Pakastealkion siirto (PAS)

Teitkö testiä, oisko ollu kemiallinen? Musta se ois kiva tietää omalla kohdalla, jos on kemiallinen niin tietäis että on mahdollista raskautua luomuna. Tsemppiä ❤️ toivottavasti saat hyviä uutisia rinnoista.
Kiitos ❤️ Kävin tänään ostamassa testin, mutta en ehtinyt tehdä sitä kun vuoto alkoi. Ajattelen kans että se olis ollut jotenkin lohdullista tietää.
En osaa edes jännittää huomisia tuloksia ainakaan vielä. Jotenkin uskon että kaikki on hyvin ja odotan vaan että päästään taas siirtoon :)
 
Kiitos ❤️ Kävin tänään ostamassa testin, mutta en ehtinyt tehdä sitä kun vuoto alkoi. Ajattelen kans että se olis ollut jotenkin lohdullista tietää.
En osaa edes jännittää huomisia tuloksia ainakaan vielä. Jotenkin uskon että kaikki on hyvin ja odotan vaan että päästään taas siirtoon :)

Jos oli kemiallinen niin voiskohan se vielä näkyä testissä 🤔
 
Pahoittelut negoista! ❤️

Tsempit uuteen kiertoon lähteville!

Olin jo ehtinyt unohtaa nämä keltarauhaslääkityksen sivuoireet.. Mutta enpähän sitten kuvittele mitään siirron jälkeen, kun kaikki olot on alkaneet jo useita päiviä ennen kuin koko alkio edes on kohdussa. Jännittää aivan jäätävästi. Huomenna tähän aikaan siirto on toivottavasti onnistuneesti takana ja ne seuraavat piinapäivät alkavat. Puuh.
 
Meille tehtiin pas reilu viikko sitten ja testasin tänään rv3+4 plussan. 4.lapsi tulossa ja kaikki muutkin olleet noita huuruneniä. Vielä yksi alkio pakkasessa. Sen kohtalo selvinnee kun näemme miten tämä raskaus jatkuu. 5 lasta meille ei mahdu…
 
Meille tehtiin pas reilu viikko sitten ja testasin tänään rv3+4 plussan. 4.lapsi tulossa ja kaikki muutkin olleet noita huuruneniä. Vielä yksi alkio pakkasessa. Sen kohtalo selvinnee kun näemme miten tämä raskaus jatkuu. 5 lasta meille ei mahdu…
Isot onnittelut plussasta!
Tehtiinkö PAS sulle lääkkeelliseen kiertoon, jos kyllä niin milloin sellainen siirto on suhteessa kiertopäivät? Toki yksilöllisiä eroja varmaan tuossakin on...
 
Isot onnittelut plussasta!
Tehtiinkö PAS sulle lääkkeelliseen kiertoon, jos kyllä niin milloin sellainen siirto on suhteessa kiertopäivät? Toki yksilöllisiä eroja varmaan tuossakin on...
Vastaan oman kokemukseni pohjalta, vaikka kysyitkin toiselta. Mulle tehty usea lääkkeellinen pas ja yleensä blaston siirto on tehty n. KP 20. Jonkin verran heittoa hoitojen välillä, koska KP 10 tienoilla on tarkistettu limakalvon tilanne (paksuus) ja sen mukaan päätetty mistä päivästä keltarauhashormoni aloitetaan ja mille päivälle siirto osuu.
 
Meille tehtiin pas reilu viikko sitten ja testasin tänään rv3+4 plussan. 4.lapsi tulossa ja kaikki muutkin olleet noita huuruneniä. Vielä yksi alkio pakkasessa. Sen kohtalo selvinnee kun näemme miten tämä raskaus jatkuu. 5 lasta meille ei mahdu…
Onnittelut! Juuri tässä eilen pohdin ja huolestuin, miten jaksaminen riittäisi oikeasti kolmanteen 😅

On ollut pari iltaa vähän huono olo. Onko se siitä pitkään jatkuneesta keltarauhaslääkityksestä? Huomenna testipäivä ja pelottaa. En tiedä miksi nyt iskee näin epävarma olo 😭 jos onkin tarrannut kiinni. Nega ei muuta mitään, plussa muuttaa, ei kaikkea, mutta todella paljon.
 
