Mulla tehdään alkionsiirto HUSissa, mutta ultrataan KYSissä, joten uskon pääseväni ultraan. Toivottavasti toki myös itse siirtoon Tsemppiä sinne!
Onko sulla mitään alkulääkitystä vai luomukiertoon?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulla tehdään alkionsiirto HUSissa, mutta ultrataan KYSissä, joten uskon pääseväni ultraan. Toivottavasti toki myös itse siirtoon Tsemppiä sinne!
Ainakin syksyllä suunnitelmana oli luonnolliseen kiertoon Cyclogest tukena. En tiiä, muuttuuko nää, vai pysyykö samana. Mites sulla?Onko sulla mitään alkulääkitystä vai luomukiertoon?
Ainakin syksyllä suunnitelmana oli luonnolliseen kiertoon Cyclogest tukena. En tiiä, muuttuuko nää, vai pysyykö samana. Mites sulla?
Minkä ikäinen alkio sulle siirretään? Blasto varmaankin? Toivottavasti tärppää! Limakalvo ainakin lupaava.Minulla myös oli ultra tänään. Erikoisen ajoissa tilanne, eli KP 9 oli ja löytyi yksi johtofolli ja kolme pienempää (nämä siis luonnollisessa kierrossa ilman lääkitystä kasvamassa ), limis yli 8,5 mm. Testaan oviksen tänään, jos plussa nyt, siirto torstaina, muuten irrotuspiikki huomenna ja siirto pe 12.1.
Blasto tosiaan. Ja kiitos - limakalvo onkin aina ollut hyvä. Omissa soluissa vaan ikäongelmiaMinkä ikäinen alkio sulle siirretään? Blasto varmaankin? Toivottavasti tärppää! Limakalvo ainakin lupaava.
Meillä varmaan samaa. Neljä blaston siirtoa tehty syksyn/alkutalven aikana ja niistä vain yksi kemiallinen, muuten negaa.Blasto tosiaan. Ja kiitos - limakalvo onkin aina ollut hyvä. Omissa soluissa vaan ikäongelmia
Mulla ainakin oli aikoinaan Gonal-F muutamana päivänä. Ehkä sulla aikaistuu ovulaatio normaalista tuon lääkkeen vuoksi. Kannattaa varmaan mainita, että on ollut jo kpl 10, kun tuossa ei montaa päivää ole lääkkeen aloituksen ja sen välissä. Toivottavasti nyt pääsette siirtoon asti!Marraskuun siirto peruttiin tiputteluvuodon takia ja tässä kuussa pitäisi vihdoin päästä jatkamaan. Meillä on pakastimessa 5d odottelemassa ja siirto tehdään stimuloituun luonnolliseen kiertoon. Omakantaan oli nyt tullut ohjeena "Gonal-f 50 IU alkaen kp5." Pistetäänköhän sitä siis useampana päivänä? Luulin että on kertapistos, mutta soitan kyllä vielä tulevalla viikolla tarkempia ohjeita.
Nyt vain huolestuttaa, kun seuraava kierto pitäisi alkaa 13. tai 14. päivä ja ovulaatio oli ainakin marraskuussa jo kp10, että sattuisiko siirto juurikin viikonlopulle
Vaan eipä saatu blastoja taaskaan aikaiseksi. Alkaa vaikuttaa siltä, että ongelma onkin siittiöissä, jolloin tämähän ei näin ratkea ensinkään. Mutta eipä tule siirtoa taaskaan.Meillä varmaan samaa. Neljä blaston siirtoa tehty syksyn/alkutalven aikana ja niistä vain yksi kemiallinen, muuten negaa.
Tsemppiä paljonVaan eipä saatu blastoja taaskaan aikaiseksi. Alkaa vaikuttaa siltä, että ongelma onkin siittiöissä, jolloin tämähän ei näin ratkea ensinkään. Mutta eipä tule siirtoa taaskaan.
