Pelot

@Heidinen1 noilla menkoista lasketuilla viikoillahan ei ole yhtään mitään väliä, kun tiedät, milloin ovulaatio oli. Luota vaan niihin omiin laskuihin 😊 CB:n viikkotestikin vaihtelee, millä päivillä 3+ näkyy.

Muita on helppo neuvoa mutta omissa asioissa olen ihan samanlainen testaaja, stressaaja ja yliajattelija 🤣

Selasin ketjun läpi, kylläpäs voi samaistua monen tuntemuksiin ja ajatuksiin! 🧡

Mulla siis ma tehty plussatesti, sitä ennen jo oli tunne että oon raskaana. Oireita on melko tasaisesti joka tuo omanlaista turvaa.

Mulla pelkoja aiheuttaa lähinnä oma historia, jossa pidemmältä ajalta lapsettomuutta ja alkuraskauden keskenmenoja, sekä yks tuulimuna. Tietysti oma ikä omanlaisia pelkoja myös tuo (oon 38v) ja sairastan endometrioosia ja adenomyoosia myös. Yks onnistunut raskaus takana yli 10 vuoden takaa, joka meni kokonaisuudessaan hyvin ja sain kuin sainkin yhden lapsen syliin asti. Haave toisesta lapsesta oli vuosia todella kova, olin katkera sairaudesta ja omasta tilanteesta, ja nyt olenkin yhtäkkiä raskaana joka tuntuu täysin epäuskoiselta.

Tietyllä tavalla luottavainen olo, ei mitään voimakkaita kipuja eikä vuotoja, lukuunottamatta hentoa vaaleanpunaista vuotoa parina päivänä ja tavanomaisia kipuja.

Huomenna soittaa Th ja yritän historiaan vedoten päästä julkiselle varhaisultraan ja ehkä verikoeseurantaan. 🧐

Takaisin