Gatusa ja
Sissi: Pahoittelut tädistä. Tsemppiä uuteen kiertoon.
Mirmeli: Tulipa hyvä mieli sun kommentista. :) Mun on aina ollut helpompi ilmaista ajatuksiani kirjoittamalla, koska oon vähän huono saamaan suutani auki.
Emmä tuppisuu ole, mutta harkitsen sanomisiani joskus turhankin kauan ja sitten se keskustelu on jo edennyt.
Eilen pistin tämän kierron viimeisen pistoksen ja tänään on sitten ollut eka "lääkärin määräämä" pupuilupäivä ja mä ihan hämmästyin, kun mun mies olikin ihan innoissaan ja unohtu ihan kokonaan, että nyt on "taas pakko".
Kyllähän se sitten totesi, että nyt on lääkärin määräystä noudatettu ja naurahti, mutta huomas että sekin pitkästä aikaa oli hommassa täysillä mukana. Ehkä se johtu siitä, että päästiin "päikkäreille" yhdessä, koska oon tänään ollut lomalla. Kävin kyllä aamupäivällä hammaslääkärissä ja olo on edelleen aika kurja sen takia ja tätäkin naputtelen veren maku suussa, mutta unohtuipa sentään hetkeksi tämä olo.
Ei mekään kovin monelle olla tästä kerrottu, mutta ihan riittävästi oon saanut kuulla noita "kannustavia" kommentteja. Mulle riittää, kun kuntelee, jos haluan asiasta puhua ja osoittaa sen, että tukee. Kyllä mä ymmärrän, että sellaisen joka ei tällaista käy läpi, on hankalaa ymmärtää mun tilannetta.
Onpas sulla hieman outo tilanne, jos kerran ei seuraavan mahdollisen kierron lääkkeistä ole tietoa. Toivottavasti kuitenkin kerta riittää ja teillä nyt tärppäisi.
Hehel: Mäkin oon kuullut, että clomeille olisi myös vaihtoehtoja, mutta eipä niistä ole tullut lääkärin kanssa puhetta. Voi olla, että mulla on clomeja jatkettu, koska ne kyllä saa mulla muniksen kasvamaan. Jos ens kierrollakin limakalvo jää liian ohueksi, niin täytyy varmaan kysellä noista muista lääkkeistä. Sulla taitaa olla huomenna ultra... Toivottavasti saat hyviä uutisia.
Myy: Kiitokset tsemppailusta. Mäkin olin ihan varma etten ikinä tule selviämään pistämisestä, mutta kaikkeen sitä pystyy, kun on pakko... Mäkin inhoan verikokeen ottamista sormenpäästä ja mun mielestä se on jopa kamalampaa kuin nyt nämä pistokset.
Paljon plussatuulia ja tsemppiä sinnekin.
Marikki: Plussatuulia sinnekin.
Jaica: Vois kuvitella, että ei ole mikään ongelma, että joku muu hoitaa pistämisen. Useinhan inssissä hoitaja pistää sen muniksen irrottavan pistoksen ja viimeksi apteekissa multa se farmaseutti kysyi, että olenko heti menossa laitattamaan sen pistoksen vai pistänkö itse myöhemmin... :) Se neula, millä pistetään, on tosi pieni eikä juuri tunnu, mutta mulla ainakin on käytössä ihan ruisku. Onkohan se sitten jotain muuta ainetta mitä sun pistoshoito tulee sisältämään, koska noi mitä mä pistän, on sellaisia että ne on pistettävä heti sekoittamisen jälkeen. Mun mielestä verikokeen ottaminen on kamalampaa kuin nämä pistokset, mutta emmä niistäkään tykkää... Tämän kierron pistokset on onneksi pistetty, mutta jos ja kun ens kiertoon mennään, niin sitten saan pistellä oikein urakalla...
Oon kyllä haaveillut tatskan ottamisesta (Onkohan mulla kolmenkympin kriisi?
) ja ehkä mä näiden pistämisten jälkeen uskallan oikeasti hankkia sellaisen. Tai sitten en...
Hirmuisesti plussatuulia sinne, niin ehkä saisitte plussan nyt ja voisit unohtaa pistokset kokonaan.
Mymme: Ihan kiva vaan, että käyt kertomassa meille kuulumisiasi. Ihanaa, kun joku sentään onnistuu.
ON: Tulipa noi omat kuulumiset kirjoiteltua oikeastaan jo tuonne kommenttiin Mirmelille. Tän kierron pistokset on siis pistetty ja nyt vaan pupuillaan ja odotellaan ovista, joka tapahtuu varmaan 24 tunnin sisällä. Ei vaan hammaslääkärin jäljiltä oikein pupuilut ole ekana mielessä, mutta onneksi tänään mun mieheni olikin se aktiivisempi osapuoli ja oli itse niin vauhdissa, että sai mutkin innostumaan.
Vaikka tämän kierron mahdollisuudet tärppiin eivät taida olla kovin suuret, niin kai sitä silti vähän saa toivoa...