Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Nuu_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heippa kaikille, taas muutama viikko viime käynnistä.

Ihana kuulla, että Miikalla jatkuu odotus mukavasti! Samoin Tikrulla ja Bandidalla, joten ihanaa odotusta molemmille! :)

Itsella on ollu piinaviikot meneillään, kun kaks viikkoa sitten tehtiin toinen inssi, tällä kertaa piikityksillä tehostettuna. Mutta eipä siitäkään sitten tainnu tulosta tulla, huomenna olis ollu tarkotus testata, mutta nyt jo vatsassa nippailee ja juimii menkkamaisesti ja vähän vuotoakin alkanu. Eli se kai siitä sitten... :-/
Leivon juuri itselleni lohtu-mokkapaloja :D

Tsemppiä kaikille syksyn pimeyteen ja kovasti plussatuulia toivottaisiin kaikille!

Heippa kaikille!

Eilinen ultra meni vallan mainiosti :) Siellä ne rakkulat oli kasvaneet ihan normaalisti, muutama hyvä näkyi jo, suurimmat oli 8-9 mm, lääkäri sanoi että kaikki hyvin ja normaalisti eli Puregon on tehnyt tehtävänsä tähän asti. Puregon jatkuu vielä maanantaihin ja viikonloppuna alan pistää Orgalutrania jarrutuksena etteivät rakkulat puhkea ennen aikojaan :) Maanantaina olis uusi ultra, kattellaan taas miten menee ja ehkä se punktio tapahtuu sitte keskellä viikkoa tai viikon loppua kohti :) Alkoi ihan jännskättää :D Ei se toimenpide mutta se että saako he tarpeeksi monta hyvää munasolua ja hedelmöittyvätkö ne normaalisti.......se tässä jännittää ja hermostuttaa eniten..... Mutta jos sen yhden ainoan kerran raskauduin luomusti ni toiveet on korkealla mutta kuitenkin se pieni epäilys on koko ajan mukana vaik miten yrittäis ajatella ja olla....... Pois se minusta ja positiivisen ajattelun pariin :D Ja vapaa viikonloppukin on tiedossa, pitäis keksiä jotai romanttista ja rauhallista puuhastelua miehen kanssa että sais ajatukset vähän muualle ;)

pirjel: Onnea lottoukseen 

*Fenix*: halaus sulle.....:)

Onnea ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti :D 

Poikanen, oot niin oikeassa! Mulle nimittäin kävi samallain, että kun ostin raskaustestin nii kuukautiset alkoi samana iltana. :D

Eli täällä taitaa olla nyt kp 4. Maanantaina on gynelle aika ja aion pyytää siltä terot+clomit, että sais oviksen ja tädin tulemaan ajallaan. Tämä kierto on miehen kanssa sovittu peittojen tuuletus kierroksi, että toivotaan parasta.

Anteeksi, en nyt hirveästi jaksa kommentoida kellekään, kun välillä tuntuu, ettei ketään juuri kiinnosta, mitä tännekään rustailen. Siis ei millään pahalla, en tarkoita ketään erityisesti :) Toivoisin vain ehkä enemmän vertaistukea ja hirveästi ei sitä täältä lähipiiristä saa.

Mukavaa syksyä ja plussatuulia!

kp 4
yk 13

Heippa taas,
asiat ovat meidän osalta vähän edenneet. Käytiin kunnallisella puolella ensimäisellä tapaamisella ja hyvin on selvät sävelet. Voivat tehdä perustutkimukset ja sen jälkeen soronnoo. Julkisenpuolen hoitoraja on 38 v joten kirkkaasti menen sen yli.
Kun kerroin että toivoisin tällä iällä(siis 41v) että luontoäitiä voisi jotenkin auttaa/tukea, mutta koeputkihoitoihin en ole halukas lähtemään. Lupasivat sitten, että voivat meitä sen verran "hoitaa" että kunhan saadaan tutkimukset tehtyä niin voivat ovulaation tukihoitoa meille tarjota ja puhui jostain piikityksistä ellei tässä välillä sitten tärppää....
Ultrassa näkyi silloin kaksi kehittymässä olevaa munasaolua vasemmalla puolella..... oviksen ois laskelmien mukaan pitänyt olla jo viikonloppuna, mutta vasta tänään tikku näytti plussaa. Osasin sitä tuntemusteni perusteella kyllä odottaakin, sillä eilen illalla tuntui siltä ett munasarja pamahtaa ihan kohta... epäilin jopa että siellä alkais kehittymään kysta, joihin mulla on valitettava taipumus. 
No, katotaan nyt miten tässä käypi. Ei kai tässä voi kuin toivoo parasta.

