Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hyvä että sulla mimmuska82 täti tuli!

Itse täällä vielä odotellaan ja kovasti kummastellaan. Itselläni ei koskaan ole näin pitkää kiertoa ollut 50/35, eikä myöskään terolut-kuuri tupla-annoksella oli menkkoja 10 päivässä käynnistänyt. Ja kummallisinta tässä myös on se, että vähäistä (hyvin vähäistä) menkkakipua on muutamana päivänä ollu iltaisin, mutta sitten yöllä tai seuraavana aamuna ei mitään. Samoin nännit edelleen arat. Maanantaina tein taas raskaustestin ja negaa näytti, niinkuin oli oletettavissakin viime viikon negatiivisesta veritestistäkin päätellen. Kokeilin myös ovistestiä eilen, mutta hyvin hailakka viiva tuli, joka sitten kertoo normaalista hormonipitoisuudesta, eli ei siis myöhäinen ovulaatiokaan. Ei nyt enää ymmärrä... 

Nymeria, meilläkin tuli nyt tässä kuussa vuosi täyteen yritystä. Pitäisi saada se lähete tuolta yksityiseltä tonne kunnalliseen, jos siellä sitten noi tutkimukset alkaisivat. Tosin mulla on kyllä onneksi se etu, että olen jo tammikuusta asti käynyt yksityisellä ja teroilla on yritetty kiertoa tasata ja raskauttumista avittaa. Mutta eipä tässä oikein tulosta tunnu syntyvän...

Tatjuskalle peukkuja!! Ja Saana-85 tervetuloa mukaan, toivottavasti vierailusi tällä palstalla jää lyhyeksi. [;)]

Hyvä Mimmu82, jos ei kerran raskautta kierrosta syntynyt, niin hienoa että täti edes tuli vierailulle, että saatte uuden mahdollisuuden! Varmaan kyllä vaikea arpoa sitä ovulaatiohetkeä, kun kierto heittelee [:@]... toisaalta epäilen ettäkö teillä (niinkuin muillakaan pitkän kaavan kuumeilijalla) menis tuo ovulaatio ohi muutenkaan... [:D][;)][:D][;)].

Imj, hienoa että tutkimukset käynnistyy. Parhaassa tapauksessa mitään vikaa ei löydy, mutta saavat tasattua kierrot niin, että raskautuminen helpottuu ja tulosta syntyy [;)].

saana_85, onko isotkin synttärit tulossa? Siinä sitä riittää vilinää, jos montakin saman ikästä tulossa neidille vieraaksi! Itse oon huomannut, että lapsille parhaiten kaikista herkuista maistuu jäätelö... lasten vanhemmille yleensä kyllä kelpaa mikä tahansa itse tehty herkku, niitä itse tehtyjä niin harvoin saa mistään [:)].

Tatjuska, huhuu... mitään lisäoireita ilmaantunut????

ON: Eipä mitään ihmeitä, vieläkin nippailee, mutta menkat oli tosiaan ohi jo kp3. Taitaa vaan pierut kierrellä meikäläisessä [:'(].

Tänään sitten kävin lääkärissä ja lähete tuli tutkimuksiin. Lääkäri myös diagnosoi PCO:n. Mitään tietoa itsellä siitä ei oikein ole, että ehkä sitä täytyy viettää aikaa surffaillen asian tiimoilta. Toisaalta sitä ajattelee että hyvä uutinen, että jotain ehkä löyty, mutta toisaalta taas se on kova pala. [:(]

