H
Hermeli
Vieras
TsemppiÀ piinailuunNyt on pakkaskaveri matkassaPiinailut alkakoon
![]()
Mulla tuplattiin puikkojen mÀÀrÀ, kun aiemmin on alkanut vuoto lÀpi. Ylihuomenna olisi testipÀivÀ, mutta tÀnÀÀn tuli valkovuodon mukana haalean punertavaa vÀriÀ, eli varmaan se vuoto sieltÀ alkaaNo toi menkkajomotus kumminkin joillakin tulee alussa ja mullaki oli sillo cyclogestit kÀytössÀ mut vaan plussaan asti, mut taisin 4+ syödÀ. Mulla se vuoto alkoi 4+6 et entiÀ johtuiko tosta cyclogestistÀ jos ois tarvinnutkin sitÀ tukea, kun ultrassa ei syytÀ sille löytynyt. Sit toki alkoi vÀhenemÀÀn kun viikkoja oli kasassa enempi. Onko se jomotus kovaa vai? Olen puhunut suunnittelukÀynnillÀ tosta verenvuodosta niin mulle laitettiin enempi niitÀ cyclogestejÀ et voin syödÀ niitÀ 8+ asti sit kun raskaudun ni se toi mulle enemmÀn mielenrauhaa, ettei sen takia ainakaa menis kesken jos keltarauhasta ei tarpeeksi tuu. Mullaki niitÀ oireita oli jo ennen plussausta ni en tiennyt oliko just siitÀ lÀÀkkeestÀ.![]()


Tosi hieno juttu!