Vastaan oman kokemukseni pohjalta, vaikka kysyitkin toiselta. Mulle tehty usea lääkkeellinen pas ja yleensä blaston siirto on tehty n. KP 20. Jonkin verran heittoa hoitojen välillä, koska KP 10 tienoilla on tarkistettu limakalvon tilanne (paksuus) ja sen mukaan päätetty mistä päivästä keltarauhashormoni aloitetaan ja mille päivälle siirto osuu.
Kiitos vastauksestasi! Oon luvannut lähteä todella vahvasti piikkikammoisen ystäväni tueksi. Yritän nyt miettiä jo ennakolta mitä kaikkea extraa tulee huhtikuussa olemaan mulle mahd. tiedossa. Lääkäri oli sanonut että sairaanhoitaja antaa ohjeet pistämiseen. Miehensä kun on osin reissutöissä niin osan kai joudun minä laittamaan. Ilmeisen tarkkaa niiden kellonaikojen suhteen. Ehkäpä siihen pistämiseen löytyy myös netistä ohjeet. Suunniteltiin että hän ois mun luona öitä jos mies on reissussa...
Pystyn jo ajatuksissani näkemään miten mun taapero kiljuu täysillä pinnasängyssäån kun me touhutaan noita aikuistenjuttuja kylppärissä.
 
Testasin yöllä negan 😭 näin kai sen oli mentävä. Jotain itsesuojelua tms ? mutta en jaksa syyttää itseäni enää siitä, että aloitin luget myöhässä ja siirto siirtyi ja alkio sulatettiin kaksi kertaa. Ehkä, kun koko tsäänssi siirtoihin tuli yllätyksenä. Toki raskaus on ollut toive vuosia, mutta toisaalta ei luomuraskauksia koskaan koko 12 v aikana kun oltu ilman ehkäisyä, niin sitä on niin sopeutunut tähän, että näitä lapsia on kaksi. Se on paljon se.
 
Testasin yöllä negan 😭 näin kai sen oli mentävä. Jotain itsesuojelua tms ? mutta en jaksa syyttää itseäni enää siitä, että aloitin luget myöhässä ja siirto siirtyi ja alkio sulatettiin kaksi kertaa. Ehkä, kun koko tsäänssi siirtoihin tuli yllätyksenä. Toki raskaus on ollut toive vuosia, mutta toisaalta ei luomuraskauksia koskaan koko 12 v aikana kun oltu ilman ehkäisyä, niin sitä on niin sopeutunut tähän, että näitä lapsia on kaksi. Se on paljon se.
Pahoittelut negasta! 💔 Ilo olemassa olevista lapsista on ihana juttu, mutta silti saat myös surra tätä pettymystä!
 
Pahoittelut negasta Soila! ❤️ komppaan Onnenomenaa, saa surra.

Oma napa kävi tänään hakemassa sulatuksesta selvinneen blaston kyytiin. Eilen tsekattiin myös progesteroniarvo, joka oli lääkärin mielestä erinomainen (110, mitattu terolutin ottamisen jälkeen mutta ennen cyclogestiä aamulla). Siirto meni hyvin, näin jopa sen pienen purskahduksen näytöllä 😍 Ainoa harmi on nyt se, että kohdunsuulla on polyyppi, joka saattaa tuhruttaa verta. En kestä. Sain jo eilen lähes paniikkikohtauksen, kun huomasin paperissa vaaleanpunaista. Nyt sille on selitys, mutta jösses. Ensimmäisessä raskaudessa oli vastaava, ja se poistettiin noin rv10, kun alkoi yhtäkkiä vuotaa isommin. Ja edellisessä tosiaan kohdussa hematooma, joka vuosi aivan holtittomasti. Että olisipa ollut mukavaa saada edes vähän aikaa vuodotonta odottelua, mutta ei ollut sellaista nyt meikäläisen kirjoissa.. Testipäivä ensi viikon sunnuntai. En tiedä millä hermoilla sinne asti päästään.
 
