Pelot

Meilläkin toinen toisaalta toivoo kaksosia, niin olisi sitten kerrasta lapsimäärä täynnä. 😁 Vaikka voiko sitä omaa lasten toivemäärää koskaan satavarmaksi tietää ennen kuin lapsi tai lapset siinä sitten on?

Täällä myös salainen toive kaksosista, vaikkakin käytännön asioita muuttaisi ihan hirvittävästi 🤭

Itellä painajaiset jatkuu. Heräsin ihan hikisenä ja pelkäsin kuollakseni että makaan verilammikossa. Unessa aloin siis vuotamaan ihan kunnolla ja olin matkalla sinne ultraan, tietenkin myöhässä. Taitaa nyt alitajunta temppuilla. 🫣
Ultra tänään vasta 15.30, joten pitkä pitkä päivä edessä odottelua 😬

Heh, minun mieheni on jo pitkään (vitsillä) manifestoinut meille kolmosia 😝 Täytyy sanoa, että niin montaa en kyllä toivo kerralla osuvan kohdalle, mutta kaksoset olisi kyllä ihana ajatus 🩷
Omat haasteensahan siinä on, mutta jos mun mummo on -60 ja -70 luvuilla selvinnyt kaksosista, niin ihan voi itseensä ehkä luottaa, että tänä päivänäkin vois selvitä.😅

Mullakin on käynyt mielessä, että mitäs jos sieltä löytyiskin kaksi. Varsinkin kun mulla testit on olleet vahvempia mitä edeltävissä raskauksissa samaan aikaan. Ja kaikissa näkynyt plussa silloin dpo 9. Tai ehkä on eri sukupuolta kuin aiemmat 🤔 (Ja joo, tiedän kyllä ettei näitä testituloksia aiemmista raskauksista voi oikeasti vertailla toisiinsa, mutta ihan hauskaa ajatusleikkiä 🙈)

Mullakin on käynyt mielessä, että mitäs jos sieltä löytyiskin kaksi. Varsinkin kun mulla testit on olleet vahvempia mitä edeltävissä raskauksissa samaan aikaan. Ja kaikissa näkynyt plussa silloin dpo 9. Tai ehkä on eri sukupuolta kuin aiemmat 🤔 (Ja joo, tiedän kyllä ettei näitä testituloksia aiemmista raskauksista voi oikeasti vertailla toisiinsa, mutta ihan hauskaa ajatusleikkiä 🙈)
Mulla näkyi nyt tässä aiemmin testissä haamu, et josko enteilis tyttöä🤭 kun aiemmissa näkyny tosi myöhään ja poikia molemmat

Mulla näkyi nyt tässä aiemmin testissä haamu, et josko enteilis tyttöä🤭 kun aiemmissa näkyny tosi myöhään ja poikia molemmat
No meidän esikoinen on kans poika eli tämä enteilis sitten tytöstä myös. 😁 Katsotaan pitääkö paikkaansa 🙈

Hauskaa, kun niin moni toivoi kaksosia kun se olisi mulle aikamoinen shokki. Mies paljon työmatkoilla ja asutaan milloin missäkin ilman tukijoukkoja ja esikoinen vauhdikas taapero niin kaksosista olisi kyllä kädet aivan ylitäynnä. Tietysti sekin riski aina raskaudessa on ja minulla vielä suvussa paljon kaksosia. 😄

Pelkoja on täälläkin että mitenhän tämän raskauden kanssa käy kun edellinen meni elokuussa kesken.😔 Toinen menetys perään tuntuisi tietysti entistä musertavammalta.. Edelliseen keskenmenneeseen raskauteen nyt erona ehkä vähän enemmän oireita, edellisessä niitä oli hyvin vähän, joka ei ollut omalla kohdalla hyvä merkki.

Pelkoja on täälläkin että mitenhän tämän raskauden kanssa käy kun edellinen meni elokuussa kesken.😔 Toinen menetys perään tuntuisi tietysti entistä musertavammalta.. Edelliseen keskenmenneeseen raskauteen nyt erona ehkä vähän enemmän oireita, edellisessä niitä oli hyvin vähän, joka ei ollut omalla kohdalla hyvä merkki.
Isosti tsemppiä.💜 Itsellä kkm maaliskuussa, lauantain varhaisultra jännittää tosi paljon. Pitää vaan jaksaa uskoa, että kaikki on hyvin. 💜

Mulla on takana kaks epämääräistä keskenmenoa, niiden jälkeen syntyi vauva ja nyt taas pelkään että "kohtu tyhjä" varsinkin kun viivat testeissä on edelleen haaleita (onestep).. Oireet on yllättävän voimakkaat kyllä, mutta vanhat muistot kummittelee.
Tuntuu et pitäis kokoajan testata, et jos nyt olis vahvistunut yhtään 😅, toisaalta kaksi pv sitten viivan juuri ja juuri erotti oikealla valaistuksella ja nyt siinä näkyy sitä punaista väriä ja erottaa ilman tarkempaa tutkimista, joten ehkä se on sitä vahvistumista 🤔

