Pakastealkion siirto (PAS)

Moikka! 👋 Onko kesätaukojen jälkeen muita kiertoihin lähtijöitä vielä? 😊 Meillä oli tänään eka aika poliklinikalle esikoisen syntymän jälkeen, PAS-suunnitteluun.

Ensi kierrosta, joka alkanee syyskuussa, aloitetaan lääkkeellinen kierto, johon siirrämme toivottavasti sitten yhden neljästä alkiostamme. Estradotit ja Cyclogestit tukena tulee olemaan. Vaikkei kierrossani tunnistettu häiriöitä, nämä auttoivat 2020 syyskuussa raskautumiseen ensi kertaa elämässäni. Toiveikas fiilis että saisimme vielä samaan syssyyn esikoiselle sisaruksen 💕
 
Moikka! 👋 Onko kesätaukojen jälkeen muita kiertoihin lähtijöitä vielä? 😊 Meillä oli tänään eka aika poliklinikalle esikoisen syntymän jälkeen, PAS-suunnitteluun.

Ensi kierrosta, joka alkanee syyskuussa, aloitetaan lääkkeellinen kierto, johon siirrämme toivottavasti sitten yhden neljästä alkiostamme. Estradotit ja Cyclogestit tukena tulee olemaan. Vaikkei kierrossani tunnistettu häiriöitä, nämä auttoivat 2020 syyskuussa raskautumiseen ensi kertaa elämässäni. Toiveikas fiilis että saisimme vielä samaan syssyyn esikoiselle sisaruksen 💕
Noin juuri, pelot pois ja toiveikkaasti eteenpäin. Löytäköön pakkaspakkaus sopivan liimakolon turvallista kasvuaan varten. Olkoon -23 juhannus uusien pienten varpaiden juhla!
 
Moikka! 👋 Onko kesätaukojen jälkeen muita kiertoihin lähtijöitä vielä? 😊 Meillä oli tänään eka aika poliklinikalle esikoisen syntymän jälkeen, PAS-suunnitteluun.

Ensi kierrosta, joka alkanee syyskuussa, aloitetaan lääkkeellinen kierto, johon siirrämme toivottavasti sitten yhden neljästä alkiostamme. Estradotit ja Cyclogestit tukena tulee olemaan. Vaikkei kierrossani tunnistettu häiriöitä, nämä auttoivat 2020 syyskuussa raskautumiseen ensi kertaa elämässäni. Toiveikas fiilis että saisimme vielä samaan syssyyn esikoiselle sisaruksen 💕
Me täällä ens kierrosta mennään siirtoon. 👏 Mulla juuri parhaillaan menossa kuukautiset ja välikierto keskenmenon jälkeen, yksi pakkasessa niin toivotaan että tästä onnistuisi 🤍
 
Me täällä ens kierrosta mennään siirtoon. 👏 Mulla juuri parhaillaan menossa kuukautiset ja välikierto keskenmenon jälkeen, yksi pakkasessa niin toivotaan että tästä onnistuisi 🤍
Toivottavasti nappaa teillä! Pahoittelut keskenmenosta. ❤️ Toivotaan että se toimii suojelusenkelinä seuraavalle huurunenulle. Onko teillä ajatusta jatkaa hoitoja, jos tarve vielä tulee?
 
Toivottavasti nappaa teillä! Pahoittelut keskenmenosta. ❤️ Toivotaan että se toimii suojelusenkelinä seuraavalle huurunenulle. Onko teillä ajatusta jatkaa hoitoja, jos tarve vielä tulee?
On kyllä, meillä selittämätön lapsettomuus ja ensimmäinen hoito josta tuli kolme alkiota. Yksi tuoresiirto> ei raskautta, pakaste> raskaus ja keskenmeno. Elän ajatuksella et kolmas kerta toden sanoo 😊 jos ei onni kolmannesta suo, niin sitten uutta hoitoa
 
Moikka,

Mä voisin liittyä mukaan kirjoittelemaan. Tilanne meillä siis se, että mulla on ollut 2x kohdunulkoinen raskaus aikanaan, ja toinen johdin poistettu, eikä toinenkaan ilmeisesti toimi.

