Headlight
Silmät suurina ihmettelijä
Hei!
Onnea Sonjuska! Antaa toivoa myös meille muille pcos-laisille. [emoji5]️
Mulla siis todettu -11 pcos, mutta silloin ei haikarahommat ajankohtasia, joten ehkäsypillereillä kierrot säännölliset.
Nyt siis haaveena esikoinen ja yritystä marraskuusta. Lääkityksenä näin alkuun puolen vuoden ajan Terolut (kp15-24) ajan 1tbl päivässä. Kolmas yrityskierto menossa ja nyt kp13/26-27. Ovista oon tikutellu nyt tässä kierrossa ekaa kertaa kp9 alkaen, eikä vielä ainakaan ole tikkuun kahta viivaa ilmestynyt. [emoji28] jotenka alakaapa se näyttää siltä että ovulaatiota ei tapahdu ollenkaan [emoji20]
Onnea Sonjuska! Antaa toivoa myös meille muille pcos-laisille. [emoji5]️
Mulla siis todettu -11 pcos, mutta silloin ei haikarahommat ajankohtasia, joten ehkäsypillereillä kierrot säännölliset.
Nyt siis haaveena esikoinen ja yritystä marraskuusta. Lääkityksenä näin alkuun puolen vuoden ajan Terolut (kp15-24) ajan 1tbl päivässä. Kolmas yrityskierto menossa ja nyt kp13/26-27. Ovista oon tikutellu nyt tässä kierrossa ekaa kertaa kp9 alkaen, eikä vielä ainakaan ole tikkuun kahta viivaa ilmestynyt. [emoji28] jotenka alakaapa se näyttää siltä että ovulaatiota ei tapahdu ollenkaan [emoji20]
Ottaa vaan toisinaan hermoon miettiä tätä tilannetta, kun niin monessa tilanteessa olisi ollut mahdollista saada apua, vaan ketään ei ole kiinnostanut ja nyt sitä lasta saa vaikeamman kautta yrittää

Clomikierrosta sai siis alkunsa?
hyvin on paino sulla lähtenyt :) tulisikin pikkusisarus sitten piakkoin - ei ihan heti kuitenkaan, jos ajatus on pitää väliä