Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oi meinasin aivan unohtaa miss piggyn hienot uutiset.
ONNEA plussasta nyt vain kovasti tarrasukkia ja mitä vain että pikkuveijari pysyy matkassa loppuun asti. [:D][:D][:D]

hh83 eikös virtsanäytteestä mitata yleensä kaikkien pyydettyjen mittausten lisäksi aina veri, valkuaisaineet ja sokeri? Niin ja naisilla tietysti tuo raskaus [:D]

Jos nyt jo ilmoittivat, ettei kuppaa, tippuria ja muita lastentauteja (meidän mummin sanonta)... elikkäs näitä sinusta tällä kertaa tutkittuja ole, niin tuskin mitään muitakaan tauteihin viittaavia! Eiköhän kyse ole sitten jostain, mihin gyne voi antaa neuvot, eli sokeria tai raskautta varten.

Peukut pystyssä ja iloisin mielin kohti viikonloppua!

N26, Olen todella pahoillani menetyksestäsi. [:(] Kuinka elämä voikaan olla niin epäoikeudenmukainen? Paljon voimia jaksamista Toivottavasti et joudu enää odottamaan kauaa että saisit oman nyytin.

omalla kohdallanikin olen monesti itkenyt yksinäisyydessä omaa lapsettomuuttani, sen jälkeen kun olen kuullut muiden vauvauutisista. Miksi se pitää meidän kohdalla olla niin vaikeaa? Se on todella raastavaa. Nyt pelkään omasta puolestani. Täällä niin moni on kokenut tuon hirvittävän menetyksen. Tuntuu että nyt on varmaan minun vuoroni....

itse tosiaan nyt kamppailen sen pelon kanssa että, niin alkuvaiheessa oleva, raskauteni menee kesken. tiedän että olin antibiootti kuurilla heti ovulaation aikaan ja viikko ovulaatiosta otin sikaflunssarokotteen. Monet ovat lohdutelleet täällä ettei se pitäisi vaikuttaa, mutta en varmasti pysty lopettaa huolehtimasta ennen kuin jonkun rakenneultran jälkeen josko silloinkaan (jos edes niin pitkälle pääsen)

hh83, kysyit sitä laskettua aikaa. Se ei ihan laskureiden mukaan menisi marraskuulle vaan ihan lokakuun loppuun. Laskuri ilmoitti ajaksi 28.10.2010.

n26 mä tiedän tasan sun tunteet tossa sisko asiassa,mullahan on ihan sama tilanne. Tosin sisko on nyt rv 31 jo. Mutta sillon ilmoitti hyvin tuoreesta suhteestaan olevansa raskaana,vähän vahingossa vielä,ite just saanu kuukaus kaks sitten ekan KM ennen sitä ja olin ihan totaalisen rikki. Tuntu niin väärältä että ite oli koittanut raskautua jo kauemmin kun he oli olleet yhdessä jne. Aivan kamala tunne,mutta pitää antaa ittensä tuntea myös se katkeruus ja paha mieli asiasta. Kyllä se ajan kanssa helpottaa ja muuttuu sitten ihan puhtaaksi iloksi. Että anna itsesi rauhassa tuntea koko tunteiden kirjo. Ajan kanssa helpottaa. Otan osaa myös suruusi,mutta onneksi voitte sentään raskautua[:)]

hh83 olipas paskamainen,ei noin saa sanoa ! Ei mulla tuu mielee ainakaan mitään mitä vois olla, voisko semmosesta näkyä vaikka sokeria pissassa? En tiedä yhtään,tonkin hatustani vetäsin[:D]

miss piggy oi ihanaa<3 Viiva vahvistuu vaan,voihan hyvin[:)]

itelle ei uutta,tiputtelua sillon tällön. On ollu niin kiire siskon muuton ja rempan kanssa ettei oo ees ehtiny aatella mitään[:D][:D][:D] kp.27/(27-)32

Miss Piggy: ONNEA vahvistuneesta plussasta ja tota nimihommaa en oo ees huomannu että ite oon sit lukihäiriöinen :) Nou hätä siis.

N26: Suurensuuret pahoitteluni.... hienoa että voit kuitenkin tulla raskaaksi.