Tsemppiä ja plussatuulia teille kaikille.
Aurinkoinen keli on ainakin täällä etelä-Suomessa.

Hei kaikille!

Ikävä kuulla Untamoinen ettet koe saavasi tukea, kaikki ollaan kuitenkin samassa jamassa, valitettavasti:( Miten kävi lääkärissä, saitko lääkkeet avuksi?

Hietsulle
kanssa peukut pystyyn, toivottavsti joko lääkäri tai luonto auttaa:)

Mikä on Mixuliinin ja Darkin tilanne?

ON: Rinnat ei ole vielä kipeytyneet, hyvä merkki. Mahdollisesti ovis oli tässä parin päivän sisällä, eli lyhyt kierto tulossa, limojen ja halujen perusteella tunnustelin. Tuli hyödynnettyäkin:) Huomenna lähössä viikonlopun reissuun ja tänään iltavuoro, joten toivottavasti ovis ei menekään viikonlopulle, koska sit se jää hyödyntämättä...Katsellaan, katsellaan...

Paljon plussa puhureita ja positiivista ajattelua muutenkin kaikille vaikka se ei todellakaan aina helppoa ole! Yritetään joka tapauksessa nauttia elämästä ja niistä asioista jotka jo ovat olemassa, ei se vähennä halua ja tarvetta saada omaa lasta:)

Hello ladies!

Pahoittelut jälleen niille, joille täti on ilmaantunut kylään..:(  Täällä ollaan hengessä aina mukana, vaikka ei ole juurikaan jaksanut paljoa kommentoida ja kirjoitella lähiaikoina.

Täällä taas kp 2/27-29... Kävin viime perjantaina niissä hormoonikokeissa labrassa. Prolaktiini ja progesteroni olivat priima-arvoissaan, mutta... TSH koholla :( eli diagnoosina mulla siis kilpirauhasen vajaatoiminta! Aamulla otetaan taas lisäkokeita ja ens viikolla alkaa elinikäinen Thyroxin lääkitys. Että semmosta. Se lienee syynä meidän perheen lapsettomuuteen. Aika masentavaa, että meni yli vuosi yritellessä ja kilpirauhasarvot on varmaan koko sen ajan olleet pielessä. Oireet ainakin kaikki tunnistin itsestäni ja vasta nyt, kun asia selvis. Noh tästä selvitään kyllä.

Uuteen nousuun naiset taas! Ei jäädä tuleen makaamaan :) +++++

Heippa ihanaiset!

Omaa napaa pakko kaivaa ;) Keskiviikkona oli munasolujen keräys, lopputulos oli 4 munasolua, eilen soittivat ja kertoivat että 2 oli hedelmöittynyt. Tänään olin alkionsiirrossa, toinen munasoluista ei jakaantunut alkioksi asti mutta toinen oli jakaantunut 4-soluiseksi ja kaikki normaalisti tässä vaiheessa hoitoa :) Jotenka nyt minulla kyytiläinen matkassa ja piinaviikot alkoivat!!! Lugesteron kapselit avustamaan myös :) 2 viikon päästä raskaustesti ja hcg-koe :) Voi elämä miten jännät ajat tiedossa :D Minulla ja miehelläni on peukut ja varpaat (varmuuden vuoksi jalatkin) pystyssä että kaikki menee hyvin..........:)