Mulla on takana kaks epämääräistä keskenmenoa, niiden jälkeen syntyi vauva ja nyt taas pelkään että "kohtu tyhjä" varsinkin kun viivat testeissä on edelleen haaleita (onestep).. Oireet on yllättävän voimakkaat kyllä, mutta vanhat muistot kummittelee.
Tuntuu et pitäis kokoajan testata, et jos nyt olis vahvistunut yhtään 😅, toisaalta kaksi pv sitten viivan juuri ja juuri erotti oikealla valaistuksella ja nyt siinä näkyy sitä punaista väriä ja erottaa ilman tarkempaa tutkimista, joten ehkä se on sitä vahvistumista 🤔
Alussahan se viiva vahvistuu hitaasti, joten pienikin värin tai viivan selventyminen on vahvistumista! 🙂 Sullahan ei vissiin ollut kierrosta mitään hajua, mutta onko ovulaatiosta? Jos sulla voisi nyt olla esim. vaikka dpo 10 kieppeillä, ei sen viivan vielä tarvitsekaan vahva olla. 🤔 Ja vaikka olisi myöhäisempikin dpo niin voi olla ihan täysin normaalit viivat. 🙂

Mulla oli vuosi sitten ilmeisesti kemiallinen. Sain plussan ehkä rv4-5 ja noin rv6 alkoi menkat. Helmikuussa oli sama tilanne. Nyt ekan kerran viivat vahvistuu selkeästi ja olo on jollain tapaa ihan erilainen ja varmempi. Kuitenkin silti pelot herää aina säännöllisesti ja on vaikea luottaa tähän 🥹🫣 Mietin vaan et tuntuuko edelleen turvotusta tai rintojen aristusta jne, merkkinä että tää olisikin keskeytyny🥹

@Minya~ hei noista Onestepin liuskoista sen verran, niistä on todella moni raportoinut täällä palstalla, että ne vahvistuu toooooodella hitaasti. Ovat olevinaan ”erittäin herkkiä”, mutta ihan perus RFSUlla tai Pregcheckillä saa vahvempia viivoja samoilla päivillä kuin noilla Onestepin. Eli otathan tämän huomioon jos jatkat niillä testailua.

@Minya~ hei noista Onestepin liuskoista sen verran, niistä on todella moni raportoinut täällä palstalla, että ne vahvistuu toooooodella hitaasti. Ovat olevinaan ”erittäin herkkiä”, mutta ihan perus RFSUlla tai Pregcheckillä saa vahvempia viivoja samoilla päivillä kuin noilla Onestepin. Eli otathan tämän huomioon jos jatkat niillä testailua.
Jotain tämmöstä muistelin ja taidanpa ostaa kokeilun vuoksi vaikka pregcheckin testin 😄

Alussahan se viiva vahvistuu hitaasti, joten pienikin värin tai viivan selventyminen on vahvistumista! 🙂 Sullahan ei vissiin ollut kierrosta mitään hajua, mutta onko ovulaatiosta? Jos sulla voisi nyt olla esim. vaikka dpo 10 kieppeillä, ei sen viivan vielä tarvitsekaan vahva olla. 🤔 Ja vaikka olisi myöhäisempikin dpo niin voi olla ihan täysin normaalit viivat. 🙂
Mulla on ollu ovulaatioon ekaa kertaa testis nuo onestepin (oli alennuksessa) ja sen jälkeen luin, että niihin ei kukaan meinaa saada ovulaatiota 😂 Kuten en minäkään. Joten aika laput silmillä, mutta uskon että on aika alussa :)

Alussahan se viiva vahvistuu hitaasti, joten pienikin värin tai viivan selventyminen on vahvistumista! 🙂 Sullahan ei vissiin ollut kierrosta mitään hajua, mutta onko ovulaatiosta?Jos sulla voisi nyt olla esim. vaikka dpo 10 kieppeillä, ei sen viivan vielä tarvitsekaan vahva olla. 🤔 Ja vaikka olisi myöhäisempikin dpo niin voi olla ihan täysin normaalit viivat. 🙂
Mulla ei kans tietoa oviksesta ja 3pv ennen kuukautisia testi oli puhtaasti negatiivinen. Kaikki on niin yksilöllistä. 🙈

Mulla oli vuosi sitten ilmeisesti kemiallinen. Sain plussan ehkä rv4-5 ja noin rv6 alkoi menkat. Helmikuussa oli sama tilanne. Nyt ekan kerran viivat vahvistuu selkeästi ja olo on jollain tapaa ihan erilainen ja varmempi. Kuitenkin silti pelot herää aina säännöllisesti ja on vaikea luottaa tähän 🥹🫣 Mietin vaan et tuntuuko edelleen turvotusta tai rintojen aristusta jne, merkkinä että tää olisikin keskeytyny🥹
Eilen pohdin näitä ja tänään on kyllä ollut kroppa ihan normaali. Ei tunnu kunnolla aristusta rinnoissa eikä turvota. Nyt pelottaa kyllä todella, että menkat tulee taas 🥹

Takaisin