Omaa: Vuoto on ihan älyttömän minimaalista mut kivut onneks hellittäny. Joku hormonihäiriö tää on kun tissitki on edelleen hirmu kipeet. Ja raskaanahan mä en ole.

MK81 & Tiisa.. Tarkistin äsken netistä mitä kaikkea virtsakokeella katotaan. Eli just se sokeri ja leukosyytit eli tulehdukset ainakin. Tehdäänkö siinä siis naisilla myös r-testi, vai? Toisaalta kyseessä vois olla se sokeri. Olen viime viikolla syönyt ihan tolkuttomat määrät karkkia.. Voiko se vaikuttaa tohon? Toisaalta en tiedä miten aikaisin labra voi nähdä onko raskaana? Näyte oli maanantailta ja ovis oli ollut vajaa viikko aikaisemmin.. Tuskin vielä siinä vaiheessa näkyy, vai näkyykö? No, valmistaudun nyt joka tapauksessa siihen että menkat on tulossa. Kun ei mitään tosi selkeitä r-oireita ole tullut..

Hei ihanaiset!

Viikonloppu ovella,jee!Ja mä oon jotenkin niin ilonen,kun tällä palstallakin on elämää (vaikka toivoisin,että sitä elämää olis meillä kaikilla tuolla masussa)!Täältä kun sitä niin tärkeää vertaistukea saa!Kiitos kun ootte täällä![:)]

Tatjuska:Pahoittelut tälläkin palstalla...Purahan tänne meille sitä pahaa mieltä,kyllä sitä taas noustaan yhdessä,kun se täti on saatu pois päiviltä!Voimahalaus!Se endometrioosihan muuten ei aina näy ultrassa,mulle useampi gyne sanonu,ettei oo niin luotettava...Peräsuolen kautta tutkivat sen kohdan,mihin useimmiten ekana tulee...Ja mulla ainakin gyne just kysyi,että tuntuuko kivut niin kun peräsuolessa,kun puhuin noista endoepäilyistä...Raskaushan sitä ehkäisee.Mutta pillerien jälkeen saattaa kehittyä nopeastikin jos ei raskaudu,siksi mulle ainakin annettiin ohje,että pillerit pois ja het yrittämään,ei mitään odottelua...En halua pelotella,kertoa vaan mitä tiedän/on sanottu.Ja joo,ei oo onnistunu tuo nopeasti raskautuminen,mun endoepäilyt kuopattu ja vika siis muussa.Ja tuohon jatkuvaan kipuiluun voin yhtyä,kuukauden sinne menkkojen jälkeen ajasta ovulaatioon ei oo kipua,sitte taas jatkuupi ovulaatiosta menkkoihin...En ymmärrä onko sekään normaalia,mutta ei oo ainakaan kukaan gyne asiaan kiinnittäny huomiota.Voihan se olla,että tuo kurja km siellä sulla edelleen kaiken taustalla...Jaksamista kuitenkin!

Tiisa:Meillä siis vikaa miehen siittiöissä,ja alkamassa mikroinjektiohoito.Mulla kehitellään nyt noita munarakkuloita,jotka sitten punktiolla kerätään pois ja hedelmöitettään lasiputken avulla jokainen mun miehen yhdellä siittiöllä.Alkio sitte istutetaan muutaman päivän päästä kohtuun ja toivotaan,että pieni sinne jääpi!Kova projekti ja onnistumisprosentti 40,mutta tosiaan iän ja muut seikat huomioon ottaen ovat toiveikkaita,että jossain vaiheessa tärppää!Pettymyksiin toki varaudutaan,mutta uskon,että hoidot tehoaa paremmin jos ollaan optimisteja!Ja tullaan taas rymisten alas...Haluaisin niin kovasti saada lapseeni perimää mieheni ihanista piirteistä ja saada pienokaisen,joka on 50% mua ja 50% mun rakasta miestäni...Mutta toisaalta nyt niin tyytyväinen,kun oikeasti voidaan siis todella raskautua ja pääsen asian eteen tekemäänkin jotain!En kestä tätä raastavaa odottelua!Teille paljon nyt tsemppiä,että clomit olis ollu hyödyksi ja tärppäis!Olis hienoa,jos yhdessä päästäis tuonne odottajien puolelle!