MK81: on sinne synttäreille äkkiä laskettuna yhteensä noin 35-40 henkilöä tulossa, osa lapsia ja osa aikuisia.. hui kauhea, nyt kun laskin niin tosiaan tulee aika paljon vieraita vaikka en ole kutsunut kuin lähimmät.. [:)] kakkukuvat tuli tänään postissa ja stressi laski ainakin vähän, saa pikkuneiti kauan odottamansa prinsessakakut! tuo jäätelö yleensä kyllä maistuu lapsille ja olen ajatellutkin hakea jotakin pieniä puikkojäätelöitä pakkaseen, nuo suvun lapset opetettu "hyvälle", niin ei kelpaa pakettijäätelöt [:D] tarjottavatkin on jo päätetty, kermakakut, muffinsit, mustikkapiirakka, mokkapalat ja perinteinen kanelipulla, suolaisia olisi coctailpiirakat munavoin kera, kinkkukierteet ja lapsille nakkisiili. tulee nälkä kun kirjottelee tämmöisiä. huomenna alkaa siivous, onneksi se täti on vielä kylässä, huvittaa tehdäkin jotain, aina kun täti kyläilee, täytyy riehua siivousrätin kanssa pitkin asuntoa.... mies aina nauraa kun meillä siivotaan, niin tietää kyllä mikä aika kuukaudesta on.

Imj: toivotaan nyt, että se mikä sinulle diagnosoitiin, voitaisiin jollakin tapaa parantaa! minulla ei kyllä ole hajuakaan, että mikä se on, mutta lääkärit tekee ihmeitä ainakin välillä.. Itselläni viikon päästä perjantaina polvileikkaukseen meno, alkaa pikkuhiljaa hirvittää.. Jospa sitä vielä sen 6 viikkoa jaksais sitten kepeillä könttäillä niin saisin tuon kintun kuntoon.. saa vipinää tuonne vällyjen väliinkin kun pystyy muutenkin olemaan kuin 3 tyynyä polven alla selällään [:D] meneepä taas nämä minun jutut rivoiksi...

Kiitos kaunis teille kaikille tsempistä! 

Mimmu: Hyvä, että se täti nyt viimein kurvasi paikalle. Ja hyvä myös se, että sait ajan sinne gynelle varattua. [:)] Jaksuja odottamiseen, sitähän tää tuntuu olevan itse kullakin tässä ketjussa...

MK81
: jees, meillä mies tuntuu välillä tosi tympääntyneeltä aiheesta. Vaikka lapsen haluaakin, niin ei jaksa velloa näissä jutuissa jatkuvaksi. Nyt kun tilanne on mikä on ja tilanne vaatii tutkimista, on vaan hänenkin otettava osaa asioiden selvittelyyn. En mie halua ja jaksa yksin kaikkea käydä läpi. Eikä tarvitsekaan, mutta hieman oma-aloitteisempi saisi tuo mies olla.

Bandida: Siellä siis piinapäivät käsillä. [:D] Toivottavasti nyt onni potkii ja saisit viettää ihan alkoholittomat tuparit, maailman parhaasta syystä!

Tatjuska: Nyt peukut pystyssä sinne suuntaan! [:)] Mikäs fiilis nyt??? +++++++++

Imj: Se on toisaalta hyvä, että syy on löytynyt ja sitten tutkitaan lisää. Siinähän ne sitten selvittävät, että mikä vaihtoehto olis teille paras. Kovasti voimia sinne! Ei oo helppoo tää lisääntymnen... Se on niin epäreilua.

saana:
Ai sulla on polvileikkaus edessä? Mitäs leikataan? Mulla leikattiin viime vuoden heinäkuussa kierukka polvesta. poistettiin siitä tapaturmassa rikkoutunut pala. Lisäjännitystä toi se, että meidän häät oli reilun viikon päästä leikkauksesta. Olin paniikissa, että joudun kökkimään kepeillä omissa häissäni, mutta onneksi polvi kuntoutui siihen asti niin, etten keppejä tarvinnut. Tosin varovainen sain silti olla. Oli jo reisilihaskin päässyt heikentymään, kun olin kepeillä könkännyt puolitoista kuukautta ennen leikkausta. Mukavia synttärivalmisteluja ja synttäreitä sinne!

