Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Eetuha
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitä mitä! Eetulalle on ilmestynyt merkintä plussaamisesta. Sinne lämpimät onnittelut ja paljon tarrasukkia matkaan. :)

Gatusa: Oon itekin välillä miettinyt haluaako mun mies olla enää mun kanssa, kun en millään tunnu raskautuvan. Vielä kuitenkin on liitto kestänyt ja toivottavasti kestää jatkossakin. :Heartred Nämä on vaikeita asioita, mutta onni on, jos kumppanilta saa tukea ja yhdessä jaksetaan jatkaa yrittämistä. Tsemppiä. :Heartred

Hehel: Toivottavasti teillä nyt tärppää. Tsemppiä piinailuun. :love2

Sissi
: Toivottavasti tropeista on apua. :love2 Kiva kuulla, että sait hääpukusi vaikka vaikeuksia oli ollut.

Marikki: Toivottavasti tropit auttaa. Mäkin oon joskus elänyt noilla nutrilett-tuotteilla. Painoa lähti kyllä jonkin verran, mutta tuli sitten takaisin, kun aloin syödä taas muutakin... :rolleyes: En kyllä voi syyttää siitä ketään muuta kuin itseäni... :oops: Nyt oon taas laihdutellut niiden(kin) avulla, mutta korvannut vain joitain aterioita niillä. Enemmän oon yrittänyt panostaa siihen perinteiseen malliin: yritän syödä terveellisemmin ja pienempiä annoksia ja juoda vettä... Joinain päivinä motivaatiota löytyy enemmän ja toisina vähemmän. o_O Tsemppiä yritykseen ja kaikkeen muuhunkin. :)

Myy: Hyvä, että sait vihdoin lähetteen ja asiat etenee. :) Pahoittelut negasta. (Ehkä tilanne voi vielä muuttua...) Mulla meni joskus kahdeksankin päivää terojen lopettamisesta, että täti suvaitsi saapua paikalle. Se oli ihan syvältä, koska silloin ehti kyllä jo toivoa tärppiäkin... :rolleyes: Nyt en niitä noiden muiden lääkitysten vuoksi enää tarvitse.

Mymmelle onnittelut hyvistä ultrakuulumisista.

ON: Mulla taitaa nyt olla dpo 8. Parina päivänä on ollut huonoa oloa, mutta se luultavasti johtuu vaan stressistä... :sad001 Sitä on nyt taas riittänyt useammastakin syystä. Vähän alavatsassakin on ollut tuntemuksia ja väsyttää ja palelee, mutta sellaisia tuntemuksia on ollut joka kierrossa suunnilleen tässä vaiheessa. Ei auta kuin odotella... Ensi viikon loppupuolella voisi sitten ruveta harkitsemaan testaamista, jos täti ei ole jo tunkenut kylään. Sen ohueksi jääneen kohdun limakalvon vuoksi en kyllä hirveästi elättele toiveita tärpin mahdollisuudesta. Mutta fiilikset on silti (ainakin vielä) ihan hyvät, koska jos seuraavaan kiertoon mennään taas, niin "sotasuunnitelma" on jo valmiina ja se vaikuttaa paremmalta kuin aiemmat. :)
 
tsemppiä sleepwalker, toivottavasti saat plussan yllärinä :) mullaha on tilanne että mun menkat oli normin oloiset mut poikkeuksellisen lyhyet ja kivuttomat mitä ne ei yleensä ole. mies on alkan käyttäytyy niin ihanast ja hoivaavast mua kohtaa nytten ja jostai syystä käyttäytyy sillai ku ootettas vauvaa. oireit kyl jonki verra on ku rinnat kasvanu, väsy, paleltaa välillä, ruokahalu kasvanu, näytän ku oisin pallon nielly ja alavatsal tuntemuksia. mullaha näytti kp 34 ovistesti plussaa jostai syystä, kp 44 alko 4,5pvä kestävät kivuttomat menkat. mut oireet ei kadonnu niiden aikana jostai syystä. ukko on niin kiehnäämäs ja taputtelees alavatsaa nyt jostai syystä ja on että oiskoha siellä vauva, ois niin ihanaa jos ois.
 
