Pakastealkion siirto (PAS)

Pitkästä aikaa pääsen jotain päivittämään, eka lääkkeellinen pas, tänään kp11 ja ultrassa limakalvo olikin jo 13mm, eli ensi viikolla päästään siirtoon 🥰 Huomenna pitäis aloittaa cyclogest, saa nähdä miten sen kanssa onnistun.

Tsemppiä muillekin, toivottavasti osuu ovulaatiot ja limakalvot kohdilleen!
 
Hyvää limiksen ja follien kasvatteluviikonloppua jammille ja hömelölle! Kaihlallakin jännät paikat siirtoa odotellessa :) ja ihana kuulla, että hömelön tulokset olivat hyviä ❤️

Edelleen toivon sitä aikakonetta, joka pikakelaisi läpi koko ens viikon. Oli päässyt tämä piinapäivien(kin) piina jo vähän muistoista haalistumaan. Ja vaikka tiedän, että nämä kaikki olot alkoivat tasan silloin kuin tukilääkkeetkin, niin silti sitä kuvittelee kaikenlaista. Luulisi että olisi kuudesta siirrosta jo jotain oppinut, mutta ei :D
 
Täälläkin pitäs ens viikolla ensimmäinen pas olla, mutta ovulaatiota ei näy. Tiistaina kp12 folli oli 17mm ja limis 9mm, että ehkä tässä vielä on toivoa viikonlopun aikana plussata ovistestiin. 🧐
 
Täälläkin pitäs ens viikolla ensimmäinen pas olla, mutta ovulaatiota ei näy. Tiistaina kp12 folli oli 17mm ja limis 9mm, että ehkä tässä vielä on toivoa viikonlopun aikana plussata ovistestiin. 🧐
Mulle tyrkättiin Ovitrelle vastaavilla arvoilla just viime viikolla, kun lääkärin mielestä oli niin hyvä tilanne. Uskon vahvasti että ovisplussa olis tulossa! ☺️
 
Hyvää limiksen ja follien kasvatteluviikonloppua jammille ja hömelölle! Kaihlallakin jännät paikat siirtoa odotellessa :) ja ihana kuulla, että hömelön tulokset olivat hyviä ❤️

Edelleen toivon sitä aikakonetta, joka pikakelaisi läpi koko ens viikon. Oli päässyt tämä piinapäivien(kin) piina jo vähän muistoista haalistumaan. Ja vaikka tiedän, että nämä kaikki olot alkoivat tasan silloin kuin tukilääkkeetkin, niin silti sitä kuvittelee kaikenlaista. Luulisi että olisi kuudesta siirrosta jo jotain oppinut, mutta ei :D
Tsemppiä piinailuun! Se on kyllä jännittävää odottelua. Ja tuo on kyllä paha, kun lääkkeillä ja raskaudella on niin samanlaiset oireet, mutta nehän voi siis johtua kummasta vaan 😉
 
Ei ne taida siirtää ellei maanantaina ole 6mm limakalvo:/ tai ehkä jos se on lähes 6mm 🤔 follien koot ei vaikuta pelkällään siirtoon. Ovulaatioplus tulee yleensä noin 18-23mm follilla (oman kokemukseni mukaan) ja se kasvaa n.2mm päivässä. Itse oletan että mulla plussa su/ma. Jännä että sulla oli plussa jo noin pienellä follilla, siis ei siinä varmaan mitään outoa, ilmeisesti sekin ok 😊
No ihmettelin kanssa että se noin pienellä tapahtui 😅 Mutta hyvä jos sillä ei tässä tapauksessa ole niin väliä. Onko vielä ovulaatio-oireita?
 
Hyvää limiksen ja follien kasvatteluviikonloppua jammille ja hömelölle! Kaihlallakin jännät paikat siirtoa odotellessa :) ja ihana kuulla, että hömelön tulokset olivat hyviä ❤️

Edelleen toivon sitä aikakonetta, joka pikakelaisi läpi koko ens viikon. Oli päässyt tämä piinapäivien(kin) piina jo vähän muistoista haalistumaan. Ja vaikka tiedän, että nämä kaikki olot alkoivat tasan silloin kuin tukilääkkeetkin, niin silti sitä kuvittelee kaikenlaista. Luulisi että olisi kuudesta siirrosta jo jotain oppinut, mutta ei :D
Täälläkin pitäs ens viikolla ensimmäinen pas olla, mutta ovulaatiota ei näy. Tiistaina kp12 folli oli 17mm ja limis 9mm, että ehkä tässä vielä on toivoa viikonlopun aikana plussata ovistestiin. 🧐
Tsemppiä piinapäiviin ja ovulaation odotteluun! ❤️❤️❤️
 
No ihmettelin kanssa että se noin pienellä tapahtui 😅 Mutta hyvä jos sillä ei tässä tapauksessa ole niin väliä. Onko vielä ovulaatio-oireita?