Pöh, painoin jo OK-nappia ennenkuin tajusin, että enhän mie kirjoittanut mitään siitä eilisestä gynekäynnistä. Noh, nyt seuraa:

Aamu alkoi mahdollisimman ikävällä tavalla tädin rynnistettyä paikalle heti herättyäni. Eikö se ois voinut edes muutaman tunnin odottaa??? No eipä tietenkään. Siinä sitten meni itkuksi kun oli taas pettymys (vaikken raskauteen uskonutkaan) ja pelotti se lääkärikäyntikin. Oli työn ja tuskan takana saada naama siihen kuntoon, että töihin pystyi menemään. Pari tuntia töissä ja sitten sinne gynelle. Puhelimessahan hoitaja painotti, että kyseessä on tavallinen gynekäynti, ei lapsettomuustutkimuksiin liittyvä. Kuitenkin kun menin tutkimushuoneeseen, gyne aloitti, että "lapsettomuusasioissahan sinä nyt tänne tulit", eli käynti oli kuitenkin sitä itteään. Luulen, että tähän vaikutti se, että olivat mokanneet ja turhaan siis monta kuukautta pitkitetty tätä asiaa. Ei puhettakaan, että pitäis vielä omalääkärin kautta kiertää sitä lähetettä hakemassa, vaan jo nyt saatiin voimassaolevat lähetteet molemmille labroihin. Kehotus käydä mahdollisimman nopeasti, että saataisiin se lähete sinne lapsettomuuspolille jo tämän kuun aikana lähtemään. Ultra voitiin ottaa vuodosta huolimatta. Oikeassa munasarjassa ei sinänsä mitään vikaa, mutta se on jotenkin kiinni kohdussa, gyne siis epäili kiinnikkeitä siellä munasarjan alapuolella. Kyllä otti päähän ne menkat, gyne nimittäin sanoi, että olisi nyt samalla voitu jo tehdä se munatorvien aukiolotutkimus, jos ei olisi vuotoa ollut. Nyt siis se on seuraava toimenpide ja tehdään käsittääkseni sitten siellä lapsettomuuspolilla. Ne mahdolliset kiinnikkeet voivat olla seurausta nuorena sairastamastani kohdunkaulan tulehduksesta. [:o] Nyt siis seuraavaksi pitää saada tieto, että ovatko munatorvet tukossa. Sitähän mie nyt eniten pelkään. Kun olisi edes se vasemman puolen torvi auki.

Labrat pitää siis ekaksi meiltä ottaa, ne sisältävät molemmilta verikokeista HIV:n ja hepatiitit ja pissakokeista klamydian. Tulosten tullessa siis lähtee se lähete sinne polille. Sinne menee sitten ne miun ultrakuvat ja gynen lausunnotkin. Multa vielä samalla nyt kontrolloidaan samat hormonit, mitkä otettiin jo viime joulukuussa (olivat silloin ok). Eli odottelua edelleen. Positiivista tässä on, että asiat ovat nyt lähteneet etenemään ja ehkäpä tässä aletaan saada jotain tolkkua tilanteeseen. Toivottavasti ei vaan jouduta kamalan pitkään jonottamaan sinne polille. Kun pääsis ainakin tämän vuoden puolella aloittamaan. Surullinen olo on kyllä ollut [:(]. Mie olen jotenkin niin kamalan pettynyt, että meille ei sitä vauvaa ole vielä tullut enkä olisi halunnut että se menisi näin. Olisin niin halunnut ihan luonnollisella tavalla ja vähemmällä stressaamisella. Niinkuin yleensä ihmisille tapahtuukin. Voihan se vauva vaikka luomusti vielä saadakin alkunsa, mutta jotenkin alan epäillä. Omassa elämässä on ollut aiemminkin vastoinkäymisiä, olisi ollut niin ihanaa, että jos tämä elämän tärkein asia olisi käynyt vähän helpommin. Mutta kun ei niin ei. Mutta joo, te rakkaat kanssasisaret kyllä ymmärrätte. Siksi tänne onkin niin helppo kirjoittaa. Ehkä jaksan vähän ajan kuluttua ajatella positiivisemmin sitä puolta, että ainakin nyt tutkitaan. Jotenkin on helppo aina kannustaa muita ja ajatella muiden puolesta positiivisesti, mutta omalla kohdalla se on mulla aina tosi vaikeaa... No, tulipahan oikea romaani. En oikein osaa sanoa asioita lyhyesti ja ytimekkäästi. [:D]

