Pakastealkion siirto (PAS)

Onpa hyvä ettei tähän väliin tehty mitään. Tänään tuli yllättäen hymynaama digitestiin kp12. En osannut odottaa. Ajattelin kokeilla, kun tammikuussa piti aloittaa kp12 ovistestit ja ultra sitten kp 14. Tää on nyt väli kuukausi tuore+pakastesiirtojen jälkeen. Olisihan se kiva löytää toi ovis et sais seuraavan maaliin. Onko muilla heitellyt ovulaatio ja miten paljon kiertojen välillä?? 🤔

@Alkuaine meillä piti aloittaa ovis testit jo kp8 juuri sen takia ettei jää välistä siirtoa varten. Oma kierto oli väliä 28-52 ja ovulaatiosta ei edes ollut varmuutta tapahtuuko sitä milloinkaan.

Kyl meil sanottiin et ennen ajan loppumista muistuttelevat kirjeitse :) koska 3v on tosi pitkä aika muistaa. Sanoi et samal taval se menee kun esim. Ajanvarauksesta muistuttaminen.
Näissä on varmaan paikallisia eroja, koska meillä tosiaan 7v säilytetään mutta erikseen sanottiin että pitää sit itse muistaa, he eivät ala muistuttelemaan 😅 me ollaan HUSissa.

Ainakin kuvittelisi että alkioiden säilytys olisi bisnestä yksityisille, joten miksi eivät tarkistaisi et jatkaako sopimusta? Sehän on tietyllä tapaa passiivista tuloa heille koko ajan.

Mä muuten luulin/muistin et meillä (HUS) olisi 5v soppari.. nyt en tiedä muuttuiko se kun jotain papereita kirjoitettiin pas suunnittelussa..

Nyt sain ohjeen aloittaa seuraavasta kierrosta kp10 ovistestit ja ultra kp12. Saa nähdä onnistuuko siirto tammikuun loppupuolella. Miten sen h-hetken saa ajoittumaan sitten mahdolliseen viikonloppuun nähden. Sitten on vielä yksi yritys tämän jälkeen ja pakkanen tyhjä + ikää 41v mittarissa. Saa nähdä ehtiikö ennen synttäreitä saamaan mitään positiivista tikkuun 😉. Toisaalta tuo maaginen ikä saa sitten omasta puolesta luopumaan iltatähti ideasta. 😊 keskittyy näin muihin unelmiin.

Meillä käynnistyi joulun pyhinä viimeinen pas-hoito. Ultra varattu pe 5.1. ja jos kaikki näyttää hyvältä, niin siirto tammikuun puolivälissä. Vähän jännittää, kun on enää yksi alkio pakkasessa, että miten alkio selviää sulatuksesta jne. Onko muita, joilla on lähiaikoina siirto tiedossa?

Meillä käynnistyi joulun pyhinä viimeinen pas-hoito. Ultra varattu pe 5.1. ja jos kaikki näyttää hyvältä, niin siirto tammikuun puolivälissä. Vähän jännittää, kun on enää yksi alkio pakkasessa, että miten alkio selviää sulatuksesta jne. Onko muita, joilla on lähiaikoina siirto tiedossa?
Täällä lääkkeellinen pas-hoitokierto käynnistynyt eilen 🙋‍♀️ 9.1. on ultra, jossa toivottavasti näkyisi hyvä limakalvon tilanne, että päästäisiin siirtoon asti 🤞🏻

Tsemppiä ja onnenkantamoisia tähän hoitokiertoon @Minnihiiri84 ! 🌈

Minulla on myös ultra 5.1. Siirto seuraavalla tai sitä seuraavalla viikolla, mikäli siirtokelpoisia alkioita saadaan aikaan ensi viikolla.

Minulla on myös ultra 5.1. Siirto seuraavalla tai sitä seuraavalla viikolla, mikäli siirtokelpoisia alkioita saadaan aikaan ensi viikolla.
Ollaan siis todennäköisesti ihan samalla aikataululla liikenteessä. Minulla siirto edellisten perusteella ajoittuu sinne viikon 3 alkuun, toki katsotaan ensin tilanne nyt pe.

Päivän paras uutinen, kilpparit kunnossa 😍 TSH oli 1.3 ja T-4V 17. Näillä pitäis kyllä lupa PASiin ilmoittautumiseen tulla! Sopivasti uuden kierron alkuunkin vajaa pari viikkoa. Voisiko viimein olla edessä kauan odotettu ensimmäinen siirto?! ❤️

Mennään ihan samoissa 🤩😍 paitsi mulla ehkä muutama päivä enempi. Toivottavasti mahdutaan hoitoon 😬 tai mulla kai ainakin se vaara ettei ole enää ultra-aikoja kun pitää joskus kp10 tienoilla käydä.. ja tietty jännää mihin ovulaatio osuu..

Mennään ihan samoissa 🤩😍 paitsi mulla ehkä muutama päivä enempi. Toivottavasti mahdutaan hoitoon 😬 tai mulla kai ainakin se vaara ettei ole enää ultra-aikoja kun pitää joskus kp10 tienoilla käydä.. ja tietty jännää mihin ovulaatio osuu..
Mulla tehdään alkionsiirto HUSissa, mutta ultrataan KYSissä, joten uskon pääseväni ultraan. Toivottavasti toki myös itse siirtoon 🍀 Tsemppiä sinne! 🥰

Takaisin