On kipuja! Mutta ei limoja. Mites siellä? Ja vieläkin ihan haalea ovulaatiotesti..
 
Täälläkin kipuja ja ehkä limoja, mutta ovistestit ihan haaleita 😮‍💨 pitää vielä huomiselle ja maanantai-aamulle pitää peukkuja pystyssä 😏
 
On kipuja! Mutta ei limoja. Mites siellä? Ja vieläkin ihan haalea ovulaatiotesti..

Täällä ei vielä mitään merkkejä ovulaatiosta mutta jos tulisi samalla tavalla kuin kahtena viime kerralla, niin tulisi keskiviikkona. Teen huomenna testin.
Täälläkin kipuja ja ehkä limoja, mutta ovistestit ihan haaleita 😮‍💨 pitää vielä huomiselle ja maanantai-aamulle pitää peukkuja pystyssä 😏
Pidän kans peukkuja! 👍👍
 
Mä luulen kyllä että plussa tulee su/ma.. toivottavasti husilla tekevät siirtoja la 🙏 jos limakalvo tarpeeksi sit ma...
 
Toivotaan ovistuulia kaikille yrittäjille 🫶🏻

On: Ensi viikolla alkaa oviksen tikutus. Torstaina ultra, kun perjantaina ei ollut lääkäri paikalla. Sekin oli hauskaa aikojen siirtelyä, mutta toivottavasti tuo aika pysyy. Voi kysyä töistä vapaata iltapäivälle. Jos hyvin käy niin viikolla 8 saataisiin kyytiläinen mukaan. Olo on vaihteeksi pessimistinen. Pessimisti ei pety 😅😬 karseaa, mutta huomaa oman mielen jo puolustavan negaa niin ei sitten putoa korkealta. Toivoa on vielä 2 alkion verran ❤️
 
Mulla on clearblue digital ovulaatiotesti, joka näyttää kaksi hedelmällisintä päivää. Jos testi on positiivinen, niin tarkoittaako se että ovulaatio varmasti tapahtuu? Ja miten tällaisen hymynaaman jälkeen lasketaan 5d alkion siirto? Lääkäri kirjoittaa ovitrelle reseptin, mikä otetaan käyttöön mikäli ovulaatiota ei ala kuulua. Sillä kuulema voidaan myös ajoittaa ovulaatio osumaan siirron kannalta sopivalle päivälle, mutta mikäli ovulaatio tuleekin itsestään, niin eikös se silloin ole vain tuurista kiinni sattuuko päivä viikolle?
 
Ei tullut plussaa. Olin varma että tulisi kun kipuja on koko ajan. Ja limat alkoi aamusta. No huomenna sit. Testailen myös iltapäivällä tai illalla. Voi kunpa lauantaina tehtäisiin siirtoja 🙏 ja huomenna olisi paksumpi limis 🙏
Ei tullut tännekään 🥲 mutta eise auta, tsemppiä odotteluun ja huomiseen ultraan 😎
 
Mulla on clearblue digital ovulaatiotesti, joka näyttää kaksi hedelmällisintä päivää. Jos testi on positiivinen, niin tarkoittaako se että ovulaatio varmasti tapahtuu? Ja miten tällaisen hymynaaman jälkeen lasketaan 5d alkion siirto? Lääkäri kirjoittaa ovitrelle reseptin, mikä otetaan käyttöön mikäli ovulaatiota ei ala kuulua. Sillä kuulema voidaan myös ajoittaa ovulaatio osumaan siirron kannalta sopivalle päivälle, mutta mikäli ovulaatio tuleekin itsestään, niin eikös se silloin ole vain tuurista kiinni sattuuko päivä viikolle?

Tuurista on paljon kiinni tämä homma.. ainakin husilla jos plus on esim ma, niin siirto olisi la. Mikäli on poli auki silloin..
 
Ei tullut tännekään 🥲 mutta eise auta, tsemppiä odotteluun ja huomiseen ultraan 😎

Oon tehnyt jo 2 uutta digiä ja negaa on 😁 hieman tummempaa kyllä jo. Kolmas testi oli aika laimeesta pissasta ja toka lyhyellä pidätyksellä.. huoh. Ootko siis myös HUS? Jos huomenna plus niin tiedätkö pääseekö juuri ensi lauantaina siirtoon?
 
Takaisin
Top