Pelot, huolet ja murheet

Varasin maanantaina 5+3 ajan ensimmäiseen äitiysneuvolaan, mutta samana iltana tuli veristä vuotoa kunnolla holahtamalla muutaman kerran ja nyt eilen/tänään todella niukkaa rusehtavaa vuotoa. Soittelin neuvolaan, että mitäs tehdään ja laittokin mulle ajan ultraan. Siellä ensin meinasi että tuulimuna mutta kun viikkoja vasta 5+5 niin ei voi olla varma. Sitten kuitenkin tutkaili paremmin ja löysikin alkion ja jopa kuulemma "saattoi" nähdä sykkeen. Pelottaa vietävästi vaikka pitäisikin kaikki olla ok.
 
Nyt aloin tarkistamaan mitä kannassa lukee edellisestä käynnistä niin huomenna onkin näköjään uusi Ultra. Se on vaan unohdettu mulle ilmoittaa onneksi katsoin ‍♀️ jospa huomenna selviäisi enemmän. Mutta tää paniikki on aivan kauhee.. Pelottaa kauheesti
 
Laitoin tämän jo Ultra keskusteluun mutta sitten löysin tämän ja tää taitais olla enemmän mun ketju kun pelottaa aivan älyttömästi.. Täällä uus vanha plussailija... Tuolla lapsettomuus puolella oon joskus kirjoitellut. Nyt oli pakko avata suu, elikkä. Edelliset menkat ollu 14.6. Hcg tarkistettu 3 kertaa, nousee "oikein" eli nyt ois 6+5. Viime viikolla käytiin terveystalolla kun pelkään niin kovasti keskenmenoa mutta kätilö ei löytänyt yhtään mitään. Laittoi kiireellisen lähetteen naistentautien polilla. Mentiin sinne suoraan, itkin silmäni päästä. (tässä vaiheessa viikkoja ois pitäny olla 5+6). Siellä se ultrasi ja löysi pienen Nesteontelon josta ei voinu sanoa mitään vielä mikä on. Eikö tosiaan olis pitäny näkyä nuilla viikoilla mitään? Lääkäri sanoi että keskenmeno, mutta tarkistetaan hcg. Ja se olikin yllätyksenä ihan normaali kuulema niihin viikkoihin nähden (yli 1500).mitä tässä nyt tapahtuu?


Siis tästä nyt jo viikko aikaa? Mikä tilanne on nyt? Yleensä tossa tilanteessa jos mitää vuotoa tms ei oo niin ne antaa kyllä ajan tyyliin viikon päähän tms. Ei noilla viikoilla välttämättä edes näy, toisin kuin nyt 6+5 luulisi jo näkyvän.
 
Nyt aloin tarkistamaan mitä kannassa lukee edellisestä käynnistä niin huomenna onkin näköjään uusi Ultra. Se on vaan unohdettu mulle ilmoittaa onneksi katsoin ‍♀️ jospa huomenna selviäisi enemmän. Mutta tää paniikki on aivan kauhee.. Pelottaa kauheesti


Niin vähän arvelinkin. Tsemppiä :) tiedän tunteen, toivottavasti kaikki hyvin.
 
Mulla on jo kolmatta päivää kuume ja kamala olo. Alavatsaa on vihlonut tänään aikalailla (niin kuin ihan joka kohtaa). Alkaa olla aika varma olo, ettei mun sisällä enää voi olla mitään elossa. Ainut outous on tänään alkanut pahoinvointi. En pysty syömään juuri mitään kun meenaan oksentaa. En tiedä liittyykö tähän sairauteen vai voiko olla raskausoire. No mutta alkaa ollut jo aika luovuttanut olo tämän raskauden suhteen. Mahakin on vetäytynyt takaisin alkuperäiseen kokoonsa.
 
Bandoo, voiskohan olla vaan raskaus oire... Pidetään peukut pystyssä että johtuis raskaudesta
 
Bandoo, voiskohan olla vaan raskaus oire... Pidetään peukut pystyssä että johtuis raskaudesta
Tänään aamulla tuli jo pyyhkiessä vähän verta. Olo on aika kaamea ja maha kipeä. Kuume laski, kun otin illalla paratabsin, ja ei ole onneksi enää noussut, mutta muuten flunssa kyllä jyllää vielä. :dead:
 
Nyt tuli hcg tulos. 5855.. Eli kesken on mennyt... Mitähän tässä nyt tapahtuu...
 
Nyt tuli hcg tulos. 5855.. Eli kesken on mennyt... Mitähän tässä nyt tapahtuu...
Postin viestin kun olitkin jo kirjoittanut tonne toiseen ketjuun. Olen pahoillani:sad001
 
Menin tänään polille suunniteltuun tyhjennykseen ja lääkäri päätti ultraa vielä kerran ja siellä oliki SYKE!!!! Nyt mää oon ihan täysin sekaisin... En enää tiedä missä mennään... Katsotaan viikon päästä uudestaan vielä mikä sitten tilanne. Ne olis eilen illalla halunnut aloittaa jo tyhjennyksen mutta en suostunut yötä vasten aloittaa...
 
