Selkeä plussa!PP 11...
Testinä onestep. Pystyikö näitä uskomaan??
Mä olen noihin kyllä luottanut hoitojen ajan. Pystyy edukkaasti seuraamaan vahvistumista.
Muokattu viimeksi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selkeä plussa!PP 11...
Testinä onestep. Pystyikö näitä uskomaan??
Noin juuri, pelot pois ja toiveikkaasti eteenpäin. Löytäköön pakkaspakkaus sopivan liimakolon turvallista kasvuaan varten. Olkoon -23 juhannus uusien pienten varpaiden juhla!Moikka! Onko kesätaukojen jälkeen muita kiertoihin lähtijöitä vielä? Meillä oli tänään eka aika poliklinikalle esikoisen syntymän jälkeen, PAS-suunnitteluun.
Ensi kierrosta, joka alkanee syyskuussa, aloitetaan lääkkeellinen kierto, johon siirrämme toivottavasti sitten yhden neljästä alkiostamme. Estradotit ja Cyclogestit tukena tulee olemaan. Vaikkei kierrossani tunnistettu häiriöitä, nämä auttoivat 2020 syyskuussa raskautumiseen ensi kertaa elämässäni. Toiveikas fiilis että saisimme vielä samaan syssyyn esikoiselle sisaruksen
Me täällä ens kierrosta mennään siirtoon. Mulla juuri parhaillaan menossa kuukautiset ja välikierto keskenmenon jälkeen, yksi pakkasessa niin toivotaan että tästä onnistuisiMoikka! Onko kesätaukojen jälkeen muita kiertoihin lähtijöitä vielä? Meillä oli tänään eka aika poliklinikalle esikoisen syntymän jälkeen, PAS-suunnitteluun.
Ensi kierrosta, joka alkanee syyskuussa, aloitetaan lääkkeellinen kierto, johon siirrämme toivottavasti sitten yhden neljästä alkiostamme. Estradotit ja Cyclogestit tukena tulee olemaan. Vaikkei kierrossani tunnistettu häiriöitä, nämä auttoivat 2020 syyskuussa raskautumiseen ensi kertaa elämässäni. Toiveikas fiilis että saisimme vielä samaan syssyyn esikoiselle sisaruksen
Toivottavasti nappaa teillä! Pahoittelut keskenmenosta. Toivotaan että se toimii suojelusenkelinä seuraavalle huurunenulle. Onko teillä ajatusta jatkaa hoitoja, jos tarve vielä tulee?Me täällä ens kierrosta mennään siirtoon. Mulla juuri parhaillaan menossa kuukautiset ja välikierto keskenmenon jälkeen, yksi pakkasessa niin toivotaan että tästä onnistuisi
On kyllä, meillä selittämätön lapsettomuus ja ensimmäinen hoito josta tuli kolme alkiota. Yksi tuoresiirto> ei raskautta, pakaste> raskaus ja keskenmeno. Elän ajatuksella et kolmas kerta toden sanoo jos ei onni kolmannesta suo, niin sitten uutta hoitoaToivottavasti nappaa teillä! Pahoittelut keskenmenosta. Toivotaan että se toimii suojelusenkelinä seuraavalle huurunenulle. Onko teillä ajatusta jatkaa hoitoja, jos tarve vielä tulee?
Heiii, juuri mietin että kirjottelisin tänne. Mä ilmottauduin siirtoon, mutta koska julkisella puolella ollaan niin tuli vastaus, että ei mahdu. eli sit taas kk odotellaan, ja jotta homma ei ois helppoa niin laskeskelin et ens kuussa osuu viikonlopulle Toivottavasti teillä kumminkin tästä siirrosta nappaa!Heippa! Täällä alkoi kierto ja estradotit toiveikkaana siirrymme kohti siirtoa. Onko muilla mitä meneillään?
Voi ei en tiennyt että noinkin voi käydä! Mekin ollaan julkisella TAYSissa. Kylläpä on kurjaa!Heiii, juuri mietin että kirjottelisin tänne. Mä ilmottauduin siirtoon, mutta koska julkisella puolella ollaan niin tuli vastaus, että ei mahdu. eli sit taas kk odotellaan, ja jotta homma ei ois helppoa niin laskeskelin et ens kuussa osuu viikonlopulle Toivottavasti teillä kumminkin tästä siirrosta nappaa!
Mulla tosiaan kans maanantaina siirto, 6 päiväinen alkio ja piti olla rakko täysi, suoristaa kuulemma sen reitin, ja parantaa näkyvyyttä.Parin vuoden tauon jälkeen minäkin täällä taas! Meillä on reilun vuoden ikäinen pas-lapsi ja nyt ensi viikolla alkaa taas hoidot, kun siirretään uusi alkio. Eka lapsi onnistui vasta neljännellä siirrolla, niin jännittää kyllä miten nyt käy. Meillä on kaksi alkiota jäljellä ekasta ivf:stä.
En eilen muistanut lääkäriltä kysyä, mutta pitikö siirtoon mennä täydellä virtsarakolla?
Elevine miten meni siirto ja milloin on testin aika? Täällä jännitetään teidän puolesta Ite odotan kuukautisia, että pääsis passiin!Mulla tosiaan kans maanantaina siirto, 6 päiväinen alkio ja piti olla rakko täysi, suoristaa kuulemma sen reitin, ja parantaa näkyvyyttä.
Voi jännityyyys! Meillä onnistui 2. alkio siirto viimeksi, ja 1v 3kk poika siitä nyt päivähoidossa touhuilee paraikaa. meillä jäljellä 2 kpl kuusipäiväisiä ja 2kpl 3 päiväisiä alkioita. Toivon että näistä onnistumme, emme ehkä uskalla uutta hoitokiertoa nollista. Mun keho otti edelliset aika raskaasti.
22.9. on testipäivä, siirto meni hyvin ja mukaan lähtikin oikein mallikas 5 päivän ikäinen alkio. oon ollut semmoisessa lomakuplassa, en ole onneksi kerennyt oikein jännittää. En tiedä uskallanko tehdä ennakkoon testejä. Tykkään tästä epätietoisuudesta, joka on lyhyt. Pelkään selvästi taas pettymysrumbaa, jos ei nappaakaan. Koitan pitää mielen toiveikkaana rakentelematta liikaa pilvilinnoja ️Elevine miten meni siirto ja milloin on testin aika? Täällä jännitetään teidän puolesta Ite odotan kuukautisia, että pääsis passiin!
Mikä tilanne muilla?
Ihanaa!! Nyt vaan tarrasukkia ja varovaisen onnittelut odotukseen. Itellä tällä viikolla alkaa uusi kierto niin toivottavasti päästään siirtoon! Onni onnettomuudessa ollut omassa elämässä aika kiireistä ni kuukausi vierähti silmänräpäyksessä.Täällä testattiin eilen jo malttamattomina, ja saimme kuin saimmekin hailakan toisen viivan! Lupaavalta vaikuttaa, vaikka avoimin mielin odotamme mihin suuntaan elämä vie meitä. Kuiskasin ennen nukkumaan menoa onnea matkaan alkiolle, toivottavasti kohdataan kesällä.
Edit kuva:View attachment 115956