H
Hermeli
Vieras
Tsemppiä piinailuunNyt on pakkaskaveri matkassaPiinailut alkakoon
![]()
Mulla tuplattiin puikkojen määrä, kun aiemmin on alkanut vuoto läpi. Ylihuomenna olisi testipäivä, mutta tänään tuli valkovuodon mukana haalean punertavaa väriä, eli varmaan se vuoto sieltä alkaaNo toi menkkajomotus kumminkin joillakin tulee alussa ja mullaki oli sillo cyclogestit käytössä mut vaan plussaan asti, mut taisin 4+ syödä. Mulla se vuoto alkoi 4+6 et entiä johtuiko tosta cyclogestistä jos ois tarvinnutkin sitä tukea, kun ultrassa ei syytä sille löytynyt. Sit toki alkoi vähenemään kun viikkoja oli kasassa enempi. Onko se jomotus kovaa vai? Olen puhunut suunnittelukäynnillä tosta verenvuodosta niin mulle laitettiin enempi niitä cyclogestejä et voin syödä niitä 8+ asti sit kun raskaudun ni se toi mulle enemmän mielenrauhaa, ettei sen takia ainakaa menis kesken jos keltarauhasta ei tarpeeksi tuu. Mullaki niitä oireita oli jo ennen plussausta ni en tiennyt oliko just siitä lääkkeestä.![]()