Eilen kyllä pelotti ja jännitti ihan hirveesti ku vaan 2 hedelmöitynyttä munasolua oli, ajattelin tänä aamuna että tuleeko turha reissu ja kun siellä klinikalla odottelin vuoroa niin odotin että lääkäri kutsuu minut huoneeseensa ja kertoo että kumpikaan ei jakaantunut mutta oli ihana kuulla että yksi ainakin oli jakaantunut normaalisti tässä vaiheessa . Ja vaikka molemmat olisivat ollet hyviä niin yksi olisi kuitenkin vaan siirretty sen monisikiöraskauden riskin takia, näin lääkäri sen minulle selitti. Toivottavasti tämä yksi yksilö pysyy matkassa :) Siirtovaiheessa näin pienen valkoisen pilkun joka pulpahti kohtuun ja hoitajakin sanoi että sieltä se kyytiläinen nyt tuli :D Nyt ei muuta voi kuin odottaa miten käy...........:)

Kuusityttö: Toivottavasti sulla oli jo ovis ettei mene hukkan reissun aikana :) Hyvää matkaa ja viikonloppua sulle :)

Maria79: Eikös olekin parempi kun tietää syyn lapsettomuuteen? Vaikka joillakin syytä ei koskaan löydykään mutta jos löytyy niin parempi tietää niin voi siitä sitten suunnitella jatkoa :) 

Hietsu: Tervetuloa joukkoomme! :)

Untamoinen: Kyllä me täällä tuemme toisiamme niin hyvin kuin vaan pystymme :) Ollanhan kaikki samassa veneessä ja minun mielestäni täältä saa tosi paljon tukea. On kiva lukea toisten kuulumisia ja kokemuksia, hyvät ja huonot päivät joita meillä kaikilla on :) Ja täällä me ymmärretään toisiamme :)

Olen parille todella hyvälle ystävälleni kertonut meidän tilanteestamme ja he ovat tukena myös, mutta heillä on lapsia ja joskus tuntuu siltä että vaikka he yrittävät olla ymmärtäväisiä niin ei he kuitenkaan ymmärrä miltä tuntuu olla lapseton ja mitä kaikkea "joutuu" kokemaan. Kyllä he ovat kyselleet vointiani ja mitä hoidoissa seuraavaksi tehdään jne, ovat kyllä kiinnostuneita tietää mitä meille kuuluu ja pitävät peukkuja meille :) Mutta täällä ei tarvitse sen kummemin selitellä mitään vaan kaikki ymmärtävät miltä itsestään tuntuu ja voi paremmin lohduttaa toista kun tietää mistä on kyse :)

Peukkuja kaikille ja paljon plussatuulia tänä syksynä :) Ja viikonloppuja kaikille myös! :)

Sen vielä lisäisin että se lopullinen hedelmöittyminen tapahtui mikroinjektiolla koska niitä munasoluja oli niin vähän, niin lääkäri ei halunnut riskeerata mitään jos ei siittiöt sitte oliskaan uineet sinne minne pitää. 

Mixuliini: Voi miten jännää! Toivotaan, että pysyy kyytiläinen matkassa! Luen tosi mielenkiinnolla, vaikka itse en vielä tuosta puolesta mitään ymmärräkään. Hyvä kun osaan laskea suurin piirtein ovulaation ajankohdan.

Untamoinen: Välillä huomaan sen, että vaikka kovasti lukee ja uudestaan lukee ja vielä kolmannen kerran lukee toisten viestejä, ei tule kommentoitua, ehkä useastakin syystä. Ei vielä koe olevansa täysin sisällä tässä ketjussa ja ihmisten tarinoissa ja arastelee. Mutta hengessä ollaan mukana ja ehkä jatkossa rohkeammin kommentoimassakin. Itse vasta aika hiljattain ketjuun tulleena selailen aika paljon tuota historiaa päästäkseni kärryille, mutta minua ei ainakaan haittaisi jos joku haluaisi vähän kerratakin tilannettaan, vaikka lyhyemminkin. 
Aloitan itse.  Meillä siis yritystä takana 04/2010 lähtien. Miehen kanssa molemmat ollaan noin 30-kymppisiä. Ei vielä selvittelyjä tai hoitoja tehty. Nyt ollaan kierron lopussa taas jännäämässä. Mies totesi ensimmäistä kertaa, että oiskohan tärpännyt. Voisko olla, että nuo urokset huomaisi naaraasta sellaisen jutun.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Annuli: On tämä kieltämättä ollut aika rumbaa koko yrittäminen :) Yhteinen päätös tehtiin kun hakeuduimme tutkimuksiin ja hoitoihin, mies sanoi silloin että hän on valmis tekemään mitä tahansa jotta meille tulee vauva <3 Oikein sydämestä otti kuulla ne sanat ja tässä nyt ollaan, ei vielä ihan maalissa mutta aika lähellä :)