Nymeria: kierukka minulla on revennyt pahasti. Yrittävät saada sen vielä naulattua kokoon.. siitä tuo 6 viikkoa kepakoilla, kun siihen ei kuulemma saa varata yhtään jos nauloilla laitettu paikalleen.. tiedä häntä sitten. Voihan se olla, ettei näin pitkän ajan jälkeen siihen enää minkäänlaista verenkiertoa enää saa, joten voi olla, että ottavat vain ne irtopalat pois tms. Sittenhän ei tule noin pitkää toipumisaikaa. Tällä hetkellä kyllä kävelen ilman kepukoita, mutta pari kuukautta pahimmillaan meni keppeihin nojaillessa, tammikuusta asti venyttäneet tätä minun asiaa ja alkaa pikkuhiljaa olla hermot lopussa.. särkylääkkeitä on mennyt varmaan monta kiloa, joten epäilenpä että nekin lykkäävät raskautumishaaveita. Onneksi saitte asiat eteenpäin siellä lääkärillä! [:)] nyt siivoilemaan, ettei mene koko päivä hukkaan, kahvia monta litraa, että pysyy hereillä, tytön sain puolen yön aikaan nukkumaan, yskii taas öisin tai aina kun on pötköllään, ei taida astma olla oikein tasapainossa.. no lääkkeitä ei voi enää lisätä kun annokset on pilvissä [:(] sittenpä tuo ihana rakas mieheni herätti viiden aikaan, että tulisinko tekemään eväät töihin, että kerkeää, meinasin oikeasti kuristaa sen.. [:D] jospa tuota päiväunet ottais jossakin välissä jos ehtii.. hyvää ja iloista päivää kaikille!

En ehtiny vielä lukaseen teitin juttuja mut pikainen ilmoitus, että ei oo siis ihmeemmin lisäoireita mut tissit kyllä jatkaa ihan omaa eloaan. Ne on niinku.... kasvaneen oloset ja jotenkin rehevät [:D][:D][:D] Ja joo, toinen oire siis jatkuvasti lämmöt koholla ja sit itken kaikki telkkuohjelmat. Siis eilen tuli melkein itku tossa Neljän tähden illallisessa, kun Virve Rosti sano että heillä on välillä syömässä viiden polven väkeä, isoäiti, äiti, Virve, hänen tytär ja sen tytär... Oonkohan vähän outo? Mitä itkemistä tossa ny on?

Perhana, en oo vieläkään oppinut ottaan kopiota kirjottamastani viestistä ennen kuin painan OK:ta - ja taas se kostautui. Hävis pitkä viesti taivaan tuuliin...

Et sä mitään outo ole Tatjuska, sä oot vaan raskaana!! [:D] Jos et olis niin sitten tuolle itkeminen vois hiukan outoa ollakin... hih.

Nymeria, hyvä että asiat etenee ja julkiselta puolen saa jopa palvelua (vaikka edes entisten erheiden paikkaamiseksi). Ikävä täti (siis vielä normaalia ikävämpi) kun tuli pilaamaan sen aukiolotutkimuksen. Sitten kun siihen asti pääset niin kannattaa napata joku särkylääke pohjalle - ei se tutkimus kivuliaita menkkoja voita mutta kirpaisee kuitenkin vähän. Itselläkin meinaa tökkiä ajatus ettei tämä lisääntyminen niin helppoa ollutkaan ja apuja tarvitaan. 'Muut' kun tuntuu saavan lapsia kun alushousuja vähän vierekkän narulla kuivattaa... Onneks täältä saa tukea ja ymmärrystä - jopa siinä että mullekin on kauhean vaikea sanoa asioita lyhyesti ja ytimekkäästi! [:D]

Saana_85, ihanan kuuloiset tarjoilut. Mulla on ollu kauhee leipomisvimma jo pari viikkoa mutta ei muka oo kerenny mitään tehdä tuon muuton takia. Hyvä tekosyy... Tykkään leipoa ihan hirveesti mut se aloittaminen on aina vaikeaa jos ei oo mitän erityistä syytä. Miehes olis voinut kyllä tehdä ihan itekin eväänsä - meidän ukko olis varmaan sen kuristamisen kokenut jos olis tuommoisella asialla herättänyt [8D] Tsemppiä leikkauksen odotteluun, hyvin se menee.