A86:Ei se oo ihme,että se kateus iskee,varmaan aika tuttu tunne tällä palstalla pyöriville...Ja mulle on ystävät jotka asiasta tietää sanonutki,että pitää antaa lupa omille tunteilleen...Mutta tuo oman menetyksen kokeminen ja miettiminen,missä nyt mentäis lisää asian tuskaisuutta ihan varmasti entisestään...Voimahalaus!Ootko sä tikuttanu sitä ovista?Helppaisko vai stressaisko vaan lisää?Toivon,että antaa itestään nyt kunnon merkkejä ja saatte heiluteltua peittoja oikeaan aikaan!

hh83:Sun puolesta niin jännittää...Voi kun saisit nyt sen plussan!Pidän kädet ja jalat ristissä!Mutta olihan erikoista toimintaa,jätti sut tuolla lailla jännittämään viikonlopun yli..En ymmärrä...Ei kyllä varmaankaan mitään vakavaa,koska olis varmasti antanu sulle ajan jo tänään.Jos siellä oliski "vaan" raskausuutisia![:)]

Miss Piggy:PLUSSAPLUSSAPLUSSA!Hienoa,että vielä vahvistui ja mieskin sai nauttia testin teosta!Se on jotenkin niin suloista kun ovat niin täpinöissään![:D]Onnea molemmille!Pidähän meidät ajan tasalla raskauden kulusta!Kyllä varmaan tuo murehtiminen kuuluu asiaan,kun on niin kauan tuota ihanaa asiaa toivonut...Toivotaan ja uskotaan kuitenkin,että kaikki menee hyvin!Tarraenkeleitä matkaan mukaan!

N26:Kovasti tulin surulliseksi kaikesta teidän kokemasta...Liian paljon on taas yhden ihmisen kohdalle annettu lastia...Iso rutistus täältä sinne!Ja tänne palstalle voi kyllä tulla purkamaan pahaa oloaan...Niin on tuttuja nuo toisten raskautumiseen suhtautumiset,ei oo helppoa...Mulle kävi lähes samoin kun sulle,veljen avopuoliso on raskaana ja ovat olleet vähemmän aikaa yhdessä,kun mitä me ollaan yritetty lasta...Aluksi oli vaikeaa suhtautua ja itku tuli,kun mietin asiaa,mutta vähän ajan päästä sitä osaa jo iloitakin.Me vaan oltais oltu niin valmiita jo vanhemmiksi,niin kun varmaan tekin...Toisilla vielä omassakin suhteessa ja toisissaankin opettelemista.Mutta tuleehan meistä nyt tätejä,onhan sekin jo jotain.Tietääkö sun sisko teidän yritykestä?Meillä ainakin mun veli ja sen avopuoliso tietää,ja osaavatkin siten suhtautua varsin kivasti meihin ja tuoda esiin omaa onneaan juuri sopivasti.Mutta kuten Tiisa sanoi,ei sitä ehkä muut ymmärrä jotka ei oo samas tilantees.Täällä silti ymmärretään varmasti!Voimia ja jaksamista!

Hempsukka:Hienoa,että saitte positiivisia uutisia tuloksista!Josko se plussa tulis tässä kierrossa myös siihen raskaustestiin...?[:)]

Wastis:Koskas sulla testiä kehiin?Pidän niiiiiiin paljon sulle peukkuja,että saisit kaiken kokemas jälkeen plussan ja sen myötä ihanan raskauden ja pikkuisen syliis!

Omaa:Soitin tänään klinikalle ja lupasivat että alkaaa vuoto kuinka hyvänsä,saadaan miehen siittiöt tavalla tai toisella oikeana päivänä oikeaan paikkaan ja hoidot siis käyntiin!Kyllähän helpotti!Nyt voin rentoutuneena odotella tätiä kylään ja nauttia alkavasta viikonlopusta!