Netistä luin tosi paljon kaikista hoidoista ym. ja siihen liityviä kokemuksia muilta yrittäjiltä, miten kenelläkin on hoidot onnistunut ja kaikkihan on tosi yksilöllistä. Itselläni ei esim. ollut mitään sivuvaikutuksia hormonihoidoista, ainakaan tällä kertaa. Itse jätin pillerit 05/2009 ja yritystä syksystä -09, tutkimuksiin lähdettiin syksyllä -10 ja hoitoihin oli tarkoitus mennä elokuussa -11 julkiselle puolelle mutta sattui pieni yllätys raskaus joka meni kesken mutta otin heti yhteyttä yksityseen klinikkaan ja siitä se sitten lähti :) Täällä luin ensimmäisen kerran IVF:stä ja ICSI:stä ja ihmettelin mitä ne oikein tarkoittaa ja nyt olen itse kokenut ne jutut :D

Tämä kuukausi on ollut aikamoista menoa mutta ihan hyvä että päästiin heti tositoimiin, en kyllä kauaa ehtinyt surra keskenmenoa, en ole sitä unohtanut mutta olen ajatellut asian näin että silloin ei ollut vielä meidän aika ja että kaikella on tarkoituksensa.

Kyllä olen tässä vuoden aikana laskenut päiviä ja käyttänyt monia ovistestejä, en nyt sanoisi että turhaan olen sitä tehnyt, aika mielenkiintoista se on ollut :D

Tsemppiä teillekin yritykseen ja peukkuja pitelen että teillä tärppäisi :)

Jei naiset, se on perjantai! Kiire viikko takana, nyt vasta ehdin tänne kuikuilemaan teidän kuulumisia.

Mixuliini, hirmuisesti onnea matkaan ja mielenrauhaa piinaviikkoihin!! emoticon  Täällä myös kaikki jäsenet ristissä, että pikku kyytiläisesi sinnittelee mukana ja kaikki menee hienosti. Tsemppihalit. Ja yksi hedelmöittynyt munasoluhan siihen raskauteen vaan tarvitaan, joten siellä se teidän pikku-priimayksilö uiskentelee... emoticon  Jos sopii kysyä, niin mikä sun kokemus oli siinä munasolujen keräyksessä...? Oliko kivuliasta vai menikö ihan lunkisti koko juttu?

Maria79, pahoittelut diagnoosista --  jaksuja. Mutta täytyy sanoa, että ihana asenne sulla, ettet jää tuleen makailemaan! Kuitenkin hyvä juttu, että syy selvisi ja nyt voitte pähkäillä jatkoja sen perusteella.

Hietsu, isot tsempit sulle myös, toivotaan että ne sun kivut oli vaan mega-ovis! Kiva oli lukea , että jotain apuja ja perustutkimukset kuitenkin sulle lupasivat sieltä julkiselta. Tuli semmonen mieleen, että olisko tuo inseminaatio semmonen mitä voisit ehkä harkita? Jos eivät julkisella sitä sulle lupaa, niin yksityisellä sen voi teettää ja se on kuitenkin huomattavasti huokeampaa kuin esim. IVF hoito. Inssi nostaa pikkusen raskautumisen onnistumisprosenttia -- mullahan ne eivät valitettavasti onnistuneet, mutta kyllä ne monelle muulle on toimineet ihan ekasta kerrastakin. Mutta tietty ensisijaisesti toivotaan, että tärppäis nyt heti, ihan näin luomusti (sulla kun oli vielä kaksi kpl munasoluja kehitteillä, vau)!

