K
Kysymys?
Vieras
Eli alkiot on hävitetty enää mitään kyselemättä kun pakastus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aika on loppunut..?Eli alkiot on hävitetty enää mitään kyselemättä kun pakastus
Veikkaan että sopimusaika loppunut siksi hävitetty. Ikävää jos ei oo muistuteltu että sopimus loppumassa.Aika on loppunut..?
Onko teillä siis tilanne että aika loppunut, ja mietit mitä on käynyt? Kannattaa olla sinne klinikalle yhteydessä, jospa eivät olisi ehtineet tehdä vielä mitään!Eli alkiot on hävitetty enää mitään kyselemättä kun pakastus
Veikkaan että sopimusaika loppunut siksi hävitetty. Ikävää jos ei oo muistuteltu että sopimus loppumassa.
Kyl meil sanottiin et ennen ajan loppumista muistuttelevat kirjeitse :) koska 3v on tosi pitkä aika muistaa. Sanoi et samal taval se menee kun esim. Ajanvarauksesta muistuttaminen.Eikai ne kerkee sieltä muistutella ihmisiä
Näissä on varmaan paikallisia eroja, koska meillä tosiaan 7v säilytetään mutta erikseen sanottiin että pitää sit itse muistaa, he eivät ala muistuttelemaan me ollaan HUSissa.Kyl meil sanottiin et ennen ajan loppumista muistuttelevat kirjeitse :) koska 3v on tosi pitkä aika muistaa. Sanoi et samal taval se menee kun esim. Ajanvarauksesta muistuttaminen.
Täällä lääkkeellinen pas-hoitokierto käynnistynyt eilen 9.1. on ultra, jossa toivottavasti näkyisi hyvä limakalvon tilanne, että päästäisiin siirtoon astiMeillä käynnistyi joulun pyhinä viimeinen pas-hoito. Ultra varattu pe 5.1. ja jos kaikki näyttää hyvältä, niin siirto tammikuun puolivälissä. Vähän jännittää, kun on enää yksi alkio pakkasessa, että miten alkio selviää sulatuksesta jne. Onko muita, joilla on lähiaikoina siirto tiedossa?
Minulla on myös ultra 5.1. Siirto seuraavalla tai sitä seuraavalla viikolla, mikäli siirtokelpoisia alkioita saadaan aikaan ensi viikolla.Meillä käynnistyi joulun pyhinä viimeinen pas-hoito. Ultra varattu pe 5.1. ja jos kaikki näyttää hyvältä, niin siirto tammikuun puolivälissä. Vähän jännittää, kun on enää yksi alkio pakkasessa, että miten alkio selviää sulatuksesta jne. Onko muita, joilla on lähiaikoina siirto tiedossa?
Ollaan siis todennäköisesti ihan samalla aikataululla liikenteessä. Minulla siirto edellisten perusteella ajoittuu sinne viikon 3 alkuun, toki katsotaan ensin tilanne nyt pe.Minulla on myös ultra 5.1. Siirto seuraavalla tai sitä seuraavalla viikolla, mikäli siirtokelpoisia alkioita saadaan aikaan ensi viikolla.
Päivän paras uutinen, kilpparit kunnossa TSH oli 1.3 ja T-4V 17. Näillä pitäis kyllä lupa PASiin ilmoittautumiseen tulla! Sopivasti uuden kierron alkuunkin vajaa pari viikkoa. Voisiko viimein olla edessä kauan odotettu ensimmäinen siirto?!
Mulla tehdään alkionsiirto HUSissa, mutta ultrataan KYSissä, joten uskon pääseväni ultraan. Toivottavasti toki myös itse siirtoon Tsemppiä sinne!Mennään ihan samoissa paitsi mulla ehkä muutama päivä enempi. Toivottavasti mahdutaan hoitoon tai mulla kai ainakin se vaara ettei ole enää ultra-aikoja kun pitää joskus kp10 tienoilla käydä.. ja tietty jännää mihin ovulaatio osuu..