Pelot

Sain lähetteen ja menen labraan parin tunnin päästä. Onko kokemuksia miten pitkään tuloksissa menee?

Joo, pitäisi muistaa että oireettomuuskin normaalia ja raskaudet erilaisia. Se on vaan tosi vaikeaa, kun muistaa olot onnistuneissa ja kesken menneissä. Tämä on mulle jo 7. raskaus, joista kaksi lasta ja oireettomuus on itsellä tähän saakka tarkoittanut, että raskaus ei ole kantanut😔

Sain lähetteen ja menen labraan parin tunnin päästä. Onko kokemuksia miten pitkään tuloksissa menee?

Joo, pitäisi muistaa että oireettomuuskin normaalia ja raskaudet erilaisia. Se on vaan tosi vaikeaa, kun muistaa olot onnistuneissa ja kesken menneissä. Tämä on mulle jo 7. raskaus, joista kaksi lasta ja oireettomuus on itsellä tähän saakka tarkoittanut, että raskaus ei ole kantanut😔
Ainakin normaalilabroilla hcg kestää ihan pari tuntia vaan. Eli pitäisi kyllä tulla tänään, jos ei ole jotain ihmeellistä ettei niitä julkaistaisi nähtäville heti. Ja aina voi kysyä siltä näytettä ottavalta, tietää paljon tarkemmin miten nopsaan siellä tulee.

Ja kiva, että sait lähetteen. On tää kyllä yhtä sekoilua näiden eri sairaanhoitopiirien kanssa ja välillä sisälläkin, kun jossain näitä annetaan (ja hyvä niin, tää on varmasti tosi halpa labratesti!!), ja jossain ei saa sitten millään ilveellä.

Tsemppiä ja sormet ristissä, että kaikki olisi hyvin!

Täällä kanssa yritän pitää pään kylmänä oireettomuuden kanssa. Ennen plussaamista sain jonkun pöpön, mistä on vieläkin yskä ja tukkoisuus riesana (kuumetta ei onneksi ollut missään vaiheessa). Tuntuu että kun on vähän flunssainen olo niin oireita on tosi hankala yrittää havaita. Ja tunnustaudun vielä aikamoiseksi yliajattelijaksi, minkä johdosta oireet antaisi vähän voimaa jaksaa odottaa varhaisultraan asti. Esikoisen kohdalla raskausoireet oli todella kevyitä, mutta nyt mietityttää kun rinnat ei ole yhtään arat. Mietin toki että tuliko niistä vuoden imetyksen jälkeen sellaiset lärpäkkeet että aktivoituminen kestää kauemmin? :rolling:

@Litleo voi ei olen niin pahoillani, että sun epäilykset osuivat oikeaan tässä 😭😭💔 Toivoin niin kovasti, että olisi ollut muuten vain oireetonta. Paljon voimaa pettymyksen ja surun keskelle 🥺🥺🥺💔❤️ Soittivatko jo jatkosta, että mitä tehdään? Pääsetkö ultraan?

Taitaa olla sopivasti 30. viesti, että olisin päässyt salaiselle puolelle. P-Hcg tulos oli jo tullut ja on vain 82 IU, eli ei ole lähtenyt raskaus etenemään, kun nyt pitäisi olla jo 6+1 eli luvun alimmillaankin tuhansissa.

Voi olen niin pahoillani💔😢

@Litleo voi ei olen niin pahoillani, että sun epäilykset osuivat oikeaan tässä 😭😭💔 Toivoin niin kovasti, että olisi ollut muuten vain oireetonta. Paljon voimaa pettymyksen ja surun keskelle 🥺🥺🥺💔❤️ Soittivatko jo jatkosta, että mitä tehdään? Pääsetkö ultraan?
Mun pitää soittaa neuvolaan huomenna, en yhtään tiedä😔

@Litleo Paljon voimia :red-heart: Anna itsesi surra kunnolla, menetys oli ehkä fyysiseltä kooltaan pieni, mutta sydämessä valtava.
@Ihmeitä Koeta olla rakentamatta kauheasti kauhukuvia, vaikka mikäpä minä olen tästä saarnaamaan. Toivottavasti kaikki on hyvin :folded:

Tänään täällä viiva helposti todettavissa eilistä vahvemmaksi. Yritän nyt kuitenkin antaa Elämän tapahtua lävitseni sellaisena, kuin se on. Mitä sitä kokoajan yrittää manipuloida ja tehdä kauppaa Todellisuuden kanssa. Anna kaiken ilon tulla siitä, että juuri nyt saan tätä lasta rakastaa. Hyväksyn myös, ettei se vie pelon kipua kuitenkaan pois. Mutta siis käytännössä, vähemmän googlea ja varmistuksen etsimistä, kun ei se auta edes oloa, saatika sitten lopputulemaa.