Kuusitytölle toivotellaan mukavat viikonloppureissut!

Untamoinen tsemppiä sulle myös. Harmi, jos koet jääväsi ilman tukea..?

Annuli kyseli pienen kertailun palstalaisista, hyvä idea -- itsekin tuossa kesätaukoa pitäessä tipahti kuvioista sen verran, että oli mukavaa kun kertasit oman "historiasi".

Meillä on yritystä takana siis 2 ja 1/2 vuotta. Tutkimuksiin mentiin n. vuosi sitten, josta seurasi diagnoosi "selittämätön lapsettomuus" eli ei vikaa kummassakaan, tosin ikää on jo reilusti yli 3kympin. Mulle on tehty 3 inseminaatiota, jotka eivät valitettavasti onnistuneet, ja nyt siis seuraavassa kierrossa käynnistyy IVF hoito. Siinä mun historia pähkinänkuoressa.

Rentouttavaa viikonloppua, leidit! Ja plussapuhalluksia koko porukalle! emoticon

pirjel: Täytyy sanoa että se keräys ei ollu ihan sitä mitä olin kuvitellut.... Sain rauhoittavaa ja kipulääkettä suonensisäisesti ja punktiokohta puudutettiin mutta kyllä se pikkusen kivuliasta kuitenkin oli, ja yritin olla rentona mutta kuitenkin nipistelyt tuntui, varsinkin kun sinne ensimmäiseen munarakkulaan mentiin. Lääkäri sanoi että se ensimmäinen voi tuntua ja teki melkein mieli kiljaista mutta olin hiljaa :D Eikä se kauaa kestänyt, olin kyllä mielessäni kuvitellut ettei se noin pahalta tuntuis.... Mutta tekisin sen kyllä uudestaan jos on pakko! Nyt ainakin tietää että se tekee kipeempää kuin on kuvitellut :)

Olin kyllä tietoinen kaikista punktion vaiheista ja kun lääkäri sanoi että se ei ole niin kivuliasta kun saa suonensisäisesti lääkettä ja punktiokohta puudutetaan niin totta kai sitä ajattelee että tämähän on piece of cake. Ainakin on taas yhtä kokemusta rikkaampi :)

Mixuliini: Jännät paikat teillä siellä:) Toivotaan, että pikku kyytiläinen pysyy matkassa mukana! Onhan se tosiaan kiva tietää, että lapsettomuuden syynä meillä voi olla tää kilpirauhasen vajaatoiminta.. mut voi olla myös muut syyt lisänä. Miehen siemennestenäytettä ei o vielä tutkittu. Eikä se elinikäinen lääkityskään niin houkuttele... Mut kai siihen sopeutuu:) Ja jos sitä vois ihan eri fiiliksellä lähtee uuteen kiertoon, ku tietää, et nyt voi onnata hormoonien kannalta ainaki;)

Annuli: Tsemppiä loppukiertoon! Toivotaan plussaa teille:) Meillä yritystä reilu vuosi takana ja nyt kävin julkisella puolella lääkärillä asian tiimoilta ja otettiin aluksi verikokeet, jossa siis todettiin hypotyreoosi mulla. Sit saadaan lähete vielä tarkempiin tutkimuksiin naistentautien polille. Mulla ikää 31 ja miehellä 37.

Pirjel: Kiittis jaksuista! Nyt on jo ajatuksen ensi viikossa, jolloin aloitetaan Thyroxin lääkitys ja toivottavasti hormoonit normalisoituu supervauhtia, jotta saatais plussailla vielä tän vuoden puolella :) Saa nähdä miten käy.

Hyvää viikonloppua kaikille!

Sunnuntaita ladies! :D

Ihanan syksyinen kirpakka ilma ulkona, jospa sais ittensä raahattua ulos vaikka kävelylle tai jotai :)

Maria79: On se niin että tekevät kaikki tutkimukset jospa muitakin syitä löytyisi, en tarkoittanut että se teidän kohdalla loppuisi tähän :) Onnea matkaan teillekin ja toivottavasti ette kauan joudu odottamaan lähetettä ja aikaa jatkotutkimuksiin :) Peukkuja pidän teille!