Kaikille muillekin oikein ihanaa viikonloppua!Koittakaahan olla murehtimatta turhia...Tsemppaavia tuulia ripauksella plussaa toivottelee yks Super Member! [:)] Ollaan oikein supernaisia kaikki![:)]

moips!)))
kuulunkohan mie tänne, ku ollaan miehen kanssa lasta yritetty jo 6 kk? vai kuulunko sinne palstalle missä lapsia on yritetty vähemmän aikaa?)) varmaan tyhmä kysymys....[8|]

paipapu mulle ei tuu testailuja vielä viikkoon ainakaan kehiin. Kun tuo ovis mulla bongattiin lekurissa ultralla,oli kp 20 vai 21,en muista. Että oottelen tätiä vasta likemmäs tota kp32. Että tästä tulee siis pidempi kierto. Jos ei tule,niin sitten uusiks lekurille hormoneja hakemaan,koska sitten luteaali aika on liian lyhyt. Mutta,nyt ei ole ainakaan täti vielä tullut. Että ihan hyvältä näyttää,raskautumiseen en usko,oon niin pessimisti. Mutta toivoisin tätiä vasta ensi viikon lopussa ton luteaali ajan takia,ettei joutuis sitten lääkekuureille,toki niitäkin haluaisin jo,jos vaikka auttais,ollaan mekin tässä yritetty jo 2008 syksystä. Mihinkään sen isompiin tutkimuksiin tuskin nyt lähdemme,koska ollaan päätetty,että jos hoitoja tarvitaan,ne tehdään vasta parin vuoden päästä. Ja koska olen raskautunu kahdesti jo,niin kaipa meillä joku mahku on. Ja kun oviskin ultralla todettu,ei oo kystia tai muita. Nyt aattelin että kattelen luteaalivaihettani,sit aattelin ton veriryhmäni testata,äidillä on meinaan O,eli haluun tietää että jos mulla on se Rh- joka saattaa aiheuttaa keskenmenoja. Muuta tuskin nyt sitten tehdään hetkeen,katsoo nyt miten mieli muuttuu[:D][:D] tulipas sepustuksen,vaikka piti vaan tosta testailusta kommentoida[:D]

Muuten,mulla on nyt niin monta rautaa tulessa,ettei paljoa ole ehtinyt vauva juttuja miettiä. Sisko muutti miehensä kanssa omakotitaloon,jota nyt rempataan ja tehään muuttoa. Sisko tosiaan liikkumiskiellossa raskaana rv31,niin apuja tosiaan tarvitaan. Sitten on vaikka mitä muutakin. nytkin ihan kuitti,koko päivän ollut auttelemassa. Sitten oon kalorilaskuriin itteni pistänyt,tota ylipainoa on meinaan vielä parikymmentä kiloa. Tai no oikeastaan joku 15 mutta haluan sen 20 pois. Sitä nyt tiputellen,eka viikko takana ja -0,6kg[;)] Koitan nyt keskittyä siihen ja jos vaikka pitäis paikkansa että sillon kun vähiten oottaa niin tärppää[;)]
itellä tiputtelu jatkuu. En tiedä mitä on,eikä kiinnosta. Jollei lopu ens menkkojenkaan jälkeen niin sitten uusiks lekurille,saa luvan selvittää sitten jo,ei se KM liittyvääkään voi olla enää... Voi olla joku keltarauhashäiriökin,niitähän noi välivuodot yleensä on. Mahassa kunnon pistoja ollut nyt pari päivää,tiedä mitä olleet. Ei ihan normeja tätimäisiä,mutta kaipa ne sitä enteilee. Tissit inan kipeät.Tädin piikkiin sekin. Mulla on meinaan alkanut tulemaan tissit aroiksi tädistäkin välissä,tai parissa kierrossa tullut. Ihan kummaa.

Mun niin piti nopeesti käydä,kauhee romaani vaan taas tuli,samallainen hölösuu olen ihan netissäkin kuin in real life[:D][:D][;)][;)]

Heip!

Maliskhka18:Eiköhän ole jokaisen oma asia,kuinka luokittelee pidemmän kaavan!Tällä palstalla monella on yritystä yli vuosi,(itellä yli 1,5) tai kokenut muuten vaikeuksia raskausasioissa tai molempia ja vaikeuksien takia moni meistä on jo käynyt eriasteisia tutkimuksiakin läpi.Jos itse koet saavasi palstalta tukea teidän tilanteeseen,sekaan mahtuu kyllä.