Imj, omituinen lääkäri sulla jos ei itse kertonut tuosta PCO:sta sulle, pelkkä diagnoosi auta ketään jos ei saa tietoa mitä se tarkoittaa... PCO:han ei oo este vaan hidaste - eikä tuon perusteella tiedä esim kuinka lievä tai ei-lievä sun tilanne on. Ovulaatiohäiriöthän siinä se pahin ongelma on, saat varmaan jossain välissä hormonia ovulaation tukemiseksi. Googleta monirakkulaiset munasarjat niin löytyy netistä lisätietoa....

Mulla on uusi oire! heh... taitaa vaan olla samoja kiertäviä pieruja kuin MK81:lläkin tai pissatulehdus. Eilen ja toissapäivänä vihloi alavatsaa väliin lujastikin, ja mä tietenkin heti varmana et kiinnittymiskipujahan ne. [;)] Tosin järkiinnyin kun katoin kalenteria, ei ne kiinnittymiskivut vielä dpo 4 tule... Pissatulehdus lienee todennäköisempi, kun pientä lämpöäkin koittaa pukata.

Tatjuska sä oot NIIIIN raskaana [:D]

Nymeria voimia teille hoitojen alkuun! On kyllä hyvä, että asiat alko rullaamaan ja oli kyllä syytäkin, että eivät enää pitkittäneet, kun niin töppäsivät tammikuussa.

Bandida uskomme kiinnittymis kipuihin kaikesta huolimatta [:D].

Ai ihana tunne ku kävin juoksemassa äsken tunturissa tunnin lenkin ja ruska on parhaimmillaan. Nää on niitä hetkiä kun tietää tehneensä oikean ratkaisun muuttaessaan tänne pohjoseen elämään elämäänsä <3

Nymeria:Hyvä et sulla asiat etenee.Saatte tietoa mahdollisesta raskautumisen syystä.Mullakin on tosin vasen munasarja kiinni kohdun katossa vai miten se ilmaistiinkaan gynellä.Epäili endoa syyksi kiinnittymiseen. Aukiolotutkimuksissa kuitenkin molemmat röörit oli ihan auki ja kun ensimmäsen kerran clomien kans ultrattiin oli rakkulat kehittynyt just vasemmalle puolelle. Että vaikka onkin oudossa asennossa niin näyttää toimivan ihan normisti.Älä turhaan huoli etukäteen sitä sun oikean puolen munasarjaa kaikki voi olla ihan hyvin siitä huolimatta. [:)]

Tatjuska:Kyllä kuullostaa tooosi hyvältä.Peukut pystyssä et oireilut olis nyt sitä toivottua. [:)][:)][:)]

Saana_85:Voimia leikkaukseen ja sen toipumiseen myös. Ja todellakin jos oot joutunut särkylääkkeitä napsimaan paljon niin ne on estänyt raskautumisen. Ainakin Buranan selosteessa oikein lukee et saattaa vaikeuttaa raskaaksi tulemista ja taitaapa toi päteä kaikkiin tulehduskipulääkkeisiin.Toivotaan et saavat polven kuntoon ettet joutuisi enään kipulääkkeitä syömään.