Mikäs on Annulin, untamoisen, *Fenixen* ja poikasen tilanne? Hietsulle kans peukkuja ja tsemppiä :)

pirjel: Tule sitten kertomaan kun on sun aika :)

ON: Täällä meikäläinen annostelee Lugesteron kapseleita emättimeen 12 tunnin välein, kellon mukana eletään, niinkuin näissä hoidoissa yleensä :D Kyllä tämä tästä päivä kerrallaan :)

Haleja ja tsemppiä meille kaikille ihanaisille!!! :)

Mixuliini, kiitos kysymästä. Täällä muuten erittäin mukavan sunnuntaipäivän päätteeksi täti tuli ikävä kyllä kylään. Olin toiveikkaana jättänyt varautumisen vähän huonolle, joten ei kun kauppaan tampooni-ostoksille. Oikein huipennus! No, ostin itselleni alelaarista leffan, aivot narikkaan komedian. Ajattelin vähän lääkitä pettymystäni naurulla ja taidanpa ottaa tuosta puolikkaan lasin viiniäkin. Elämä risaiseksi! 
Oikein mukavaa ensi viikkoa kaikille!

Annuli: Pahoittelut tädistä.....ja onnea uuteen yritykseen tällä kierrolla :) Odottelen kuulumisiasi :)

Tietääkö kukaan miten kauan kestää saada hcg-kokeen vastaus? Tuleeko samana päivänä vaiko seuraavana vaiko viikon päästä? 

Mukavaa päivän jatkoa kaikille :)

Hyvää päivää, yritän huijata mieltäni ja en ole tietoinen mones kp on tällä hetkellä. Teen aivan äärettömästi kouluhommia, hypähtelen extemporee lakanoiden väliin sulhon kanssa. Tännekin kun kirjauduin niin pidin huolen etten omaa profiilia katsonut sen tarkemmin...No ei tässä nyt täysin ole huijattu mieltä, muistan että kuun lopulla menkat tulisi alkaa, mutta no siihen asti en aio mitään laskea...Ensin olin etten tulisi tännekään lukemaan mutta pakkohan se oli ja no yksi ystävä plussasi. Erittäin läheinen ystävä joka ei ole edes liiemmin yrittänyt ja ensin pahoitinkin mieleni mutta hetken kiukun jälkeen tajusin olevani naurettava ja nyt olen oikeasti onnellinen heidän puolestaan. Eräs toinen hänen kavereistaan oli ainenkin joksikin aikaa laittanut välit jäihin... miksi... ? Ymmärrän että on aivan todella paska olo mutta ei se ole ystävien vika...

Lähete hommelista sen verta lisätietoa että kirurgisella olivat analysoineet uudelleen asian ja oli tullut kiireluokitus kakkonen joka suomeksi sanottuna on kolme kuukautta... joten yli puolen välin ollaan siintä... Senkin takia yritän olla ajattelematta asiaa... Oman lekurin varaan kuhan ensin saan kalenteriin tilaa sellaiselle...

Zandra: peukut kovasti pystyssä täällä puolestasi

*Fenix*: pahoittelut menkoista mutta lohtu mokkapalat kuulostavat hyvältä.pitänee itsekin tehdä.

Untamoinen: jaksamista <3

Maria79: ikävä kuulla vajaatoiminnasta mutta no ainenkin löytyi yksi mahdollinen syy? On kyllä jännä jos ei ole aiemmin verikokeisiin määränny...meil se oli ensmäinen homma jo alkukeväästä...

mixuliini: oi, jännitystä ilmassa. peukut ja kaikki pystyssä teidän puolesta <3 ite aina haikeana luen kuinka ihmiset olleet noissa hoidoissa, meillä se ei varmaan tule kyseeseen kun kaksi opiskelijaa ollaan vai tekeekö ne kunnallisella noita?