Olen ollut eksäni ja nykyisen puolisoni kanssa julkisella hoidoissa, 2x IVF ja 11 alkionsiirtoa, eikä yhtään alkanutta raskautta. Vaihdoimme yksityiselle nykyisen puolisoni kanssa, ja 3 IVF:n tuoresiirto toi plussan ja tyttö syntyi 2017. Jatkoimme 2018 hoitoja, 2 passi onnistui ja poika syntyi 2019.

Nyt päätimme jatkaa hoitoja huhtikuussa, eli 4 siirtoa tehty, mutta negoja kaikki, lukuunottamatta huhtikuun ensimmäistä siirtoa, jossa pp5 sain plussan, jota kesti 3 päivää ja sekin haalistui.

5 alkiota olisi vielä pakkasessa, mutta nyt mietin olisko bereadystä/erasta hyötyä, vaikkakin onnistuneita raskauksia takana niin olisiko siirtoaika voinut muuttua? Toinen mitä lääkäri ehdotti oli scratching, onko kellään tästä kokemusta?
 
Heippa! Täällä alkoi kierto ja estradotit 🙊🙀😍 toiveikkaana siirrymme kohti siirtoa. Onko muilla mitä meneillään? 😊
Heiii, juuri mietin että kirjottelisin tänne. Mä ilmottauduin siirtoon, mutta koska julkisella puolella ollaan niin tuli vastaus, että ei mahdu. 😩 eli sit taas kk odotellaan, ja jotta homma ei ois helppoa niin laskeskelin et ens kuussa osuu viikonlopulle 🤦 Toivottavasti teillä kumminkin tästä siirrosta nappaa!
 
Heiii, juuri mietin että kirjottelisin tänne. Mä ilmottauduin siirtoon, mutta koska julkisella puolella ollaan niin tuli vastaus, että ei mahdu. 😩 eli sit taas kk odotellaan, ja jotta homma ei ois helppoa niin laskeskelin et ens kuussa osuu viikonlopulle 🤦 Toivottavasti teillä kumminkin tästä siirrosta nappaa!
Voi ei 😮 en tiennyt että noinkin voi käydä! Mekin ollaan julkisella TAYSissa. Kylläpä on kurjaa!
 
Parin vuoden tauon jälkeen minäkin täällä taas! Meillä on reilun vuoden ikäinen pas-lapsi ja nyt ensi viikolla alkaa taas hoidot, kun siirretään uusi alkio. 😊 Eka lapsi onnistui vasta neljännellä siirrolla, niin jännittää kyllä miten nyt käy. Meillä on kaksi alkiota jäljellä ekasta ivf:stä.

En eilen muistanut lääkäriltä kysyä, mutta pitikö siirtoon mennä täydellä virtsarakolla?
 
Oi miten jännää, että jo ensi viikolla pääsette siirtoon! :smiling face with heart-eyes:

Mun viimeisestä siirrosta on kulunut jo yli 2 vuotta, mutta jos ohjeet edelleen on samat, niin melko täysi rakko tulisi olla. Mä olen joskus mennyt liian täydellä ja on pitänyt vähän käydä välissä pissimässä, koska olo alkoi olla jo melkein sietämätön. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Onnea siirtoon! 🌈
 
Parin vuoden tauon jälkeen minäkin täällä taas! Meillä on reilun vuoden ikäinen pas-lapsi ja nyt ensi viikolla alkaa taas hoidot, kun siirretään uusi alkio. 😊 Eka lapsi onnistui vasta neljännellä siirrolla, niin jännittää kyllä miten nyt käy. Meillä on kaksi alkiota jäljellä ekasta ivf:stä.

En eilen muistanut lääkäriltä kysyä, mutta pitikö siirtoon mennä täydellä virtsarakolla?
Mulla tosiaan kans maanantaina siirto, 6 päiväinen alkio 🙏🤞 ja piti olla rakko täysi, suoristaa kuulemma sen reitin, ja parantaa näkyvyyttä. 😊

Voi jännityyyys! Meillä onnistui 2. alkio siirto viimeksi, ja 1v 3kk poika siitä nyt päivähoidossa touhuilee paraikaa. 🥰 meillä jäljellä 2 kpl kuusipäiväisiä ja 2kpl 3 päiväisiä alkioita. Toivon että näistä onnistumme, emme ehkä uskalla uutta hoitokiertoa nollista. Mun keho otti edelliset aika raskaasti.
 