Omaa: Täällä on asiat sekavan onnelliset...Eilen tuli kirje oulusta jossa oli hoitosuunnitelma ivf tai icsiin (ei vielä tarkkaan tiiä kumpi tulee). Aika joka oli siihen merkattu ei mun laskujen mukaan ihan passaisi kiertoihin nähden et pitää soittaa vielä sinne siitä tarkemmin. Mutta ajatukset on toosi sekavat en uskonut tämän tapahtuvan vielä näin pian, odotin vasta jonnekki joulu tai tammikuulle, mut jos tilanne menee kuitenkin tämän suunnitelman mukaan niin mulla olis vain tämä kierto ja sit seuraavan kierron lopussa alkaisi hoidot. (apua [&:]).Tarkempaa tietoa saan ehkä kun tänään soitan sinne jos saan hoitajan kiinni et toteutuuko hoidot suunnitelmien mukaan vai siirtyykö kuukaudella. Nyt mua jännittää...[:)]

No täällähän alkaa oikein lapsettomuushoitoaalto [:D]. Voimia myös Tiisalle hoitoihin, pää pystyssä kohti haasteita [:)]. On hienoa, että te kaikki uskallatte lähteä hoitoihin, olen varma että palkintona on oma ihana nyytti <3

Täällä vietetään vapaapäivää ja yritän suostutella tuota pikkujäbää lähtemään retkelle, mutta saas nähdä kuinka käy. Ei meinaa maltaa lähteä kotoota mihinkään, kun on kaveri leikkimässä. Ite taas ei jaksais kyyhöttää vaan kotona.

DODI, terveisiä aukiolotutkimuksesta. Se ei oikeasti kestä montaa minuuttia ja mikä parasta, tiedon siitä näkyykö jotain häikkää saa heti. Kipu ei ole sietämätöntä, jos oikein kuvaillaan niin sama tunne, kuin että olisi juuri nyt päästävä vessaan ripulille [;)]. Noh, minulla ei mitään vikaa ollut, joten hoidot alkaa het kohtsillään seuraavista menkoista [:D]. Näinhän siis oltiin sovittu, mutta jos jotain spessua olisi löytynyt, niin olisi voinut hoitotoimenpiteet ja aikataulu muuttua. Nyt sit ensviikolla miehen nesteet kakkostutkimukseen ja sitten naikkoselle ohjeet kouraan. H-HETKI LÄHENEE, JEE JEE JEE! En jaksa odottaa, että se hetki tulee, kun meille saadaan odottaa ensimmäistä plussaa ihan virallisesti. [:D][:)]

Heippa pitkästä aikaa[:)]

Täällä edelleen kuumeillaan pikkukakkosesta ja oon välillä ollu vähän taka-alalla..No maanantaina sain runsaitten menkkojen takia sitten onneksi terolut:it kun kesti melkeen 2 viikkoa täti..Niitä sitten olen tässä kierrossa jo 3:tta päivää syömässä ja vielä pitäisi 7pv syödä niitä ja vaun laskurin mukaan mulla olis ovulaatio 18.9 ja ensimmäiset 10tabl terot loppuu 17.9[:D][:)] Että saa koskas se tyhjennys vuoto sit tulee[:)]

Paljon plussapuhureita teille kaikille ja toivon teille sitä plussaa pian,aloittakaa joku jo se plussa-aaltoilu[:)] ja moni siirtyy kesäkuisiin sitten[:)] ite oon syntyny 4.kesäkuuta[:)] ja jos tässä kuussa tärppää niin lasketuksi ajaks tulee 11.6.2011[:)]

saana_85
, oleks sie torniosta??[:)]

YK8

KP 13/34

Ihanaa MK81, oon tosi onnellinen teijän puolesta =) Rupesin tosin miettimään, että kohta sä et oo täällä enää kirjottelemassa ja ilostuttamassa meitä [:(][:D], kuinkahan mie siitä selviän??? [:D]

Minnuska89: olen torniosta. [:)]

Hienoa, että olette saaneet hoidot pyörimään! toivotaan parasta, että jokainen täältä saisi sen oman pienen, tai toisen pienen tai monennettako kukanenkin nyt on toivomassa. Kinkkukierteet uunissa, kaupat ostettu tyhjäksi ja polvi tosi tosi kipeänä pitkästä aikaa, ei tuo shoppailu ole ihmiselle hyväksi [:D] Velipojat tulee tänään maailmalta "kotiin" käymään, kiva nähdä pitkästä aikaa niitäkin! Aada alkanut parantumaan, kaikki tuntuu olevan tällä hetkellä ihan hyvin. Täti on lähtenyt kylästä, tässä kierrossa kyllä pidän huolen, että vähintään joka toinen päivä peittoja heilutellaan, tosin voi olla työn takana onnistua siinä [:)] ei pitäisi sitten olla huolta että milloin on ovulaatio ym. toivotanpa taas kaikille oikein mukavaa viikonloppua! Aurinko paistaa ja öisin alkaa olla jo aikas lailla syksyn tuntua ilmassa, minun lempivuodenaikani.. Tosin nyt ei pääse luontoon seikkailemaan, mutta jospa tuota talvella sitten paremmalla polvella pääsis taas urheilemaan..