Annuli: meillä oltu ilman ehkäsyä viime syyskuusta (2010) ja tulkitsin jo tuossa joulu - tammikuussa testin väärin... keväällä selvitettiin että onko mitään sukupuolitauteja tms ja sain kesäksi vielä terolutitkin tasoittamaan kierron vaikka ei ne ny mitenkään ihmeellisesti heitelly, verrattaen mitä olen kuullut... nyt sitten jatkuu jonotus kunnallisella, seuraava vaihe on noin kuukauden päästä aikailmoitus urolta, mutta sekin voi siirtyä. Eli seuraava vaihe on ukon simppojen testaus... raskasta on ja no masentavaa kyllä siis mulla kolme entuudestaan joita ei ns ole tarvinnut "tehdä" ja nyt ei vaan kuulu... ollaan molemmat 30v ja nämä lapset ei ole meidän yhteisiä... haaveissa se yhteinen nyytti...yksityiselle ei ole varaa mennä.

Nyt jälleen koulutehtävien pariin, jaksamisia kaikille <3

Poikanen?: Kyllä tekevät, meillä olisi ollut aika HUSin Naistenklinikalle elokuussa mutta peruin sen ajan kun sain tietää olevani raskaana heinäkuussa, sain keskenmenon ja soitin sitten yksityiselle ja saatiin aika sinne tosi nopeasti. Me mentiin yksityiselle koska Naistenklinikalla sanoivat että meillä ei ole syytä/tarvetta mennä sinne koska raskauduin luomusti vaikka se meni kesken, oltaisiin jouduttu yrittämään luomusti taas monta kuukautta enneknuin sinne olisi saanut uuden lähetteen ja en usko että olisi onnistanut, vaikka kerran onnistui :) Jos kaksi vuotta yritystä takana ja raskautuu kerran, niin en olisi ollut valmis samaan odotuksen odotteluun, mekin molemmat 3-kymppisiä, joten me painuttiin yksityiselle ja nyt vaa odotellaan miten käy :) On se tietenkin kallimpaa kuin kunnallisella mutta me oltiin kyllä valmiita maksamaan ja ollaan vieläkin :) Tsemppiä sulle/teille opiskeluun ja peukkuja yritykseen :)

Mixuliini: Oon töissä sairaalassa ja hcg-arvot, jotka otetaan siellä, tulevat muutaman tunnin sisällä. Eri asia tietty tk:ssa esim., jos ei ole omaa labraan, vaan menevät muualle tehtäväsi. Silloinkin kyllä on jo seuraavana päivänä valmiina vastaus.

Huomenta kaikille!!!! 

Kiitoksia vastauksesta, Maria79, taidanpa soittaa omaan tk:n ja kysellä sieltä jos osaavat sanoa tuleeko vastaus siellä samana päivänä vai seuraavana. Se vastaus täytyy soittaa sinne klinikalle samana päivänä kun ottaa sen kokeen, sain lähetteen sieltä ja voin omalla paikkakunnallani käydä ottaa sen kokeen ettei sinne klinikalle tarvi sen takia mennä. Ja mulla on tietty päivä  milloin ottaa se koe, ja lääkäri siellä klinikalla sanoi että jos vastaus ei tule samana päivänä niin täytyy edellisenä päivänä mennä. Puuuuh, ei tämä aina helppoa ole :D Mutta kyllä tämä tästä! :)

Hmmm...laskurin mukaan mulla olisi eilen ollut ovulaatio, nippali ja vihloi alavatsassa sillain kun mulla yleensä oviksen aikaan on tapana tehdä mutta saattoi se johtua myös alkion kiinnittymisestäkin....tai sit se on oletetun oviksen haamukipuja :D nytkin on tuntemuksia alavatsassa...:) Hehe, ajattelin myös ettei siellä voi mitään kypsää munasolua olla kun ne muutamat kypsät poimittiin pois viime viikolla :D En tiedä, tunnustelen ja ihmettelen ja saa nähdä sitten ensi viikolla miten tässä käy :) Tietenkin toivon että alkio se siellä etsii hyvän paikan itselleen......:)

Päivänjatkoja kaikille!!! :)

Takaisin