Menin tänään polille suunniteltuun tyhjennykseen ja lääkäri päätti ultraa vielä kerran ja siellä oliki SYKE!!!! Nyt mää oon ihan täysin sekaisin... En enää tiedä missä mennään... Katsotaan viikon päästä uudestaan vielä mikä sitten tilanne. Ne olis eilen illalla halunnut aloittaa jo tyhjennyksen mutta en suostunut yötä vasten aloittaa...
No johan on.:wideyed: Hyvä ettet eilen suostunut!:) Onnea!
 
Oho! Ootko tehnyt ovulaatiotestejä tms, voisko olla mahdollista, että alkio on vain paljon nuorempi?
 
Oliko tänään sama lääkäri?
Eri lääkäri ollut joka kerta. En ole tehnyt testejä kun on kivuliaat ovulaatio. Olen alusta asti sanonut että mulla oli ovulaatiokipuja kaksi kertaa. Ensin silloin kp14 ja sitten toinen viikko sen jälkeen. Mutta eilenkin mulle sanottiin että ei ole mahdollista. Koitin eilenkin sanoa että jos se on vaan niin pieni että ei näy vielä niin sanoi että ei ole mahdollista... En ymmärrä enää itsekkään missä tässä mennään. Katsotaan viikon päästä uudelleen että mikä sitten on tilanne.
 
No nyt. Tein viimeisen pc:n ja tuli haaleampi viiva, kuin kolme viikkoa sitten.:meh: Ja minä kun luulin, että saan ihailla heti rävähtävää vahvaa kirkuvaa leffaviivaa. Pissa oli aamun toinen, mutta silti..9+4 jo kuitenkin.:wtf:
Mulle on tulossa ylimääräinen äitiyspolin aika, mutta lähetteessä näyttää lukevan kannassa, että kiireellisyysluokka 8-30pv. Tässähän ehtii varmaan niskapoimu-ultrakin ennen sitä tulla. Neuvolantäti lupasi yrittää kuunnella sydänääniä tiistaina, kun on ensimmäinen käynti. En jaksa uskoa, että kuuluvat vielä 9+6, kun mulla on tota vararavintoakin mahassa ihan kiitettävästi.
 
No nyt. Tein viimeisen pc:n ja tuli haaleampi viiva, kuin kolme viikkoa sitten.:meh: Ja minä kun luulin, että saan ihailla heti rävähtävää vahvaa kirkuvaa leffaviivaa. Pissa oli aamun toinen, mutta silti..9+4 jo kuitenkin.:wtf:
Mulle on tulossa ylimääräinen äitiyspolin aika, mutta lähetteessä näyttää lukevan kannassa, että kiireellisyysluokka 8-30pv. Tässähän ehtii varmaan niskapoimu-ultrakin ennen sitä tulla. Neuvolantäti lupasi yrittää kuunnella sydänääniä tiistaina, kun on ensimmäinen käynti. En jaksa uskoa, että kuuluvat vielä 9+6, kun mulla on tota vararavintoakin mahassa ihan kiitettävästi.
No mutta kun jos sitä hcg on noi valtavasti että testi ei pysty reagoimaan! Oon lukenu paljon just rv8-12 tehdyistä testeistä jotka ei oo enää leffaviivat
 
Eri lääkäri ollut joka kerta. En ole tehnyt testejä kun on kivuliaat ovulaatio. Olen alusta asti sanonut että mulla oli ovulaatiokipuja kaksi kertaa. Ensin silloin kp14 ja sitten toinen viikko sen jälkeen. Mutta eilenkin mulle sanottiin että ei ole mahdollista. Koitin eilenkin sanoa että jos se on vaan niin pieni että ei näy vielä niin sanoi että ei ole mahdollista... En ymmärrä enää itsekkään missä tässä mennään. Katsotaan viikon päästä uudelleen että mikä sitten on tilanne.
On toivoa! Ja ihan hyvin voi olla pienempi jos sun ovis oli kun oli ne tokat kivut!
 
No mutta kun jos sitä hcg on noi valtavasti että testi ei pysty reagoimaan! Oon lukenu paljon just rv8-12 tehdyistä testeistä jotka ei oo enää leffaviivat
Kiitos, DeeDee.:Heartpink Heti helpotti, kun tuon luin. Luulin, että se vaihe tulee vasta myöhemmin.
Äsken mies ehdotti doppleria ja saatiin äänet kuuluviin!:Heartbigred Hennosti kuului nopea jumputus, muun kohinan takaa.:king Nyt voinkin sitten taas hetken leijailla pilvilinnoissani.laughing7
 
Täällä alkoi äskettäin verinen vuoto :sad001 ihmettelin että kun tuntuu pikkarit märältä ja vessaan menin niin veristä limaa se märkä...
Ei ainakaan vielä mitään kipuja oo niin toivossa eletään :smiley-angelic001
 
Takaisin
Top