Pelot, huolet ja murheet

Keskustelun 'Maaliskuiset 2020' aloitti DeeDee, 28 kesä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. 3mmy Uusi käyttäjä

Varasin maanantaina 5+3 ajan ensimmäiseen äitiysneuvolaan, mutta samana iltana tuli veristä vuotoa kunnolla holahtamalla muutaman kerran ja nyt eilen/tänään todella niukkaa rusehtavaa vuotoa. Soittelin neuvolaan, että mitäs tehdään ja laittokin mulle ajan ultraan. Siellä ensin meinasi että tuulimuna mutta kun viikkoja vasta 5+5 niin ei voi olla varma. Sitten kuitenkin tutkaili paremmin ja löysikin alkion ja jopa kuulemma "saattoi" nähdä sykkeen. Pelottaa vietävästi vaikka pitäisikin kaikki olla ok.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 9
  2. Johna86 Aloittelija

Nyt aloin tarkistamaan mitä kannassa lukee edellisestä käynnistä niin huomenna onkin näköjään uusi Ultra. Se on vaan unohdettu mulle ilmoittaa onneksi katsoin ‍♀️ jospa huomenna selviäisi enemmän. Mutta tää paniikki on aivan kauhee.. Pelottaa kauheesti
    • Sympatiaa Sympatiaa x 7
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Mom_ Aloittelija

Siis tästä nyt jo viikko aikaa? Mikä tilanne on nyt? Yleensä tossa tilanteessa jos mitää vuotoa tms ei oo niin ne antaa kyllä ajan tyyliin viikon päähän tms. Ei noilla viikoilla välttämättä edes näy, toisin kuin nyt 6+5 luulisi jo näkyvän.
  4. Mom_ Aloittelija

Niin vähän arvelinkin. Tsemppiä :) tiedän tunteen, toivottavasti kaikki hyvin.
  5. bandoo Aloittelija Maalisäidit 2020

Mulla on jo kolmatta päivää kuume ja kamala olo. Alavatsaa on vihlonut tänään aikalailla (niin kuin ihan joka kohtaa). Alkaa olla aika varma olo, ettei mun sisällä enää voi olla mitään elossa. Ainut outous on tänään alkanut pahoinvointi. En pysty syömään juuri mitään kun meenaan oksentaa. En tiedä liittyykö tähän sairauteen vai voiko olla raskausoire. No mutta alkaa ollut jo aika luovuttanut olo tämän raskauden suhteen. Mahakin on vetäytynyt takaisin alkuperäiseen kokoonsa.
  6. Johna86 Aloittelija

Bandoo, voiskohan olla vaan raskaus oire... Pidetään peukut pystyssä että johtuis raskaudesta
  7. bandoo Aloittelija Maalisäidit 2020

Tänään aamulla tuli jo pyyhkiessä vähän verta. Olo on aika kaamea ja maha kipeä. Kuume laski, kun otin illalla paratabsin, ja ei ole onneksi enää noussut, mutta muuten flunssa kyllä jyllää vielä. :dead:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 9
  8. Johna86 Aloittelija

Nyt tuli hcg tulos. 5855.. Eli kesken on mennyt... Mitähän tässä nyt tapahtuu...
    • Sympatiaa Sympatiaa x 17
  9. hannaka Addikti Elomammat 2018 Tammimammat 2017 Maalisäidit 2020

Postin viestin kun olitkin jo kirjoittanut tonne toiseen ketjuun. Olen pahoillani:sad001
  10. Edlyn Aloittelija

Voimia♥️
  11. Johna86 Aloittelija

Menin tänään polille suunniteltuun tyhjennykseen ja lääkäri päätti ultraa vielä kerran ja siellä oliki SYKE!!!! Nyt mää oon ihan täysin sekaisin... En enää tiedä missä mennään... Katsotaan viikon päästä uudestaan vielä mikä sitten tilanne. Ne olis eilen illalla halunnut aloittaa jo tyhjennyksen mutta en suostunut yötä vasten aloittaa...
    • Voittaja Voittaja x 14
    • Tykkää Tykkää x 5
  12. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

No johan on.:wideyed: Hyvä ettet eilen suostunut!:) Onnea!
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. pipsu Rakastunut foorumiin

Oho! Ootko tehnyt ovulaatiotestejä tms, voisko olla mahdollista, että alkio on vain paljon nuorempi?
  14. pipsu Rakastunut foorumiin

Oliko tänään sama lääkäri?
  15. Johna86 Aloittelija

Eri lääkäri ollut joka kerta. En ole tehnyt testejä kun on kivuliaat ovulaatio. Olen alusta asti sanonut että mulla oli ovulaatiokipuja kaksi kertaa. Ensin silloin kp14 ja sitten toinen viikko sen jälkeen. Mutta eilenkin mulle sanottiin että ei ole mahdollista. Koitin eilenkin sanoa että jos se on vaan niin pieni että ei näy vielä niin sanoi että ei ole mahdollista... En ymmärrä enää itsekkään missä tässä mennään. Katsotaan viikon päästä uudelleen että mikä sitten on tilanne.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 10
  16. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

No nyt. Tein viimeisen pc:n ja tuli haaleampi viiva, kuin kolme viikkoa sitten.:meh: Ja minä kun luulin, että saan ihailla heti rävähtävää vahvaa kirkuvaa leffaviivaa. Pissa oli aamun toinen, mutta silti..9+4 jo kuitenkin.:wtf:
    Mulle on tulossa ylimääräinen äitiyspolin aika, mutta lähetteessä näyttää lukevan kannassa, että kiireellisyysluokka 8-30pv. Tässähän ehtii varmaan niskapoimu-ultrakin ennen sitä tulla. Neuvolantäti lupasi yrittää kuunnella sydänääniä tiistaina, kun on ensimmäinen käynti. En jaksa uskoa, että kuuluvat vielä 9+6, kun mulla on tota vararavintoakin mahassa ihan kiitettävästi.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 5
  17. DeeDee Tuttu foorumilla

No mutta kun jos sitä hcg on noi valtavasti että testi ei pysty reagoimaan! Oon lukenu paljon just rv8-12 tehdyistä testeistä jotka ei oo enää leffaviivat
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  18. DeeDee Tuttu foorumilla

On toivoa! Ja ihan hyvin voi olla pienempi jos sun ovis oli kun oli ne tokat kivut!
  19. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Kiitos, DeeDee.:Heartpink Heti helpotti, kun tuon luin. Luulin, että se vaihe tulee vasta myöhemmin.
    Äsken mies ehdotti doppleria ja saatiin äänet kuuluviin!:Heartbigred Hennosti kuului nopea jumputus, muun kohinan takaa.:king Nyt voinkin sitten taas hetken leijailla pilvilinnoissani.laughing7
    • Tykkää Tykkää x 5
    • Voittaja Voittaja x 4
  20. marsupilami Naimisissa foorumin kanssa Toukomammat 2017 Maalisäidit 2020

Täällä alkoi äskettäin verinen vuoto :sad001 ihmettelin että kun tuntuu pikkarit märältä ja vessaan menin niin veristä limaa se märkä...
    Ei ainakaan vielä mitään kipuja oo niin toivossa eletään :smiley-angelic001
    • Sympatiaa Sympatiaa x 13

Jaa tämä sivu