonu eikä oo vielä mitään näkyvissä.

Oon Tatjuska pahoillani, vähemmästäkin masentuu ja tekee mieli tirvasta maailmaa lättyyn. Se on kumma miten tuo aika kulkee, ensin kuumeilee kuumeilua (itse kuumeilin 3 vuotta), sitten odottaa odotusta ja sitten saa pettyä pettymistään. Uskottava ja luotettava on kuitenkin siihen, että joku näistä kuukausista on SE!

Ja rakasteltiin tuossa ukon kanssa lohdutukseksi niin sen päälle alko menkat. Eli tää kierto oli sen 25pv vaan ja ovis tosiaan toissa maanantaina, oviksen ja menkkojen välinen aika 16pv mut kiinnittymisalusta voi olla heikohko kun ovis jo kierron päivänä 10 vai onko se liian vähän?

Pahoittelut ja halaukset Tatjuskalle. [:(] Pakko se on vaan yrittää uskoa että kyllä se oikea aika tulee vielä meidänkin kohdalle jotka on vauvajunasta laiturille jääneet... Sulla on vielä mennyt niin vaikean kaavan mukaan että sais jo tulla niitä hyvä uutisia!
Muistelen että vielä kp 9 tuleva ovis lasketaan 'normaalin' rajoihin, vaikka onhan se hiukka aikaista... MK81, oliko sulla tähän mitään lisätietoa kun sullahan oli kans aikainen ovis?

Mulla olis huomenna 14 päivää oviksesta (ja se oli varma ovis se, vihloi niin per...leesti ja testikin oli samaa mieltä), en oo uskaltanu vielä testata, kun ei oo kerta täti vielä tullut (eikä edes oireillut) niin haluan 'pettää' itteäni vielä jonkin aikaa ja uskoa että tärppi olis voinut käydä [8D] Jospa vaan malttaisin perjantaihin asti, silloin - jos täti pysyy poissa - olis dpo15 ja perusteltua testata...[8|]

Olin vähän alamaissa kun mies tässä yks päivä totesi että ei hänellä niin hirveä kiire olis vielä sitä plussaa saada, kun 'hän on vielä niin nuorikin'... Mutta sanoi sitten et ymmärtää että minä sen jo haluan, ja että kuume on kova, ja koska hänkin tietää varmasti lapsia minun kanssa haluavansa niin kyllä tämä aika on varmasti ihan yhtä hyvä kuin joku myöhäisempikin. Ellei jopa parempi, kun mä en enää ite pääse sanomaan olevani vielä niin nuori - ja naisella se raja tulee nopeammin vastaan muutenkin. Olis niin kiva kun toinenkin haluais sitä plussaa yhtä paljon kuin minä [:(] Tai kyllä mieskin sitä plussaa kovasti haluaa, mutta hänelle passais että se tulis vaikka ens vuonna... Sen siitä saa kun menee sekoamaan nuorempiin miehiin [:D] Jätkä on kuitenkin vielä niin teini, 27v [8D]

HEI KAIKILLE !!!

Tulin muistuttelemaan että meillähän yritettiin 2008 syksystä.
Tuloksena 2 varhaista KM ja tärppi kierto oli kierto numero 21 !!!!
Että toivoa on aina, älkää lannistuko kaikki ihanat naiset,
kyllä se plussa sieltä vielä tulee[:)][;)][;)]
Juurikin kun vähiten odottaa.

Hirmuisesti voimia pettymyksiin ja paaaaljon plussatuulia kaikille !!!!

Tatjuska pajoitteluni ja voimia kovasti sinne :(

Ite täällä oottelen sunnuntaihin ja sitten testaan jos ei oo tätskä tullu ennen sitä kylään. Nyt on tosin just sellanen olo, että taitaa se täti sieltä tulla. Oon niin kiukkusella päällä ja mahasta juilii ja mies riepu on kaiken kiukun kohteena [:@][:)]

Mutta wastikselle kiitokset kannustuksista ja muistutuksesta, että ei pidä luovuttaa [:D]

Tosiaan mulla on kokemusta noista aikaisista ovulaatioista, yleensä ovistestissä plussa välillä 8-10kp, joten ovis yleensä välillä 9-11kp. Luteaalivaihe sitten aina sen 14-16pv. Kysyin tätä silloin gyneltä ja ei sanonut mitään negatiivista, muuta kuin että pitää pitää huolta että touhuu koko kierron puoliväliin asti sen jokatoinen päivä tai sitten testaa sen oviksen. Gynen mukaan aikainen ovulaatio saattaa haitata raskautumista vain PCO tapauksissa ja jos todettu että hormoneissa on jotain häikkää.

Jokainen nainenhan on tietysti asia erikseen, mutta uskottava se on että luteaalivaiheella on oikeastikin merkitystä enemmän, kuin ovulaation ajankohdalla. Tosin meikäläisellä ei ole mitään positiivista kerrottavaa vielä ollut näistä aikaisista ovulaatioista, kuin se yksi vaivainen kemiallinen. Ei yhtään tärpännyttä vielä, ei missään tärppäyksen muodossa.

Hienoa että wastis käy välillä motivoimassa meitä [:D]

Bandida, joko uskalsit testailla??????

MK81, pitihän se testata... En malttanut enää oottaa kun näin untakin että se plussa tuli. Mutta ei se mikään enneuni ainakaan ollut: Inte gravid. [:@] Vessassa jotain ruskeaa välillä jää paperiin joten eiköhän se täti sieltä tule ja YK16 (vai 15?) ala täälläkin viimeistään huomenna...

Oonkohan muuten ainoa näillä nurkilla vai onko vielä joku muukin keskustelussa mukana joka ei oo koskaan saanut mitään plussantapaistakaan raskaustestiin...?

Takaisin