Heippa kaikile!
Miss Piggy: NIIN VALTAVAN PALJON ONNEA ETTEI RIITÄKÄÄN!Ihanaa ja niin uskomatonta!Varmaan niin ihana tunne kun se plussa siihen näyttöön pärähtää!Nyt vaan enkeleitä ja tarrasukkia matkaan niin että raskaudestasi tulee oikein ihana!Toivotaan,että rykäsit täällä aallon käyntiin,jee!Ja hei,mähän sanoin,että se vuoto oli kiinnittymistä!
Angervo:Hienoa,että kierto vihdoin asettuu ja lyhenee!Mä ite kävin vyöhyketerapias ja uskon kans että niistä on apua!Nyt sitte vaan tästä tärppikierto!
Mymmeli84:Pääasia,että tutkimukset on nyt teillä käynnissä...Ite oon sellanen ihminen,että odottaminen ei oo yhtään mun juttu,joten ymmärrän hyvin sun apeuden.Mieti kuitenkin,että nuo tutkmukset mitä nyt tehdään selvittää jo niin monta juttua,että ne kannattaa tsekata ensin,ennen ku tehdään mitään isompia juttuja.Jaksamista tutkimusprosessiin!Mennään muuten sun kans aika samoilla päivillä,samoin kun hh83:n,mulla alkaa menkat la-ma,oikeesti ma,mutta kun viimeks tuo vyöhyketerapia aikasti niin nyt en sitte tiedä kuinka käy.Aikas kipee oon jo.
hh83:Sulla on kyllä nyt sellasia oireita,että se plussa vois vaikka tullakin!Pidän oikein paljon peukkuja!
Tiisa:Hyvä ettei hormonit oo kummemmin aiheuttanu tuntemuksia.Mitä noihin hintoihin tulee,niin täytyy ajatella,että rahaa se vaan on,toivottavasti sais vastineeksi jotain niin paljon arvokkaampaa...
A86:Hieno juttu,että myös sun kiertos asettuu!Ja onnea siis oviksen bongauksesta,toivotaan,että nyt oli teidän tärppikierto!
Wastis:Oon kuullu kiinnittymiskivuista,joten hyvin mahdollistahan tuo ja sulle rakas ihminen niin toivottavaa.Voisko tämänkertainen vuoto olla kiinnittymisvuotoa..?Ajatuksin elän sun kokemuksia mukana...
Tatjuska:Koskas siellä testiä kehiin?[:)] Oireet kuulostaa niin hyviltä!Pidän kädet ristissä,että se plussa sullekin tulisi!
Omaa:Täällä tätiä odotetaan,ja oikein kovasti!Ekan kerran sitte 1,5 vuoteen...Toivoisin niin,että alkais jo la,kun muuten saadaan todella sumplia noita hoitoja...Meinaa miehen pakolliset työkeikat sotkea muuten koko hoitoaikataulua,eikä todellakaan olla valmiita näitä hoitoja siirtämään!Joten nyt siis tänne toivotaan tätiä jo lauantaiksi,mikä on hyvin mahdollista vyöhyketerapian ansiosta.Kipeekin oon jo.Rupee pikku hiljaa konkretisoitumaan koko hoitoajatus,jännittävää...
Mutta ruvetaas valmistautumaan ja kannustetaan Suomi-pojat lätkäs voittoon!Josko edes yks mitali jostain saatais...
Aurinkoa kaikille ja plussaisia tuulia!