@Litleo Paljon voimia :red-heart: Anna itsesi surra kunnolla, menetys oli ehkä fyysiseltä kooltaan pieni, mutta sydämessä valtava.
@Ihmeitä Koeta olla rakentamatta kauheasti kauhukuvia, vaikka mikäpä minä olen tästä saarnaamaan. Toivottavasti kaikki on hyvin :folded:

Tänään täällä viiva helposti todettavissa eilistä vahvemmaksi. Yritän nyt kuitenkin antaa Elämän tapahtua lävitseni sellaisena, kuin se on. Mitä sitä kokoajan yrittää manipuloida ja tehdä kauppaa Todellisuuden kanssa. Anna kaiken ilon tulla siitä, että juuri nyt saan tätä lasta rakastaa. Hyväksyn myös, ettei se vie pelon kipua kuitenkaan pois. Mutta siis käytännössä, vähemmän googlea ja varmistuksen etsimistä, kun ei se auta edes oloa, saatika sitten lopputulemaa.
Mun mielestä toi on hyvä asenne (toki helpommin sanottu ku tehty). Koska ei asioihin oikein voi kuitenkaan vaikuttaa ja loppupeleissä elämässä ja kuolemassa ei mikään ole varmaa. Mä oon nyt tällä kertaa tehny niin että tein yhden testin joka näytti kahta viivaa ja oletan siis olevani raskaana toistaiseksi ja toivon että kaikki menee hyvin loppuun saakka.

Tää oireettomuus (ja pieni flunssa) tekee mut hulluks 😔 minkä lisäksi pahennan omaa oloa tekemällä raskaustestejä ihan mitä merkkiä vaan ja ihan mihin aikaan vaan ja toki ne sit myös näyttää erilaisia arvoja kaikki, mikä aiheuttaa sydämen tykytyksiä. Myös mun viikot aiheuttaa päänvaivaa kun neuvola haluaa laskea mun viikot edellisistä menkoista (epäsäännöllinen kierto vielä imetyksen lopetuksen jälkeen) 6+4, vaikka tikutin ovulaation ja mun laskujen mukaan oon viikolla 5+2? Ja tänään tietenkin tein cb-viikkotestin ja tuli vielä 2-3 viikkoa.

Tää oireettomuus (ja pieni flunssa) tekee mut hulluks 😔 minkä lisäksi pahennan omaa oloa tekemällä raskaustestejä ihan mitä merkkiä vaan ja ihan mihin aikaan vaan ja toki ne sit myös näyttää erilaisia arvoja kaikki, mikä aiheuttaa sydämen tykytyksiä. Myös mun viikot aiheuttaa päänvaivaa kun neuvola haluaa laskea mun viikot edellisistä menkoista (epäsäännöllinen kierto vielä imetyksen lopetuksen jälkeen) 6+4, vaikka tikutin ovulaation ja mun laskujen mukaan oon viikolla 5+2? Ja tänään tietenkin tein cb-viikkotestin ja tuli vielä 2-3 viikkoa.
Toi on kyllä inhottava, että neuvola laskee miten sattuu, meilläkin ekassa (kkm johtaneessa) olin lopettanut vuosien syömisen jälkeen pillerit enkä todellakaan tikuttanut mitään ovista, ja sit laskettiin kuitenkin sieltä pillereiden lopusta ne viikot, vaikka tod näk ovulaatio tuli suurinpiirtein viikkoa myöhemmin.

Samoin tässä nykyisessä vaikken ole vielä ollut neuvolaan edes yhteyksissä, kun oli oviksen stimulaatiota lääkkeellisesti, niin se follikkelivaihe jäi tosi lyhyeksi (melkein viikon liian lyhyt) niin kuukautisista laskien meillä olisi viikot melkein viikon verran vähemmän. Pitää mennä itse ensin varhaisultraan ja siellä saada viikoille varmistus ennen neuvolaan yhteydenottoa, niin on edes jotain toivoa saada niitä labroja ja nt-ultraa oikeille viikoille (vaikken oikeastaan uskalla vielä ihan niin kauas eteenpäin edes ajatella, mutta ajattelinpahan kuitenkin).

Muokattu viimeksi:
Takaisin