Kiitos ❤️ Kävin tänään ostamassa testin, mutta en ehtinyt tehdä sitä kun vuoto alkoi. Ajattelen kans että se olis ollut jotenkin lohdullista tietää.
En osaa edes jännittää huomisia tuloksia ainakaan vielä. Jotenkin uskon että kaikki on hyvin ja odotan vaan että päästään taas siirtoon :)

Toivottavasti tulokset eivät olleet huonoja ❤️
 
Toivottavasti tulokset eivät olleet huonoja ❤️
Kiitos ❤️ Tulokset tuli myöhässä ja ehdin jo vähän pelästyäkkin, mutta kaikki näyttäisi olevan hyvin! Lausunto oli kuulema vähän epäselvä ja toinen lausunto on vielä tulossa mahdollisesta seurannasta, mutta hyvälaatuisia ovat ja siirtoa suunnitellaan nyt tähän kiertoon 🥲❤️
Nyt mies on kovassa flunssassa ja varmaan siis kohta minäkin. Onkohan se mikään este siirrolle tai voikohan vaikuttaa kiinnittymiseen? 🤔
 
Pitää varmaan kaiken varalta aloittaa sinkkikuuri. Niitähän kai voi syödä? 😅

Hyvä! Pari päivää sit lapsella tuntui alkavan flunssa, ja ehkä jotain ihan lievää minullakin. Mutta lapsi nyt vaikuttaa terveeltä, minulla ehkä ihan lievää nuhaa. Ei varmaan muuten vaikuta ellei tule kova kuume. Ja tietysti sairaana "ei saisi" käydä polilla. Mutta itse kyllä menen ellen ole todella kipeä. Kohta väliultra pasia varten! Jännittää. Pelkään että limakalvo liian ohut, tai folleja ei ole kasvanut, tai ovulaatio tulee vääränä päivänä..

Niin ja itse söin kyllä sinkki+C valmistetta muutaman kerran. 😊
 
Äh limakalvo vain 4,9mm 😪 ja folli jo 17mm eli o+ lähipäivinä pitäisi tulla.. ei kyllä oireita vielä.. ehkä pientä tuntemusta alavatsalla.. ei eggiksiä.. maanantaina uusi ultra, toivottavasti olisi limakalvo kasvanut..
 
Äh limakalvo vain 4,9mm 😪 ja folli jo 17mm eli o+ lähipäivinä pitäisi tulla.. ei kyllä oireita vielä.. ehkä pientä tuntemusta alavatsalla.. ei eggiksiä.. maanantaina uusi ultra, toivottavasti olisi limakalvo kasvanut..
Voi että! 😟 Toivotaan että se vielä siitä paksuuntuisi 🙏 Sanoiko lääkäri mielipidettä voidaanko siirto silti tehdä?
Mulla oli viime kierrossa folli vain 14mm ja seuraavana päivänä ovistesti positiivinen. Vaikuttaako nuo koot siirtoon? Oon kyllä vielä aivan pihalla. Mulla limis oli myös aika ohut. Toivotaan siis että molemmille tulisi nyt sellaiset paksuuspyrähdykset!

Mulla on ensi tiistaina ultra ja samat asiat jännittää.
 
Voi että! 😟 Toivotaan että se vielä siitä paksuuntuisi 🙏 Sanoiko lääkäri mielipidettä voidaanko siirto silti tehdä?
Mulla oli viime kierrossa folli vain 14mm ja seuraavana päivänä ovistesti positiivinen. Vaikuttaako nuo koot siirtoon? Oon kyllä vielä aivan pihalla. Mulla limis oli myös aika ohut. Toivotaan siis että molemmille tulisi nyt sellaiset paksuuspyrähdykset!

Mulla on ensi tiistaina ultra ja samat asiat jännittää.

Ei ne taida siirtää ellei maanantaina ole 6mm limakalvo:/ tai ehkä jos se on lähes 6mm 🤔 follien koot ei vaikuta pelkällään siirtoon. Ovulaatioplus tulee yleensä noin 18-23mm follilla (oman kokemukseni mukaan) ja se kasvaa n.2mm päivässä. Itse oletan että mulla plussa su/ma. Jännä että sulla oli plussa jo noin pienellä follilla, siis ei siinä varmaan mitään outoa, ilmeisesti sekin ok 😊
 
Takaisin
Top