Hei ihanaiset!
Viikonloppu ovella,jee!Ja mä oon jotenkin niin ilonen,kun tällä palstallakin on elämää (vaikka toivoisin,että sitä elämää olis meillä kaikilla tuolla masussa)!Täältä kun sitä niin tärkeää vertaistukea saa!Kiitos kun ootte täällä![:)]
Tatjuska:Pahoittelut tälläkin palstalla...Purahan tänne meille sitä pahaa mieltä,kyllä sitä taas noustaan yhdessä,kun se täti on saatu pois päiviltä!Voimahalaus!Se endometrioosihan muuten ei aina näy ultrassa,mulle useampi gyne sanonu,ettei oo niin luotettava...Peräsuolen kautta tutkivat sen kohdan,mihin useimmiten ekana tulee...Ja mulla ainakin gyne just kysyi,että tuntuuko kivut niin kun peräsuolessa,kun puhuin noista endoepäilyistä...Raskaushan sitä ehkäisee.Mutta pillerien jälkeen saattaa kehittyä nopeastikin jos ei raskaudu,siksi mulle ainakin annettiin ohje,että pillerit pois ja het yrittämään,ei mitään odottelua...En halua pelotella,kertoa vaan mitä tiedän/on sanottu.Ja joo,ei oo onnistunu tuo nopeasti raskautuminen,mun endoepäilyt kuopattu ja vika siis muussa.Ja tuohon jatkuvaan kipuiluun voin yhtyä,kuukauden sinne menkkojen jälkeen ajasta ovulaatioon ei oo kipua,sitte taas jatkuupi ovulaatiosta menkkoihin...En ymmärrä onko sekään normaalia,mutta ei oo ainakaan kukaan gyne asiaan kiinnittäny huomiota.Voihan se olla,että tuo kurja km siellä sulla edelleen kaiken taustalla...Jaksamista kuitenkin!
Tiisa:Meillä siis vikaa miehen siittiöissä,ja alkamassa mikroinjektiohoito.Mulla kehitellään nyt noita munarakkuloita,jotka sitten punktiolla kerätään pois ja hedelmöitettään lasiputken avulla jokainen mun miehen yhdellä siittiöllä.Alkio sitte istutetaan muutaman päivän päästä kohtuun ja toivotaan,että pieni sinne jääpi!Kova projekti ja onnistumisprosentti 40,mutta tosiaan iän ja muut seikat huomioon ottaen ovat toiveikkaita,että jossain vaiheessa tärppää!Pettymyksiin toki varaudutaan,mutta uskon,että hoidot tehoaa paremmin jos ollaan optimisteja!Ja tullaan taas rymisten alas...Haluaisin niin kovasti saada lapseeni perimää mieheni ihanista piirteistä ja saada pienokaisen,joka on 50% mua ja 50% mun rakasta miestäni...Mutta toisaalta nyt niin tyytyväinen,kun oikeasti voidaan siis todella raskautua ja pääsen asian eteen tekemäänkin jotain!En kestä tätä raastavaa odottelua!Teille paljon nyt tsemppiä,että clomit olis ollu hyödyksi ja tärppäis!Olis hienoa,jos yhdessä päästäis tuonne odottajien puolelle!
A86:Ei se oo ihme,että se kateus iskee,varmaan aika tuttu tunne tällä palstalla pyöriville...Ja mulle on ystävät jotka asiasta tietää sanonutki,että pitää antaa lupa omille tunteilleen...Mutta tuo oman menetyksen kokeminen ja miettiminen,missä nyt mentäis lisää asian tuskaisuutta ihan varmasti entisestään...Voimahalaus!Ootko sä tikuttanu sitä ovista?Helppaisko vai stressaisko vaan lisää?Toivon,että antaa itestään nyt kunnon merkkejä ja saatte heiluteltua peittoja oikeaan aikaan!
hh83:Sun puolesta niin jännittää...Voi kun saisit nyt sen plussan!Pidän kädet ja jalat ristissä!Mutta olihan erikoista toimintaa,jätti sut tuolla lailla jännittämään viikonlopun yli..En ymmärrä...Ei kyllä varmaankaan mitään vakavaa,koska olis varmasti antanu sulle ajan jo tänään.Jos siellä oliski "vaan" raskausuutisia![:)]
Miss Piggy:PLUSSAPLUSSAPLUSSA!Hienoa,että vielä vahvistui ja mieskin sai nauttia testin teosta!Se on jotenkin niin suloista kun ovat niin täpinöissään![:D]Onnea molemmille!Pidähän meidät ajan tasalla raskauden kulusta!Kyllä varmaan tuo murehtiminen kuuluu asiaan,kun on niin kauan tuota ihanaa asiaa toivonut...Toivotaan ja uskotaan kuitenkin,että kaikki menee hyvin!Tarraenkeleitä matkaan mukaan!
N26:Kovasti tulin surulliseksi kaikesta teidän kokemasta...Liian paljon on taas yhden ihmisen kohdalle annettu lastia...Iso rutistus täältä sinne!Ja tänne palstalle voi kyllä tulla purkamaan pahaa oloaan...Niin on tuttuja nuo toisten raskautumiseen suhtautumiset,ei oo helppoa...Mulle kävi lähes samoin kun sulle,veljen avopuoliso on raskaana ja ovat olleet vähemmän aikaa yhdessä,kun mitä me ollaan yritetty lasta...Aluksi oli vaikeaa suhtautua ja itku tuli,kun mietin asiaa,mutta vähän ajan päästä sitä osaa jo iloitakin.Me vaan oltais oltu niin valmiita jo vanhemmiksi,niin kun varmaan tekin...Toisilla vielä omassakin suhteessa ja toisissaankin opettelemista.Mutta tuleehan meistä nyt tätejä,onhan sekin jo jotain.Tietääkö sun sisko teidän yritykestä?Meillä ainakin mun veli ja sen avopuoliso tietää,ja osaavatkin siten suhtautua varsin kivasti meihin ja tuoda esiin omaa onneaan juuri sopivasti.Mutta kuten Tiisa sanoi,ei sitä ehkä muut ymmärrä jotka ei oo samas tilantees.Täällä silti ymmärretään varmasti!Voimia ja jaksamista!
Hempsukka:Hienoa,että saitte positiivisia uutisia tuloksista!Josko se plussa tulis tässä kierrossa myös siihen raskaustestiin...?[:)]
Wastis:Koskas sulla testiä kehiin?Pidän niiiiiiin paljon sulle peukkuja,että saisit kaiken kokemas jälkeen plussan ja sen myötä ihanan raskauden ja pikkuisen syliis!
Omaa:Soitin tänään klinikalle ja lupasivat että alkaaa vuoto kuinka hyvänsä,saadaan miehen siittiöt tavalla tai toisella oikeana päivänä oikeaan paikkaan ja hoidot siis käyntiin!Kyllähän helpotti!Nyt voin rentoutuneena odotella tätiä kylään ja nauttia alkavasta viikonlopusta!
Kaikille muillekin oikein ihanaa viikonloppua!Koittakaahan olla murehtimatta turhia...Tsemppaavia tuulia ripauksella plussaa toivottelee yks Super Member! [:)] Ollaan oikein supernaisia kaikki![:)]