Sleepwalker: Kiitoksia :wav Toivotaan että kaikki menee hyvin..... vaikka usko onkin nyt kovilla särkyjen takia että tästä jotain tulee.... Noo maanantaina verikokeisiin....
 
onnea Eetula! toivottavasti kaikki menee hyvin ja saatte pienoisen ajallaan syliinne :)

Gatusa ja muutkin, vaikeuksissa parisuhde punnitaan ja oon ainakin itse huomannut, että vaikeudet vahvistaa suhdetta. onneksi miehesi on suostuvainen tutkimuksiin ja hoitoihin, toivottavasti pääsette pian eteenpäin asiassa!

Mymmelle onnitteluja hyvistä ultrakuulumisista!

hehelille pidän peukkuja että nyt ois tärppi käynyt! sen verran hyvältä kuulosti sulla tilanne inssiin mennessä ym. :)

Marikki ja sissi, toivottavasti teille on apua tropeista!

myy, onneksi teilläkin asia etenee ja sulla on lähete! toivottavasti saat pian ajan ja homma etenee!

Sleepwalker toivon teille ensisijaisesti plussaa, mutta jollei se nyt tule, on hyvä, että teillä on plan b :) muistan kun itsekin mietin ajalla ennen tyttöä, et mussa on se vika kun ei saada yhdessä lapsia. mun miehellä oli sillai erilainen tilanne, et hällä oli siihen mennessä jo kaksi lasta eikä häntä olisi niin paljon ahdistanut, vaikka olisi jäänyt yhteiset saamatta. mutta siitä huolimatta kyllä mä monet kerrat kirosin kroppaani ku se ei vaan suostunut toimimaan.
 
mitä kuuluu della, ihana kuulla sinusta :) juu niihä se on et vaikeuksissa parisuhde punnitaa ja meillä pysytää yhessä sen tein selväks miehelle jo. nyt meillä jännitetää onko tärppi käyny ja onko peräti käyny menkkakepposet koska vikat menkat oli vaa sen 4,5pvä alko yllättäen ja loppu ku seinää oireet on vaa kyl jatkunu eikä ollu niit tavanomaisia kipuja. katos testin aikaa ukolla oli eturauhastulehus ja se voi vaikuttaa tuloksiin.
sinulla varmaa pikkunen potkiskelee siellä jo tuntuvasti :)
 
juu, täällä tuntuu nyt jo paremmin potkuja, tänään kylkeä vaihtaessa sain kunnon sarjatulen ylöspäin jääneeseen kylkeen :) mulla on rakenneultra parin viikon kuluttua, sitä odotellessa. muuten kaikki mennyt ihan hyvin, tosin riesana yölliset pohjekrampit, jotka tuli tyttöä odottaessa vasta ihan loppumetreillä. joudun käymään tämänki raskauden aikana vasta-aineseurannoissa, eka tulos oli negatiivinen.

oon vähän pettynyt neuvolaan, kun omaa terkkaria ei saa kiinni (tää kaupunki siirtyi keskitettyyn puhelinpalveluun ja siellä on joka kerta eri terkka vastaamassa, kun haluaa neuvoja) ja näkee vain varatuilla ajoilla.. en ole sitä omaani nähnyt vielä kertaakaan, vaan molemmilla käynneillä on ollut joku muu terkka. asianhan hekin ovat osanneet, mutta kun sitä haluaisi ihan oman terkkarin.
 
semmosii ne pienet on, muistan minun esikoisest et oli kans kenkimäs sen ku kerkes, onneks yöt anto nukkuu. saapi nähä miten täs itel käy liitynkö plussaajii koht, olo on kyl sellai et on tärppi käyny ku oviski oli tosi varhain (mikäli ei ollu menkkakepposii mikä tarkottas sellast n. 2-4vko heittoo.
 
Gatusa, toivon kyllä parasta! olisitte kyl niin ansainneet jo plussan, niinkuin kyl muutkin täällä!

käyn täällä tsekkailee teidän kaikkien kuulumisia ja parhaani mukaan myötäelän teidän vaiheita :)
 
Mul oli se maca, lakritsi ja solgarin raskausvitamiinit
tossa käytössä, mut en mitään apuu saano niist muutaman kuun käytöllä ja ko on macaa vaan jauheena kaapissa ni empä oo enää jaksanut sitä vedellä, YÖK! :/
Ei siis tullut ees ovista femareitten tupla annoksella.

Nyt siis kp19 / terot p 5
dpo 10...? ehkäpä
Tästä "piinaviikosta" sen verta et alkuun jännättiin. mut nyt on oviksest jo sen verta aikaa et olis pitänyt kiinnityyn ja oireet luulis alkaneen jos jotain olis tapahtumassa.
Kiinnittymis aikoihin, nous uudet limat ja tikuttelin uutta ovista, mitä ei sitte tullut kuitenkaan.
mut nyt alkuviikon jälkeen oikeestaan kaikki masunippailut loppuneet.