Mk81:miksi sulle tehtiin munatorvien aukiolotutkimus jos kerta olette menossa icsi hoitoihin? Eikös siinä siirretä hedelmöittynyt munasolu suoraan kohtuun niin ei kai siinä ole mitään väliä onko torvet auki vai tukossa vai oonko mä ymmärtänyt jotain väärin??? [8|]

Mimmu82, minähän en lähde täältä kulumallakaan [;)]. Siis tehän tulette kaikki sitten kesä-heinä-elokuisiin (viimeistään siellä minäkin aattelin olla) mukaan! Tiisa lähtee ainakin mun mukaan, koska hoidot on ihan kohta ja Mimmu82:lla on niin hyvä tsemppi päällä, ettet täällä varmasti kauaa vanhene. Kaikki muut; Bandida, saana_85, minnuska89, Tatjuska... KAIKKI ootte plussanneissa jo ennen ku huomaattekaan [:)][:D][;)]. Tatjuska vois ehtiä vielä toukokuisiinkin [:D]. Ja siis tuonne plussaketjuihin tehdään sellanen; pidemmän kaavan mukaan plussanneet -ketju jo heti kun yksikin meistä plussaa. Oikeastaan w.astishan vois sellasen jo valmiiksi perustaa [;)]. NYT ME KAIKKI TSEMPATAAN ITSEMME HYVILLE FIILIKSILLE! ILOISTA VIIKONLOPPUA [:)]

Tiisa, se tutkimus kuuluu sellasiin "perus"tutkimuksiin, samalla tavalla kun noi hormonikokeetkin, koska ne vaikuttavat niihin tukihoitoihin. Ja siinä samalla voidaan siis katsoa muutakin kuin aukioloa; PCO:ta, Endoa... you name it. Periaatteessa siis katsotaan että ICSIä varten löytyy hyvä kasvualusta [:)]. Jos olis ollu esim. PCO, olis ollu isompi hyperstimulaation vaara (eli muniksia tulee hirmuisesti), jos olis todettu endoa "kiinnittymisalueella", olis voitu esim. yrittää laittaa kaksi hedelmöittynyttä munista kerralla.... ICSIssä siis munasolu hedelmöitetään yhdellä siittiöllä "väkisin".

Täällä tunnelma tiivistyy... Lämmöt edelleen koholla ja hirvee yskä ja nuha, kestänyt jo 11pv. En tiedä sitten mistä johtuu mutta otin äsken lasin viiniä tähän koneen viereen ja jumalauta kun se leimahti mun nenään se tuoksu niin että juoksujalkaa vessaan ja oksensin juuri syömäni ruoat sen samoin tein, ihan viimeistä pisaraa myöten. Mahassa on outoja menkkajuilimisia ja tissit on edelleen erikoiset. Toi mun tickeri ei nyt oikeen tiä mitään kun laitoin sen viime kierron mukaan ja tässä kierrossa ovulaatioon nähden niin menkkojen pitäis alkaa ma tai ti. Eli ihan vielä en oo testaamassa vaikka mies tossa totesikin että ei kun testiä tekemään kun kuuli mun yrjöävän tuolla.

Kyllä mä silti koitan sen viinilasillisen juoda ihan perjantain kunniaksi... Voihan se olla että oon vaan niin täynnä limaa, että sillä keitti koska mua myös yskitti samoihin aikoihin ihan hirveesti.

Vaan on tää jännää nyt tällä kierrolla...huh.

Takaisin