Kiitos! Mulla ei viimeksi ollut käytössä mitään, eli ovulaatio tuli luonnostaan noin aikaisin. Kierto on aina ollut tosi lyhyt (n.19-21d), enkä ovulaatiota ole usein edes löytänyt. Testit pyydettiin omakannassa aloittamaan kp7, mutta taidan aloittaa varalta jo kp.6 ja eka ultra olisi kp9. Soitan huomenna ja varmistelen vielä kaikki ohjeet. Toivon niin kovasti että tätä päästäisiin nyt jatkamaan!Mulla ainakin oli aikoinaan Gonal-F muutamana päivänä. Ehkä sulla aikaistuu ovulaatio normaalista tuon lääkkeen vuoksi. Kannattaa varmaan mainita, että on ollut jo kpl 10, kun tuossa ei montaa päivää ole lääkkeen aloituksen ja sen välissä. Toivottavasti nyt pääsette siirtoon asti!
Halaus!Vaan eipä saatu blastoja taaskaan aikaiseksi. Alkaa vaikuttaa siltä, että ongelma onkin siittiöissä, jolloin tämähän ei näin ratkea ensinkään. Mutta eipä tule siirtoa taaskaan.
Onneksi olkoon raskaudesta! Mulla on onnistuneissa raiskauksissa ollut tukilääkityksenä Zumenon (estrogeeni) ja Lugesteron (keltarauhashormoni). Ne on molemmilla kerroilla lopetettu n. viikko varhaisultran jälkeen, eli viikoilla 8-9. Lääkkeet lopetettiin asteittain, eli ensin vähennettiin yhteen per päivä. Muistan lukeneeni useasti, että tukilääkitykset saattaa jatkua n. viikolle 10. Toivottavasti raskaus sujuu hyvin loppuun asti tällä kertaa!Hei, kirjoitan ekaa kertaa tähän ketjuun. Osaisikohan joku auttaa mua pakastealkion siirtoon liittyvässä asiassa? PAS tehtiin 1.12 modifioituun luonnolliseen kiertoon (ei kyllä tuntunut luonnolliselta kun käytössä oli Letrozol, Gonal-F ja Ovitrelle). Siirto onnistui ja olen nyt 9. viikolla raskaana Tukilääkkeenä siirron jälkeen on ollut Prolutex pistot kerran päivässä ja Cyclogest puikot kaksi kertaa päivässä. Nuo tukilääkkeet olisi pitänyt lopettaa positiivisen testin jälkeen mutta en ole uskaltanut, koska pelkään että se voisi aiheuttaa keskenmenon. Yksi keskenmeno jo takana Nuo lääkkeet on vaan tosi kalliita eikä niistä saa Kelakorvausta Onko kenelläkään kokemusta noista lääkkeistä ja uskaltaako ne lopettaa vai pitäisikö vielä jatkaa? Lääkäri sanoi että niistä ei ole haittaa mutta en uskalla lopettaa, jos ei oo 100% varmuus että lopetus ei aiheuta keskenmenoa. Kokemuksia?
Onnea raskaudesta!Hei, kirjoitan ekaa kertaa tähän ketjuun. Osaisikohan joku auttaa mua pakastealkion siirtoon liittyvässä asiassa? PAS tehtiin 1.12 modifioituun luonnolliseen kiertoon (ei kyllä tuntunut luonnolliselta kun käytössä oli Letrozol, Gonal-F ja Ovitrelle). Siirto onnistui ja olen nyt 9. viikolla raskaana Tukilääkkeenä siirron jälkeen on ollut Prolutex pistot kerran päivässä ja Cyclogest puikot kaksi kertaa päivässä. Nuo tukilääkkeet olisi pitänyt lopettaa positiivisen testin jälkeen mutta en ole uskaltanut, koska pelkään että se voisi aiheuttaa keskenmenon. Yksi keskenmeno jo takana Nuo lääkkeet on vaan tosi kalliita eikä niistä saa Kelakorvausta Onko kenelläkään kokemusta noista lääkkeistä ja uskaltaako ne lopettaa vai pitäisikö vielä jatkaa? Lääkäri sanoi että niistä ei ole haittaa mutta en uskalla lopettaa, jos ei oo 100% varmuus että lopetus ei aiheuta keskenmenoa. Kokemuksia?