Pakastealkion siirto (PAS)

Nyt on pakkaskaveri matkassa 🥰 Piinailut alkakoon 🤞
Tsemppiä piinailuun 🍀

No toi menkkajomotus kumminkin joillakin tulee alussa ja mullaki oli sillo cyclogestit käytössä mut vaan plussaan asti, mut taisin 4+ syödä. Mulla se vuoto alkoi 4+6 et entiä johtuiko tosta cyclogestistä jos ois tarvinnutkin sitä tukea, kun ultrassa ei syytä sille löytynyt. Sit toki alkoi vähenemään kun viikkoja oli kasassa enempi. Onko se jomotus kovaa vai? Olen puhunut suunnittelukäynnillä tosta verenvuodosta niin mulle laitettiin enempi niitä cyclogestejä et voin syödä niitä 8+ asti sit kun raskaudun ni se toi mulle enemmän mielenrauhaa, ettei sen takia ainakaa menis kesken jos keltarauhasta ei tarpeeksi tuu. Mullaki niitä oireita oli jo ennen plussausta ni en tiennyt oliko just siitä lääkkeestä. 🙈
Mulla tuplattiin puikkojen määrä, kun aiemmin on alkanut vuoto läpi. Ylihuomenna olisi testipäivä, mutta tänään tuli valkovuodon mukana haalean punertavaa väriä, eli varmaan se vuoto sieltä alkaa 😢
 
@Lilanka paljon tsemppiä piinailuihin!😍 ja plussatuulia🥰

@Hermeli onpas inhottavan epävarma tilanne, toivottavasti olisi kyse jostain muusta kuin alkavista menkoista ja testipäivänä tulisi hyviä uutisia❤️

Laitoinkin jo tonne IVF/ICSI ketjuun kuvien kera, mutta tosiaan tänään selkeesti oli vahvistunut viivat niin kaipa se täytyy uskoa että ainakin toistaiseksi ollaan raskaana. Tosi omituinen fiilis. Osittain olen iloinen, osittain surullinen siitä ettei osaa olla enemmän iloinen, osittain stressaa miten saan yhden tärkeän projektin nyt ensi kuun aikana maaliin jos jotain vaikeita oireita tulee... Eniten on varmaan epäusko. Ei vaan pää ymmärrä että nyt on oikeesti mahis että tästä tulisi jotain. Tulin just reissusta kotiin ja tosi outo kun ei mies ei vielä tiedä. Sanoin että huomenna testaan kuten olin jo aiemmin sanonut mut ei tiedä että sorruin jo reissussa kun en etänä halunnut kertoa. Nyt mietin missä vaiheessa sanon että testasin jo (ennen huomista testiä, just ennen tulosta vai sen jälkeen). Kun pelkään että sille tulee jotenkin pettynyt olo että tiesin ennen sitä... Missähän kohtaa se vähiten harmittais. En halua kuitenkaan mitään salaisuuksiakaan pitää, enkä osaiskaan.
 
@Lilanka Hienoa, mukavia piinapäiviä sinne! 🤗

@Hermeli Voi.. Tokihan pientä vuotelua voi olla myös raskauden alkaessa.. Ei varmaan ole nyt helppoa odotella, mitä tuleman pitää. 😓 Tsemppiä. ❤️
Kiitos. Nyt on kyllä hyvin vahva tunne vuodon alkamisesta. 😔 Lauantaina olisi virallinen testipäivä, mutta jos tekisin testin huomenaamuna, niin eikös sillä saisi jo varman tuloksen?
 
@Lilanka paljon tsemppiä piinailuihin!😍 ja plussatuulia🥰

@Hermeli onpas inhottavan epävarma tilanne, toivottavasti olisi kyse jostain muusta kuin alkavista menkoista ja testipäivänä tulisi hyviä uutisia❤️

Laitoinkin jo tonne IVF/ICSI ketjuun kuvien kera, mutta tosiaan tänään selkeesti oli vahvistunut viivat niin kaipa se täytyy uskoa että ainakin toistaiseksi ollaan raskaana. Tosi omituinen fiilis. Osittain olen iloinen, osittain surullinen siitä ettei osaa olla enemmän iloinen, osittain stressaa miten saan yhden tärkeän projektin nyt ensi kuun aikana maaliin jos jotain vaikeita oireita tulee... Eniten on varmaan epäusko. Ei vaan pää ymmärrä että nyt on oikeesti mahis että tästä tulisi jotain. Tulin just reissusta kotiin ja tosi outo kun ei mies ei vielä tiedä. Sanoin että huomenna testaan kuten olin jo aiemmin sanonut mut ei tiedä että sorruin jo reissussa kun en etänä halunnut kertoa. Nyt mietin missä vaiheessa sanon että testasin jo (ennen huomista testiä, just ennen tulosta vai sen jälkeen). Kun pelkään että sille tulee jotenkin pettynyt olo että tiesin ennen sitä... Missähän kohtaa se vähiten harmittais. En halua kuitenkaan mitään salaisuuksiakaan pitää, enkä osaiskaan.
Paljon onnea! 💞 Varmasti nyt on epäuskoinen olo, mutta kyllä se ilo sieltä ottaa vielä vallan, kun aivot ensin vähän sulattelee asiaa.
 
Takaisin
Top