Wastis:Ihanaa,että jaksat olla noin positiivinen ja löytää itelles tekemistä!Josko nyt sitten olis napannut,kun et oo asiaa niin paljon ehtinyt miettiä!Oman psyyken kannalta hienoa,että pystyt siihen![:)]

Omaa:JEE,täti tuli just sillon ku pitikin meidän hoitojen kannalta,eli tänään![;)] Ja tuntuu hyvältä,kun oma kroppa toimii tässä stressissäkin kuten kuuluukin.Mies tosin antoi mulle tuossa itsehoitona vyöhyketerapiaa,josko se auttoi...[:D][;)][:D]

Mutta mukavan leppoisaa sunnuntaita kaikille!

Paipapu, onnea menkkojen alkamisesta! (siinä lause jota ei usein tule sanottua..;)) Hienoa, että saatte nyt hoidot sitten käyntiin!
Itse olen taas haaveillut itseni pilvilinnoihin.. Eilen oli koko päivän aika voimakkaita vihlaisuja alavatsalla. Lisäksi tosi paljon valkovuotoa ja pissahätä jatkuvasti. Iltaa kohden tuli hirveä päänsärky. Tänään ei enää yhtään vihlo eikä muitakaan oireita. Valkkarikin lähes olematonta.. En tiedä.. Eihän noista sais vielä mitään alkaa toivoa, mut vaikka yritin olla innostumatta niin silti vähän jo eilen innostuin että jos nyt oliskin tärpännyt. Tänään kun oireet aikalailla loppui oon taas harmitellut että annoin itseni eilen innostua. Plääh! Ärsyttävää tämä tädin odotus!

Pudottavia uutisia (ehkä....)?

Mä kävin siskoni luona tänään ja se kysy että etkö sä tosiaan oo raskaana kun mun maha on ku rantapallo. Sitä vuotoohan ei sit ikinä tullu siteeseen asti eli ei noita oikeen menkoiks voi kutsua. Mahaa nipistelee edelleen. Tein sitten testin kun tulin kotiin. Perkele sentään kun mies oli erehdyksessä ostanu clearbluen herkkiä mut ei digitaalisia vaan viivatestiä. Ja siinä seisoo nyt sitten haamujen haamu tai viivanpaikka. Eli onko kenelläkään tosta testistä kokemusta, antaako viivan paikkaa vai tulkitsenko tuon haamuksi? Ja jos oisinkin raskaana niin toi tiputtelu muistuttaa liikaa sitä keskenmennyttä kiertoa...

Huomenna digitaalista kehiin, tuskin maltan pysyä housuissani.

Niin ja jos oisin niin oireiksi voisin laskea väsymyksen, takana melkein 11h yöunet ja ihan puhki, maha siis kun rantapallo ja nipistelee ja koklasin taas varuiksi kohdunnapukkaa niin en yllä siihen ollenkaan.

Tatjuska, voi kun olisitkin nyt raskaana! Kerro heti huomenna mitä digitesti kertoi!
Mun piti tulla vielä lisäämään, et nyt tulee ruskeeta vuotoa.. Hermot meni kyllä kun se huomasin! Eli mitä ihmettä sit on noi oireet ollut viimeiset 4 päivää? Ja nyt olen vieläkin kiinnostuneempi kuulemaan sen virtsatestin salaperäisen tuloksen! Ja Tatjuska, miten sen nipukan voi kokeilla? En ole koskaan testannut sitä..

No mä istuessani pöntöllä kumarrun vähän eteenpäin ja keskisormella testaan, yleensä se tuntuu siinä heti sellanen kova sormenpäänkokonen kohta, joskus kova ja luotimainen ja menkkoja ennen pehmenee ikäänkuin auki ja sellanen röpöpintainen. Viimeks kun olin raskaana testasin just siks kun se oli kova, luotimainen ja tosi ylhäällä että hyvä kun yltti siihen. Pitää vaan huolehtia että sormet on tosi puhtaat ettei tuu mitään tulehduksia.

nopeasti vaan kommentoin, meillä kone hajosi niin en täällä voi viettää aikaa.. Täällä ei mitään uutta, yks päivä vihlasi navasta, what? Hah, miten outoa! Tatjuska:heti raporttia tänne! Toivotaan täällä kovasti!!

Takaisin