Ärsytys on ollut kans tän viikon sana, ja joka päivä oon jostain räjähtänyt, huh että voiki tulla rakkana nää menkka oireet.. eli sielt ne koht taas tulee..
 
Kääk.. mä luulin et kävin tännekki laittaa päivällä kommenttii, mut eipä näy...

Eilen illalla siis oli tooosi isot säryt taas tuolla vasemmassa munasarjassa, tai sielä tietämillä ja oli toosi pinkeen kova masu myös vasemmalta.
En tiiä mitä sielä on tapahtunut. mut pahalle tuntu viel aamullaki.
Tänään on ollut jo vähä parempi päivä mielialojen kans, ei oo enää kiukuttanut niin niin paljoo. onneks. Satuimpa taas eksymään tänne netin ihmeelliseen maailmaan lueskelemaan noista särkevistä munasarjoista ja monella se ilmeisesti on raskaus oire.
Pakko heti myöntää et toivon kipinä nosti päätänsä ja suuresti..
Oviksesta alkaa oleen jo niin kauan et
paripäivää nii näkee tuleeko menkat oviksen mukaa, vai terojen..

Kiitos Gatusa!!
ja onnea teille, jo, jos siellä se pieni olis jo kyydissä!!

Della ihanaa et jotkut pääsee pois täält rooleista ja saadaan oikeesti kokretiaa toivolle!
Onnea, !! :)

Eetula tsempit lekurriin!! :)

jaksamisia piinailijoille ja
tsempit oviksen metsästäjille!!
 
Muokattu viimeksi:
jaica toivottavasti saatte sen plussan :) minäki saatan saada tänää testin ni saapi nähä maltanko oottaa huomiseen vai teenkö jo tänää, kaiken järjen mukaa tilanne on se et tässä vaiheessa jos siel on jotai ennen sitä vuotoo tapahtunu ni pitäs kyl näyttää jos ei ni tulee nega ja ootellaa ja piinaillaa. sit syytän ukkoa mun pään sekaisin laittamisesta ku on niin hoivaava ja silittelee masua ja kokeilee onko se pyöristyny kenties lisää.
 
Gatusa teikkö jo..? :)

Mie ostin kaupasta muutaman testin varastoon..
Katoin et ne on kaapista loppu ja hoitojen välissä pitää niitä aina tehä niin niinpä nyt niitä on, ja aattelin kans ens kierrossa siiryy edukkaampiin ovis testeihin.
noi cb hinnat on avaan aika kamalia varsinki ko se 10kpl paketti kestää just sen 1-2 kiertoa..
Toi on niin raskasta vaan tehä noita negoja, jotenki mielummi o tekemättä ko tekee sen negan toisensa perään.

Meil oli tänään esikoisen 4v neuvola, kysyin hoitajalt et mist vois johtuu noi munasarja säryt, mut hän ei kyl osannut mitään sanoo, ja ko oli esikon aika niin en viittinyt ees mein tilantees avautuun, vuoteen kuitenkaa ei oltu tuol käyty..
 
myy: kieltämättä olen huomannu että noi tabletit on lisänny seksuaalista halukkuutta ;) ja se ei tietty oo huono juttu,varsinkaan tässä vauvan yritys-projektissa :D

Gatusalle peukut pystyssä testin tekoon! sitten kun sen joskus onnistut saamaan.

kp15 ja ei ainakaan viel oo ovispplussaa tullu.ajoittain kyllä juilii munasarjoissa,eli kait se sieltä on tulossa.lisää testejä pitäis tänään tulla postissa. o_O
Ja iltapäivällä kukkakauppaan miettimään hääkimppua.Pioneita ainaki siihen haluisin.
:Heartred
 
Eetula: mitä hoitaja sanoi? Toivottavasti kaikki kunnossa <3

Plussia testailijoille! :)

On: Eilen alkoi menkat ja taas aivan järkyttävät kivut. Vatsaa polttaa, kramppaa, oksettaa ja alaselkä on kuin tulessa. Oli pakko lähteä töistä kotiin ja tänään sama jatkuu. Onneksi ensi viikolla pääsen tutkimuksiin. Vaadin kyllä jotakin kunnon nappeja. Ei oo normaalia, jos kuukautiset vaikeuttaa ihan normielämää. :(


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Takaisin
Top