Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
onnea eetula hyvistä uutisista, nautihan raskaudesta ja kohtaha sulla on varmaa se ultrakin :)

on: täällä jännäillää, ootan et ukko menis hakeen apteekista testin että saisin testata.
 
tottakai eetula voit jutella mein kans, kyllä minäki pyörin täällä vaikka testii oli tulos toka viiva vissii kans kunnes putos veteen lattialla odotusvaihees ja alko viiva haalistua sit ku hormonipitosuus alko laskee, huomen uusintatesti. ukolle näytin et kato onko tuossa viiva muodostuus vai ei (oli liuskatesti jonka ostamista manas ku luuli että oli puikko ku tuli vastaavas pahvipakkaukses.) katto että onha tuolla väriä jään mut ei selkeen viiva tyylisest joten huomenna uusiks.
 
ja jännitys päättyi, nega tuli niin kirkkaast illal ku voi eikä miksikää muuttunu. no nyt ootellaa sit kierron loppua ja mennää lääkärille et kattoo mikä tilanne, oonko ovuloinu esim ja mikä kierron vaihe menos sitte.
 
Oi voi gatusa, voimia.
Kerkesin jo alkaa jännää ja iloitsee tota lukiessa.. :/


Täällä kp 24 viimenen tero tänään..
Eilen oli hiukkasta alaselkä kipuja, jotka viittaa et menkat alkaa.
noh nyt pari päivää viel jännäillään, et miten käy, jos ei menkat ala la aamuun mennessä ni teen testin.
Oviksesta on jo sen verta aikaa et pitäis näkyy, jos jotain ihmeitä olis tapahtunut.
Mitään raskaus tuntemuksia siis ei ole...
 
jaica onha se harmillista mutta en heitä kirvestä kaivoon, mulla on vissii piinapäivät kans menossa parhaillaa ku menkat oli poikkeuksellisen lyhyet ja ovis tais sit olla aikasin (en tiä varmuudel), jos oli ni nyt pitäs olla sit joku dpo7-9 menossa joten tässä odotellaan ku kp 8-9 tais olla muistaakseni ovis kivuist ja limoist päätellen. katsomme mut nyt rinnat kipeytyny ja edellee oireita on ni piinaviikot kunniaan. eli sit ollaa alussa vast jos jotai on onnistun tapahtuu ei ollakaa pidemmäl viel harmi mut kun nyt raskautuis ees.
tsemppiä sinulle ja plussatuulia.

myy tsemppiä ja plussatuulia sinullekin :)
 
Eetula: mahtavaa! nyt paljon tarrasukkia sinne

myylle jaksamisia kipujen kanssa :angry8 pistää ihan vihaks ku joudut noin kärsimään. itekkään en kyllä ilman särkylääkkeitä pärjäis.

Gatusa: :love2
 
kiitos sissi, täällä totesin et kun kerran nega tuli ja katoin varoiks mikä on tilanne ni mullaha on nyt sit dpo 7 menossa vissii ku aattelin kuitenki et se on 50-50 mahikset et onko pidemmäl vai oliko viime menkat normit. no oliki sit näköjää sit normit, nyt kunnon kivut päällä.

on: kp 17/23 mikäli nyt kroppa toimii oletuksen mukaan ja ovis oli kp 9-10. dpo 7 siis. kipuja löytyy. mieliala on pohjamudissa nyt, ootan kauhulla että tuleeko soppari vai ei, aamulla miehen kans juteltii ja haaveiltii talosta, nyt itkettää ja mietin et miten mä muka voin saada sellasen sopparin aikaseks, nyt menee sit talohaaveet toi toiveet kaivoon taas. hirvee epävarmuus, pelko ja muut iski nyt.
 
voi päh Gatusa! oisin niin toivonu et se ois ollut nyt teidän vuoro plussata.

myy, toivottavasti sulla asiat selviää! mulla oli just endon pahimpana aikana ihan hirveän kivuliaat menkat, kivut alkoi usein jo viikkoa aikaisemmin ja vedin sit paljon särkylääkettä eikä sekään meinannu auttaa. ja kyllähän tietty tytön syntymän jälkeen on ollut edelleen menkkakipuja, mut ne on olleet siedettäviä ja harvoin olen joutunut ottamaan särkylääkkeen. mulla menkkakipuja helpotti tosiaan ne tähystysleikkaukset ja eka niistä säännöllisti mun kierronki 28 päivään. ja helpottivat tietty raskautumista :)

niin siis minäki roikuskelen täällä ja luen kuulumisia ku en osaa kokonaan poiskaan lähteä :) eikä kai mua ole ajettukaan pois :D koitan tsempata teitä parhaani mukaan ja jännätä mukana :)
 
della toivoa on vielä :)
ihana että siellä kaikki hyvin. mitä tulee sinun täällä oloon ni uskallappas lähtä ni mä suutun. mä haluun että kertoilet täällä meille kuulumisia ja tsemppaat :)

on: kp 18/23? ja dpo 8 mikäli ovis oli jo tosiaan, aamusta vähä kipuilua mut meni ohi jo, saapi nähä miten käy tässä kierrossa :)
 
Heheii, tämä voisi olla minun ketjuni! Saisinko liittyä mukaan? Eli siis yritys aloitettu 8/2013, eikä mitään vieläkään, vaikka kaikki vippaskonstit on käytössä! Tällä hetkellä kp 23.
 
tervetuloa tännekin merope, oletki tuolta raskaaksi 2014 ketjusta "tuttu" vaikkakin uusi :) tsemppiä ja plussatuulia, toivottavasti saat plussan pian. minulla yritystä takana v. 2012 asti eli sellai 2v huonolla menestyksellä. saapi nähä mitä tämä kierto tuo tullessaan :)
 
Kiitos tuhannesti Gatusa! Mä taisin sun menoa aiemminkin seurailla, jotenkin tuo nimimerkki jäi mieleen! En vain silloin vielä viitsinyt itse ilmaantua kun yrittämistä oli sen verran vähän takana. Nii, missä päin on tällä hetkellä jo 20 astetta? :cool:
 
Takaisin
Top