@Hermeli Testin vahvuus näyttää oikein hyvältä! En olisi siitä kyllä tässä kohtaa huolissani. Tsemppiä vu:ne odotteluun ja toivottavasti sieltä saat hyviä uutisia.
Mä hiljennyn miettimään, onko seuraava askel siirto vai uusi keräys. Ensi viikolla biologin kanssa puhelu ja tulee välikierto nyt tähän väliin. Käyn kurkkimassa, miten teillä muilla menee, mut voi olla, etten pysy keskusteluissa mukana. Jos vähän lomaa töistä ja hoidoista tähän väliin.
@Hermeli siis ihanaa että ei oo niin pitkä odotus! Toivottavasti näkyisi jo selkeästi jotain siellä tuossa kohtaa mä oon melko varma että vielä ainakin pari viikkoa meillä ultraan mutta se selvinnee kun päästään ensin siihen viralliseen testipäivään asti kävin nyt vielä ostaa viikkonäyttödigin, mietin tekisikö silloin virallisena päivänä eli 4+5 (torstai) vai perjantaina, jolloin olisi tasan viikko 2-3 tuloksesta ja 4+6. Vai vielä myöhemmin että varmemmin näyttäisi sen 3+ kun taitaa ihmisillä tulla yleensä 5+jotain ahdistaa kun mulla on edellisissä tullut se niin myöhään niin toivoisin siksi että saisi sen nyt "ajoissa", vaikka eihän sekään mitään takaa...
Tänään siis ollut aikamoista alamahajomoa ja aamulla mietin tuliko tippa verta paperiin (varmasn nirhasin cycloja laittaessa) niin jtnkin vähän aktivoitui taas muistot keskenmenoista jätin tänään testaamatta nyt ekaa kertaa niin huomaa miten epävarmaksi teki vaikka samaan tapaan se joka päivä testaaminenkin huono kun joutuu pohtimaan viivojen vahvuuksia.
No siis uskon että @Trieste kuumottaa ja kaikenlaiset testiskenaariot käy mielessä! Tässä hetkessä onneks kaikki on kuitenkin hyvin ja näyttää tosi lupaavalta
Mä viihdytän teitä amatoorivirheellä mikä sattui äsken Aateltiin miehen kanssa että nyt ois hyvä hetki läheisyydelle, just ennen cyclon laittoa. VIRHE! Eihän se pysy hommien jälkeen mitenkään sisällä Siis kirjaimellisesti luisuu ulos. Oon täällä nyt makoillut ylösalaisin hyvän tovin, jos ei pikkarein tipahtaisi. Voi apua tätä(kin)operaatiota