Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, ihanaa! Suuret onnittelut!Tein tänään positiivisen raskaustestin
Paljon onnea!Tein tänään positiivisen raskaustestin
Pahoittelut negasta toivottavasti tammikuussa tärppää! Hyvvää joulua sinnekinOnnea plussasta!
Itselle ei tullut positiivisia uutisia tällä kertaa, tänäänkin nega. Tammikuussa sitten uuteen yritykseen. Kaksi on vielä pakkasessa.
Miten nopeasti muuten tuo vuoto vois alkaa kun lopettaa cyclogestin käytön? Vedän puolikkaita eli 200mg verran.
Muutenkin ollut hieman hassu kerta, oireita on ollut muttei sitten riittävästi viimeksi pääsin 10dp3dt asti tuoresiirrolla, kun vuoto alkoi. Silloin 400mg käytössä.
Elämä on onneksi monimuotoista, välillä sattuu ja sitten löytää taas ilon aiheita. Tsemppiä kaikille ja hyvää joulua! Palataan asiaan sitten tammikuussa
Toivottavasti saisitte plussan. Sulla on aika varman päälle tuo virallinen testipäivä. PP 9 on varmaankin dpo 14, jolloin kyllä yleensä jo näkyy plussa (poikkeuksia toki on).Pahoittelut negasta toivottavasti tammikuussa tärppää! Hyvvää joulua sinnekin
Minulla viime siirrossa 4 päivää cyclogestin lopettamisen jälkeen alkoi vuoto, söin 2 krt pv 400mg.
Itsellä ois virallinen testipv 22.12, mutta jostain syystä oon saanut päähäni jo nyt sunnuntaina testata (sillon on pp9, blastokysti kyydissä). Oireita ei ole kyllä yhtään, joten tuntuu siltä ettei tärppiä ole tulossa
Kiitos toivon samaa teille, toivottavasti tärppää! Joo niin minäkin laskeskelin, että tuolloin pp 9 varmaan jo näkyisi, toki pitää virallisenakin päivänä testailla vielä.Toivottavasti saisitte plussan. Sulla on aika varman päälle tuo virallinen testipäivä. PP 9 on varmaankin dpo 14, jolloin kyllä yleensä jo näkyy plussa (poikkeuksia toki on).
Oliko sinulla muuten jotain oireita ennen plussaa? Osasitko odottaa positiivista tulosta?Tein tänään positiivisen raskaustestin
Oliko sinulla muuten jotain oireita ennen plussaa? Osasitko odottaa positiivista tulosta?
Milloinkas ne siellä siirrossa sanoivat sen virallisen testipäivän olevan?Oon uus täällä! Tehty perjantaina 15.12 pas. Nyt ollu muutaman päivän menkkakipumaista kipua ja tuntuu etovan olon hiipivän jos oikein muistan niin 5päivää viljelty ja pakastettu, ja sulatus ennen siirtoa samana päivänä.
lääkitys vaan cyclogesti 400mgx2. Ovista valmisteltiin gonasi set:illä ennen siirtoa.. nyt tässä piinapäiviä vietetään ja kovin mietityttää millon kannattais testailla
Oon uus täällä! Tehty perjantaina 15.12 pas. Nyt ollu muutaman päivän menkkakipumaista kipua ja tuntuu etovan olon hiipivän jos oikein muistan niin 5päivää viljelty ja pakastettu, ja sulatus ennen siirtoa samana päivänä.
lääkitys vaan cyclogesti 400mgx2. Ovista valmisteltiin gonasi set:illä ennen siirtoa.. nyt tässä piinapäiviä vietetään ja kovin mietityttää millon kannattais testailla
26.12 sanoi testipäiväksiMilloinkas ne siellä siirrossa sanoivat sen virallisen testipäivän olevan?
Sitä ennen sinulla onkin aikaa rekisteröityä tänne niin pääset halutessasi sisälle salaisiin ryhmiin.
Plussatuulia toivottelen...
Tää oli itse sekoitettava kerta-annos.eli ei valmiista kynästä mut en oo ihan 100 varma onko samaa loppupeleissä. Veikkaan että on mutta vaan vahvempi ku oli 5000iu :)Onko tuo gonasi set sama kuin gonal-f? Miten/kauanko sitä käytettiin? Mulle määrätty letrot mutta mieluummin ottaisin jotain muuta jotta limakalvo olisi parempi..
Tsemppiä piinapäiviin! Oireet kuulostavat lupaavilta. Itse ajattelin mahdollisesti siirron jälkeen tehdä joka aamu testin (tai ainakin pari päivää siirron jälkeen) uskon että 3-4päivää siirrosta on mahdollista nähdä haaleaa viivaa.
Gonasi Set on "sama" kuin Ovitrelle, eli irrotuspiikki.Onko tuo gonasi set sama kuin gonal-f? Miten/kauanko sitä käytettiin? Mulle määrätty letrot mutta mieluummin ottaisin jotain muuta jotta limakalvo olisi parempi..
Tsemppiä piinapäiviin! Oireet kuulostavat lupaavilta. Itse ajattelin mahdollisesti siirron jälkeen tehdä joka aamu testin (tai ainakin pari päivää siirron jälkeen) uskon että 3-4päivää siirrosta on mahdollista nähdä haaleaa viivaa.
Minä testasin PASin jälkeen sinä päivänä, kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Virallinen testipäivä oli vasta viisi-kuusi päivää sen jälkeen, toki testasin virallisena päivänä uudestaankin ennen kuin soitin polille tuloksen.26.12 sanoi testipäiväksi
Mul on tunnukset vau:n puolelle mutta tänne ei anna sillä sähköpostilla kirjautumaan..Milloinkas ne siellä siirrossa sanoivat sen virallisen testipäivän olevan?
Sitä ennen sinulla onkin aikaa rekisteröityä tänne niin pääset halutessasi sisälle salaisiin ryhmiin.
Plussatuulia toivottelen...
Mul on tunnukset vau:n puolelle mutta tänne ei anna sillä sähköpostilla kirjautumaan..
Oreet kuulostaa lupaavilta. Toivottavasti saat plussan!Oon uus täällä! Tehty perjantaina 15.12 pas. Nyt ollu muutaman päivän menkkakipumaista kipua ja tuntuu etovan olon hiipivän jos oikein muistan niin 5päivää viljelty ja pakastettu, ja sulatus ennen siirtoa samana päivänä.
Mulla ei juuri oireita ole. Tällä hetkellä epäilen, että nega tulossa. Mutta katsotaan nyt vielä tulevat päivät tilannetta. Luulen, että ke näkyisi plussa, eli dpo 12 (alkion iän mukaan dpo 13) ja viikko siirrosta. Ehkä silloin ainakin testaan. Pe on jo verikoe, eli siihenkin enää muutama päivä.Siirtoa seuraavana päivänä mulla oli aamulla menkkajuilimista. Aika kovaa, mutta hetkellistä. Luulen että se oli kiinnittymiskipua. Rinnat kipeytyivät ja hajuaisti herkistyi. Olin myös tosi väsynyt ja kerran kauppareissulla huimasi.
Olin vain aika skeptinen, että onko raskausoireita. Mulla Lutinus on aiheuttanut hajuaistin muutoksia negakierroksissakin.
Onko sulla oireita? Millon testaat?