Heippa! Mä hakeuduin nyt myös tänne puolelle lukemaan PAS-kokemuksista kun meillä edessä 1. PAS luonnolliseen kiertoon lähitulevaisuudessa 😊 Mulle siis tehtiin viikko sitten perjantaina punktio ja oli tarkoitus mennä tuoresiirtoon eilen, mutta tulin heti punktion jälkeen kipeäksi joten siirtoaika peruttiin ja kaikki 3kpl 5-6päiväistä alkiota laitettiin pakkaseen. Tiistaina on lääkärin soittoaika jolloin selviää tarkemmin jatkosta 😊 HUSissa ollaan hoidoissa ja olettaisin, että yksi välikierto ehkä punktion jälkeen ja sitten vasta siirtoon? 🤷🏻

Tsemppiä kaikille tuleviin siirtoihin ❣️
 
Mulla tosiaan kans maanantaina siirto, 6 päiväinen alkio 🙏🤞 ja piti olla rakko täysi, suoristaa kuulemma sen reitin, ja parantaa näkyvyyttä. 😊

Voi jännityyyys! Meillä onnistui 2. alkio siirto viimeksi, ja 1v 3kk poika siitä nyt päivähoidossa touhuilee paraikaa. 🥰 meillä jäljellä 2 kpl kuusipäiväisiä ja 2kpl 3 päiväisiä alkioita. Toivon että näistä onnistumme, emme ehkä uskalla uutta hoitokiertoa nollista. Mun keho otti edelliset aika raskaasti.
Elevine miten meni siirto ja milloin on testin aika? Täällä jännitetään teidän puolesta 🤩 Ite odotan kuukautisia, että pääsis passiin!

Mikä tilanne muilla? 🤍
 
Elevine miten meni siirto ja milloin on testin aika? Täällä jännitetään teidän puolesta 🤩 Ite odotan kuukautisia, että pääsis passiin!

Mikä tilanne muilla? 🤍
22.9. on testipäivä, siirto meni hyvin ja mukaan lähtikin oikein mallikas 5 päivän ikäinen alkio. 🥰 oon ollut semmoisessa lomakuplassa, en ole onneksi kerennyt oikein jännittää. En tiedä uskallanko tehdä ennakkoon testejä. Tykkään tästä epätietoisuudesta, joka on lyhyt. Pelkään selvästi taas pettymysrumbaa, jos ei nappaakaan. Koitan pitää mielen toiveikkaana rakentelematta liikaa pilvilinnoja ☔

Toivottavasti sinne tulisi kierron ensipäivät, niin pääsisit kans jännäämään seuraavia steppejä 😊
 
Täällä testattiin eilen jo malttamattomina, ja saimme kuin saimmekin hailakan toisen viivan! 🥰😍❤️ Lupaavalta vaikuttaa, vaikka avoimin mielin odotamme mihin suuntaan elämä vie meitä. Kuiskasin ennen nukkumaan menoa onnea matkaan alkiolle, toivottavasti kohdataan kesällä.

Edit kuva:
E6B690A9-6186-4F70-AEA3-240F3CF6A9C6.jpeg
 
Täällä testattiin eilen jo malttamattomina, ja saimme kuin saimmekin hailakan toisen viivan! 🥰😍❤️ Lupaavalta vaikuttaa, vaikka avoimin mielin odotamme mihin suuntaan elämä vie meitä. Kuiskasin ennen nukkumaan menoa onnea matkaan alkiolle, toivottavasti kohdataan kesällä.

Edit kuva:View attachment 115956
Ihanaa!!❤️❤️ Nyt vaan tarrasukkia ja varovaisen onnittelut odotukseen. Itellä tällä viikolla alkaa uusi kierto niin toivottavasti päästään siirtoon! Onni onnettomuudessa ollut omassa elämässä aika kiireistä ni kuukausi vierähti silmänräpäyksessä. 🤩
 
Täällä odoteltu kuukautisia jotta päästäis ilmottautumaan siirtoon, nyt viikon myöhässä. Kaksi testiä tehty ja molemmat nega, yleensä kuukautiset lähes minuutin tarkkoja ja nyt noussut huoli kun eivät ole vieläkään alkanut. Ylireagoinko nyt tähän? 😭 Vai pitääkö jatkaa rauhassa odottelua
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top